Jij vindt dat hij door moet gaan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Laat Federer dat toch gewoon lekker zelf weten.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:42 schreef JAM het volgende:
Dat zal een klap zijn voor meneer Federer; ik zie hier geen vierde set meer gespeeld worden zo.
Huwelijksproblemen? Wie weet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 02:04 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik vraag me oprecht af hoe Federer in 10 maanden kan gaan van #1 van de wereld naar dit niveau. Daar is echt wel meer aan de hand dan ouderdom, dat gaat niet zo snel.
De eerste rondes spelen Federer echt heel erg goed. Had ook niet het idee dat hij niet fit genoeg was vandaag oid. Mentaal is hij op dit moment gewoon heel kwetsbaar. Hij speelde best goed de eerste set maar verloor hem toch met 7-6. Misschien dat dat toch een echte tik was.quote:Op dinsdag 3 september 2013 02:04 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik vraag me oprecht af hoe Federer in 10 maanden kan gaan van #1 van de wereld naar dit niveau. Daar is echt wel meer aan de hand dan ouderdom, dat gaat niet zo snel.
Ik vind dat hij dat gewoon zelf moet weten. Al dat gehoop en aan stand verplicht zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 02:01 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Jij vindt dat hij door moet gaan?
Volg je federer zijn carrière wel een beetje?
Iemand die jarenlang om de gs titels mee deed, die gaat echt niet doorspelen omdat hij het spelletje nog zo leuk vindt.
Commentatoren denken ook dat het einde nu toch echt in zicht is.
Zijn ook niet veel kampioenen die tot ruim in de 30 nog gs titels wonnen. Agassi wel dan
Natuurlijk moet hij dat zelf weten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 02:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij dat gewoon zelf moet weten. Al dat gehoop en aan stand verplicht zijn.
Als hij het niet leuk vindt om zo door te gaan en niet inschat dat hij weer beter zal gaan spelen, tja, dan zal hij ermee stoppen. Als hij het spelletje zo leuk vindt dat hij wil spelen, of hij nu titelkandidaat is of veteraan die wat minder goed is, dan heeft hij dat wel verdiend. Als hij wil gaan dubbelen, ook goed.
Daarnaast won Sampras nog op nummer 18 een slam na een slechter jaar dan dit, ik schrijf Federer niet zo snel af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |