Nachtbagger wilt niet zeggen dat het iedere nacht actief isquote:Op maandag 2 september 2013 01:02 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
En dit mag nacht bagger genoemd worden.... ?
Wat is er niet kut aan maandagquote:Op maandag 2 september 2013 01:04 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
Wat is er kut aan maandag?
Dat vandaag school weer begintquote:Op maandag 2 september 2013 01:04 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
Wat is er kut aan maandag?
JIJ MOET VANDAAG WEER NAAR SCHOOL!quote:Op maandag 2 september 2013 01:04 schreef Fritter het volgende:
[..]
Nachtbagger wilt niet zeggen dat het iedere nacht actief is
Het vorige topic was avond bagger.quote:Op maandag 2 september 2013 01:04 schreef Fritter het volgende:
[..]
Nachtbagger wilt niet zeggen dat het iedere nacht actief is
Om 3 uur en dan denk tot half 4 ff roostertje ophalen en dan heb ik mijn schooldag van de week weer gehad hoorquote:Op maandag 2 september 2013 01:05 schreef Equalz het volgende:
[..]
JIJ MOET VANDAAG WEER NAAR SCHOOL!
Hihi leuk dit
Jij poste er het volgende in:quote:Op maandag 2 september 2013 01:05 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Het vorige topic was avond bagger.Dus waar heb je het over?
Druiloorquote:Op maandag 2 september 2013 01:02 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
En dit mag nacht bagger genoemd worden.... ?
Lekker weer werken ipv kansloos op je bank hangen omdat je niets te doen hebt....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheur ik door de brennerpas.
quote:Op maandag 2 september 2013 01:07 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Lekker weer werken ipv kansloos op je bank hangen omdat je niets te doen hebt....
Bertus heeft geen vrienden die hem opzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eindelijk iemand die wakker is!quote:Op maandag 2 september 2013 01:06 schreef Fritter het volgende:
[..]
Jij poste er het volgende in:
[..]
Druiloor
Uhm nee... van vandaag si, maar niet de allereerste ofzoquote:Op maandag 2 september 2013 01:08 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die wakker is!![]()
Toch is dit t 1e nachtbagger topic.
Vriendschap is een illusie.quote:Op maandag 2 september 2013 01:08 schreef Fritter het volgende:
[..]
Bertus heeft geen vrienden die hem opzoeken
Jup Bertus heeft geen vriendenquote:Op maandag 2 september 2013 01:10 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Vriendschap is een illusie.
Kut idd... Heul veul tiener kutjes in korte broekjes en zulks...quote:
Een pakketje schroot met een dun laagje chroomquote:Op maandag 2 september 2013 01:10 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Vriendschap is een illusie.
Let ik niet op, ik let op de jongensquote:Op maandag 2 september 2013 01:11 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Kut idd... Heul veul tiener kutjes in korte broekjes en zulks...
Maar valt dat niet op op school als je zo kijkt dan?quote:Op maandag 2 september 2013 01:11 schreef Fritter het volgende:
[..]
Let ik niet op, ik let op de jongens
Dat bedoelde ik ook. Maar dat wist je ongetwijfeld al.quote:Op maandag 2 september 2013 01:09 schreef Fritter het volgende:
[..]
Uhm nee... van vandaag si, maar niet de allereerste ofzo
Nee hoor, iedereen denkt dat ik hetero benquote:Op maandag 2 september 2013 01:12 schreef Equalz het volgende:
[..]
Maar valt dat niet op op school als je zo kijkt dan?
U kent de klassiekers!quote:Op maandag 2 september 2013 01:11 schreef Equalz het volgende:
[..]
Een pakketje schroot met een dun laagje chroom
Nice, job well done.quote:Op maandag 2 september 2013 01:13 schreef Fritter het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen denkt dat ik hetero ben
Maar natuurlijk <3quote:Op maandag 2 september 2013 01:14 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
U kent de klassiekers!![]()
Aantal denken zelfs dat ik een hekel heb aan homo's... waar ze dat vandaan halen geen flauw ideequote:Op maandag 2 september 2013 01:14 schreef Equalz het volgende:
[..]
Nice, job well done.
* Stealth mode Activated *
Ook goed.quote:Op maandag 2 september 2013 01:11 schreef Fritter het volgende:
[..]
Let ik niet op, ik let op de jongens
Misschien doe je dom naar andere homo's op school en denken ze dat?quote:Op maandag 2 september 2013 01:14 schreef Fritter het volgende:
[..]
Aantal denken zelfs dat ik een hekel heb aan homo's... waar ze dat vandaan halen geen flauw idee
Uhm nee, ik doe juist heel normaal over homo's?quote:Op maandag 2 september 2013 01:15 schreef Equalz het volgende:
[..]
Misschien doe je dom naar andere homo's op school en denken ze dat?
(en doe jij dat vervolgens op jou identiteit geheim te houden?)
Was een theorie hé, kalmquote:Op maandag 2 september 2013 01:16 schreef Fritter het volgende:
[..]
Uhm nee, ik doe juist heel normaal over homo's?Anders zou ik mezelf slecht voelen
Achjaquote:Op maandag 2 september 2013 01:17 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Niet iedereen is dat mee gegeven tegenwoordig.
Slaap lekkerquote:Op maandag 2 september 2013 01:18 schreef Equalz het volgende:
[..]
Achja
Muziek kennis kan goed van pas komen
Maar mensen ik ga nu echt slapen!
Weltrusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |