en waar was je zaterdag, ja? godverdomme helemaal voor niks dat die rare toko gegaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:37 schreef Braddie het volgende:
Ik les al sinds juni niet meer, omdat ik anders teveel ga betalen, datsnappen julie atuurlijk ook wel.
Zaterdag? Toen was ik er wel hoor! Heb de eerste band nog gefilmt. Was om 5 0ver 9quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en waar was je zaterdag, ja? godverdomme helemaal voor niks dat die rare toko gegaan(zeg even dat ze die mondriaankleurtjes van de gevel afhalen, ziet er echt niet uit
)
oh, okee, ik was er pas tegen middernacht want ik was eerst naar de film gegaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zaterdag? Toen was ik er wel hoor! Heb de eerste band nog gefilmt. Was om 5 0ver 9
Ahh, toen was ik al lang en breed thuis, vond dat Hilversum On-Air niets aan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
oh, okee, ik was er pas tegen middernacht want ik was eerst naar de film gegaan.
nee, dat zag er tamelijk lullig uit inderdaad.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ahh, toen was ik al lang en breed thuis, vond dat Hilversum On-Air niets aan.
Hilversum begint z`n interesse te verliezen, er stonden 2 podia en er was er maar eentje vol, die bij de flater. Verder liep er niemand, ja.. een paar verdwaalde mensen, en er stond 50 man in de biersteeg geloof ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, dat zag er tamelijk lullig uit inderdaad.
krijg je geen wajong meer dnquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:37 schreef Braddie het volgende:
Ik les al sinds juni niet meer, omdat ik anders teveel ga betalen, datsnappen julie atuurlijk ook wel.
Welke fittie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Die fittie tussen Blondje_93 en Braddie![]()
Braddie-topics![]()
Braddie
Braddie had in een DM aangegeven dat ze lelijk was ofzo, althans daar kwam het op neer. En toen heeft iemand die DM gedeeld met haar. Oepsquote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Braddie had in een DM aangegeven dat ze lelijk was ofzo, althans daar kwam het op neer. En toen heeft iemand die DM gedeeld met haar. Oeps
En nee, ik was het niet
Dafuqquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Braddie had in een DM aangegeven dat ze lelijk was ofzo, althans daar kwam het op neer. En toen heeft iemand die DM gedeeld met haar. Oeps
En nee, ik was het niet
hahaquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En nee, ik was het niet
Ja was al een tijdje terug. Stond er wel van te kijken ookquote:
hee braddie hoe heette je band ook alweer ik wil jullie wellicht boeken voor een feest of partij als dat kan?quote:Op maandag 2 september 2013 09:35 schreef Braddie het volgende:
Jaja, maak julie allen geen zorgen, ik ben niet dood, ben ook niet opgegeten door hongerige wolven, en ik heb ook geen hartstilstand gekregen door m`n gewicht, nee.. dat is allemaal niet gebeurd.
Sterker nog, ik ben er weer
Heb het amper een maandje volgehouden het wegblijven, maar ik vond het wel weer tijd voor een comeback, misschien niet zo sterk als Elvis in `68, maaarrr hier kan Cher nog wel wat van leren hoor.
Fuck Las Vegas, Fuck alle kostuums, gewoon een overgewichtige Braddie achter z`n compute
Haha, mag ik daar even om lachen..?quote:Op maandag 2 september 2013 21:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Boos omdat Braddie betere chicks kan krijgen?
Nou pics om jezelf te bewijzen danquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, mag ik daar even om lachen..?
Nein, verboten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:05 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, mag ik daar even om lachen..?
Ik hoef mezelf niet te bewijzenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou pics om jezelf te bewijzen dan
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou pics om jezelf te bewijzen dan
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:20 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik hoef mezelf niet te bewijzen
Braddie heeft het al gestuurd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:20 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik hoef mezelf niet te bewijzen
Serieus?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Braddie heeft het al gestuurd.
Wat een wijf ben je ook Braddie, meteen mij haar naam dm'en terwijl ik voor de grap een pic vroeg
En vervolgens huilen als iemand een foto van Braddie heeft of post.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat een wijf ben je ook Braddie, meteen mij haar naam dm'en terwijl ik voor de grap een pic vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |