quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Altijd lachen met de Browns
helaas heb ik wel Graham gedraft![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 23:01 schreef artm het volgende:
[..]
Hmm, misschien wat om die youtube-kicker te contracten?
quote:
Mesko was inderdaad erg sterk, ik kan mij niet voorstellen dat de Pats die 1.3M niet voor hem over hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 11:18 schreef sincerinhoo het volgende:
Dan Carpenter zal daar wel weer boven komen drijven. Kunnen ze ook niet gelijk Mesko oppikken? Dat die gecut is... ongelofelijk
uhm het verhaal is wat gecompliceerder dan dit hoorquote:Op maandag 2 september 2013 13:57 schreef The_Playmaker het volgende:
Stay classy Tamp Bay....
http://sports.yahoo.com/b(...)-142039864--nfl.html
Iemand via E-mail laten weten dat hij op de NFI gezet zal worden is al belachelijk maar dat ze weigeren Tynes op IR te zetten is gewoon schandalig. Dan kunnen ze wel zeggen "we betalen hem door" maar daar gaat het niet om. Het gebeurde op het terrein van de Bucs dus hoort hij op de IR gezet te worden.
Via e-mail. Wat een organisatie.quote:Op maandag 2 september 2013 14:50 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
uhm het verhaal is wat gecompliceerder dan dit hoor
Zn initiele blessure was een ingegroeide nagel die hij heeft laten behandelen buiten het Buccaneers complex (operatie), die wond is geinfecteerd geraakt. Niemand weet of dit gebeurt is op het complex of niet, wel dat ook Nicks ermee in aanraking is geweest (toevallig toen Tynes in town was) en dus ook een infectie had opgelopen aan een open blaar op zn teen.
Wat is er dan dus mis met het NFi label? Wie weet is het inderdaad tijdelijk tot er een onderzoek is geweest etc etc en word hij alsnog op IR gezet
Wat moet je McElroy als je the Sanchize hebt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:14 schreef Fabelaar het volgende:
waarom is nick folk gereleased door de Jets, was toch een uitstekende kicker![]()
oh en McElroy laten gaan is ook geen slimme zet.
Ik snap nog steeds niet hoe dit heeft voor kunnen komen.. Hij ramt er gewoon in. Hij ziet die dikke kont ook al vanaf een paar meter afstand, die stond daar al.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:59 schreef DjMark het volgende:
Ik vind persoonlijk de 'BUTT-Fumble' wel het hoogtepunt van Sanchez:
[ afbeelding ]
hoe stom het natuurlijk ook blijft kan ik het ergens wel snappen als speler zijnde, hij gaat lopen en wilt aan het eind sliden. Meestal let je op 1 ding, in dit geval de verdediger (zeker als je onervaren bent in rennen itt een RB). Guard word achteruit gedreven en het universum komt bij elkaar om dit glorieuze moment van Jets faal vast te leggenquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:16 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe dit heeft voor kunnen komen.. Hij ramt er gewoon in. Hij ziet die dikke kont ook al vanaf een paar meter afstand, die stond daar al.
Precies, gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden en dat gebruikt men om The Sanchize aan te vallen. Totaal onverdiend imo voor iemand die Jets elke keer net dat extra zetje heeft gegeven waardoor de wedstrijd kantelde.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:24 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
hoe stom het natuurlijk ook blijft kan ik het ergens wel snappen als speler zijnde, hij gaat lopen en wilt aan het eind sliden. Meestal let je op 1 ding, in dit geval de verdediger (zeker als je onervaren bent in rennen itt een RB). Guard word achteruit gedreven en het universum komt bij elkaar om dit glorieuze moment van Jets faal vast te leggen
quote:FOX Sports zendt de komende 2 jaar de American Football League NFL rechtstreeks uit in Nederland. Het seizoen gaat aanstaande donderdag 5 september van start met de wedstrijd tussen de Ravens en de Broncos.
FOX Sports doet rechtstreeks verslag van het openingsduel, waar om 2.30 uur Nederlandse tijd wordt afgetrapt. Vervolgens zendt FOX Sports vijf duels per week live uit, tot en met de spectaculaire Super Bowl op 2 februari 2014. De NFL is exclusief te zien voor abonnees van FOX Sports International.
NFL live op FOX Sports: week 1
Donderdag 5 september: Ravens-Broncos, 02:30 uur, FOX Sports 2
Zondag 8 september: Falcons-Saints, 19:00 uur, FOX Sports 2
Zondag 8 september: Packers-49ers, 22:25 uur, FOX Sports 2
Zondag 8 september: Giants-Cowboys, 02:30 uur, FOX Sports 2
Maandag 9 september: Eagles-Redskins, 01:10 uur, FOX Sports 2
Maandag 9 september: Texans-Chargers, 04:20 uur, FOX Sports 2
Jijquote:Op woensdag 4 september 2013 13:45 schreef SteveBudin het volgende:
Wie blijft er donderdag op vrijdag even op om te checken of de wedstrijd ook gewoon te zien is op Gamepass?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |