Komt omdat ie zo belachelijk vaak gedraaid is.quote:Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
TT
Wellicht 1 van de meest afgrijselijke platen die Coldplay ooit heeft geproduceerd
Moet ik wel kaartjes winnen op skyradio.nlquote:
Wat SC zegt.quote:Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
TT
Wellicht 1 van de meest afgrijselijke platen die Coldplay ooit heeft geproduceerd
Dan krijgen jullie van mij rotte tomaten om mee te nemen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet ik wel kaartjes winnen op skyradio.nl
Gezellig. Ik ga ook meedoen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet ik wel kaartjes winnen op skyradio.nl
Wonder Woman zeker?quote:Op maandag 2 september 2013 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, Leaf, dat bestond ook nog
Dat heb ik nu de hele dag in mn kop.
Ja uiteraard.quote:
Ik denk niet dat ze Motherfucker op Sky draaienquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
TT
Giel Beelen wilde ze nog terug bij elkaar brengen.quote:
Afgelopen 3 uur al 3x gehoord. Het kan dus nog erger.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Giel Beelen wilde ze nog terug bij elkaar brengen.![]()
_!
Ja ik dacht ik schakel weer eens in, krijg je datquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afgelopen 3 uur al 3x gehoord. Het kan dus nog erger.
Maar ik betuig mijn medeleven.
Dan moet je SkyRadio eens opzetten. Protip.quote:Op maandag 2 september 2013 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt weet niet wie de platen heeft uitgekozen vandaag, maar het is echt
Nee dank je. Ik ga liever gewoon dood.quote:Op maandag 2 september 2013 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je SkyRadio eens opzetten. Protip.
Ook een oplossing ja.quote:Op maandag 2 september 2013 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik ga liever gewoon dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |