Komt omdat ie zo belachelijk vaak gedraaid is.quote:Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
TT
Wellicht 1 van de meest afgrijselijke platen die Coldplay ooit heeft geproduceerd
Moet ik wel kaartjes winnen op skyradio.nlquote:
Wat SC zegt.quote:Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
TT
Wellicht 1 van de meest afgrijselijke platen die Coldplay ooit heeft geproduceerd
Dan krijgen jullie van mij rotte tomaten om mee te nemen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet ik wel kaartjes winnen op skyradio.nl
Gezellig. Ik ga ook meedoen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet ik wel kaartjes winnen op skyradio.nl
Wonder Woman zeker?quote:Op maandag 2 september 2013 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, Leaf, dat bestond ook nog
Dat heb ik nu de hele dag in mn kop.
Ja uiteraard.quote:
Ik denk niet dat ze Motherfucker op Sky draaienquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
TT
Giel Beelen wilde ze nog terug bij elkaar brengen.quote:
Afgelopen 3 uur al 3x gehoord. Het kan dus nog erger.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Giel Beelen wilde ze nog terug bij elkaar brengen.![]()
_!
Ja ik dacht ik schakel weer eens in, krijg je datquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afgelopen 3 uur al 3x gehoord. Het kan dus nog erger.
Maar ik betuig mijn medeleven.
Dan moet je SkyRadio eens opzetten. Protip.quote:Op maandag 2 september 2013 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt weet niet wie de platen heeft uitgekozen vandaag, maar het is echt
Nee dank je. Ik ga liever gewoon dood.quote:Op maandag 2 september 2013 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je SkyRadio eens opzetten. Protip.
Ook een oplossing ja.quote:Op maandag 2 september 2013 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik ga liever gewoon dood.
quote:Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
TT
quote:Op maandag 2 september 2013 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat SC zegt.
Wat een bagger TT.
quote:
De oorlog met Syrië is begonnen...quote:
CF sterfquote:Op maandag 2 september 2013 12:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
CRYSTAL FIGHTERS![]()
inb4 hatelijke Pino
quote:Op maandag 2 september 2013 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekkere mexicano naar binnen gewerkt.
Hebben ze niet, alleen optimel limoen.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze niet, alleen optimel limoen.
Ja dat mag.quote:Op maandag 2 september 2013 13:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Michiel leuker vind om naar te luisteren dan Ekdom?
Mooi, dat is de lekkerste smaak imoquote:Op maandag 2 september 2013 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze niet, alleen optimel limoen.
quote:Op maandag 2 september 2013 14:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat een droeftoeter: http://www.twitter.com/Allard3fm
Moest lachentwitter:allard3fm twitterde op maandag 02-09-2013 om 14:06:20daar heb je paultje paultje pruts #3FM reageer retweet
I would do anything for lofquote:
trolling in the deep.quote:Op maandag 2 september 2013 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
OMG. Ze hebben rolling in the deep in een musical verwerkt.
... en daarom dus zojuist rond 15.00 uur een extra lang A-blok (met de commercials van het B-blok van 14u er extra in). In totaal een minuut of 7 reclame volgens mij.quote:Op maandag 2 september 2013 14:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ja de STER is weer eens kapot.
Nee, niet meer.quote:Op maandag 2 september 2013 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pienjow, zit je al op 100K posts?
Zoveel posts verwijderd?quote:
#teamjohannesquote:
Even mijn mening daar achter gelaten.quote:Op maandag 2 september 2013 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het kader van FREEJOHANNES:
TV / [DWDD] #653 Tot morgen!
Ik las het ja.quote:Op maandag 2 september 2013 15:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even mijn mening daar achter gelaten.
Ik ook. Doodverwensing en tagje.quote:Op maandag 2 september 2013 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hou me verder maar even stil in DWDD, heb al 2 notes gepakt laatste paar dagen
Die 2e note weet ik niet waarvan, eerste van mijn plaatjesspam in supercup topic uiteraardquote:
Neuh, eentje in ABO.quote:Op maandag 2 september 2013 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 2e note weet ik niet waarvan, eerste van mijn plaatjesspam in supercup topic uiteraard
Doodsverwensing tegen Syntix?
Ik dacht dat iedereen in ABO lief tegen elkaar was.quote:
Heb je niet toevallig Sky opstaan?quote:
Neuh dat is niet altijd het geval. Je hebt soms van die users he.quote:Op maandag 2 september 2013 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen in ABO lief tegen elkaar was.
Denk dat ik vanaf 1 januari ook maar eens een abonnementje neem.
Nee SC is niet de hoofdzaak.quote:Op maandag 2 september 2013 16:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuh dat is niet altijd het geval. Je hebt soms van die users he.
Doen, maar dan vooral voor Danny en de ads en custom CSS. Niet voor de SC.
Wat dan?quote:Op maandag 2 september 2013 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee SC is niet de hoofdzaak.
Ads, kunnen inzien van notes et al.quote:
Dat is wel baas ja. Waarom 1 januari pas dan? Geen geld?quote:Op maandag 2 september 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ads, kunnen inzien van notes et al.
Ja.quote:Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is wel baas ja. Waarom 1 januari pas dan? Geen geld?
Arme sloeber.quote:Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Dan pas krijg ik geld van stage
Minimaal Full.quote:
quote:
quote:
Je zit mobiel zeker?quote:Op maandag 2 september 2013 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scheelt 10 euro
En waar is Pimp beter dan Full?
Oh.quote:
Even 2 DM's gestuurd over mijn notes, die 2e DM had ik het laatst al met je over, vind ik echt belachelijk als je ziet wat er bij Milan - PSV gebeurde. Maar goed.quote:
Nee in München vanwege internationals deze week, maarquote:Op maandag 2 september 2013 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat, Oezil medische keuring in Londen?
Fantastisch mooie vrouwquote:
Gewoon iemand op VBL zetten die onpartijdig is. Dit is waardeloos.quote:Op maandag 2 september 2013 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even 2 DM's gestuurd over mijn notes, die 2e DM had ik het laatst al met je over, vind ik echt belachelijk als je ziet wat er bij Milan - PSV gebeurde. Maar goed.
Passetti weet.twitter:Passetti twitterde op maandag 02-09-2013 om 17:14:34@rachidfinge ik moet sowieso telkens een beetje huilen als ik Blof hoor.
reageer retweet
n00b.quote:Op maandag 2 september 2013 16:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuh dat is niet altijd het geval. Je hebt soms van die users he.
Passetti is sowieso baasquote:Op maandag 2 september 2013 17:17 schreef Pino112 het volgende:
Passetti weet.twitter:Passetti twitterde op maandag 02-09-2013 om 17:14:34@rachidfinge ik moet sowieso telkens een beetje huilen als ik Blof hoor.
reageer retweet
Idd, prachtigquote:Op maandag 2 september 2013 17:30 schreef ChatGirl het volgende:
Kings of Leon SCTTH. Wat boffen we allemaal weer zeg.
Heb je vanmiddag dat andere nummer van KoL, Fans, gehoord bij Ekdom Domien. Dat was nog een paar tandjes ergerquote:
Ja die heb ik gehoord, was toch hetzelfde nummer als deze (ja ben serieus!)quote:Op maandag 2 september 2013 17:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je vanmiddag dat andere nummer van KoL, Fans, gehoord bij Ekdom Domien. Dat was nog een paar tandjes erger
Vanmorgen was deze:quote:Op maandag 2 september 2013 17:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja die heb ik gehoord, was toch hetzelfde nummer als deze (ja ben serieus!)
Ohquote:
Ik wilde precies hetzelfde zeggen. Wat een prutser ook weer.quote:Op maandag 2 september 2013 17:42 schreef SilentChaos het volgende:
Oh god, domien is z'n sleutels kwijt
WAT EEN VERLIES WAT EEN VERLIESquote:Op maandag 2 september 2013 17:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Domien een puppy, heel lief en schattig en met buien ontiegelijk vervelend en altijd maar om aandacht zeuren.quote:Op maandag 2 september 2013 17:42 schreef SilentChaos het volgende:
Het is net een vrouw jaquote:Op maandag 2 september 2013 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind Domien een puppy, heel lief en schattig en met buien ontiegelijk vervelend en altijd maar om aandacht zeuren.
Trap er nou niet in Muis!quote:
High van de nagellak dan ga je rare dingen doen.quote:
Je hebt weer een poging ondernomen?quote:Op maandag 2 september 2013 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
High van de nagellak dan ga je rare dingen doen.
Jups. Maar ik heb nooit het geduld om het fatsoenlijk te laten drogen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je hebt weer een poging ondernomen?
Sneldrogende nagellak kopen danquote:Op maandag 2 september 2013 17:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. Maar ik heb nooit het geduld om het fatsoenlijk te laten drogen.
quote:Op maandag 2 september 2013 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Het kan nu wel voor 2 daagjes, woensdag ergens heen doe ik het in de ochtend wel ff goed.
Heej! Goedenavondquote:
Die Sandra is een serieverkrachter, maar die cover van Blof is ook wel een hele grove verkrachting hoorquote:
Covers van nummers van Blof. Het origineel is al erg genoeg. We hebben niet nóg meer versies van een slecht nummer nodig.quote:Op maandag 2 september 2013 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Die Sandra is een serieverkrachter, maar die cover van Blof is ook wel een hele grove verkrachting hoor![]()
Nu is het net alsof die Sandra Blof gecoverd heeft, maar zo bedoel ik het niet
Is er niet toevallig een update voor de Twitter-app? If so, installeer die dan eerst eens.quote:Op maandag 2 september 2013 20:12 schreef MarijeH het volgende:
Waarom kan ik foto's die ik maak met mijn mobiel niet meer op twitter zetten? Eerder lukte dit wel.
Al laarzen gekochtquote:
Ja ik heb de update geïnstalleerd. Het helpt niet.quote:Op maandag 2 september 2013 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is er niet toevallig een update voor de Twitter-app? If so, installeer die dan eerst eens.
quote:
Ik vind mezelf ook erg zielig.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
4 posts, 3x aids. Dat moet een record zijn. Verdomme
Die 2 shows kijk je ook om te lachenquote:Op maandag 2 september 2013 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Knop radio alles.
En DWDD en P&W zijn natuurlijk ook al topshows
Gelukkig allebei niet gezien, lekker muziek gemaakt en bier gedronken. Hoppa.
En om FOK!.quote:Op maandag 2 september 2013 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 2 shows kijk je ook om te lachen
Was het AIDS geluid?? want dan is je post pas echt af!!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
Deftones was energiek, maar wat een klotegeluid zeg. de zang was te zacht en de rest een grote brij. zonde.
nee, zo zou ik het niet willen noemen. ik houd het gewoon bij bagger. trustenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Was het AIDS geluid?? want dan is je post pas echt af!!!
Ik ga maar eens slapen, doeg!
Jij bent een baas! Al een PZA gepland vrijdag?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, zo zou ik het niet willen noemen. ik houd het gewoon bij bagger. trusten
nee, nog niet....ik heb nog wat in de vriezer geloof ik dus daaar zal ik er wel 1 van pakken. maar dat kies ik vrijdag pas. lekker lastminute leven! living on the edge, om rockicoon Jon Bon Jovi maar even te quotenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij bent een baas! Al een PZA gepland vrijdag?
pak die luchtgitaar dan gaan we ff jammenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, nog niet....ik heb nog wat in de vriezer geloof ik dus daaar zal ik er wel 1 van pakken. maar dat kies ik vrijdag pas. lekker lastminute leven! living on the edge, om rockicoon Jon Bon Jovi maar even te quoten
jam smeer ik op mijn brood. gekken wolfjen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
pak die luchtgitaar dan gaan we ff jammen
of op je jampizzaquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jam smeer ik op mijn brood. gekken wolfjen.
yuk...quote:
goed plan. tip: London Shandy kost je nog geen 50cent voor 0,75L en is net zo lekker als Royal Club.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik ga binnenkort weer ees n x een shandy drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ja, ik hoor Ho Hey alweer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mexxie. Klaar voor weer een dag Skaai?
De dag is al bijna weer compleet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik hoor Ho Hey alweer.
Zometeen nog Something in the way you move, Adele en Blof, en dan is de dag weer om.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De dag is al bijna weer compleet.
En Wonder Woman.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zometeen nog Something in the way you move, Adele en Blof, en dan is de dag weer om.
Wie covert wat?quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:56 schreef Pino112 het volgende:
"Een Triggerfingertje", "uitbrengen".. Bijna al weer bingo.
Kernkoppen coverde de plaat van De Staat...quote:
Neu dat zei ik ook niet. Vooral dat outroquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kernkoppen coverde de plaat van De Staat...
Klonk op zich niet onaardig hoor
En die cover van Krystl gaat ook uitkomen. Tsja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:56 schreef Pino112 het volgende:
"Een Triggerfingertje", "uitbrengen".. Bijna al weer bingo.
Soberso Krystlquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En die cover van Krystl gaat ook uitkomen. Tsja.
Ik doelde op haar zangkwaliteiten. Jessica Alba kan ook niet zingen.quote:
Zo slecht zijn haar zangkwaliteiten niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doelde op haar zangkwaliteiten. Jessica Alba kan ook niet zingen.
Waar is Johannes als je hem nodig hebt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doelde op haar zangkwaliteiten. Jessica Alba kan ook niet zingen.
Zaterdag, zaterdag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar is Johannes als je hem nodig hebt?
#teamjohannes
Ach, met Corrie erbij zal dat niet zo snel gebeuren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zaterdag, zaterdag.
Hij vond mijn plaatje van Elly Jackson in DWDD (Paulien Cornelissen was aan het praten) gevaarlijk. Bijna banwaardig.
Corriequote:Op dinsdag 3 september 2013 09:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, met Corrie erbij zal dat niet zo snel gebeuren.
Olifanten?quote:
Nee een nieuwe plaat samen met Box Rebelion.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Olifanten?
Legendarisch nummer is dat.
Oh dat hoeft dan weer niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee een nieuwe plaat samen met Box Rebelion.
Alles van Bladzuiger klinkt goed. Ik ben groot fan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dat hoeft dan weer niet.
Je hebt ooraids. Sterkte.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Je weet dat je niet goed bij je hoofd bent als je denkt:"Toch wel een aanstekelijk deuntje dat nieuwe plaatje van Crystal Fighters."
Dankje. Ik hoop dat genezing ooit mogelijk is.quote:
Ben er vanavond niet helaas.quote:
quote:
but you got cookies, so share them maybequote:Op dinsdag 3 september 2013 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
hey, i just met joe en dis is kreeeyzie
quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
hey, i just met joe en dis is kreeeyzie
Dat is handig kun je ze later terug luisteren op spotify of youtube.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb de skyradio playlist er maar even bijgepakt om te weten hoe al die aidsnummers nu heten.
Ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is handig kun je ze later terug luisteren op spotify of youtube.
Linkje?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb de skyradio playlist er maar even bijgepakt om te weten hoe al die aidsnummers nu heten.
Ik wilde net zeggen, je kan al gewoon zien wat ze gaan draaienquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://www.skyradio.nl/muziek/playlist/sky-radio/10/
Zie volgend uur eens![]()
Ik zou de radio kapot maken en dat je dan alleen nog maar 3fm kan luisteren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://www.skyradio.nl/muziek/playlist/sky-radio/10/
Zie volgend uur eens![]()
Daar kwam ik voorgaande top 2000 achter toen iemand een uurlijstje postte van SkyRadio en de plaatjes er achter elkaar op kwamenquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, je kan al gewoon zien wat ze gaan draaien![]()
Sterkte
Man man manquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar kwam ik voorgaande top 2000 achter toen iemand een uurlijstje postte van SkyRadio en de plaatjes er achter elkaar op kwamen
Ja m'n zussen gaan lekken van kerstliedjes. Soms vraag ik me af in wat voor familie ik ben geboren.quote:
Leuk nummer is dat.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Nu op Sky. Topshow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dank gaat uit naar Cee. Komt uit kopspijkers meen ik..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
TR gemacht.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is dit voor kankerpost, dan?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet de moeder van Roberta Flack?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dank gaat uit naar Cee. Komt uit kopspijkers meen ik..![]()
Blijft mooiquote:
o werkelijk, wacht dan ga ik de stortvloed aan AIDS posts ook effe reporten, goed?quote:
Succes met de afgelopen 50 topics afzoeken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
o werkelijk, wacht dan ga ik de stortvloed aan AIDS posts ook effe reporten, goed?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kanjerblokje op SkyRadio. Gelukkig wordt het onderbroken door reclame.
Gooi de radio gewoon uit het raam!quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kanjerblokje op SkyRadio. Gelukkig wordt het onderbroken door reclame.
Ik lb3, meergranen bolletje met achterham en een maanzaadbolletje leversmeerworst met een glaasje versgeperste jus on the siiiiiiiiiidequote:
Hier hadden ze geen lekker middagmenu vandaagquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik lb3, meergranen bolletje met achterham en een maanzaadbolletje leversmeerworst met een glaasje versgeperste jus on the siiiiiiiiiide
ah, een maandag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Check rechtsonder je kalender.
Een hele dag feestquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah, een maandag.
dan komt de skyradio top 100. topsjow.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah, een maandag.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Mail terug uit Engeland
Nu gedetailleerde cv maken in het Engels.
wanneer is de nummer 1 hit top 101??!quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah, een maandag.
heb je wel "bang voor poezen" erin gezet? :_)quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo'n uitgebreid cv maken is nog verdomd moeilijk.
Daar heb je een goed punt Wolf!quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heb je wel "bang voor poezen" erin gezet? :_)
Nee, dat andere nummer, Formidable, vond ik weinig aan ook trouwens, maar dit nummer is zo mooi.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je z'n hele album al es geluisterd?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:29 schreef Bronson het volgende:
Ik dacht eerst altijd dat Stromae zo'n grote negerbaas was. Zo'n stem heeft hij tenminste wel. Maar het blijkt gewoon zo'n mager scharminkel te zijn.![]()
[ afbeelding ]
ja man aids.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Depeche Mode - Enjoy The Silence x 2. Procol Harum - A Whiter Shade Of Pale x 3. Queen - Somebody To Love x 4. Guns N' Roses - November Rain x 5. Rem - Drive. x
Goed, dat zijn nog 5 goede nummers. Wat een aids in die keuzelijst, al die nummers van Adele, Buble, enz. Krijg alweer zin in de Top 2000 als ik eraan denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |