Komt omdat ie zo belachelijk vaak gedraaid is.quote:Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
TT
Wellicht 1 van de meest afgrijselijke platen die Coldplay ooit heeft geproduceerd
Moet ik wel kaartjes winnen op skyradio.nlquote:
Wat SC zegt.quote:Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
TT
Wellicht 1 van de meest afgrijselijke platen die Coldplay ooit heeft geproduceerd
Dan krijgen jullie van mij rotte tomaten om mee te nemen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet ik wel kaartjes winnen op skyradio.nl
Gezellig. Ik ga ook meedoen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet ik wel kaartjes winnen op skyradio.nl
Wonder Woman zeker?quote:Op maandag 2 september 2013 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, Leaf, dat bestond ook nog
Dat heb ik nu de hele dag in mn kop.
Ja uiteraard.quote:
Ik denk niet dat ze Motherfucker op Sky draaienquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
TT
Giel Beelen wilde ze nog terug bij elkaar brengen.quote:
Afgelopen 3 uur al 3x gehoord. Het kan dus nog erger.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Giel Beelen wilde ze nog terug bij elkaar brengen.![]()
_!
Ja ik dacht ik schakel weer eens in, krijg je datquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afgelopen 3 uur al 3x gehoord. Het kan dus nog erger.
Maar ik betuig mijn medeleven.
Dan moet je SkyRadio eens opzetten. Protip.quote:Op maandag 2 september 2013 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt weet niet wie de platen heeft uitgekozen vandaag, maar het is echt
Nee dank je. Ik ga liever gewoon dood.quote:Op maandag 2 september 2013 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je SkyRadio eens opzetten. Protip.
Ook een oplossing ja.quote:Op maandag 2 september 2013 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik ga liever gewoon dood.
quote:Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
TT
quote:Op maandag 2 september 2013 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat SC zegt.
Wat een bagger TT.
quote:
De oorlog met Syrië is begonnen...quote:
CF sterfquote:Op maandag 2 september 2013 12:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
CRYSTAL FIGHTERS![]()
inb4 hatelijke Pino
quote:Op maandag 2 september 2013 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekkere mexicano naar binnen gewerkt.
Hebben ze niet, alleen optimel limoen.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze niet, alleen optimel limoen.
Ja dat mag.quote:Op maandag 2 september 2013 13:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Michiel leuker vind om naar te luisteren dan Ekdom?
Mooi, dat is de lekkerste smaak imoquote:Op maandag 2 september 2013 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze niet, alleen optimel limoen.
quote:Op maandag 2 september 2013 14:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat een droeftoeter: http://www.twitter.com/Allard3fm
Moest lachentwitter:allard3fm twitterde op maandag 02-09-2013 om 14:06:20daar heb je paultje paultje pruts #3FM reageer retweet
I would do anything for lofquote:
trolling in the deep.quote:Op maandag 2 september 2013 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
OMG. Ze hebben rolling in the deep in een musical verwerkt.
... en daarom dus zojuist rond 15.00 uur een extra lang A-blok (met de commercials van het B-blok van 14u er extra in). In totaal een minuut of 7 reclame volgens mij.quote:Op maandag 2 september 2013 14:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ja de STER is weer eens kapot.
Nee, niet meer.quote:Op maandag 2 september 2013 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pienjow, zit je al op 100K posts?
Zoveel posts verwijderd?quote:
#teamjohannesquote:
Even mijn mening daar achter gelaten.quote:Op maandag 2 september 2013 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het kader van FREEJOHANNES:
TV / [DWDD] #653 Tot morgen!
Ik las het ja.quote:Op maandag 2 september 2013 15:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even mijn mening daar achter gelaten.
Ik ook. Doodverwensing en tagje.quote:Op maandag 2 september 2013 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou me verder maar even stil in DWDD, heb al 2 notes gepakt laatste paar dagen
Die 2e note weet ik niet waarvan, eerste van mijn plaatjesspam in supercup topic uiteraardquote:
Neuh, eentje in ABO.quote:Op maandag 2 september 2013 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 2e note weet ik niet waarvan, eerste van mijn plaatjesspam in supercup topic uiteraard
Doodsverwensing tegen Syntix?
Ik dacht dat iedereen in ABO lief tegen elkaar was.quote:
Heb je niet toevallig Sky opstaan?quote:
Neuh dat is niet altijd het geval. Je hebt soms van die users he.quote:Op maandag 2 september 2013 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen in ABO lief tegen elkaar was.
Denk dat ik vanaf 1 januari ook maar eens een abonnementje neem.
Nee SC is niet de hoofdzaak.quote:Op maandag 2 september 2013 16:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuh dat is niet altijd het geval. Je hebt soms van die users he.
Doen, maar dan vooral voor Danny en de ads en custom CSS. Niet voor de SC.
Wat dan?quote:Op maandag 2 september 2013 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee SC is niet de hoofdzaak.
Ads, kunnen inzien van notes et al.quote:
Dat is wel baas ja. Waarom 1 januari pas dan? Geen geld?quote:Op maandag 2 september 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ads, kunnen inzien van notes et al.
Ja.quote:Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is wel baas ja. Waarom 1 januari pas dan? Geen geld?
Arme sloeber.quote:Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Dan pas krijg ik geld van stage
Minimaal Full.quote:
quote:
quote:
Je zit mobiel zeker?quote:Op maandag 2 september 2013 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scheelt 10 euro
En waar is Pimp beter dan Full?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |