In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 01-09-2013 om 23:10:55Mijn top 5 PSV'ers 1.Romario 2.Gullit 3 Ronaldo 4 vder Kuylen 5 van Nistelrooy reageer retweet
Wat een mongool is het toch ook.quote:Op zondag 1 september 2013 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 01-09-2013 om 23:10:55Mijn top 5 PSV'ers 1.Romario 2.Gullit 3 Ronaldo 4 vder Kuylen 5 van Nistelrooy reageer retweet
Van Nistelrooy met zijn 3 seizoenenquote:Op zondag 1 september 2013 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
Ronaldo is veruit de beste echt..quote:Op zondag 1 september 2013 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
Bedankt Humberto.quote:Op zondag 1 september 2013 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op zondag 1 september 2013 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek heeft de laatste 8 minuten 6x om zichzelf gelachen.
[..]
Wat een mongool is het toch ook.
Wat is een echt?quote:Op zondag 1 september 2013 23:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ronaldo is veruit de beste echt..
Ronaldo speelde er minder, dakhaas.quote:Op zondag 1 september 2013 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Nistelrooy met zijn 3 seizoenen
9xquote:Op zondag 1 september 2013 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek heeft de laatste 8 minuten 6x om zichzelf gelachen.
[..]
Wat een mongool is het toch ook.
Feyenoord boeit helemaal niemand. Er zitten nog meer mensen te wachten op FC Volendam, dat inteelt clubje.quote:Op zondag 1 september 2013 23:13 schreef BesottedOrb het volgende:
Bedankt voor de 2 minuten Feyenoord
Okequote:Op zondag 1 september 2013 23:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Feyenoord boeit helemaal niemand. Er zitten nog meer mensen te wachten op FC Volendam, dat inteelt clubje.
quote:Op zondag 1 september 2013 23:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Feyenoord boeit helemaal niemand. Er zitten nog meer mensen te wachten op FC Volendam, dat inteelt clubje.
quote:Op zondag 1 september 2013 23:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een Kaiser Wilhelm-referentie die waarschijnlijk niemand hier begrijpt.quote:Op zondag 1 september 2013 23:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Van Gaal kan beter in Doorn gaan houthakken.
Bron?quote:Op zondag 1 september 2013 23:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat iemand hem begrijpt.quote:Op zondag 1 september 2013 23:15 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Een Kaiser Wilhelm-referentie die waarschijnlijk niemand hier begrijpt.
Mag toch hopen van nietquote:
Morgen weer.quote:Op zondag 1 september 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind Jan Mulder meer te pruimen bij DWDD dan hier.
Met die Parooljournalist en zijn vriendjes uit de grachtengordelquote:Op zondag 1 september 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind Jan Mulder meer te pruimen bij DWDD dan hier.
achter elkaar dwdd, vi, voetbalfansquote:
Je vergeet Spangas.quote:Op zondag 1 september 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
achter elkaar dwdd, vi, voetbalfans
Voetbalfan herhaling 34quote:Op zondag 1 september 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
achter elkaar dwdd, vi, voetbalfans
Het is ook nogal naief om te denken dat spelers als Ronaldo of Romario iets hebben met PSV. Gewoon 1 van de stations waar ze langs moesten.quote:Op zondag 1 september 2013 23:22 schreef alors het volgende:
Bazige actie van Ronaldo om gewoon een oefenwedstrijd te gaan spelen ipv die poppenkast
Volgens mij zijn er toch in aantal users hier die toen nog in het stadion zaten.quote:Op zondag 1 september 2013 23:23 schreef Syntix het volgende:
beelden uitzenden van 1974, terwijl minstens 60% van je kijkers toen nog niet geboren was
NOS
Als het de NOS al kwalijk wordt genomen dat ze historisch besef hebben dan kun je er beter een kleuter neerzetten.quote:Op zondag 1 september 2013 23:23 schreef Syntix het volgende:
beelden uitzenden van 1974, terwijl minstens 60% van je kijkers toen nog niet geboren was
NOS
Ja zolang ik m niet als 2x heb gezien is ie leuk.quote:
Nou die zou jou misschien beter begrijpenquote:Op zondag 1 september 2013 23:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Als het de NOS al kwalijk wordt genomen dat ze historisch besef hebben dan kun je er beter een kleuter neerzetten.
quote:
Ik doelde op CRonaldo en de Uefa verkiezing.quote:Op zondag 1 september 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook nogal naief om te denken dat spelers als Ronaldo of Romario iets hebben met PSV. Gewoon 1 van de stations waar ze langs moesten.
Geef hem groot gelijk, kut prijsje is 't ookquote:Op zondag 1 september 2013 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doelde op CRonaldo en de Uefa verkiezing.
De back van Cambuur en Veendam wel.quote:Op zondag 1 september 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Nederland, het enige land wat nooit doping gebruikte
quote:Op zondag 1 september 2013 23:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
De back van Cambuur en Veendam wel.
Heldquote:
Sjek AFC?quote:Op zondag 1 september 2013 23:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
Voor welk team zijn de heren eigenlijk? Pierre voor Feyenoord, Waterkneus voor PSV. En de rest dan?
Arno AZ. Sjek Ajax.quote:Op zondag 1 september 2013 23:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
Voor welk team zijn de heren eigenlijk? Pierre voor Feyenoord, Waterkneus voor PSV. En de rest dan?
Nee neee, Sjek is voor AFC.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En is Pierre niet voor NAC?know'm sayin?
word? word.
Pierré NAC/Feyenoord/Celtic denk ikquote:Op zondag 1 september 2013 23:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
Haha. Ja.quote:
Hele foute opmerkingquote:
Sjekquote:
Vergeet vooral RBC/Nottingham Forest/Benfica/Fenerbahçe nietquote:Op zondag 1 september 2013 23:37 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Pierré NAC/Feyenoord/Celtic denk ik
en Nederlands Elftalquote:Op zondag 1 september 2013 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet vooral RBC/Nottingham Forest/Benfica/Fenerbahçe niet
Hij gooide toch zijn sigaar op een steward in de arena tijdens een Ajax wedstrijd?quote:
Dat weet niemandquote:Op zondag 1 september 2013 23:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Voor welke club is Emile Schelvis eigenlijk?
Voor Rotterdamquote:Op zondag 1 september 2013 23:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Voor welke club is Emile Schelvis eigenlijk?
Gore Homoquote:Op maandag 2 september 2013 03:52 schreef Perico het volgende:
De eindredacteur dacht: Pi-air en Waterreus hebben geruzied, en Arno Vermeubelen en Sjek (die vies dik is) bakkeleien altijd... dus laten we die maar samenscholen.
Een zakkige actie.
quote:Op zondag 1 september 2013 23:32 schreef _NZT_ het volgende:
Topshow weer hoor![]()
Kut programma! Lopen ze te zeiken over de wisselvalligheid van de clubs. Terwijl ze zelf zo wisselvallig zijn als de pest.
Clubs als Ajax, PSV en Feyenoord worden de ene week opgehemeld en 7 dagen later is er een voetbalcrisis bij die clubs
Aub haal dit kk programma van de publieke zender, gaat verdomme nog belastinggeld naar toe ook
Overburen met die gespeelde "nep" emoties moeten gewoon wegblijven want die act kennen we nu wel.quote:Op zondag 1 september 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe was de show? Topshow of Flopshow?
Groeten van de overburen van VI!
JR.quote:Op maandag 2 september 2013 12:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Overburen met die gespeelde "nep" emoties moeten gewoon wegblijven want die act kennen we nu wel.
Je kan alles zeggen van Studio Voetbal maar die neem ik iets serieuzer dan die 'realityserie' VI.
Zet er een muziekje onder van bijvoorbeeld DALLAS en je ziet wat ik bedoel.
Wat heb je tegen de man als ik vragen mag? Vind het wel een frisse aanvulling. Een man die daadwerkelijk naar voetbal kijkt, lang in het wereld rond loopt en er een legitieme journalistieke kijk op kan geven. Onder de schrijvende journalisten is hij de enige die een beetje degelijk overkomt en breed genoeg ingesteld is. Johan Derksen is zeer selectief, en in heel VITV hebben ze een apart beleid voor het spreken over bepaalde mensen. De mensen die wel aan het woord komen naast Derksen zijn meer specifiek ergens op gericht.quote:
Willem Vissers is juist een van de weinige voetbaljournalisten die ik hoog heb zitten.. hij kan er uitstekend over schrijven. Niet voor niets heeft hij een prijs gewonnen voor het beste schrijfsel over voetbal in 2010. Dat was het verslag van de wedstrijd Nederland - Brazilië en dat was inderdaad een erg goed stukje proza.quote:Op zondag 8 september 2013 17:40 schreef Syntix het volgende:
Willem Visserswaarom nodigen ze zo'n mongool uit? Die kneus heeft ook nog eens een vervelend accent en evident minder verstand van voetbal dan 90% van de mensen in VBL hier. Waarom dan niet gewoon een kijker van het programma uitnodigen als er toch iemand moet zitten?
Iemand die bijna wekelijks schrijft hoe goed barca wel niet is en schrijft dat messi de beste speler ter wereld is kan ik niet serieus nemen. Dus hij is gewoon een mongool. Daarnaast zal ik nooit die opmerking van hem vergeten nadat de bekerwedstrijd met az verkloot was door die supporter.quote:Op zondag 8 september 2013 18:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Willem Vissers is juist een van de weinige voetbaljournalisten die ik hoog heb zitten.. hij kan er uitstekend over schrijven. Niet voor niets heeft hij een prijs gewonnen voor het beste schrijfsel over voetbal in 2010. Dat was het verslag van de wedstrijd Nederland - Brazilië en dat was inderdaad een erg goed stukje proza.
Kan ik me allemaal niet herinneren, maar weet alleen dat hij goed over voetbal kan schrijven.quote:Op zondag 8 september 2013 18:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
Iemand die bijna wekelijks schrijft hoe goed barca wel niet is en schrijft dat messi de beste speler ter wereld is kan ik niet serieus nemen. Dus hij is gewoon een mongool. Daarnaast zal ik nooit die opmerking van hem vergeten nadat de bekerwedstrijd met az verkloot was door die supporter.
WK finale analyseren, niks mis mee.quote:Op zondag 8 september 2013 21:38 schreef Smoofie het volgende:
Zullen ze weer wat WK2010 beelden laten zien?
iddquote:Op zondag 8 september 2013 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WK finale analyseren, niks mis mee.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zie hier hoe Willem en ik nader tot elkaar kwamen.
[ afbeelding ]
ja, die tegen Argentinie.quote:Op zondag 8 september 2013 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WK finale analyseren, niks mis mee.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 september 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch ben ik daar gaan zitten om het medium nog enig niveau te geven.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ga er eens lekker voor zitten. Ik ben volwassen.²
Je vergeet de altijd humoristische Arno Vermeulenquote:Op zondag 8 september 2013 22:29 schreef _NZT_ het volgende:
Ik wil wel eens een keer een SV zien met Mart Smeets als tafelheer. Dan jan Mulder, Louis van Gaal, Mark Rutte en Viola Holt.
[ afbeelding ]
Minstens een kwartier ja.quote:Op zondag 8 september 2013 22:31 schreef hafcfan het volgende:
Gvd gaan ze serieus over Estland praten.
ben je weer terug ouwe kanalenschuiverquote:Op zondag 8 september 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Waar moet je dan over lullen? Verder is er niets gebeurd man.quote:Op zondag 8 september 2013 22:31 schreef hafcfan het volgende:
Willem II- Youth PSVquote:Op zondag 8 september 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar moet je dan over lullen? Verder is er niets gebeurd man.
Het sluiten van de VBL-SC.quote:Op zondag 8 september 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De panna van Ronaldo?quote:Op zondag 8 september 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies... kindertjes in Syrie worden platgebombardeerd met gifgas en hier zitten er een paar serieus te kwebbelen over een of ander potje kutvoetbalquote:Op zondag 8 september 2013 22:31 schreef hafcfan het volgende:
Ik vind dat ze het daarover moeten hebben ja.quote:
Zanka is te snel gebracht.quote:
transfers+ er waren veel geweldige wedstrijden. Neem Zwitserland 4-4-.quote:Op zondag 8 september 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is nooit. Maar ja, het sluiten van de VBL SC doet wat met je.quote:Op zondag 8 september 2013 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat SV om 23:00 zou beginnen. Heel gek maar goed.
En Bert, Co, Jan en Willem natuurlijkquote:Op zondag 8 september 2013 22:37 schreef _NZT_ het volgende:
4 ego's aan tafel die staan te springen om hun visie te verkondigen
Welk record heb je het over?quote:Op zondag 8 september 2013 22:36 schreef Vasion het volgende:
Het record uit handen gegeven door gelijk te spelen tegen Estland
stem van het volkquote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Willem is het AD hoekje van de Volkskrant.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik kan niet tegen dat serieuze gelul over voetbal zonder grapjes tussendoor... ik haak af.. dag Sjek
Even een waarheid citeren.quote:Op zondag 8 september 2013 22:43 schreef Tyron het volgende:
Studio Voetbal is saai.
Het gras is groen.
De langspeelplaat van het volk.quote:
Hij is niet voor niks fan van Messi.quote:Op zondag 8 september 2013 22:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die willem kletst alleen maar de clichés na.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:45 schreef alors het volgende:
Waarom zo lafjes over SneijderBang dat hij niet meer op schoot komt zitten?
Net als Dollar Dirk, die wilde ook graag nog een paar jaar aan de absolute Europese top spelen.quote:Op zondag 8 september 2013 22:46 schreef alors het volgende:
Echte liefhebbers gaan in Turkije spelen.
Heitingaquote:Op zondag 8 september 2013 22:47 schreef Vasion het volgende:
Gewoon Janmaat Vlaar en Heitinga er maar weer in.
We hebben niets beters
Spanje heeft ook alleen 15 spelers op het middenvelder.quote:Op zondag 8 september 2013 22:47 schreef inZanity het volgende:
Nederland heeft 2 topspelers. Sommige andere landen kunnen 2 elftallen met topspelers opstellen.
quote:
Het zijn wel spelers met veel meer ervaring in ieder gevalquote:Op zondag 8 september 2013 22:47 schreef Vasion het volgende:
Gewoon Janmaat Vlaar en Heitinga er maar weer in.
We hebben niets beters
Toch raar dat ie Aisatti niet suggereertquote:Op zondag 8 september 2013 22:49 schreef alors het volgende:
Co zit ook op fok. Zijn usernaam is Yi-Long.
Dan kan ie nog altijd Xabi Alonso de wedstrijd uit trappen.quote:Op zondag 8 september 2013 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nigel de Jong is ook top, als je hem maar niet gebruikt zoals Bert op het einde deed.
Oneerlijk eigenlijk als naar bijv Spanje kijktquote:Op zondag 8 september 2013 22:47 schreef inZanity het volgende:
Nederland heeft 2 topspelers. Sommige andere landen kunnen 2 elftallen met topspelers opstellen.
Janmaat kan wel mee, vind ik.quote:Op zondag 8 september 2013 22:50 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Het zijn wel spelers met veel meer ervaring in ieder geval
Niet alles tegelijk he. Bovendien speelt hij voor Marokko.quote:Op zondag 8 september 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch raar dat ie Aisatti niet suggereert
Tsja. Dat ie dat in al die jaren niet heeft gedaan.quote:Op zondag 8 september 2013 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Niet alles tegelijk he. Bovendien speelt hij voor Marokko.
zoals Bergkamp in 1998quote:Op zondag 8 september 2013 22:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nee, Van Persie moet is een keer een belangrijke goal in Oranje maken. Niet falen als het belangrijk wordt.
Ja vooral Vlaar zou niet misstaanquote:Op zondag 8 september 2013 22:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Janmaat kan wel mee, vind ik.
En Vlaar heeft dus die ervaring plus hij verdedigd in BPL. Zoals Bertje zei.
En mathijsen.. tja.. ervaring.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:54 schreef Vasion het volgende:
Van Persie belangrijk voor kwalificaties, voor het eindtoernooi zou ik hem thuislaten.
Geblesseerdquote:Op zondag 8 september 2013 22:55 schreef Evertjan het volgende:
wat is er met KJ Hunterlaar? Hoor je ook niks meer van
Niks oneerlijks aan. Moet je maar goede spelers voortbrengen.quote:Op zondag 8 september 2013 22:51 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Oneerlijk eigenlijk als naar bijv Spanje kijkt
Dat heeft Van Nistelrooy toch ook een hele tijd gehad?quote:Op zondag 8 september 2013 22:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nee, Van Persie moet is een keer een belangrijke goal in Oranje maken. Niet falen als het belangrijk wordt.
met de Vrij en Blind worden we ook uitgelachenquote:Op zondag 8 september 2013 22:54 schreef alors het volgende:
[..]Dan wordt je echt uitgelachen in Brazilië, wereldwijd eigenlijk.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:54 schreef Vasion het volgende:
Van Persie belangrijk voor kwalificaties, voor het eindtoernooi zou ik hem thuislaten.
quote:Op zondag 8 september 2013 22:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niks oneerlijks aan. Moet je maar goede doping regelen.
Van Nistelrooy en Kluivert ging niet samenquote:Op zondag 8 september 2013 22:55 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dat heeft Van Nistelrooy toch ook een hele tijd gehad?
Kluivert en Bergkamp dat was het koningskoppelquote:Op zondag 8 september 2013 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Nistelrooy en Kluivert ging niet samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |