Nee maar dat geeft al aan dat ze verdienen aan hun patienten door de farmaceutische middelen er doorheen te drukken.quote:
Ja en Haarp dan kun je die opleiding beter niet doen inderdaad. Van de winter weer een maandje temperatuur gemiddelde van 6 graden heel normaal hoor. 10 tm 12 graden in de nacht en 6 tm 8 in de nacht en dan 2 a 3 weken lang dat is niet normaal.quote:
Nee dat is het niet! Je zegt gewoon dat het denken dat het goed is voor het systeem ingeprogrammeerd is. Geef dan een argument waarom het slecht is voor het systeem. Wat je nu doet gaat niet verder dan kinderachtig "nietus!" roepen. Ik geef een reden, diepgang gaat ten koste van kennis in de breedte, waar jij dan een argument tegen kan bedenken. Probeer het eens zou ik zeggenquote:
Is goedkoop chemisch afval wat ze erin stoppen. Werkt waarschijnlijk voor 1 a 2 %.quote:Op maandag 2 september 2013 22:05 schreef Japie77 het volgende:
En dan nog wel voor een griepprik waar sowieso geen enkel bewijs voor is dat dat werkt.
En wat nou als die achtergrondinfo vrijwel iedereen in jouw groep boven de pet gaat? Als je dat soort dingen wil weten moet je doorgaans inderdaad een opleiding op hoger niveau gaan zoeken.quote:Op maandag 2 september 2013 22:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat meer achtergrondinfo. Na deze opleiding ga ik waarschijnlijk een opleiding kiezen die met weer te maken heeft want dat boeit me heel veel.
Deze discussie voeren op het Big Pharma-topic graag.quote:Op maandag 2 september 2013 22:06 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Is goedkoop chemisch afval wat ze erin stoppen. Werkt waarschijnlijk voor 1 a 2 %.
Tribalwars heeft wel een punt vind ik. En hij is niet de enige die dat denkt.quote:Op maandag 2 september 2013 22:54 schreef illusions het volgende:
Beste redenaties van dit topic tot nu toe:
- Omdat het gewoon zo is
- Het is nou eenmaal zo
- Omdat het een goede reden is
- Omdat het alternatief is
- Omdat Justin Bieber dood is
Tribalwars, ga nou eens in op de argumenten die mensen je geven, met slechts "het is nou eenmaal zo" maak je je er niet zomaar vanaf jochie.
Ik heb nooit gezegd dat 'alles verdweent in een CGI mist'.(Whatever that is)quote:Op maandag 2 september 2013 19:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
ligt aan het verhaal.
heb meermaals gevraagd over feiten hier in Nederland.
omdat het dichtbij is en iedereen kent wel iemand die er aanwezig is geweest is het een feit.
maar omdat als iemand er verder vanaf staat word het in twijfel getrokken.
WTC feit bijvoorbeeld de gebouwen zijn weg, dat kan je niet ontkennen.
maar hoe deze zijn verdwenen, daar zijn de meningen over verdeeld.
volgens een Tingo zijn ze gewoon in een CGI mist verdwenen, sorry maar dat kan ik niet serieus meer nemen of wel soms?
hey simpel ik vroeg hoe zijn ze verdwenen, jij zei ik weet het niet dus..quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat 'alles verdweent in een CGI mist'.(Whatever that is)
Je snapt niet wat mijne mening is en ik ga t niet uitleggen alweer.
Tis duidelijk uitgelegd op clues forum.
Je wil het gewoon niet weten want dan moet je je hele uitzicht effe nadenken.
Je gaat blaffen maar je heb helemaal niks uitgelegde hoe clues forum zijn zo verkeerd....want je snapt het niet van t begin.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:17 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet t niet....ik heb alleen wat gezien op tv.
Soms hebben we misschien ietsjes teveel respect voor 'geleerde' mensen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En zo geld dat wel voor meer opleidingen.
Jeetje - talk about patronising.quote:Op maandag 2 september 2013 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lieve schat, maak nu eerst je school eens af en doe ervaringen op en als het er in zit: studeer dan verder.
Praten we over pakweg 10 jaar verder en dan wed ik dat je hartelijk kunt lachen om wat je hier allemaal te berde brengt.
En dat is niet onaardig bedoeld, integendeel.
Want ik geloof echt dat je oprecht bezorgd bent over deze wereld en daar wat aan wilt doen. En dat is te prijzen.
En er zijn mensen in de pharmaceutische industrie die verdienen dik van het ook.quote:Op maandag 2 september 2013 22:05 schreef Japie77 het volgende:
En dan nog wel voor een griepprik waar sowieso geen enkel bewijs voor is dat dat werkt.
IMO De toren waren 'n controlled demolition maar wat wij hebben gezien als 'live beelden' was 'n film.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
hey simpel ik vroeg hoe zijn ze verdwenen, jij zei ik weet het niet dus..
ja mist rookwolk whatever ze zijn er niet meer, ik dulde hier op dat je niet kan ontkennen dat de gebouwen er eerst wel stonden en daarna niet meer.
Hoe ze zijn verdwenen in jou ogen kon je me niet vertellen.
ik citeer :
[..]
Want?quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja van die reactie gingen mijn haren ook rechtovereind staan.
jij gelooft dat inderdaad..quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
IMO De toren waren 'n controlled demolition maar wat wij hebben gezien als 'live beelden' was 'n film.
Die mensen die achterzit 911 moeten totaal controle hebben over wat het wereldwijd publiek heeft gezien.
Ik geloof dat wij hebben allemaal 'n hollywood productie gezien. Er is wel bewijs van CGI enz. maar jij snapt het niet oftewel je wil het niet geloven.Die beelden van de 'jumpers' zijn CGI en is heel goed uitgelegd....de perpectieven zijn verkeerd....als die beelden zijn echt dan zijn de zwaaiende 'mensen' van de ramen zijn 3 metre lengte.
Dan jij hebben het over ' 'n paar pixels' ? Het gaat over hele achtegronden die kloppen niet!
En als je had clues forum goed gelezen dan weet je dit al.
Moeillijk dat weet ik.
Omdat jij zegt dat zijn mening voortkomt uit het feit dat hij nog jong en onbezonnen is en als hij wat ouder en wijzer is hij heel anders naar veel zaken zal kijken. Ik ben zelf al een stuk ouder en kijk naar de meeste zaken hetzelfde als hem.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want?
Heeft hij geen onderwijs nodig dan?
Tja...dat kan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Omdat jij zegt dat zijn mening voortkomt uit het feit dat hij nog jong en onbezonnen is en als hij wat ouder en wijzer is hij heel anders naar veel zaken zal kijken. Ik ben zelf al een stuk ouder en kijk naar de meeste zaken hetzelfde als hem.
Dus je snapt dat die reactie van jou nogal neerbuigend was?quote:
Nee, was niet neerbuigend. Ik meen het echt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:05 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dus je snapt dat die reactie van jou nogal neerbuigend was?
NIet van jou gewend trouwens.
En je heb groot gelijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het volgende eerst stonden 3 gebouwen in de stad voor 9/11 en daarna stonden ze er niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |