Ik hoop het.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:27 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het is te hopen dat de AFC East dit jaar wat spannender wordt, maar ik heb er een hard hoofd in. De Pats hebben de divisie titel meestal al rond week 13 te pakken, voor de spanning hoef je die wedstrijden dan ook niet uit te zenden.
De afgelopen 2 jaar zijn de Pats vrij veel op ESPN America geweest maar het waren wel wedstrijden tegen teams die niet in de AFC East zaten. Die wedstrijden zijn ook meestal niet erg boeiend. Op enkele verrassingen na winnen de Pats die games altijd vrij gemakkelijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:59 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik dacht al, volgens mij was ESPNA redelijk east coast based dus ook veel AFC East.
En voor die overige matches van de Pats hebben we gelukkig GamePass ;-)quote:Op donderdag 5 september 2013 16:24 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
De afgelopen 2 jaar zijn de Pats vrij veel op ESPN America geweest maar het waren wel wedstrijden tegen teams die niet in de AFC East zaten. Die wedstrijden zijn ook meestal niet erg boeiend. Op enkele verrassingen na winnen de Pats die games altijd vrij gemakkelijk.
WTF??quote:Geno Smith said he doesn't "think it's necessary" to watch tape on Revis before he goes up against the Buccaneers on Sunday.
"I mean, I don't think it's necessary," Smith said. "Maybe I will, maybe I won't. You pretty much get the idea of what kind of player he is based on his reputation."
Die jongen komt er welquote:
Ik denk vannachtquote:Op donderdag 5 september 2013 18:57 schreef Smoofie het volgende:
Wanneer komen we er achter of we blackouts krijgen op de gamepass?
Prachtige franchise! Mooi filmpje, heerlijk Amerikaansquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |