abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:03:31 #251
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130776293
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:51 schreef HaerdenC het volgende:
Ik heb nooit vrouwen of meisjes gehad waar ik enkel sex mee had, wel paar goede vriendinnen met 1001 redenen om er geen relatie mee te hebben.
Dat ben jij, ik ken er meer die anders denken ;)
Iedereen verschilt daarin natuurlijk.
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:05:13 #252
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130776345
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat ben jij, ik ken er meer die anders denken ;)
Iedereen verschilt daarin natuurlijk.
ik ben een watje daar in denk ik ... mocht ik dat doen en het zou goed klikken zou ik niet er om heen kunnen en verliefd worden.
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_130776548
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk dat er een verschil zit tussen mannen en vrouwen in het geval van.. vrouwen plaatsen mannen in de friendzone voor "gezellig contact, maar niet meer". En mannen plaatsen vrouwen in het hokje van "leuk om af en toe seks mee te hebben, maar niet meer"
Als het op dates aan komt ben ik het er wel mee eens.

Maar dat wil niet zeggen dat ik verder geen vriendinnen heb waarbij ik niet uit ben op seks oid. Die ik dus gewoon als vrienden zie. :)
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:25:28 #254
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130776868
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:12 schreef Rickario het volgende:
Maar dat wil niet zeggen dat ik verder geen vriendinnen heb waarbij ik niet uit ben op seks oid. Die ik dus gewoon als vrienden zie. :)
Dat is natuurlijk ook gewoon mogelijk. tis maar net hoe je in elkaar zit. Doelde meer op dat het hele friendzone ook andersom bestaat alleen dan met een wat andere invulling.
pi_130780557
Na wat maanden geen Paiq, toch weer ff ingeschreven. Ben nu tegen een meid aan gelopen, waarvan ik echt denk wauw: foto's/manier van praten enz. Nu heb ik geprobeert haar te bellen, waarbij zij dit absoluut niet wou en erg verlegen was.

Na dit te weten, wou ik haar spreken, en dit was heel lastig. Kortaf anwtoorden, en zo recht mogelijk door zee. Ik moest alle vragen verzinnen en dit zit me niet goed. Nu weer op de App lijkt het heeel goed te klikken.

Geen energie meer in steken, of een date proberen te forceren? (hoewel zij misschien ook op de date erg kortaf/recht door zee/koud is)
  dinsdag 3 september 2013 @ 16:48:29 #256
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130780786
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:41 schreef faf het volgende:
Na wat maanden geen Paiq, toch weer ff ingeschreven. Ben nu tegen een meid aan gelopen, waarvan ik echt denk wauw: foto's/manier van praten enz. Nu heb ik geprobeert haar te bellen, waarbij zij dit absoluut niet wou en erg verlegen was.

Na dit te weten, wou ik haar spreken, en dit was heel lastig. Kortaf anwtoorden, en zo recht mogelijk door zee. Ik moest alle vragen verzinnen en dit zit me niet goed. Nu weer op de App lijkt het heeel goed te klikken.

Geen energie meer in steken, of een date proberen te forceren? (hoewel zij misschien ook op de date erg kortaf/recht door zee/koud is)
Hou het bij jezelf. Kan je er tegen dat ze zo is? Gewoon doen (al is forceren een beetje een aparte beschrijving van gezellig wat afspreken) en anders verder kijken.
pi_130780942
quote:

Lijkt me logisch als je haar voor het eerst spreekt. Ik hou het altijd bij appen voordat ik uberhaupt date.
  dinsdag 3 september 2013 @ 16:53:41 #258
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_130780956
quote:

Dat bellen ligt gevoelig bij (online) daten hoor :P zeker als je iemand ermee overvalt. Iemand zit in zijn eigen thuis-comfort zone en wil daar niet zomaar uit. Laatst ging het er hier in het topic nog over, veel die niet willen bellen. Als je dan toch wil, eerst even vragen.

Als ze nu in ieder geval van de schrik bekomen is en weer gezellig appt, zou ik gewoon een date proberen.
Grijp ze!
pi_130781751
Ondertussen heb ik dus RP het betaalde gedeelte opgezegd. Ik ga nu maar weer een beetje rondneuzen want ik denk dat mijn date wel voorbij is met haar :')

Ik twijfel nu om verder met RP te gaan of naar Lexa of Paiq Select. Wat raden jullie aan? :)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 september 2013 @ 17:19:26 #260
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_130781851
quote:

Ik denk dat je misschien iets te snel bent geweest. Ik heb de mijne gisteren gevraagd of ze zin had om te appen, maar ze vertelde me dat ze geen whatsapp had zelfs :P Heb ook niet aangedrongen en ze geeft nog steeds aan dat we makkelijk en gezellig praten, dus een probleem zie ik niet zo snel.

De volgende keer niet te snel om de telefoon vragen denk ik :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 3 september 2013 @ 17:46:45 #261
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130782795
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 17:16 schreef PeterPastoor het volgende:
Ondertussen heb ik dus RP het betaalde gedeelte opgezegd. Ik ga nu maar weer een beetje rondneuzen want ik denk dat mijn date wel voorbij is met haar :')

Ik twijfel nu om verder met RP te gaan of naar Lexa of Paiq Select. Wat raden jullie aan? :)
Paiq is wel leuk maar werkt heel anders dan een normale profielensite. Lexa geen ervaringen mee zelf.
pi_130783129
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk dat er een verschil zit tussen mannen en vrouwen in het geval van.. vrouwen plaatsen mannen in de friendzone voor "gezellig contact, maar niet meer". En mannen plaatsen vrouwen in het hokje van "leuk om af en toe seks mee te hebben, maar niet meer"
Ik heb genoeg seks gehad met vrouwen die ook niets meer dan alleen seks wilden hoor. Niet dat we dat afspraken van te voren maar het was meestal overduidelijk. :')

Die meiden zag ik overigens ook totaal niet als relatiemateriaal. Te sletterig. Zelf mag ik het uiteraard wel.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  dinsdag 3 september 2013 @ 18:43:45 #263
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130784526
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 17:56 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ik heb genoeg seks gehad met vrouwen die ook niets meer dan alleen seks wilden hoor. Niet dat we dat afspraken van te voren maar het was meestal overduidelijk. :')

Die meiden zag ik overigens ook totaal niet als relatiemateriaal. Te sletterig. Zelf mag ik het uiteraard wel.
Stoer!
pi_130784735
Ah, zo voelt dat dus. Klein maar leuk gesprek met iemand om zodra de foto's beschikbaar worden meteen te worden verwijderd. Dan niet, trut :')
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:12:31 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130785523
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 17:56 schreef Seikcid het volgende:

[..]

nergens gezegd dat meiden dat niet ook doen hoor.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 september 2013 @ 19:32:17 #266
Brabo Bastard
pi_130786367
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2013 18:51 schreef eQuaL het volgende:
Ah, zo voelt dat dus. Klein maar leuk gesprek met iemand om zodra de foto's beschikbaar worden meteen te worden verwijderd. Dan niet, trut :')
Dat zal nog wel vaker gebeuren, heb het zelf ook meegemaakt. En dan moet je maar denken dat het sowieso niet de moeite waard was ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:48:44 #267
177948 Daskaar
cake or death?
pi_130787167
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 september 2013 06:47 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Weer zo eentje die gefrustreerd is omdat hij geen berichtjes of daaruit voortvloeiende dates krijgt. Ja, een enkel Nigeriaans spammailtje kan er weleens tussen zitten. Maar verder zul je toch écht zelf wat verkeerds doen.
Ik heb uitgelegd wat mijn probleem is, simpele henkie.
  dinsdag 3 september 2013 @ 19:50:33 #268
177948 Daskaar
cake or death?
pi_130787236
hebben jullie het gevoel dat de bekende datingsites de plank alsnog misslaan?

hoe zou je het online daten veranderen als het aan jou lag?
pi_130787406
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:48 schreef Daskaar het volgende:

[..]

Ik heb uitgelegd wat mijn probleem is, simpele henkie.
Je vindt je slag mensen niet? Wat je je slag mensen dan?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 september 2013 @ 19:59:21 #270
Brabo Bastard
pi_130787637
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:50 schreef Daskaar het volgende:
hebben jullie het gevoel dat de bekende datingsites de plank alsnog misslaan?

hoe zou je het online daten veranderen als het aan jou lag?
Als je het al kan veranderen. Het ligt toch aan de mensen die er kiezen lid van te worden.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:01:33 #271
177948 Daskaar
cake or death?
pi_130787729
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 19:54 schreef Rickario het volgende:

[..]

Je vindt je slag mensen niet? Wat je je slag mensen dan?
niet van die hokjes mentaliteit.
dat vind ik daar vooral.

het standaard profiel daar is toch wel:

"ik ben jolanka, ik ben een spontane meid die volop in het leven staat. Ik hou van lachen, sporten en zoek iemand die precies is zoals ik en tegengas kan geven(want ik ben te spontaan voor mijn eigen goed)."

En zodra je daar als persoon vanaf wijkt dan is er geen interesse.
Men weet te specifiek wat hij zoekt, waardoor er nooit een gesprek aan de gang komt want ze denken me al te kennen en dus ben ik geen serieuze kandidaat.

Ik zoek meer mensen die open staan voor ander soort mensen.
pi_130787830
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:01 schreef Daskaar het volgende:

[..]

niet van die hokjes mentaliteit.
dat vind ik daar vooral.

het standaard profiel daar is toch wel:

"ik ben jolanka, ik ben een spontane meid die volop in het leven staat. Ik hou van lachen, sporten en zoek iemand die precies is zoals ik en tegengas kan geven(want ik ben te spontaan voor mijn eigen goed)."

En zodra je daar als persoon vanaf wijkt dan is er geen interesse.
Men weet te specifiek wat hij zoekt, waardoor er nooit een gesprek aan de gang komt want ze denken me al te kennen en dus ben ik geen serieuze kandidaat.

Ik zoek meer mensen die open staan voor ander soort mensen.
Hoe ben jij dan?
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:06:45 #273
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_130787953
Ben het wel eens voor het grootste gedeelte. 99% van RP zie ik zelf ook niet zitten. Meeste contact wat ik gehad heb via RP is op initiatief van een aantal dames zelf. Als ik zelf wat begin, vrijwel geen reactie. Heb er gisteren nog eentje de deur uitgedaan, toch altijd weer met goede hoop afwachtend. :P

Had een tijdje terug weer een abonnement genomen omdat hij in de aanbieding was, maar ik laat het hier wel bij denk ik wat RP betreft.
Grijp ze!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 september 2013 @ 20:10:20 #274
Brabo Bastard
pi_130788138
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 20:06 schreef japiedevlugge het volgende:
Ben het wel eens voor het grootste gedeelte. 99% van RP zie ik zelf ook niet zitten. Meeste contact wat ik gehad heb via RP is op initiatief van een aantal dames zelf. Als ik zelf wat begin, vrijwel geen reactie. Heb er gisteren nog eentje de deur uitgedaan, toch altijd weer met goede hoop afwachtend. :P

Had een tijdje terug weer een abonnement genomen omdat hij in de aanbieding was, maar ik laat het hier wel bij denk ik wat RP betreft.
Als ik ook eens door mijn lijst met matches heen kijk staat er ook heel veel hetzelfde tussen. En dan zijn het niet eens onknappe vrouwen ook. RP heeft voor mij maar 1x gewerkt en de relatie duurde toen een maand of 8. Sindsdien heb ik met PaiQ meer succes, maar dat heb ik al vaker hier geroepen :P
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 3 september 2013 @ 20:10:32 #275
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130788144
Mensen worden gewoon heel kritisch van online daten. Je kunt werkelijk op alles selecteren. Kunst is om profielen te vinden waar iets meer uit spreekt dan dat iemand een robot 2.0 zoekt. En die zijn er echt wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')