Ik weet hoe ze eruit ziet inderdaad. En, laat ik eerlijk zijn, ze ziet er een stuk beter uit dan de vorige. Niks negatiefs maar het is een stap vooruitquote:Op maandag 2 september 2013 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je weet al wel hoe ze eruit ziet toch? * Fascination denkt aan rozecrocsdate.
De laatste die ik had overlapte degene daarvoor. Ik had op woensdag 2e date met een dame en de 1e date met een dame op dinsdag. Die klikte zo goed dat ik de 2e date met die ander maar heb afgezegdquote:Op maandag 2 september 2013 21:14 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Wat is snel? Zit nu even te rekenen en is ondertussen ook al weer ruim een maand geleden dat ik haar t laatst heb gezien.
Maar is er een minimum na een mislukte date voor je weer opnieuw mag?
Reageerde ze? Wil ze nog een date dan?quote:Op maandag 2 september 2013 21:47 schreef AldoTheApache het volgende:
Nou, 1 positief ding![]()
ik heb me ingeschreven bij Paiq en heb meteen 2 matchesen mijn 'mislukte' date heeft me in ieder geval niet geblocked op whatsapp want vanochtend reageerde ze gewoon
![]()
Ze reageerde met dat haar mobiel vreemd deed en heeft mijn app helemaal niet genoemdquote:Op maandag 2 september 2013 21:48 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Reageerde ze? Wil ze nog een date dan?
quote:Op maandag 2 september 2013 21:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze reageerde met dat haar mobiel vreemd deed en heeft mijn app helemaal niet genoemd
ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 2 september 2013 21:54 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]Kwam het een beetje geloofwaardig over of was het gewoon gelul?
Groot gelijk. Niet erachter aan blijven lopen. Zeker als ze zo doet.quote:Op maandag 2 september 2013 21:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb geen flauw ideeik zie het allemaal wel
ik stuur vrijdag misschien nog wel ff een normaal appje en als ik daar een kutantwoord ofzo krijg is het wel duidelijk
ach ja, wie weet heeft ze het wel echt heel druk (wat ook gewoon zo kan zijn hoorquote:Op maandag 2 september 2013 21:58 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Groot gelijk. Niet erachter aan blijven lopen. Zeker als ze zo doet.
Uh huhquote:Op maandag 2 september 2013 21:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze reageerde met dat haar mobiel vreemd deed en heeft mijn app helemaal niet genoemd
Dat kan altijd nogquote:Op maandag 2 september 2013 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uh huh
Ik zou op zoek gaan naar een ander
hij heeft al 2 matches op paiqquote:Op maandag 2 september 2013 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uh huh
Ik zou op zoek gaan naar een ander
Ik snap het ook niet, maargoedquote:Op maandag 2 september 2013 22:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hij heeft al 2 matches op paiq
quote:Op maandag 2 september 2013 22:11 schreef MissGump het volgende:
Het is weer lachen, gieren en vooral brullen op paiq:
Een van zijn favoriete films is (serieus) Step up 1
Apart topic blijft dit toch. Soms weet je niet of je moet lachen of huilen.quote:
ik zou in al jullie gevallen mij om te huilen vindenquote:Op maandag 2 september 2013 22:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Apart topic blijft dit toch. Soms weet je niet of je moet lachen of huilen.
Ja ik vond de laatste die ik had ook erg leuk. Helaas gaan die dingen zo. Beste manier om haar te vergeten is gewoon weer met een ander aan te pappen.quote:Op maandag 2 september 2013 22:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat kan altijd nogmaar ik vond deze gewoon echt leuk
![]()
Oehh, misschien is het een gespierde danser.quote:Op maandag 2 september 2013 22:11 schreef MissGump het volgende:
Het is weer lachen, gieren en vooral brullen op paiq:
Een van zijn favoriete films is (serieus) Step up 1
Waarschijnlijk een homo die zijn voorkeuren nog even correct in moet zien te stellen.quote:Op maandag 2 september 2013 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oehh, misschien is het een gespierde danser.![]()
Wrs een zwakbegaafd iemand.
Hij noemde Channing Tatum ook nog eens heel goedquote:Op maandag 2 september 2013 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
En die mooi mijn speeddate zit te verpesten.. Grrrr!quote:Op maandag 2 september 2013 22:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een homo die zijn voorkeuren nog even correct in moet zien te stellen.
step up 1 is toch leuk.quote:Op maandag 2 september 2013 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een vrouw die dit in haar profiel zet, verdient toch gewoon een berichtjequote:dan ben ik lief en lijfelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |