dat verplichte kritische zodra het over China gaat, blij dat hij zich daar niet aan conformeerd.quote:Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind Roosegaarde wel weinig kritisch over China. Vreemde, maar sympathieke pandabeelden, maar hij kan ook de bontindustrie laten zien. En dat onderbetalen in zo'n fabriek werd ook snel weggewoven.
Inderdaad. Serieus ingaan op humor..quote:Op zondag 1 september 2013 22:34 schreef Slobeend het volgende:
Wilfried past toch niet zo in Zomergasten.
Heel herkenbaar ook. Mijn iPhone is wifi-wise van slag en ik baal dat ik een paar dagen moet wachten op vervangingquote:Op zondag 1 september 2013 22:37 schreef luxerobots het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens, zo veel onvrede over kleine dingen.
Ik vind van wel, niet iederen moet het doen, maar een keer om te zien hoe groot het is wel. Ongelofelijk dit.quote:
Ja het is indrukwekkend, maar ze hebben wel een hele stad aan mieren gedood.quote:Op zondag 1 september 2013 22:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vind van wel, niet iederen moet het doen, maar een keer om te zien hoe groot het is wel. Ongelofelijk dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |