Lijkt me een goede motivatie voor statwhore deluxe Brees en dat is nou net mijn fantasy starterquote:Op vrijdag 6 september 2013 06:43 schreef The_Playmaker het volgende:
Peyton evenaart hiermee het NFL record met 7 TD's in één game. Wow...
Dat lijkt me wat voorbarig, maar ze zien er zeer goed uit, en dan te bedenken dat Vonn Miller er straks nog bij komt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:23 schreef Sasman het volgende:
Lekkere 2de helft van de Broncos.![]()
Superbowl winnaar kennen we dus ook al.
Dit is de eerste keer dat je de NFL volgt? Binnen 1 play kan je team veranderen van playoff-contender naar een 4-12 team.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:23 schreef Sasman het volgende:
Precies, want vanaf nu kan het eigenlijk alleen maar minder worden. Zo'n wedstrijd gaan we voorlopig niet meer zien hoor. Zoals ze bij wielrennen zeggen, Parijs (in dit geval New Jersey) is nog ver!quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:56 schreef rgras het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat je de NFL volgt? Binnen 1 play kan je team veranderen van playoff-contender naar een 4-12 team.
Idd de New York Jetsquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:23 schreef Sasman het volgende:
Met The Sanchize is het een feitquote:Op vrijdag 6 september 2013 13:33 schreef Sasman het volgende:
[..]
Met Geno Smith geef ik hen inderdaad een grote kans.
Je begint langerzamerhand ook de posterboy te worden van het begrip "one trick pony"quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:34 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Met The Sanchize is het een feit
quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Je begint langerzamerhand ook de posterboy te worden van het begrip "one trick pony"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |