U kent de klassiekers!quote:Op maandag 2 september 2013 01:11 schreef Equalz het volgende:
[..]
Een pakketje schroot met een dun laagje chroom
Nice, job well done.quote:Op maandag 2 september 2013 01:13 schreef Fritter het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen denkt dat ik hetero ben
Maar natuurlijk <3quote:Op maandag 2 september 2013 01:14 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
U kent de klassiekers!![]()
Aantal denken zelfs dat ik een hekel heb aan homo's... waar ze dat vandaan halen geen flauw ideequote:Op maandag 2 september 2013 01:14 schreef Equalz het volgende:
[..]
Nice, job well done.
* Stealth mode Activated *
Ook goed.quote:Op maandag 2 september 2013 01:11 schreef Fritter het volgende:
[..]
Let ik niet op, ik let op de jongens
Misschien doe je dom naar andere homo's op school en denken ze dat?quote:Op maandag 2 september 2013 01:14 schreef Fritter het volgende:
[..]
Aantal denken zelfs dat ik een hekel heb aan homo's... waar ze dat vandaan halen geen flauw idee
Uhm nee, ik doe juist heel normaal over homo's?quote:Op maandag 2 september 2013 01:15 schreef Equalz het volgende:
[..]
Misschien doe je dom naar andere homo's op school en denken ze dat?
(en doe jij dat vervolgens op jou identiteit geheim te houden?)
Was een theorie hé, kalmquote:Op maandag 2 september 2013 01:16 schreef Fritter het volgende:
[..]
Uhm nee, ik doe juist heel normaal over homo's?Anders zou ik mezelf slecht voelen
Achjaquote:Op maandag 2 september 2013 01:17 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Niet iedereen is dat mee gegeven tegenwoordig.
Slaap lekkerquote:Op maandag 2 september 2013 01:18 schreef Equalz het volgende:
[..]
Achja
Muziek kennis kan goed van pas komen
Maar mensen ik ga nu echt slapen!
Weltrusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |