SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3) Tommy Hilfiger Denim Henley XL. Ook weinig gedragen. Foto's spreken voor zich.
Vraagprijs ¤15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4) Ralph Lauren Beige Overhemd. Is gedragen, maar kan prima nog een ronde mee.
Vraagprijs ¤12,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5) Esprit "Denim" overhemd maat L. Is weinig gedragen, nooit echt mijn stijl geweest. Is 100% katoen, maar lijkt op denim.
Vraagprijs ¤10,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6) Jack Wills Polo Blauw maat L. Is gedragen, maar ook deze kan nog een ronde mee. Destijds in Engeland gekocht, nog nergens dit merk gezien in Nederland.
Vraagprijs ¤10,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6) Voor de liefhebber, Protest T shirt maat M. Is echt al heel lang geleden, was ook een verassing toen ik het shirt tegen kwamIs niet veel gedragen, mag weg voor een zacht prijsje.
Vraagprijs ¤5,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten!
[ Bericht 6% gewijzigd door thethoryd op 02-09-2013 22:42:47 ]![]()
hoe valt de Superdry polo, aangezien je zegt dat deze strak zit? Is het bijvoorbeeld meer een maat L?![]()
Nee had destijds een buikje, zit gewoon als een XL.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:43 schreef JamMasterJustin het volgende:
hoe valt de Superdry polo, aangezien je zegt dat deze strak zit? Is het bijvoorbeeld meer een maat L?![]()
Dan is deze te groot en vervalt m'n interesse. Succesquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:17 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Nee had destijds een buikje, zit gewoon als een XL.![]()
![]()
Superdry Polo Hoopstripe XL
10,-I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: