Tjaa een verlies van Dumervil (quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:16 schreef kidkash19 het volgende:
vond de Broncos niet bijster sterk op D (al speelden ze wel goed) maar ze hebben aardig wat yards tegen gehad tegen een team die amper wapens heeft in de passing game
De game die Manning speelde zal meer uitzondering dan regel zijn natuurlijk maar wapens heeft ie wel, had nooit echt een hoge pet op van D. Thomas maar de laatste paar games is hij aardig aan het presteren
Watblief...Johnny Football is de NFL.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:26 schreef kidkash19 het volgende:
Johnny Football gaat de NFL nooit halen
De Denver D speelt zonder Miller en Bailey dus het verbaasde me niet dat ze vooral moeite hadden met de pass rush. Miller is gewoon erg belangrijk voor hun defense. De Broncos hebben het voordeel dat ze flink punten kunnen scoren dus ze zullen wel hun games winnen tot hij weer mag spelen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:16 schreef kidkash19 het volgende:
vond de Broncos niet bijster sterk op D (al speelden ze wel goed) maar ze hebben aardig wat yards tegen gehad tegen een team die amper wapens heeft in de passing game
De game die Manning speelde zal meer uitzondering dan regel zijn natuurlijk maar wapens heeft ie wel, had nooit echt een hoge pet op van D. Thomas maar de laatste paar games is hij aardig aan het presteren
quote:Also: Peyton Manning is one passing TD away from matching the 2012 Chiefs.
Klopt, was Bailey helemaal vergeten maar neemt niet weg dat de Ravens echt amper passing weapons hebben, zeker na het verlies van Jones ook nogquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:38 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
De Denver D speelt zonder Miller en Bailey dus het verbaasde me niet dat ze vooral moeite hadden met de pass rush. Miller is gewoon erg belangrijk voor hun defense. De Broncos hebben het voordeel dat ze flink punten kunnen scoren dus ze zullen wel hun games winnen tot hij weer mag spelen.
Deze man weetquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:30 schreef Sasman het volgende:
[..]
Watblief...Johnny Football is de NFL.![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat de Ravens D wel sterk was. Dus tegen een team met een slechte defense kan Manning helemaal los. Zal ook wel moeten want verwacht dat de Bronco's ook veel punten tegen zullen krijgen. Maargoed de wedstrijd nog niet gezien. Als ik klaar ben met werk eens kijken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:16 schreef kidkash19 het volgende:
quote:
Zonder af te willen doen aan de unieke prestatie die Manning gisteravond heeft neergezet, hebben de Broncos inderdaad nog wat gaten te vullen in hun defense. En de running game was niet bestaand. Als dat zo blijft zal de passing game uiteindelijk ook niet meer zo efficient zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:16 schreef kidkash19 het volgende:
Buiten Q1 vond ik de Ravens D erg zwak. De makke waarmee verschillende Broncos door de achterhoede mochten heenlopen, oei.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:13 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Ravens D wel sterk was. Dus tegen een team met een slechte defense kan Manning helemaal los. Zal ook wel moeten want verwacht dat de Bronco's ook veel punten tegen zullen krijgen. Maargoed de wedstrijd nog niet gezien. Als ik klaar ben met werk eens kijken.
Alleeen de samenvatting gezien, maar bij alle touchdowns waren er persoonlijke fouten. Beetje geflatteerd de uitslag, maar wel een statement van de Broncos.quote:
Crown their assquote:Op vrijdag 6 september 2013 21:10 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Alleeen de samenvatting gezien, maar bij alle touchdowns waren er persoonlijke fouten. Beetje geflatteerd de uitslag, maar wel een statement van de Broncos.
Die lopen makkelijk door de AFC West heen, maar playoffs en Manning is altijd een verhaal op zich. Ik kroon ze pas al de Superbowl afgelopen is.
Ik heb Telfort. Daar is Fox sports nog niet beschikbaar. Dus ik doe het vanavond met gamepass.quote:Op zondag 8 september 2013 16:00 schreef Seam het volgende:
Iemand hier die via fox sports gaat kijken? Ben benieuwd of dat commentaar van enig niveau is en ook toegankelijk voor de beginner.
Zover ben ik gelukkig wel al, wil me nu wat meer gaan verdiepen in de tactiek, verschillende soorten plays enz. Begin het een erg mooie sport te vinden.quote:
Veel kijken/Madden NFL spel kopen heeft mij veel geholpen.quote:Op zondag 8 september 2013 16:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Zover ben ik gelukkig wel al, wil me nu wat meer gaan verdiepen in de tactiek, verschillende soorten plays enz. Begin het een erg mooie sport te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |