Linux is een geweldig systeem als je er mee weet te werken, supersnel ookquote:Op maandag 2 september 2013 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelf doe ik het meeste vanaf mn HP Pavillion laptop... Ik heb nog ergens een desktop staan met Windows7 en nog ergens een Ubuntu-pc... Maar ja ik gebruik ze eigenlijk nooit ...
Klopt... Het iets anders dan windows, maar begint er steeds meer op te lijken. Gebruik alleen niet of nauwelijks... Ik heb nog wel 2 NAS-sen staan met 8 TB opslag of zoquote:Op maandag 2 september 2013 22:14 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Linux is een geweldig systeem als je er mee weet te werken, supersnel ook
Opslagruimte kun je nooit genoeg hebbenquote:Op maandag 2 september 2013 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt... Het iets anders dan windows, maar begint er steeds meer op te lijken. Gebruik alleen niet of nauwelijks... Ik heb nog wel 2 NAS-sen staan met 8 TB opslag of zo
zo is datquote:Op maandag 2 september 2013 22:38 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Opslagruimte kun je nooit genoeg hebben
Rechte bananen zijn ook stomquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:09 schreef BendeBielzen het volgende:
[ afbeelding ]
Ronde Komkommers, het moet niet gekker worden
Eieren welquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:28 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ze vierkante appels hebben...
De fik erinquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef Toverheks het volgende:
Allemaal een witte enveloppe van het oranjeFonds in de bus gehad??? vanaf 5 sep tot 1 okt kan je bij je boekhandel het Dromenboek gratis ophalen
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:30 schreef Toverheks het volgende:
Allemaal een witte enveloppe van het oranjeFonds in de bus gehad??? vanaf 5 sep tot 1 okt kan je bij je boekhandel het Dromenboek gratis ophalen
Hahahahahahahahaquote:
Komt geen kip aan te pasquote:
Nee het lijkt welquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:32 schreef Toverheks het volgende:
doen jullie nou niet zo opvallend om het steeds met elkaar eens te wezen
Prima opzouten met die onzin. Het werd tijdquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:32 schreef Toverheks het volgende:
de kinderbijslag wordt nu ook aangepaktwaar gaan ze nog meer op bezuinigen
Je weet niet wat je zegt Soury, ik had het echt nodig toen ze klein waren hier, en zo zitten meer alleenstaande moeders of gezinnen die de kinderbijslag echt nodig hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima opzouten met die onzin. Het werd tijd
Sorry ik ben het er niet mee eens, nooit geweest.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt Soury, ik had het echt nodig toen ze klein waren hier, en zo zitten meer alleenstaande moeders of gezinnen die de kinderbijslag echt nodig hebben.
kan, maar ik heb nu geen kinderbijslag meer al jaren niet meer, maar kon het altijd goed gebruiken als alleenstaande.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry ik ben het er niet mee eens, nooit geweest.
Ik kan het ook goed gebruiken maar ik heb geen kinderenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan, maar ik heb nu geen kinderbijslag meer al jaren niet meer, maar kon het altijd goed gebruiken als alleenstaande.
Ja beter, die zuigers met kinderenquote:
Daar verdien je geen zak mee tochquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:43 schreef Toverheks het volgende:
Kinderen, maar een kleinkind is een feessie
Mij jaquote:
Jij zult ze nooit krijgen Soury... Ik zit met een 23 jarige dochter , waar ik geen controle over heb , maar me wel geld kostquote:
Nee, daar krijg ik niks voor. alleen liefde van mijn kleinkind en daar kan geen berg goud tegenop, ja ja ik weet het staat zweverig maar het is eenmaal zoquote:
ja kinderen koste geld, maar 23 jaar Chuf, verdient ze niet zelf???quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij zult ze nooit krijgen Soury... Ik zit met een 23 jarige dochter , waar ik geen controle over heb , maar me wel geld kost
Studeert nog ... Dat geeft alleen maar uit ... En dan gaat ze ook weeer naar en duurdere woning ivm issues met haar huidige onderkomen... maar goed mn bijdrage pas ik daar niet op aan.. Al meer dan genoeg vind ik en wettelijk zou ik niet meer hoeven te betalen...quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja kinderen koste geld, maar 23 jaar Chuf, verdient ze niet zelf???
oke. maar wettelijk moet je toch betalen omdat ze studeert???? kan het ook mis hebben hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Studeert nog ... Dat geeft alleen maar uit ... En dan gaat ze ook weeer naar en duurdere woning ivm issues met haar huidige onderkomen... maar goed mn bijdrage pas ik daar niet op aan.. Al meer dan genoeg vind ik en wettelijk zou ik niet meer hoeven te betalen...
Ze woont in een ander land en volgens mij hoef ik maar tot dr 21 ste bij te dragen ... Maar goed, ik heb er geen moeite mee, dus ja waarom niet ...quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke. maar wettelijk moet je toch betalen omdat ze studeert???? kan het ook mis hebben hoor
Maar héél eerlijk ben je niet blij dat het er geen drie zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze woont in een ander land en volgens mij hoef ik maar tot dr 21 ste bij te dragen ... Maar goed, ik heb er geen moeite mee, dus ja waarom niet ...
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze woont in een ander land en volgens mij hoef ik maar tot dr 21 ste bij te dragen ... Maar goed, ik heb er geen moeite mee, dus ja waarom niet ...
mogelijk 2 maar daar weet ik niets van en dat hou ik ook zoquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar héél eerlijk ben je niet blij dat het er geen drie zijn
Wat is daar zo heerlijk aan, ze hebben godver niet eens de keus meer. Zelfs donor's willen ze plukken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]echt heerlijk om te lezen, eens een man die er geen moeite mee heeft om voor zijn kind te betalen
Ik heb nu wel de keus volgens mij... scheelt me wel gelijk bijna 1/4 netto salaris ...quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is daar zo heerlijk aan, ze hebben godver niet eens de keus meer. Zelfs donor's willen ze plukken.
Je zal ze de kost moeten geven die niet betalen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is daar zo heerlijk aan, ze hebben godver niet eens de keus meer. Zelfs donor's willen ze plukken.
Het is zo. Maar als je verdomme je zaad hebt afgeleverd kan je als moeder de pest pleuris krijgen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nu wel de keus volgens mij... scheelt me wel gelijk bijna 1/4 netto salaris ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |