Boos omdat Braddie betere chicks kan krijgen?quote:Op maandag 2 september 2013 16:36 schreef Blondje_93 het volgende:
Achhh. wat jammer nouWas net zo rustig!
quote:Op dinsdag 3 september 2013 02:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat ik krullen op mijn bolletje heb.
Haha je klinkt erg liehiefffquote:Op dinsdag 3 september 2013 02:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat ik krullen op mijn bolletje heb.
kstquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 06:34 schreef Nielsch het volgende:
Hee Braddie heb je je rijbewijs nou al? Je zou makkelijk in augustus klaar zijn.
KLB / Mensen die lang over hun rijbewijs doen.
quote:Op maandag 2 september 2013 19:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Pffooee, áls ik de 1e keer m`n theorie had reed ik nu al een paar weken rond schat ik (Dan zou ik in Augustus zijn afgereden)
Maar... ik hoop toch wel ergens in November. (Ik wil NIET afrijden met vrieskou)
Ja en hij lest ook nog eens 2-3x in de week.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ben benieuwd wanneer Braddie zelf op '1 jaar' zit
Ik heb medelijden met zijn instructeur. Al loopt hij financieel wel binnen met Braadsleequote:Op dinsdag 3 september 2013 11:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en hij lest ook nog eens 2-3x in de week.Tenminste in dat ene topic nog wel.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:37 schreef Braddie het volgende:
Ik les al sinds juni niet meer, omdat ik anders teveel ga betalen, datsnappen julie atuurlijk ook wel.
Dus nu heb je nog méér tijd en geld om te afvallenquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:37 schreef Braddie het volgende:
Ik les al sinds juni niet meer, omdat ik anders teveel ga betalen, datsnappen julie atuurlijk ook wel.
en waar was je zaterdag, ja? godverdomme helemaal voor niks dat die rare toko gegaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:37 schreef Braddie het volgende:
Zaterdag? Toen was ik er wel hoor! Heb de eerste band nog gefilmt. Was om 5 0ver 9quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en waar was je zaterdag, ja? godverdomme helemaal voor niks dat die rare toko gegaan(zeg even dat ze die mondriaankleurtjes van de gevel afhalen, ziet er echt niet uit
)
oh, okee, ik was er pas tegen middernacht want ik was eerst naar de film gegaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zaterdag? Toen was ik er wel hoor! Heb de eerste band nog gefilmt. Was om 5 0ver 9
Ahh, toen was ik al lang en breed thuis, vond dat Hilversum On-Air niets aan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
oh, okee, ik was er pas tegen middernacht want ik was eerst naar de film gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |