abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130719642
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_130719909
Ik vond van de mpv vooral bizar dat je dan net gebaard had, helemaal opgelucht en gelukkig met baby was, en dan alsnog halsoverkop weggereden werd naar de OK. Maar is natuurlijk niets in vergelijking met keizersnedes enzo. Hoop echt dat het volgende keer (ieeee volgende keer) niet nodig is.
pi_130720225
Zo heb ik het helemaal niet ervaren!
Ik dacht meteen: waar blijft de placenta, dus ik vroeg of het niet wat lang duurde, dat vonden zij ook, toen vroeg ik wat ik nog kon doen, toen heb ik nog een half uur als een gek geperst en zij hebben zich lens gemasseerd, dat deed nogal veel pijn dus ik was best wel blij toen ik naar de OK mocht! Ik bedacht ook meteen hoe relaxed dat was qua hechten (toen wist ik nog niet eens hoe erg ik eraan toe was). Daarna begonnen ze nog even over verwijderen met alleen de epiduraal aan. Toen heb ik gezegd dat ik me eigenlijk wel verheugde op de narcose. En daarna zat mijn vriend al met F naast me O+ Dat was echt geweldig! En ik was meteen heel relaxed. Terwijl het meisje dat later bij mij op de kamer kwam te liggen echt helemaal hyper was en nog compleet vol adrenaline zat, ik werd al moe als ik naar haar keek! Ik had het idee dat ik al wat had kunnen uitrusten door de narcose.
pi_130720311
Vind ik niet Olf, mijn ks was 1 en al opluchting. Ik kijk met een heel goed gevoel terug naar mijn keizersnede. Mij lijkt een mpv juist veel heftiger!

Maar ik hoop wel voor je dat het de volgende keer niet nodig is ;)
E.
pi_130720458
Ohhhh ik ben echt nog nooit zo in blinde paniek geweest als toen. Ik snapte er echt geen hol van, was volgens mij al redelijk gedesorienteerd door die hele bevalling, en weet vooral nog dat ik duizend keer heb gevraagd of ze wel zeker wisten dat ik niets zou voelen en dat ik nog uit de narcose zou komen (klinkt nu superoverdreven maar ik was echt zo irrationeel op dat moment, ik denk gewoon door alle vermoeidheid). En toen kwam ik in de OK en moest ik van ene bed op andere klauteren en dat lukte niet, en allemaal van die felle lichten, en toen opeens kreeg ik door wat een manuele placentaverwijdering eigenlijk was (Gaan jullie met je hele HAND de placenta eruit graaien?!). Ik weet in ieder geval dat ik aan het huilen was toen ik onder narcose ging en ook toen ik er uit kwam. Was niet echt het hoogtepunt van mijn bestaan :P
pi_130720643
Gaan ze met hun hand naar binnen om de placenta te verwijderen? :o logisch eigenlijk met zo'n naam maar het idee :X
E.
  zondag 1 september 2013 @ 21:14:25 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130720893
Wat een horror lijkt me dat :X.

Ik geloof dat ik maar gewoon nooit meer ga bevallen :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130720906
Ik weet nog wel dat het ineens spoed was. Ik voelde eerst wat glibberigs eruit komen dus ik vroeg of dat de placenta was. Vk werd witjes en spoedde zich de verloskamer uit om een gyn te halen. En daarna halsoverkop naar de ok. Uit de papieren blijkt dat het evenveel spoed was als de ks maar dit voelde wat meer spoed. Ik was heel blij dat ik vooraf een boek had gelezen waarin dit ook naar voren kwam dus ik wist wat me overkwam. Ik was na 28 uur behoorlijk naar de klote dus was blij dat ik even kon slapen. En hechten onder narcose! *O*
pi_130720988
Ze begonnen trouwens aan de ruggeprik te kloten, die ging weer aan. Dus ik op de ok half in paniek: ze hebben me een roesje beloofd! Maar toen was ik ineens weg. Situatie op de ok bij de ks was ook veel relaxter.
pi_130721063
quote:
17s.gif Op zondag 1 september 2013 21:14 schreef Kyara het volgende:
Ik weet nog wel dat het ineens spoed was. Ik voelde eerst wat glibberigs eruit komen dus ik vroeg of dat de placenta was. Vk werd witjes en spoedde zich de verloskamer uit om een gyn te halen. En daarna halsoverkop naar de ok. Uit de papieren blijkt dat het evenveel spoed was als de ks maar dit voelde wat meer spoed. Ik was heel blij dat ik vooraf een boek had gelezen waarin dit ook naar voren kwam dus ik wist wat me overkwam. Ik was na 28 uur behoorlijk naar de klote dus was blij dat ik even kon slapen. En hechten onder narcose! *O*
Ik was er ook van overtuigd dat de placenta er uit kwam, en toen was het een of ander huge bloedstolsel (woog iets van 600 gram en werd ook echt opgevangen en in een zak/doek gewikkeld ofzo? :') ), dus niet eens de placenta. Toen werd iedereen inderdaad een beetje zenuwachtig.
pi_130721162
Sparkling, ik vond dat idee eerlijk gezegd wel fijn, vergeleken met een tang ofzo! En als er net een baby uit is gekomen ziet het er wel anders uit dan nu he ;)

Olf het klinkt echt heel naar zoals jij het omschrijft, ik snap ook dat ze haast hebben maar iemand huilend onder narcose laten gaan klinkt erg heftig. Ik geloof dat jouw bevalling sowieso een stuk pittiger was, bij mij was alles van een leien dakje gegaan, dus ik moest eigenlijk wel lachen omdat ik nét zei "het kán nu niet meer misgaan!" :+ en toen kwam die snertplacenta niet.

Kyara jij voelde het bloed eruit komen dus?! Ik had geen idee, volgens mijn vriend lag de hele vloer vol bloed maar ik heb het niet gemerkt. Ik heb dus ook heel bewust nog meegeperst enzo (niet zo goed voor je bekkenbodem). Ze zeiden meteen dat we nog 20 minuten hadden, hebben me continu op de hoogte gehouden. Intussen babyknuffelen O+ En toen heb ik F aan mijn vriend gegeven en zijn we naar de OK gegaan (die was nog bezet dus er werd niet geraced). Ik had wel het gevoel dat er adequaat en snel gehandeld werd maar van paniek was geen sprake.

Ik werd trouwens op de andere tafel getild gelukkig, hoefde het niet zelf te doen! Nog liggen ouwehoeren met de arts op de gang. En het volgende moment word je wakker en ben je gehecht. Ik vond het stiekem een gelukje XM :D :@
pi_130721169
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Gaan ze met hun hand naar binnen om de placenta te verwijderen? :o logisch eigenlijk met zo'n naam maar het idee :X
Ja Spark, zo werkt dat echt. Bij mij met maar een paar vingers (placenta was wel los, maar werd toch niet geboren, 'trekken' hielp niet), snel gedaan op verloskamer ivm fluxus, zonder verdoving. Is de eerste weken als horrorverhaal in m'n hoofd blijven spoken.
pi_130721223
Vies he? Ik weet nog dat iedereen dat zo beschreef, als de placenta eruit komt.

En toch he, wat me het allerengste lijkt bij nog een keer moeten bevallen en waar ik dan het meeste bang voor zou zijn is het hechten zonder narcose........... :@
  zondag 1 september 2013 @ 21:19:22 #14
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130721244
Huuuuu wat een verhalen! :o

Kom ik aan met mn 300cc :') Maar vanaf hoeveel bloedverlies krijg je een transfusie dan? >1,5 liter vind ik echt veel :o
pi_130721382
In mijn verpleegverslag stond lichtelijk verbaast dat ik goede mobiliseerde ondanks hb van 4,8. In mijn geval hoefde ik geen transfusie omdat ik met een hoog hb begon (8,0) en ze dus verwachtten dat ik snel weer op zou krabbelen. En dat klopte ook. Bij de nacontrole zat ik weer op de 8 (wel met ijzertabletten en floradix).

Met de tweeling en de ks was het ook maat 600 cc hoor.
pi_130721394
Kyara :D Ik zie vooral op tegen de persfase. En eventueel weer het persen na de bevalling, maar dat zou ik nu wel iets minder fanatiek doen denk ik :@

Volgens mij gaat het om je hemoglobinewaarden LB, als die niet teveel kelderen kijken ze of je het zelf redt. Bij mij was het nog gewoon op peil, de bloedzakken hingen wel klaar maar het was dus niet nodig.
pi_130721437
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:19 schreef LadyBlack het volgende:

Kom ik aan met mn 300cc :') Maar vanaf hoeveel bloedverlies krijg je een transfusie dan? >1,5 liter vind ik echt veel :o
Afhankelijk van Hb een transfusie denk ik; bij mij was dat nog enigszins ok (5 ofzo), nachtje blijven en thuis maar aan de floradix.
pi_130721442
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:21 schreef Suikertante het volgende:
Kyara :D Ik zie vooral op tegen de persfase. En eventueel weer het persen na de bevalling, maar dat zou ik nu wel iets minder fanatiek doen denk ik :@

Volgens mij gaat het om je hemoglobinewaarden LB, als die niet teveel kelderen kijken ze of je het zelf redt. Bij mij waren ze nog gewoon op peil, de bloedzakken hingen wel klaar maar het was dus niet nodig.
Ja, dat kan ik me voorstellen in jouw situatie.
pi_130721450
Als ik een volgende keer ga bevallen, hoop ik eigenlijk dat ik voor een keizersnede mag kiezen dit keer. Het heeft vast nadelen, maar ik vind er ook zat voordelen aan zitten. Zeker als we 'm gepland zouden kunnen doen (lijkt me ook wel raar overigens, dat je precies weet wanneer je baby wordt geboren...).

Olf, mijn keizersnede was geen spoed, en misschien ook wel daardoor heel relaxed. Althans, de sfeer in de operatiekamer was prima. Geen moment paniek gevoeld. Ik vond het alleen vies aanvoelen :') Ik bloos nog als ik daaraan terugdenk :D :+

Ik geloof dat ik een ks een stuk minder 'eng'/'ingrijpend' vind klinken dan zo'n mpv!
pi_130721485
quote:

Ik kreeg 4 zakken bloed.

Ik keek bij deze bevalling ook het meest op tegen hechten dat ik bij bewustzijn was. Ik had een sub totaal, maar ik vond de verdovingsprikken het ergst. De gyn vertelde nog dat hij eigenlijk naar de ok wilde voor het hechten, maar omdat ik dat zo graag niet wilde, wilde hij het proberen op de verloskamer.
*poef* nu is het weg
pi_130721496
quote:

Ik had dus 1,8 liter en toen hadden ze het over een transfusie maar uiteindelijk niet gedaan omdat ik zo jong en fit was :') haha. Volgens mij moet je hb ook sowieso boven de 4 blijven oid? Ik had 4,3. Wel een ijzerinfuus gekregen. Toen had ik 4.5 *O*

En Suiker, ik vertel nu nogal melodramatisch over mijn bevalling, heb het ook zo ervaren, terwijl het op papier eigenlijk best een redelijke bevalling is geweest. Maar heb gewoon een perfecte zwangerschap gehad, met baby is alles vanaf dag 1 perfect gegaan en mijn herstel ook, maar die 24 uur van eerste wee tot bijkomen uit narcose is echt het afschuwelijkste wat ik heb meegemaakt. Fysiek, maar ook mentaal, want eigenlijk ben ik nooit paniekerig en toen eigenlijk constant. :+
pi_130721512
mensen ik moet nog bevallen he.
mpv ril. bloedtransfusie krijg ik niet zo snel dus de fluxus sla ik ook graag over.
pi_130721608
Ik heb eigenlijk geen idee hoe laag mijn ijzer was. Wel wat te laag, maar heb geen transfusie nodig gehad. Gewoon veel ijzer eten en goed in de gaten houden.

Weet niet meer wie het in het vorige topic zei (Spark?), maar de verpleegsters wilden me inderdaad absoluut niet alleen laten douchen. Ik heb het toch gedaan, met de belofte dat ik echt rustig aan zou doen en voorzichtig en en en. Voelde me na al die tijd echt viezig, dus wilde de dag erna (heb eerst de nacht gewoon geslapen) graag douchen!

Al weet ik niet zeker of ik niet pas de dag daarna heb gedoucht. Volgens mij kon ik de eerste dag nauwelijks bewegen :D Dagen lopen een beetje in elkaar over :P
pi_130721741
Je hoéft niet mee te lezen Ferrari :D En je bent ook al eens bevallen dus je weet waar je aan bent begonnen o|O Maar ik hoop natuuriljk dat het je gewoon bespaard blijft. Jij verdient een soepele bevalling zou ik zo zeggen! :*

Douchen: ze bleef bij mij gewoon bij de deur staan en zo nu en dan vroeg ik of ze iets aan wilde geven ofzo, handig juist! Ik ken ook weinig schaamte eigenlijk. Oh wat was dat douchen heerlijk! En omdat het douchen lukte mocht ik naar huis O+
Oh wacht, ging het over douchen na een ks? Want dat had ik natuurlijk niet, pardon.
pi_130721745
Wat grappig dat hier zoveel mensen redelijk 'enthousiast' zijn over een keizersnee! Dat leek mij altijd echt vreselijk. Viel het herstel dan ook mee? Wel fijn dat je daarna geen hechtingen down under hebt en normaal kan plassen en de rest. Nouja, ik houd me vast aan het idee dat een tweede bevalling vaak wat gemakkelijker is dan een eerste.
pi_130721804
Ja ik Coco! Ik mocht pas voor het eerst 2 dagen na de ks douchen, op een stoel. De dag na de ks kwamen ze me op bed wassen en dat was een genot :D ik voelde me zo vies!

Ik weet mijn HB niet na de bevalling. Heb wel een tijd ijzertabletten gehad van de gyn, geloof 6 weken.
E.
pi_130721886
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:26 schreef Suikertante het volgende:
Je hoéft niet mee te lezen Ferrari :D En je bent ook al eens bevallen dus je weet waar je aan bent begonnen o|O Maar ik hoop natuuriljk dat het je gewoon bespaard blijft. Jij verdient een soepele bevalling zou ik zo zeggen! :*

Douchen: ze bleef bij mij gewoon bij de deur staan en zo nu en dan vroeg ik of ze iets aan wilde geven ofzo, handig juist! Ik ken ook weinig schaamte eigenlijk. Oh wat was dat douchen heerlijk! En omdat het douchen lukte mocht ik naar huis O+
bevallen wat is dat???
pi_130721935
:+
pi_130721972
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:26 schreef Olf het volgende:
Wat grappig dat hier zoveel mensen redelijk 'enthousiast' zijn over een keizersnee! Dat leek mij altijd echt vreselijk. Viel het herstel dan ook mee? Wel fijn dat je daarna geen hechtingen down under hebt en normaal kan plassen en de rest. Nouja, ik houd me vast aan het idee dat een tweede bevalling vaak wat gemakkelijker is dan een eerste.
Mij is het herstel echt meegevallen. toen ik uit bed mocht hobbelde ik meteen zelf naar de douche. plassen gaat idd prima. Niezen/hoesten/spugen ed is zeer pijnlijk
pi_130722026
quote:
Ik weet niet of het herstel meeviel. Heb geen vergelijkingsmateriaal. Ik liep in ieder geval heel snel weer de trap op en af enzo. Maar ik hou er niet zo van om afhankelijk te zijn van anderen, en heb een redelijk hoge pijngrens, zeker in de buikregionen, dus denk dat dat wel scheelt.

Wat ik jammer vond, is dat ik Saartje een tijd lang niet heb mocht/kon tillen. Dat vond ik het grootste nadeel.

En het buikje. Dat blijft zo lang bol :')
  zondag 1 september 2013 @ 21:29:42 #31
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130722038
quote:
Mij lijkt een keizersnede dan weer vreselijk. Zo'n buikwond :X

maar ik heb dan ook echt een easy peasy bevalling gehad, helemaal als ik dit zo lees :o. 12 uurtjes, half uurtje persen, binnen 7 min de placenta (zelfs zonder prik), geen hechtingen, 100 cc bloedverlies en na 2 uurtjes weer naar huis om vervolgens gewoon op de bank te gaan zitten (tot enorme verbazing van de kraam :')
pi_130722054
Olf, ik vond het best meevallen ja. Heb de eerste dagen veel pijn gehad aan de wond en heb gelopen als een oude vrouw. Maar na een week liep ik een klein rondje met mijn hondje en ondertussen heb ik er bijna geen last meer van. Alleen nog een plek waar geen gevoel in zit, dat is wel vreemd. Ik kan mezelf aaien zonder dat het lijkt alsof ik het bij mezelf doe :+
E.
pi_130722149
Wij hadden dezelfde bevalling geloof ik Soesa, alleen had ik een subtotaal en een mpv. Maar toen ik thuis kwam kon ik gelukkig ook meteen weer alles O+ Zitten bleek ook prima te gaan :Y
Toch heb ik het idee dat ik een feestbevalling heb gehad. Ik ben als de dood dat de volgende heel anders zal zijn!
pi_130722224
Over iets uit je voelen glibberen. Ik had een katheter na de ks en de dag erna dacht ik dat ik voor de grote boodschap moest. Ik mocht proberen op de wc en ik voelde iets glibberen. Ik dacht dat ik mijn katheter verloor dus wou er aan trekken om hem te pakken maar het was de katheter niet. Het was een stolsel. Een hele grote :o
E.
pi_130722248
Dit was mijn buik na ongeveer een week 12 dagen (na de ks). Was echt nog een bolletje :D Vond ik echt een beetje een tegenvaller :') :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haal 'm straks weer weg overigens.

[ Bericht 5% gewijzigd door Cocotrimonium op 01-09-2013 22:52:41 ]
  zondag 1 september 2013 @ 21:35:15 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130722484
Ik vond mijn bevalling van bij elkaar nog geen 4 uur ook wel dikke prima :@. Het had alleen van mij iets minder stressvol mogen beginnen met dat bloedverlies. Dat vond ik echt doodeng. Placenta kwam hier na 2 prikken, maar verder zonder problemen. Bloedverlies weet ik niet meer en kraamdossier is al opgeborgen. En stolsels heb ik ook niet gehad. Niet noemenswaardig iig.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130722516
:9
Toen je het net schreef dacht ik "mijn buik is ook nog best wel bol".
Maar nu zie ik wat je bedoel ja.
  zondag 1 september 2013 @ 21:36:25 #38
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130722576
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:31 schreef Suikertante het volgende:
Wij hadden dezelfde bevalling geloof ik Soesa, alleen had ik een subtotaal en een mpv. Maar toen ik thuis kwam kon ik gelukkig ook meteen weer alles O+ Zitten bleek ook prima te gaan :Y
Toch heb ik het idee dat ik een feestbevalling heb gehad. Ik ben als de dood dat de volgende heel anders zal zijn!
Jammer idd van die subtotaal en mpv dan! Fijn he, dat je daarna weer alles kan. Ik heb ook een feestbevalling gehad en ik kijk er zo goed op terug. Ik heb gewoon niet echt heel erg pijn gehad :@. Lang leve hormonen :+ (en op t laatst Remifentanil. Al werd ik daar vooral relaxed van).

Coco, dat is idd nog echt een bolletje. Ik was verbaasd hoe snel mijn buik weg was. Dit was (uit m'n hoofd) 4 dagen na de bevalling:

pi_130722629
Oeeeeh spark dat klinkt ook naar :{

Coco, inderdaad nog wel een bolletje twee weken na dato dus. Bij mij was het meeste na twee weken wel weg. En het restant zit er 8 maanden later nog steeds :+

OJA ik zag in het vorige topic heel veel mooie zwangere buiken! Super! Ik wil meedoen! En omdat ik lui ben, knip ik mijn hoofd er niet vanaf, dus one in a life time kans om Olf-hoofd te zien! Even uploaden.
pi_130722631
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 21:29 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Mij lijkt een keizersnede dan weer vreselijk. Zo'n buikwond :X

maar ik heb dan ook echt een easy peasy bevalling gehad, helemaal als ik dit zo lees :o. 12 uurtjes, half uurtje persen, binnen 7 min de placenta (zelfs zonder prik), geen hechtingen, 100 cc bloedverlies en na 2 uurtjes weer naar huis om vervolgens gewoon op de bank te gaan zitten (tot enorme verbazing van de kraam :')
klinkt als mijn bevalling! Ik had alleen een weeën storm maar dat was ook maar 45 minuten dus ach! Achteraf valt dat dan altijd weer mee :D Ik mocht alleen niet gelijk naar huis, maar dat kwam omdat ik werd ingeleid wegens hoge bloeddruk.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130722651
Bij mij ging het ook supersnel die buik! De eerste week dus. Sindsdien is er niets meer veranderd.

Ohjawel, mijn vriend zei net dat mijn tepels weer normaal waren :')
pi_130722687
Olf ik ben benieuwd of ik je ken!! :D
pi_130722725
Toen ik naar huis mocht na 9 dagen paste ik mijn eigen kleding meer.
Ik heb geen postwaardige buik foto na ks op de computer staan.
  zondag 1 september 2013 @ 21:39:09 #44
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130722810
Ik moest een nachtje blijven omdat de ruggeprik niet uit mn linkerbeen wou :') mocht dus ook niet gaan douchen (want ik kon de volgende ochtend pas weer lopen), en ben ook op bed gewassen. Gekke gewaarwording, maar zo fijn O+

Ohja en die buik was nog best lang bol ook :Y
pi_130722856
*O* voor de goede nachten

L-E wat fijn dat het dagje uit zo goed ging

Kyara wat een leuke foto van M.
En ook van je tweeling

XM wat een leuke foto. En wat is ze een lief groot meisje. Ik denk dat ze maar iets kleiner is dan die van mij O+

Gulara leuk cadeautje

Kleurdoos wat een poppetje. O+ En welkom in het echte leven. Je klinkt helemaal verliefd

XM wat al gezegd is probeer je er niet teveel zorgen om te maken.
Riley heeft ook zo'n periode gehad. Maar ze was vrolijk en alert. Sliep goed. Had goede plasluiers.

Suiker jouw update O+

Oh Danic :*. Goed dat je meteen naar de huisarts gaat.
XM sterkte met werken morgen. Heb je leuk werk? :*

Mango. Veel renplezier.

Belle. Ik wist niet dat je dat had :*

Spark :* omdat ze zo weinig drinkt en de arts het niet zo serieus neemt zoals zou moeten

MM :*

Olf niet normaal zeg van die taxi

Jeetje die placenta verhalen. Heftig :*
En voor ferrari rood. Ik lag met baby op buik toen die placenta van mij kwam. Ik wilde hem niet zien, maar achteraf toch spijt. Mijn tante en de vk zeiden dat ie in de vorm van een hartje was.
En volgende keer wil ik weer een normale bevalling. En eigenlijk met zo vlot als deze. Alleen hoop ik dat het plassen dan wel lukt, zodat ik de volgende dag meteen naar huis mag (of de dag zelf als ze voor de avond geboren wordt)

Coco ik zie wat je bedoelt.

En ik ben benieuwd naar Olf
pi_130722918
Hieronder mijn 37 weken buik. Precies een maand voor dochter geboren werd. Hij werd dus nog veel huger maar daar zijn alleen onkuise foto's van. :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 22% gewijzigd door Olf op 01-09-2013 22:47:05 ]
  zondag 1 september 2013 @ 21:40:51 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130722962
Ik pas het merendeel van m'n kleding nog steeds niet. Ben echt breder geworden in de heupen en ook borstomvang is groter. Had 38/40 benedenmaat en bovenkant 38/M. En nu onder 42/44 en boven 40/L. Echt sucky.
pi_130722988
Mooie buik Olf O+
pi_130722993
Olf mooi

Oke weinig buik veel ean maar zo'n 12dagen naar ks
SPOILER
pi_130722998
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:37 schreef Suikertante het volgende:
Ohjawel, mijn vriend zei net dat mijn tepels weer normaal waren :')
Romantisch O+
pi_130723009
Ik weet nog dat de zuster mij afdroogde maar ik vond het wel prima. Ik voelde me echt alsof er een vrachtwagen over me heen was gereden :D

Oh alle herinneringen komen nu weer ff terug O+ Ze waren allemaal zo lief in het ziekenhuis.
pi_130723043
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:40 schreef Olf het volgende:
Hieronder mijn 37 weken buik. Precies een maand voor dochter geboren werd. Hij werd dus nog veel huger maar daar zijn alleen onkuise foto's van. :9

SPOILER
wat heb jij een leuk hoofd O+
pi_130723046
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik pas het merendeel van m'n kleding nog steeds niet. Ben echt breder geworden in de heupen en ook borstomvang is groter. Had 38/40 benedenmaat en bovenkant 38/M. En nu onder 42/44 en boven 40/L. Echt sucky.
Ohja, mn borstomvang. Wat een giller is dat. Ik had zo'n degelijke 75-omtrek maar daar mag ik er nu 10 bij optellen. Ik vind het gewoon nogal genant. :@
  zondag 1 september 2013 @ 21:42:06 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130723049
Mooie buik Olf en een leuk hoofd! :D :Y
  zondag 1 september 2013 @ 21:43:27 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130723149
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:42 schreef Olf het volgende:

[..]

Ohja, mn borstomvang. Wat een giller is dat. Ik had zo'n degelijke 75-omtrek maar daar mag ik er nu 10 bij optellen. Ik vind het gewoon nogal genant. :@
90C hier nu. Kwam van 75B. Dus niet eens flinke bombobella's ook nog eens :{w.
pi_130723166
Ik was na de bevalling van M pas om half 10 s avonds op zaal. Toen ben ik provisorisch gewassen, dag erna mocht ik ook niet douchen zonder hulp maar ik voelde me zo vies dat ik gewoon ben gegaan.

Herstel van de ks: zoals ik al eerder heb gezegd heb ik veel minder pijn gehad (muv 1e dag geloof ik) dan van de knip. Mar hety herstel was veel langduriger: 6 weken niet tillen, 6 weken niet autorijden. Ik denk dat het prima te doen is als het je 1e is, maar met nog een niet lopende dreumes die je niet kan en mag tillen en waarmee je niet alleen thuis kunt zijn en 2 baby's in het ziekenhuis waar je niet zelf heen kunt vond ik het wel heftig (en logistiek ingewikkeld)
pi_130723217
Oh Olf, missschien moeten we toch maar eens afspreken in de Torteltuin O+ ;)

Oeh wat een frummel Ferrari!

Omen je placenta de vorm van een hartje :D O+
pi_130723255
Lucje een paar minuten oud

SPOILER
pi_130723264
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:44 schreef Suikertante het volgende:
Oh Olf, missschien moeten we toch maar eens afspreken in de Torteltuin O+ ;)
O+ daten? ;)

Merci voor de reacties!
pi_130723347
Olf O+
pi_130723399
Skoap O+

FR O+

Olf, leuk hoofd!

Heavy verhalen allemaal dames!
pi_130723402
leuke foto Olf!

Komt er nog een daily Olf?
Ga zo ff kolven en dan giet ik er wel een glaasje wijn in.
pi_130723533
Dat verfrommelde gezichtje skoap O+

Wauw Olf, mooie buik en mooie vrouw!

Wat een kleintje FR. Ik heb je verhaal toen niet gevolgd maar die foto raakt me echt.

Omen, een hartjesplacenta O+
E.
pi_130723641
Hier nog een buik foto 5 dagen voor Luc geboren is.

SPOILER
pi_130723789
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:48 schreef .Sparkling. het volgende:

Wat een kleintje FR. Ik heb je verhaal toen niet gevolgd maar die foto raakt me echt.
Dit!
  zondag 1 september 2013 @ 21:52:42 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130723846
Ja, kolven. En dan ga ik me ook maar eens moed indrinken voor morgen denk ik :Y).

SPOILER
  zondag 1 september 2013 @ 21:54:34 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130724018
En ik sluit me aan bij Sparkling FR. Wat een ukje... Zo kwetsbaar...
pi_130724055
Moooooi Skoap!

Wat goed XM! Je mag echt trots op jezelf zijn dat je deze stap zet.

Net na de ks O+
SPOILER
E.
pi_130724208
quote:
17s.gif Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef Kyara het volgende:
leuke foto Olf!

Komt er nog een daily Olf?
Ga zo ff kolven en dan giet ik er wel een glaasje wijn in.
_O- Ik zag het ineens :+
pi_130724217
Spark wat een mooie foto en grote baby
Xm goed van je. hopelijk kun je snel terecht.

Nog 1 foto na ks dan ook niet heel veel te zien want arm ervoor en dan stop ik met jullie topic vol te plempen. Ik hoor hier hopelijk nog heel lang niet
SPOILER
tussen 2 en 3wk na ks
pi_130724244
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:56 schreef Suikertante het volgende:

[..]

_O- Ik zag het ineens :+
:D
pi_130724253
Jongens jongens jongens, ik word zenuwachtig van jullie, ik ben zwanger beduidend knapper dan niet-zwanger hoor. Nu ben ik uitgezakt en is mn haar uitgevallen en is mijn huid slechter ;)

Skoap, mooie buik! Mooie pasgeborene!

De daily weekly bij dezen:
denk jij dat mensen zonder kinderen echt iets 'onmisbaars' missen? Is hun leven incompleet?
pi_130724283
XM wat goed!

Spark O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Skoap op 01-09-2013 22:06:15 ]
pi_130724311
skoap ik heb geen instagram dus kan je foto's niet zien -O-
pi_130724337
Olf, ik denk neen.
Tenminste, ik denk dat er mensen zijn die als ze het zouden weten, het nog steeds niet zouden willen. Zelf zou ik het niet willen missen O+
pi_130724400
Wat mooi spark! Groot en roze O+

Hier een foto van D, 1 week oud (haal hem zo weer weg)
SPOILER
pi_130724459
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, kolven. En dan ga ik me ook maar eens moed indrinken voor morgen denk ik :Y).

SPOILER
XM, het kan in ieder geval nooit slechter aflopen dan mijn eerste werkdag! En ik heb dat ook overleefd ;)

Over je spoiler: good busy! Ik vind het een heel goede stap hoor :Y :*
pi_130724484
Ohhh wat een kleintje Kyara. Maar ze ziet er echt niet prematurerig uit. En wat lijkt ze al op 'zichzelf'. Vind het eigenlijk een prachtige foto, ondanks het heftige verhaal wat er achter zit.
pi_130724502
Olf, ik vind van niet. Ik heb mijn leven nooit als incompleet gezien, hij is nu alleen completer.
En ik denk dat voor sommige mensen hun leven juist compleet is als ze alle vrijheid hebben.
E.
pi_130724505
kyara O+ ook een mini en wat lijkt ze er nu nog op.
pi_130724522
Wat keek ze helder Kyara. Hele mooie foto van je mooie dappere meisje O+
pi_130724552
Kyara, mooi minifrutsel O+
pi_130724563
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:58 schreef ferrari_rood het volgende:
skoap ik heb geen instagram dus kan je foto's niet zien -O-
oh ik dacht dat dat wel zou werken. Mijn moeder heeft ook geen instagram maar kan de linkjes wel gewoon openen :?
pi_130724618
Kyara, je herkent haar er echt al goed in zeg.. Wat een ontzettende kleintjes waren het toch..

Dankje voor jullie lieve woorden. Ik vond haar toen ook al zo mooi, zo gaaf en zo mooi van kleur O+ O+
E.
  zondag 1 september 2013 @ 22:02:28 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130724630
Ik kan ze gewoon zien hoor.. Hier ook geen instagram.
pi_130724656
Kyara wat een mooie mini O+
pi_130724683
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:00 schreef .Sparkling. het volgende:
Olf, ik vind van niet. Ik heb mijn leven nooit als incompleet gezien, hij is nu alleen completer.
En ik denk dat voor sommige mensen hun leven juist compleet is als ze alle vrijheid hebben.
Wij zeiden voor Saar altijd: stel het kinderen krijgen lukt niet, dan is het ook goed :Y

En dat zou ook zo zijn geweest :Y Want dat had ik ook niet geweten wat ik had gemist. Nu we dat wel weten, ja, dan is het een heel ander verhaal. O+
pi_130724705
Skoap! O+
pi_130724735
bij mij blert ie dat ik het moet downloaden
pi_130725075
En toen zag ik dat jullie alweer twee bladzijden verder waren.

Olf en Suiker. Jullie lijken me een superleuk stel. Dus vooral daten. En laat jullie baby's ook daten. :D(Goed Riley wordt dan een beetje jaloers, want verliefd of. S. Maar zij is toch al uitgehuwelijkt aan prince G.

Skaop haar foto's kon ik niet openen

Ferrari rood. Wat een kleintje ook.
pi_130725080
XM ik had je nog geen succes gewenst morgen, volgens mij voor iedereen spannend zo'n eerste werkdag! En ook gek dat je zo nu en dan even niet aan je kind denkt, misschien voelt dat ook wel bevrijdend. Hopelijk valt het je mee! ^O^
pi_130725120
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:08 schreef Omentielvo het volgende:

Olf en Suiker. Jullie lijken me een superleuk stel. Dus vooral daten. En laat jullie baby's ook daten. :D(Goed Riley wordt dan een beetje jaloers, want verliefd of. S. Maar zij is toch al uitgehuwelijkt aan prince G.

Bedoel je op F of is Riley ook verliefd op S? Want dan ga ik het aan F vertellen.
pi_130725123
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 21:47 schreef Cocotrimonium het volgende:He, wat vervelend dat je meisje niet zo lekker is. Misschien gewoon een off-day, gaat het morgen vast weer een stuk beter :)
Je had gelijk O+
Ze is nog steeds wel een beetje snotterig (schattig knorrepotje), maar geen verhoging meer en ook niet meer zo chagerijnig. Wel weinig geslapen vandaag overdag vergeleken met normaal, dus hopelijk mag ik morgenochtend ook een beetje uitslapen ;)
(en dan daarna de hele riedel van het zwembad weer... heb er zowaar zin in!)

Ben ik nou zo raar dat ik helemaal geen behoefte heb aan die ziekenhuisverslagen? Zoals ik het nu in mijn herinneringen heb vind ik het allemaal prima. Ik heb helemaal geen zin om in zo'n verslag misschien iets tegen te komen wat ik nog niet wist/niet meer weet, en dat ik me daar dan alsnog zorgen om ga maken ofzo...

Klinkt lekker, Twinkle, een dagje uit met je lief. En inderdaad fijn om te horen dat het dan thuis (of op logeeradres) ook allemaal goed is gegaan.
Wij hebben concertkaartjes voor een avond in november. Gaan we ook een lekker kinderloos uitje van maken. Ik zit er zelfs over te denken om een simpel hotelletje te boeken (concert is in Amsterdam) en er écht een feestje van te maken ;) Iemand tips voor goedkope overnachtingen? (helemaal tof dat we vanmiddag hebben gezien dat het uitverkocht is... uitverkocht! en wij hebben kaartjes! *O*)

Kwisted, hoe is het nu met jou?

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het soms lastig om in te schatten hoe oud jullie kindjes zijn omdat ik dan niet meer weet tijdens welke zwangerschap ik met jullie in z&g heb gepost...
Luxeprobleempjes ;) Met lijstje als oplossing!

Mosterd na de maaltijd, maar Omen, ik heb op de meet ook helemaal niets gemerkt aan je hoor!
(disclaimer: nou was ik waarschijnlijk voornamelijk bezig met hoe ik zelf over zou komen, en retenerveus en alles, dus waarschijnlijk was het me pas opgevallen als je als tic had om na elke zin een salto te maken ofzo ;) )
En die kinderboerderij ziet er heel gezellig uit!

Sparkling, wat klink dat bedritueeltje lief! O+ Zo wil ik ook wel naar bed gebracht worden...
En wat onwijs schrikken van die val! Wat zal je man zich ook schuldig voelen... Gelukkig zijn die kleintjes meestal als van elastiek en is er vaak niets aan de hand. Sterkte!

Xm, Noor ook een duimelotje O+ Ik vind dat altijd zo schattig! Ik zou er niet aan denken om een duimpje te proberen te vervangen met een speen. Wat is er nou meer natuurlijk dan een duimpje? Bij de mijne was/is duimzuigen ook meer een teken van vermoeidheid dan van honger trouwens. Lars is er spontaan mee gestopt, toen ie een jaar of twee was ofzo. En wbt Femke, we zien wel... (ik heb zelf geduimd ongeveer tot ik naar de brugklas ging, en ik heb het ook overleefd)
Prachtige camouflagebaby heb je trouwens O+ En succes met werken morgen!

Coco, wat een ontzettend schattig bulldogje! Knorde ze ook zo lief?

Gulara, hoe is de vaderdag verlopen? Leuk brooddeegje zo. Ik moet toch eigenlijk binnenkort ook eens aan de knutsel voordat de handjes en voetjes van Femke niet meer zo heel schattig klein zijn ;)

-mandy-, hoe is het met de tandjes gegaan vandaag? Nog dentinox kunnen vinden?

Mijn kindjes hebben niet genoeg haar voor gel en dergelijke, dus geen ervaringen hier...

Fieder, gefeliciteerd met de verhalfjaardag van L! *G*

Omen, bewuste typo? "Fierder"? ;)

Kyara, 3 baby's :) Heerlijke foto! Handig dat al dat babyspeelgoed weer hergebruikt wordt als ze iets groter zijn he?
En ook handig dat je babymeisjes hun eigen bijvoeding zoeken.. minder handig dat dat elkaar is ;)

Welkom KD! Wat een mooi klein meisje heb je weer gemaakt. Dat handje boven die doek uit... O+

Danic :*

Mango, lekker hard gelopen? Ik vind dat er altijd zo tof uitzien, van die hardlopers hier in het park.. Heb zelf ooit eens zo'n poging gedaan via een 'Start-to-run' projectje, maar was na 2 weken al geblesseerd. Ik ben er blijkbaar niet voor gemaakt :(

Belle, ik heb het bij jou ook een beetje gemist geloof ik. Tof dat je hulp hebt (gehad), hopelijk gaat alles nu goed! :*

Wat een heftige bevallingsverhalen weer zeg. Wat heb ik het dan toch gemakkelijk gehad, zeker bij Femke...
En nog een paar mooie bolle buiken gezien, blijft mooi. Ik kan dat buikentopic ook niet niet volgen, zelfs al rammel ik helemaal niet meer (zo veel)...

XM, wat een leuke opmerking O+ Ik hoop dat je iemand vind die ontzettend goed kan borduren :*

Ah, de daily Olf... Ik denk dat het antwoord afhangt van de reden waarom ze geen kinderen hebben. Bij wel een hele sterke kinderwens, maar onvruchtbaarheid oid denk ik dat ze zeker het gevoel hebben incompleet te zijn. Maar er zijn er ook die er bewust voor kiezen, geen enkele drang hebben om ouders te worden en ik denk dat zij ook een heel gelukkig leven kunnen hebben.

Kyara, wat een mini-mini! Maar zo gaaf en mooi.. die oogjes!

En nu maar eens snel invoeren... D'r zijn gewoon bijna 2 bladzijdes bijgekletst sinds ik deze post begonnen ben!
pi_130725247
MEGAPOST SHANDALY. _O_
pi_130725296
Shandaly wat een geweldige post. En gelukkig maak ik geen salto's als tic. Haha
pi_130725422
Shandaly :o

Kyara wat een kleintje. Maar die oogjes zijn het al helemaal!! O+
pi_130725563
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:57 schreef Olf het volgende:
De daily weekly bij dezen:
denk jij dat mensen zonder kinderen echt iets 'onmisbaars' missen? Is hun leven incompleet?
Ik sluit me aan bij mijn voorgangsters. Mensen zonder kinderen weten niet wat ze missen. Ik weet dat inmiddels wel en zou nooit meer anders willen. Ik vind mijn kinderen nu echt een verrijking van mijn leven en het geeft er wel meer betekenis aan.
pi_130725730
halleluja shandaly, wat een megapost!
pi_130725844
Ik moet een meer controversiële daily verzinnen, hoor ik wel weer!
pi_130725863
Ik zag ook na invoeren pas hoe gruwelijk lang ie was... sorry ;)
pi_130725874
Je moet zelf nog even antwoord geven Olf. Dit is je kans om een pittige discussie aan te wakkeren!
  zondag 1 september 2013 @ 22:22:22 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130725881
Kudo's voor je post Shandaly :D!

En je bent niet de enige ;). Ik voel de behoefte ook totaal niet om die verslagen op te vragen. Ik heb een kort bevallingsverslag van de overdracht voor de kraam en dat vind ik wel prima eigenlijk.
  zondag 1 september 2013 @ 22:23:27 #103
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130725935
Shandaly _O_

En Olf, ik vind mezelf zwanger ook veel mooier! :D Heb nu constant vet haar, dat ook nog eens enorm uitvalt, mn blubberbuik is back with a vengeance en ik ben.... tsja, weer gewoon mezelf en niet O+ Zwanger O+

En wat betreft de daily Olf: ik kan niet voor anderen spreken, maar mijn leven zou ik niet compleet hebben gevonden zonder kind(eren).

Oh en ik ga geen verslag opvragen bij het ziekenhuis, maar heb een redelijk uitgebreid overdrachtsformulier in de kraamzorgmap zitten, dat heb ik wel even aandachtig doorgenomen :Y
  zondag 1 september 2013 @ 22:25:35 #104
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130726075
Potdorie Kyara, wat een ukkie O+ en wat kun je haar er inderdaad al goed in herkennen!
pi_130726115
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:23 schreef LadyBlack het volgende:
Shandaly _O_

En Olf, ik vind mezelf zwanger ook veel mooier! :D Heb nu constant vet haar, dat ook nog eens enorm uitvalt, mn blubberbuik is back with a vengeance en ik ben.... tsja, weer gewoon mezelf en niet O+ Zwanger O+

En wat betreft de daily Olf: ik kan niet voor anderen spreken, maar mijn leven zou ik niet compleet hebben gevonden zonder kind(eren).

Oh en ik ga geen verslag opvragen bij het ziekenhuis, maar heb een redelijk uitgebreid overdrachtsformulier in de kraamzorgmap zitten, dat heb ik wel even aandachtig doorgenomen :Y
Helemaal mee eens. Zwanger kan je zo lekker je buik laten hangen, en dan vindt iedereen het ineens prachtig... en nu probeer je toch weer enigszins de boel in te houden :(
Ik had trouwens het gevoel dat vlak na de bevalling mijn buik platter was dan tegenwoordig. Laatst zag ik mezelf eens onverwacht in een grote passpiegel op het werk, en ik leek wel gewoon 3 maanden zwanger weer!
  zondag 1 september 2013 @ 22:26:40 #106
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130726146
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:26 schreef Shandaly het volgende:
Helemaal mee eens. Zwanger kan je zo lekker je buik laten hangen, en dan vindt iedereen het ineens prachtig... en nu probeer je toch weer enigszins de boel in te houden
:D :Y :@

quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:26 schreef Shandaly het volgende:
Ik had trouwens het gevoel dat vlak na de bevalling mijn buik platter was dan tegenwoordig. Laatst zag ik mezelf eens onverwacht in een grote passpiegel op het werk, en ik leek wel gewoon 3 maanden zwanger weer!
en dit ook herkenbaar
}:|
  zondag 1 september 2013 @ 22:27:16 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130726186
Mijn kont en heupen zijn ook nog zwanger ;(.
pi_130726210
Dat vergeet ik eigenlijk de hele dag. Soms zit ik aan tafel en denk ik: toen ik zwanger was was ik heel trots op dit formaat, want het leek al echt zwanger!
  zondag 1 september 2013 @ 22:28:45 #109
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130726252
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn kont en heupen zijn ook nog zwanger ;(.
Mijne ook hoor, ik pas echt niet in mn oude broeken nog. En mn voorgevel is ook wel wat gegroeid, dus ook niet alle truitjes passen mooi meer. That is, als ik ze al aan zou kunnen; de meeste zijn absoluut niet voedings- of kolfvriendelijk }:|
pi_130726293
Jullie zijn niet bij te houden he...

Heftig zo die bevallingsverhalen met bloedverlies en niet komende placenta's enzo!
Dan valt het bij mij allemaal nog wel mee..
Ik had belachelijk weinig bloedverlies, ondanks dat ik echt bijna geen bloedplaatjes meer in m'n bloed had.
Ik heb ook een ruggenprik bijna moeten eisen omdat ze het niet aandurfde. (Weten jullie nog die nacht in januari toen het zo onwijs aan het sneeuwen was? Toen is Ow geboren en is met loeiende sirenes nog een ambulance naar de bloedbank gereden om bloedplaatjes voor mij te halen :) ) maargoed zorgde wel voor weinig bloedverlies en het is allemaal goed gekomen :)
Ik heb wel echt last gehad van m'n buikwond (nog steeds soms) maar dat was natuurlijk wel logisch.

En goed waarom niet, eerste week foto's

......

(Misschien had ik een van deze ooit al laten zien :) )
Buikfoto's ik heb nog steeds een "ben je zwanger?" buikje :'(

En cupmaat?? Ik had voor m'n zwangerschap een mooie D75, tijdens en vlak na een E/F80 en nu nog maar een lelijke hangende B80 :(

XM, Belle, Danic en Spark *)

En de daily Olf, ik ben zo gelukkig met een kleine man. Het voelt hier alsof ik mijn levensdoel heb bereikt. (Heb wat biertjes op) maar ik denk dat wie het niet wilt/heeft andere doelen in z'n leven heeft.

[ Bericht 6% gewijzigd door Loj op 01-09-2013 23:43:18 ]
  zondag 1 september 2013 @ 22:29:39 #111
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130726300
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:27 schreef Suikertante het volgende:
Dat vergeet ik eigenlijk de hele dag. Soms zit ik aan tafel en denk ik: toen ik zwanger was was ik heel trots op dit formaat, want het leek al echt zwanger!
Jaaaa herkenbaar :D

Ik heb besloten dat ik gewoon tot nader order positiebroeken en -rokken draag, die zitten dan tenminste mooi. Anders heb ik echt de moeder van alle muffintops ;(
pi_130726332
Ik vind wel dat ik nog veel zwangerderder lijk in positiekleding dus dat doe ik toch maar niet. Ik draag nu een zeer selecte hoeveelheid kleding die goed valt O+
  zondag 1 september 2013 @ 22:32:09 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130726417
Ik heb nieuwe kleding moeten kopen. Voor m'n werk moet ik er representatief uitzien. Nou... Dat is niet het geval met de oude garderobe op mijn huidige lijf :').
  zondag 1 september 2013 @ 22:32:20 #114
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130726428
Ik draag amper broeken meer. Heb laatst een nieuwe nette zwarte broek gekocht voor mijn sollicitatiegesprek. Verder vooral jurkjes.Zeker in combinatie met een legging zit dat het lekkerst :@

Mooie foto's Loj! O+
  zondag 1 september 2013 @ 22:32:32 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130726441
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:30 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind wel dat ik nog veel zwangerderder lijk in positiekleding dus dat doe ik toch maar niet. Ik draag nu een zeer selecte hoeveelheid kleding die goed valt O+
Ik vind t perfect; de buikband houdt mn pens enigszins in toom, en ik heb geen muffintop O+ Shirts vallen dan mooi en hoeven niet perse wijd te zijn.

Het enige waar ik heel erg van baal, is dat al mn leuke jurkjes dus voorlopig nog ff niet kunnen ;(
pi_130726444
loj mooie foto's
  zondag 1 september 2013 @ 22:32:52 #117
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130726450
quote:
17s.gif Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef Kyara het volgende:
Ik draag amper broeken meer. Heb laatst een nieuwe nette zwarte broek gekocht voor mijn sollicitatiegesprek. Verder vooral jurkjes.Zeker in combinatie met een legging zit dat het lekkerst :@

Mooie foto's Loj! O+
Hoe doe jij dat dan met voeden en kolven?
pi_130726485
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nieuwe kleding moeten kopen. Voor m'n werk moet ik er representatief uitzien. Nou... Dat is niet het geval met de oude garderobe op mijn huidige lijf :').
moest ik ook toen ik net weer begon en vrij snel op zakenreis moest.. Maar nu pas ik mijn oude kleren weer! Er is hoop ;) :*
pi_130726568
Mag ik nog ff iets heel stoms kwijt ...
Ik baal (en voel me behoorlijk k*t hierom) dat het afgelopen weekend zo supergoed opeens weer ging met Ow. Al vier maanden aan het klooien met z'n gezondheid en alles lijkt opeens in drie dagen verdwenen te zijn.

En waarom nu balen?

Ik heb dus dinsdag afspraak bij de ka! Ik ben bang dat hij me nu niet serieus gaat nemen.

Ik voel me stom :'(
  zondag 1 september 2013 @ 22:35:13 #120
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130726573
quote:
11s.gif Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Hoe doe jij dat dan met voeden en kolven?
ik zweer bij (semi) wikkeljurkjes. En jurkjes met een wijde hals. Hoewel ik daar maar 1 borst per keer uitgetrokken krijg. Dus niet tegelijkertijd voeden en met kolven ook even wat anders aantrekken.

(sowieso wikkeljurkjes O+ , die hebben ook een mooie overslag waardoor mijn pens minder opvalt, laatst bij v&d 2 mooie gekocht)
pi_130726592
Ik vind deze heerlijk: Hema-hempje
Houdt de buikblubber lekker onder controle, én het zit niet in de weg bij het voeden O+
Volgens mij kun je echt verslaafd raken aan dit soort dingen... ik vind het echt niet meer fijn zonder...
  zondag 1 september 2013 @ 22:36:13 #122
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130726627
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef Loj het volgende:
Mag ik nog ff iets heel stoms kwijt ...
Ik baal (en voel me behoorlijk k*t hierom) dat het afgelopen weekend zo supergoed opeens weer ging met Ow. Al vier maanden aan het klooien met z'n gezondheid en alles lijkt opeens in drie dagen verdwenen te zijn.

En waarom nu balen?

Ik heb dus dinsdag afspraak bij de ka! Ik ben bang dat hij me nu niet serieus gaat nemen.

Ik voel me stom :'(
Fijn dat het nu beter gaat! Maar dan nog geen reden om je zo te voelen. Gewoon eerlijk aangeven. Misschien is het maar een tijdelijke opleving (wat ik natuurlijk niet hoop!).
  zondag 1 september 2013 @ 22:36:31 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130726648
Zou ik ook van balen Loj! Om t feit dat je dan weer als zo'n overbezorgd moedertje aangekeken wordt... niet om t feit dat je je zoon na wilt laten kijken omdat ie steeds iets heeft!

Gewoon gaan en alles ff laten checken :Y ^O^
pi_130726656
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:09 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Bedoel je op F of is Riley ook verliefd op S? Want dan ga ik het aan F vertellen.
Ze is op F
  zondag 1 september 2013 @ 22:36:47 #125
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130726666
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef Shandaly het volgende:
Houdt de buikblubber lekker onder controle, én het zit niet in de weg bij het voeden O+
Volgens mij kun je echt verslaafd raken aan dit soort dingen... ik vind het echt niet meer fijn zonder...
ik ben altijd bang dat dat omhoog kruipt aan de onderkant.
pi_130726693
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 22:36 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Ze is op F
Pff eindelijk een reactie! :o
pi_130726722
Ze hebben ze ook in extra lange jurk variant ;) En bij mij blijft deze ook al prima zitten trouwens
  zondag 1 september 2013 @ 22:38:15 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130726756
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:35 schreef Shandaly het volgende:
Ohja! Zo een heb ik nog in jurkvorm :D

Maargoed, dan moet ik mn dikke lijf daar nog wel in krijgen :')
  zondag 1 september 2013 @ 22:38:17 #129
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130726761
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:37 schreef Shandaly het volgende:
Ze hebben ze ook in extra lange jurk variant ;) En bij mij blijft deze ook al prima zitten trouwens
hmmm, misschien toch eens even kijken....
pi_130726789
quote:
17s.gif Op zondag 1 september 2013 22:36 schreef Kyara het volgende:

[..]

ik ben altijd bang dat dat omhoog kruipt aan de onderkant.
onder een jurk zit een corrigerende jurk ook erg prettig. En ik heb ook een corrigerende body. Zit ook erg prettig!
  zondag 1 september 2013 @ 22:39:53 #131
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130726839
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:37 schreef Shandaly het volgende:
Zelfde maat die je van bovenkleding hebt? Of moet je juist een maatje meer of minder doen?

Ik ga er wel nog eentje bestellen denk ik als mn oude te krap is nu :Y
  zondag 1 september 2013 @ 22:40:10 #132
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130726851
ik heb wel een corrigerende panty, ergens... heb ik nog niet aangedurfd ivm nog gevoelig ks litteken.
pi_130726881
Ik had mezelf al aangemeld en netjes 'Hoi' gezegd... Maar ben er achter gekomen dat ik heul nog geen tijd heb om te posten met alle fieziete en mijn Olli bezigheden :@

En toch wil ik jullie wijsheid even misbruiken als dat mag. Niks spectaculairs nog als groene vlekken of paarse bultjes gelukkig, maar ik wil heel graag weten hoe zo'n buggy heet die een aantal jaar geleden gebruikt werd door skatende juppy vaders en moeders. Beetje de vorm van een driehoek met ook drie wielen.

Ik vind hem stiekem heel vet en vraag me af of ze nog te koop zijn.
  zondag 1 september 2013 @ 22:41:41 #134
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130726934
Ha Hillz! Valt tegen he, de hoeveelheid vrije tijd? ;) Geniet je lekker?

Ik weet welke je bedoelt en dacht altijd dat het een bugaboo was, maar dat schijnt niet te kloppen. Ik heb dus geen idee :')
  zondag 1 september 2013 @ 22:42:31 #135
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130726970
Ohja en that reminds me; E zit onder de kleine bultjes, kleurloos, en ze zitten op haar bovenlichaam en armen. Wat zou dat kunnen zijn? Warmtebultjes? :?
  zondag 1 september 2013 @ 22:42:42 #136
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130726983
Hillz, herkenbaar hoor. Lekker genieten van je kleine Olli! Volgens mij zijn er nog best wel wat wagens met 3 wielen te koop hoor, diverse merken hebben die.
pi_130727006
quote:
17s.gif Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef Kyara het volgende:

Mooie foto's Loj! O+
+1 wat betreft jurkjes
pi_130727112
Oeh ik win :') 3, 2 liter bloedverlies hier. Heb 3 zakken transfusie bloed gekregen.
Er was sprake van de ok (was ook al klaargemaakt) en het reanimatieteam stond al op de gang klaar (protocol) maar gelukkig was zo'n 25 minuten later alles onder controle.
Ik heb het bloeden niet echt gemerkt, maar volgens mij vriend klonk het alsof er ergens een kraan openstond :X

XM ik doe met je mee qua kledingmaten. Hier precies hetzelfde. Zie er nu nog uit als tante soesa 2 weken na haar bevalling (en misschien nog wel wat erger). En bh maat is van 75c naar 80d gegaan, maar dan wel met de nieuwe mogelijkheid om ze op te rollen.

Al die ieniemini baby's O+
pi_130727191
Nu slapen. Morgen ook weer werken. Weliswaar nier eerste werkdag. Maar geen zin na zo'n supergezellig weekend met dito dochter O+

Welterusten allemaal
pi_130727200
Vriendje wil een andere kinderwagen omdat deze volgens hem niet lekker rijd. Het wordt straks winter dus een andere complete waggie vind ik een beetje onzin. En zo'n juppen buggy is volgens mij alleen buggy.

vrije tijd enz. valt idd vies tegen met alle visite schoonmaaktaken en kroelsessies tussendoor. Maar ik geniet me suf en gelukkig is het een braaf beestje mijn Olli O+
pi_130727222
Quote ipv edit
pi_130727292
t ging over terug in model komen na de zwangerschap geloof ik. Dat was geen probleem, door de stress etc zat ik zo op -10 startgewicht :')
Maar toch draag ik elke dag een corrigerend hemd van de Hema, niet om een plattere buik te krijgen ofzo. Maar mijn navel is nog steeds zo gek, soms denk ik dat ik een navelbreuk heb ofzo.
Maarja, naar de dokter gaan doe ik niet :') Dat doe ik wel als het na een 2e nog zo is. Of niet trouwens, dan leer ik er wel mee leven.

Vandaag trouwens weer een eerste keer. Mijn (8> stuurde een foto door dat F.leur stond te huilen bij de deur. Ik was gaan werken, en ze stond 'mama mama' bij de deur. T was zielig schijnbaar, :'( O+ :'(
pi_130727442
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:37 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Pff eindelijk een reactie! :o
_O-
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_130727494
Deze dus.. Weet iemand een merk?
pi_130727529
Oh! Die bood laatst iemand mij aan. Die woont in Friesland, ik weet niet waar jij woont, maar als je daar woont moet je maar even een PM sturen.
Het was een beachbuggy zeiden ze.
pi_130727576
Ik woon heulemaal aan de andere kant... Hellevoetsluis :(
pi_130727668
Ow. Ik zie dat je met beach buggy trouwens op iets heel anders uitkomt. Het zijn niet echt de mensen die weten wat voor merk het is, anders had ik het even voor je gevraagd.
  zondag 1 september 2013 @ 22:57:17 #148
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130727675
Vrienden van mij hadden trouwens ook een buggy met 3 wielen, maar die hebben m weggedaan omdat het voorwiel niet kon zwenken en dat reed echt beroerd. Daar zou ik dus iig op letten!
  zondag 1 september 2013 @ 22:59:14 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130727750
Ik heb deze gevonden: de mountain buggy urban jungle
pi_130727765
Volgens een facebookvriendje een Easywalker... Lijkt overeen te komen op google...
Die kan het idd ook zijn LB O+
  zondag 1 september 2013 @ 22:59:59 #151
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130727783
Die buik van me na m'n ks, :( , ga ik ook geen foto van posten, ziet er niet uit.

Over ks en "gewone" bevalling, heb in aanloop van de ks heftige rugweëen gehad. Ben een uur na de eerste wee nog gaan douchen en herinner me, dat ik op handen en voeten de badkamer uit gekropen ben van de pijn. Maar het herstel van een ks moet je idd ook niet onderschatten, dat was bij mij wel een week of 6. Ik kon de eerste 24u in bed nog niet anders gaan liggen of zo van de pijn.

Heb jij nog steeds last van je litteken Kyara?

Wat een megapost Shandaly!!!

En die foto's van een week en 2 weken oude baby's... smelt ... .

:* voor alle zieke baby'tjes en mama's die hun oude kleding nog niet passen.

Die bultjes zeggen me weinig LB, hopelijk is het niet al te ernstig.

En heb helaas geen dentinox meer in huis voor D's tandjesprobleem. Vandaag was het redelijk te handelen omdat we thuis waren en een koelbijtring bij de hand hebben dan die de pijn iets verlicht.

En vrije tijd? Wat is dat? Niet iets wat de laatste maanden in mijn woordenboek staat.

En even een *O* , D rolde vanochtend zowaar in box van buik naar rug. Weliswaar per ongeluk, maar toch. Ben zo trots op hem O+ .

Hoe lang duurde het bij jullie baby's voor ze van per ongeluk omrollen naar bewust omrollen gaan?
D ligt nog in een puckababy nl, en als die gaat rollen moet die dringend worden afgebouwd.

Mooie buggy die easywalker.

En :* voor Danic dat je toch naar toch de ha gaat morgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door -mandy- op 01-09-2013 23:25:32 ]
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_130727798
Ik weet niet meerwie het vroeg in het vorige topic, maar een fluxus bij een vorige bevalling is goed voor een plaats-indicatie in het ziekenhuis. Je blijft bij je eigen verloskundige onder controle en die begeleidt ook je bevalling.

De enige reden om je naar de gyn te sturen op basis van fluxus in de voorgeschiedenis is als er een vermoeden zou zijn van een probleem met de bloedstolling bijvoorbeeld. Maar in principe geldt dit voor de meeste vrouwen niet en blijf je gewoon bij de verloskundige.

quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Gaan ze met hun hand naar binnen om de placenta te verwijderen? :o
Jup :Y)

quote:

Het Hb is in principe leidend, de NL'se transfusie-standaard is een Hb van 3,5 mmol/l, maar een zwangere is een beetje lastiger. Je hebt standaard al een wat lager hb dan een gewoon mens omdat je bloed wat meer is als je zwanger bent, na je bevalling normaliseert dit weer dus je hb stijgt ook vrij rap weer.
Zwangeren hebben nog wel eens een epiduraal of krijgen vocht per infuus en dat heeft invloed op het Hb omdat je bloed ervan "verdunt", plus dat als je nog aan het leeglopen bent en ze prikken dan een Hb dan prik je dus eigenlijk het Hb van het bloed wat dan nog naar buiten loopt :') daar heb je niet zoveel aan. Kortom, als jij begint met 8.0, je komt na 1,5 liter op ok en hebt dan 4,5 en je vloeit nog steeds dan gaan ze niet nog 3 keer de prikken herhalen tot ze exact 3,5 hebben voordat ze bloed bijgeven. Zeg maar even rond de 4.0 dan gaat er bloed bij.
:)
  zondag 1 september 2013 @ 23:02:26 #153
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130727890
Vanaf wanneer mag je kindje eigenlijk in de buggy? Als ze goed kunnen zitten? Wij hebben hier de bugaboo frog staan, ben eigenlijk wel benieuwd of ik nog een maxicosi voetenzak moet gaan scoren, of dat ik E binnenkort al in de buggy kan doen (waar een voetenzak bij zit).
pi_130727898
Maar waar ik voor kwam, Danic, lieverd, hele dikke knuffel voor jou. Ik vind je haske stoer dat je zo het heft in eigen hand neemt. Ik hoop dat de huisarts iets voor je kan doen, en ik hoop ook dat je je heel snel beter voelt. :*
ik weet overigens een hele goeie psych te zitten in Utrecht, beetje ver voor jou, maar wel gespecialiseerd in zw.schaps gerelateerde zaken.
pi_130727936
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:02 schreef LadyBlack het volgende:
..
omg je avatar :D geniaal O+ hahaha
pi_130728015
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:00 schreef mignonne het volgende:
Ik weet niet meerwie het vroeg in het vorige topic, maar een fluxus bij een vorige bevalling is goed voor een plaats-indicatie in het ziekenhuis. Je blijft bij je eigen verloskundige onder controle en die begeleidt ook je bevalling.

De enige reden om je naar de gyn te sturen op basis van fluxus in de voorgeschiedenis is als er een vermoeden zou zijn van een probleem met de bloedstolling bijvoorbeeld. Maar in principe geldt dit voor de meeste vrouwen niet en blijf je gewoon bij de verloskundige.
Jaaaaa dat was ik! Dat wordt dus iig niet meer thuis bevallen maar wel een kans het bij de verloskundige te doen. :) telt een geboortehuis als ziekenhuis in dit geval?
  zondag 1 september 2013 @ 23:06:45 #157
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130728060
Mandy, geen last hoor, allen als er net zo'n vervelende broekrand op valt. En helaas vallen mijn meeste broeen op de dan (of ze rollen naar beneden :X )

Man vroeg zich semiserieus af of en wanneer we een tummy tuck kunnen uitvoeren om de boel strak te krijgen. Me not amused :(
Andere manier om strakke buik te krijgen is zwangerschap (dan wordt iig die huidplooi opgevuld).....
  zondag 1 september 2013 @ 23:07:03 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130728067
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:03 schreef mignonne het volgende:

[..]

omg je avatar :D geniaal O+ hahaha
Ja cool he? :D O+ voor mij gemaakt door een andere user _O_
  zondag 1 september 2013 @ 23:08:01 #159
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130728104
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:02 schreef LadyBlack het volgende:
Vanaf wanneer mag je kindje eigenlijk in de buggy? Als ze goed kunnen zitten? Wij hebben hier de bugaboo frog staan, ben eigenlijk wel benieuwd of ik nog een maxicosi voetenzak moet gaan scoren, of dat ik E binnenkort al in de buggy kan doen (waar een voetenzak bij zit).
Bedoel je een echte buggy of de buggy inzet in de wandelwagen? Maakt namelijk wel verschil.
pi_130728132
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:05 schreef Olf het volgende:

[..]

Jaaaaa dat was ik! Dat wordt dus iig niet meer thuis bevallen maar wel een kans het bij de verloskundige te doen. :) telt een geboortehuis als ziekenhuis in dit geval?
In de meeste gevallen niet, maar dat hangt echt van de lokale afspraken af. Het gaat er om dat je al ter plaatse bent en dat hulp voorhanden is indien nodig. Als je dan nog een x aantal verdiepingen verplaatst moet worden of naar de andere kant van de straat gerede moet worden dan werkt dat niet.
Er zijn ook ziekenhuizen die geboortehotel/huis/kliniek bevallingen aanbieden óp de verloskamers en dan mag het soms weer wel.
  zondag 1 september 2013 @ 23:10:36 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130728223
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:08 schreef Kyara het volgende:

[..]

Bedoel je een echte buggy of de buggy inzet in de wandelwagen? Maakt namelijk wel verschil.
Ik bedoel wanneer ze hierin kan:

Ze zit nu altijd in de maxicosi namelijk (liggen is voor baby's :{w ), en dr beentjes beginnen al wat naar buiten te steken. Buggy lijkt me dus straks in de winter sowieso comfortabeler.
pi_130728439
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:02 schreef mignonne het volgende:
Maar waar ik voor kwam, Danic, lieverd, hele dikke knuffel voor jou. Ik vind je haske stoer dat je zo het heft in eigen hand neemt. Ik hoop dat de huisarts iets voor je kan doen, en ik hoop ook dat je je heel snel beter voelt. :*
ik weet overigens een hele goeie psych te zitten in Utrecht, beetje ver voor jou, maar wel gespecialiseerd in zw.schaps gerelateerde zaken.
Wat lief :@ dank je wel.

En die buik :X jongens wat een lekkere onderwerpen komen er weer voorbij vanavond. 4 weken na mijn bevalling paste ik mijn oude broeken weer. Totdat ik een weekend had met daarin een avond lekker uit eten (tapas :9 ) en daarna bios met uiteraard iets lekkers. Toen was ik 3!!!!! Kg zwaarder }:|
Daarva is er nu na hard zwoegen 1,5 vanaf.

Ik heb serieus al hardop uitgesproken dat, wanneer we de jackpot winnen, ik ga voor een borstlift en een buikwandcorrectie.
Iedere 10e van de maand is het weer spannend. .... oO<
  zondag 1 september 2013 @ 23:15:51 #163
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130728454
Hihi, herkenbaar LB! Zo denkt D er ook over. Liggen in de reiswieg is voor baby'tjes die moeten slapen, en slapen wil hij in z'n reiswieg liever niet, en wakker ziet ie niks.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  zondag 1 september 2013 @ 23:17:16 #164
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130728514
M ging met 7 maanden over naar de wandelwageninzet. Paste niet meer in de bak. Mc is ook niet goed voor de rug, dan kun je beter de buggy zo plat mogelijk zetten.
pi_130728529
Ik zou haar daarin vervoeren LB. En san in de liggende stand.
De mc is ook niet de meest ideale vervoerder. Wel in de auto uiteraard, maar niet om mee te wandelen.
pi_130728550
Oh wat kyara zegt dus.
  zondag 1 september 2013 @ 23:18:20 #167
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130728556
En je hebt gezien waar mijn meisjes in liggen. Is vergelijkbaar.
  zondag 1 september 2013 @ 23:20:10 #168
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130728631
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:18 schreef Kyara het volgende:
En je hebt gezien waar mijn meisjes in liggen. Is vergelijkbaar.
Da's waar!

Nou dan gaan we m binnenkort maar eens in elkaar knutselen!

Nu bedtijd :O
  zondag 1 september 2013 @ 23:23:44 #169
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130728781
Ja, ik moet ook slapen.... :O
  zondag 1 september 2013 @ 23:24:38 #170
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130728813
Nog even kijken wat mijn autocorrect van Fieder maakt.

Oh, helemaal niks -O-
  zondag 1 september 2013 @ 23:24:51 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130728821
Alleen autoritjes en korte boodschapjes in de MC idd. Anders reiswieg. Maar Noor vindt alles best geloof ik.

En idd... Bedtijd. De dag die ik wist dat zou komen is bijna hier -O-.
  zondag 1 september 2013 @ 23:26:28 #172
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130728892
Succes morgen XM!
pi_130728906
Succes morgen XM :*
pi_130728916
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alleen autoritjes en korte boodschapjes in de MC idd. Anders reiswieg. Maar Noor vindt alles best geloof ik.

En idd... Bedtijd. De dag die ik wist dat zou komen is bijna hier -O-.
Zo zingen wij: "daar sta je dan " _O-
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 1 september 2013 @ 23:28:54 #175
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130728969
Weltrusten, ik duikel zo ook mijn bedje in :Z .
  zondag 1 september 2013 @ 23:30:25 #176
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130729021
Succes morgen XM :*
  zondag 1 september 2013 @ 23:31:03 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130729047
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:27 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Zo zingen wij: "daar sta je dan " _O-
Lekker weer in de file op de Utrechtsebaaaaaaaaaaaan :').

Poging tot slapen maar eens gaan doen! :W.
pi_130729076
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:31 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Lekker weer in de file op de Utrechtsebaaaaaaaaaaaan :').

Poging tot slapen maar eens gaan doen! :W.
Je hebt pm ;)
  zondag 1 september 2013 @ 23:33:58 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130729150
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:31 schreef danic het volgende:

[..]

Je hebt pm ;)
Oh ja! Is goed! Doe ik morgen! :Y
pi_130729524
Ik wandel nu ook met de mc maar de wandelingen die ik nog kan maken zijn ongeveer een half uurtje :')
Morgen kan ik hem misschien wel weer eens in de buggy zetten, kijken of het er al wat minder brugpiepermetenormerugzakkig uitziet :)
pi_130729776
Lekker slapen XM, hopelijk valt je dag mee morgen! :*
pi_130729975
M heeft een nieuw speelgoedje gekregen: een Fisher-price unit die "my first phone" heet. Met 4 nummertoetsen waaronder verschillende deuntjes zitten.

Ik hoor nu de hele tijd een van die deuntjes in mijn hoofd. :')
pi_130730067
Altijd goed, cadeaus die geluid maken :Y
  maandag 2 september 2013 @ 01:25:25 #184
381212 Gulara
From the future
pi_130731893
Wow! Ik heb vannacht nog even bijgelezen, maar jullie hebben de avond flink vol gekletst! :o

Danic, die dikgedrukte zinnetjes klinken helemaal niet fijn. :*

Belle O+

XM succes met werken. Hopelijk valt het allemaal mee. Goed dat je contact hebt gezocht met een psycholoog. :*

Mango lekker gelopen?

Olf, ik heb ie foto gemist! ;( -O-

Luc kan ik ook niet zien, -O- leuk dat je weer meepost Skoap!

Wel allemaal andere versie baby's. O+ O+ O+

Op bevallen, een ander lijf, wandelwagens en herrietelefoons kom ik later nog even terug. Want m'n kind is wakker, dus we gaan even douchen. :s)
pi_130732599
Succes XM,

En fokwet, klagen dat het zo goed gaat en de nacht is weer als vanouds ;) maar Kyara en LB, dank voor jullie reacties, voel me er zo stom over.

Lekker gedoucht Gulara? Met baby douchen is O+
pi_130732648
Huilen...
Wiegen, knuffelen, zingen, kusjes geven, Wiegen, knuffelen, zingen, kusjes geven, Wiegen, knuffelen, zingen, kusjes geven, Wiegen, knuffelen, zingen, kusjes geven, Wiegen, knuffelen, zingen, kusjes geven, Wiegen, knuffelen, zingen, kusjes geven, slapen... Slapen?? Slapen!!!!
Huilen, huilen, huilen, irriteren, mama huilen,
Wiegen, knuffelen, zingen, kusjes geven, Wiegen, knuffelen, zingen, kusjes geven, Wiegen, knuffelen, zingen, kusjes geven,
Wiegen, knuffelen, zingen, kusjes geven,

;)
Ik ben lichtelijk verveeld ;)
  maandag 2 september 2013 @ 04:12:02 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130732655
Oef Loj, dat is balen.. Sterkte!

Hier lekker aan de kolf.

Mevrouw is dus gewoon stuurs he. Gister kwamen we er in de loop van de dag achter dat madam dus halverwege de fles niet kapt omdat ze geen dorst meer heeft, neeee, ze wil dat respectievelijk mamma of pappa dan de voeding overneemt. Juistem. Nou, dat kon gister, maar vanaf vandaag betekent dat dus gewoon honger lijden :'). Uiteindelijk heeft ze gister echt zat op. Gewoon dwarsheid dus. Zal mij benieuwen hoe het vriendlief vandaag vergaat. Het trucje werkte niet altijd overigens, soms ook gewoon echt weigeren. Vorige keer kwam haar sprongetje ook een week later dan volgens Oei ik groei en ik gok erop dat dat nu ook weer zo is. Een faaaaase dus. Nouja, we gaan het meemaken.

En dank voor alle sterktewensen. I'll be needing them!
  maandag 2 september 2013 @ 05:56:59 #188
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130732733
Succes vandaag XM! Eerste dag is gegarandeerd niet leuk (ik zat huilend op de fiets), maar daarna wordt t beter :Y

En er is nu voortaan altijd het moment om naar uit te kijken: Noor weer zien aan t eind van je werkdag!! O+
  maandag 2 september 2013 @ 06:00:02 #189
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130732736
En ik heb zojuist mijn baby wakker gemaakt ;( vroege dienst vandaag en anders red ik het alleen haastend op tijd. En als ik 's ochtends érgens een hekel aan heb... :X
pi_130732738
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2013 22:52 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

_O-
Haha. Door de mooie post van Shandaly O+ zag ik deze gewoon niet. En mijn iPad geeft geen meldingen

Kwisted waarom ga je niet naar de dokter? En wat zielig dat F. zo stond :*

Mandy gelukkig dat het wat beter gaat met tandjesleed
*O* voor het rollen. En rollen van buik naar rug lukt Riley nu nog niet altijd. Soms doet ze het en de andere keer klaagt ze totdat iemand haar 'redt'

Mignonne dank voor het delen van je kennis weer O+

Loj :*

Succes XM. :*
pi_130732767
Succes xm!

Loj, lekker nachtje dus. Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen.

LB, succes met je vroege dienst!

Saartje heeft nachtmerries gehad, denk ik. Werd rond vier uur huilend wakker. Martijn naar haar toe, troosten lukte wel, maar zodra hij haar weer in bed legde: huilen!

Uiteindelijk heeft ze een beetje flesje gehad en is ze tussen ons in komen slapen.

Af en toe snikken/huilen, maar t leek/lijkt te helpen dat ze bij ons in bed lag/ligt.

Ik sta nu te douchen,M en S liggen nog in het grote bed O+

Voordeel is dat ik vanmiddag een infuus heb in t zhuis. Liggend in een bed... Slápend in een bed :+
  maandag 2 september 2013 @ 06:18:22 #192
381212 Gulara
From the future
pi_130732773
Loj wat een nacht. -O- :*

XM succes! :*

Goeiemorgen LB en Omen! c_/

Hoeveel spuugt jullie baby?
Pi spuugt de laatste maanden zo verschrikkelijk veel. Afentoe is het even minder. Maar dat compenseert zich door dagen waardoor ik het gevoel heb dat er hamper iets binnen blijft.
Het varieert van meteen na de laatste slok tot ruim twee uur na een voeding. Is dit normaal, wordt dit minder?
  maandag 2 september 2013 @ 06:19:15 #193
381212 Gulara
From the future
pi_130732777
Arme Saar. :*
Dat klinkt wel als een handige afspraak Coco! :D :z
pi_130732781
Zielig coco! Succes vanmiddag!!

Hier een kort nachtje, alleen niet door F.leur. Laat-vroeg werken in de zorg.
Dus ik spring ook mn bed uit. Fijne dag allemaal
pi_130732795
Arme Saar. Gelukkig dat ze wel tussen jullie in in slaap viel O+
En fijn dat je vanmiddag bij kan slapen

En voor degene die moeten werken. Werkse
pi_130732878
Ik vond mijn eerste dag wel mee vallen maar toen was Djen ook zeven maanden
pi_130732891
En ik drukte te vroeg op enter haha.

Saartje klinkt zielig ... fijn dat ze tussen jullie in wel lekker heeft geslapen;)

Spugen was na een maand of vijf wel over denk ik? Heel soms bij het spel komt er nog wat. Maar ze heeft nog maar twee melkflesjes per dag.
pi_130733266
Coco stiekem klinkt het wel heeeeeel lief O+
Dat nasnikken vind ik denk ik een van de liefste dingen ooit. Dan wil ik 'm opeten!
  maandag 2 september 2013 @ 08:15:53 #199
381212 Gulara
From the future
pi_130733403
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 07:56 schreef Suikertante het volgende:
Coco stiekem klinkt het wel heeeeeel lief O+
Dat nasnikken vind ik denk ik een van de liefste dingen ooit. Dan wil ik 'm opeten!
Sadist! o|O

En +1
pi_130733491
Gulara hier nog nooit meer dan een mondje gegeven trouwens, dus daar kan ik je niet echt mee helpen :N

Kwisted succes vandaag!

Loj heb je nog een beetje energie? Ik denk eigenlijk dat je best goed kunt overbrengen hoe het normaal gaat bij jullie :Y
pi_130733548
Werkse alle werkende mensen vandaag! Ook mijn vakantie is voorbij maar werk wo, do en vr :)

Arme Saar :( maar wel lief dat ze daarna tussen jullie in ging slapen!

Spugende Pi :( heeft hij er last van?

Succes vandaag Coco!

En Ow is om kwart voor zeven in slaap gevallen en werd net wakker... Helaas begon de gemeente om zeven uur onder m'n raam met grasmaaien ;)
pi_130733596
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 08:25 schreef Suikertante het volgende:
Gulara hier nog nooit meer dan een mondje gegeven trouwens, dus daar kan ik je niet echt mee helpen :N

Kwisted succes vandaag!

Loj heb je nog een beetje energie? Ik denk eigenlijk dat je best goed kunt overbrengen hoe het normaal gaat bij jullie :Y
Koffie/cola doet wonderen ;) en eigen voel ik me nog best redelijk. Alleen twee goede nachten ertussen geeft hoop en dan weer een flut nacht zorgt wel ff voor de huilende mama tussendoor...
Maar we beginnen de dag weer met een lach :D

Jij wel een goede nacht gehad?
pi_130733606
Oh Loj, wat een nacht :*

Saartje sneu ;(

Gulara, hier werd ook wel redelijk wat gespuugd. Laatste maand eigenlijk een heel stuk minder. Door de kv krijgen ze wel nutriton want daarvan spugen ze nog veel meer. Maar M was ook een spugertje.
  maandag 2 september 2013 @ 08:53:44 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130733808
Kolftijd...

Gulara, wat noem jij spugen? Echt veel voeding terug met boog enzo?

Hier gebeurt dat soms. Mondjes en flinke blerken wel vaker. Soms vlak na de voeding, maar soms ook wel uren later idd.

Ben anderhalf uur op m'n werk en ik vind het niet makkelijk... Eerste mails met 'pak jij dit op' komen alweer binnen.
pi_130733810
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 08:34 schreef Loj het volgende:

[..]

Koffie/cola doet wonderen ;) en eigen voel ik me nog best redelijk. Alleen twee goede nachten ertussen geeft hoop en dan weer een flut nacht zorgt wel ff voor de huilende mama tussendoor...
Maar we beginnen de dag weer met een lach :D

Jij wel een goede nacht gehad?
:*
Ja! Vanaf 5:00 F een paar keer teruggedraaid op zijn buik, maar dat kun je niet eens vergelijken met een huilende baby.
pi_130734625
Ik heb echt zo diep respect voor moeders met zware nachten. Maar echt. Dus kudo's voor jullie! :*
XM, hoe snel je dan weer in de waan van alledag zit he? Succes daar. Lukt het kolven een beetje?

Voor de geinteresseerden: ik heb gister een rondje van een ruime 6 km gelopen, ging lekker.
Nog een weekje werken en dan hebben we vakantie *O*
  maandag 2 september 2013 @ 09:49:44 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130734640
Kolven ging goed, denk wel >200 cc. Kijken hoe het vanmiddag gaat. Kudo's voor je 6km!
  maandag 2 september 2013 @ 09:56:45 #208
381212 Gulara
From the future
pi_130734772
Soms met een flinke boog, maar het stroomt ook wel eens gewoon uit z'n mond. Soms hoor je het ook omhoog komen! :o Als een soort melktsunami. Hij verslikt zich dus ook regelmatig.
Hij heeft er verder niet veel last van, behalve het verslikken.

Er zitten weer prikjes aan te komen dus dan ga ik het maar meteen even bij de huisarts aankaarten.
Vorige keer was ie ietsje gezakt op z'n lijntje, dus ik ben benieuwd.

Nu even eten (maken) misschien kom ik vanavond nog even aanwaaien en uitgebreid mee kletsen.
pi_130734793
voor de gene die mijn foto's niet konden zien...

SPOILER
pi_130734833
Luc sliep vanmorgen weer lang door. Na 2 weken elke dag om 5 uur en dan een beetje het verhaal wat Coco beschrijft. Ben ik hier erg blij mee. Ben ook wat langer blijven liggen.
Heb genoeg over uren staan en werk toch thuis.

Hopelijk is het sprongetje waarin hij zat nu weer voorbij!
pi_130734960
Mooie foto's Skoap! :Y
Wat lief dat ie je even liet uitslapen vanochtend O+
Gulara, die melktsunami klinkt onheilspellend, misschien maar goed ook dat je dat kunt horen aankomen en kunt wegduiken. :P

Mijn productiviteit is nihil vanochtend. Valt het al op? :7
  maandag 2 september 2013 @ 10:08:09 #212
381212 Gulara
From the future
pi_130734967
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 09:49 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb echt zo diep respect voor moeders met zware nachten. Maar echt. Dus kudo's voor jullie! :*
XM, hoe snel je dan weer in de waan van alledag zit he? Succes daar. Lukt het kolven een beetje?

Voor de geinteresseerden: ik heb gister een rondje van een ruime 6 km gelopen, ging lekker.
Nog een weekje werken en dan hebben we vakantie *O*
Ja ik!

quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 01:25 schreef Gulara het volgende:

Mango lekker gelopen?

Ben maar een beetje jaloers. :@
pi_130734992
Hoe kun je daar nou jaloers op zijn? :D
  maandag 2 september 2013 @ 10:09:47 #214
381212 Gulara
From the future
pi_130735001
Ja mango soms hang ik er in de palmbomen na zo'n overstroming! 8-)

Skoap wat een mooierd! O+ Goed snotgootje ook.
  maandag 2 september 2013 @ 10:10:38 #215
381212 Gulara
From the future
pi_130735011
Ik wil ook hardlopen! *O*
pi_130735021
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 10:09 schreef Gulara het volgende:
Ja mango soms hang ik er in de palmbomen na zo'n overstroming! 8-)

Skoap wat een mooierd! O+ Goed snotgootje ook.
Die heb ik zelf ook :D Dus erg leuk dat Luc die ook heeft O+

Wat had je trouwens een leuk knutselwerkje gemaakt voor Vaderdag!
  maandag 2 september 2013 @ 10:11:33 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130735025
Maar is het dan veel melk Gulara, of maar een beetje?

Dat gewoon eruit lopen is hier ook.
pi_130735062
Over baby's met nachtmerries. Waar zouden ze dan toch over dromen? Wat zou nou een reele angst zijn voor zo'n kleintje?
Een speen die kwijt is? Een terrormuziekje uit je mobiel? Agressieve bijtring? :?
pi_130735092
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 10:10 schreef Gulara het volgende:
Ik wil ook hardlopen! *O*
ga dan? Of kan dat niet at where you're at?
pi_130735121
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 10:13 schreef Mangostine het volgende:
Over baby's met nachtmerries. Waar zouden ze dan toch over dromen? Wat zou nou een reele angst zijn voor zo'n kleintje?
Een speen die kwijt is? Een terrormuziekje uit je mobiel? Agressieve bijtring? :?
Mama die weg is? Of ergens van schrikken?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 2 september 2013 @ 10:18:13 #221
381212 Gulara
From the future
pi_130735146
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 10:15 schreef Mangostine het volgende:

[..]

ga dan? Of kan dat niet at where you're at?
Kan niet man, dan vallen we van de aarde! Down under jeweettoch!
  maandag 2 september 2013 @ 10:21:30 #222
381212 Gulara
From the future
pi_130735200
*O* voor de goeie snotgootjes van Skoap en zoon!

XM soms zitten we allebei helemaal onder. Dat het echt van die plasjes vormt. -O- :X

Ik denk dat ze dromen van in hun wang knijpende oudtantes! :o ;(

Ooh en Mango. Verzakking. Die ik volgens mij dankzij bekkenbodemspiertraining redelijk de kop (k*t :+ ) in heb weten te drukken. Dus ik wacht nog even.
pi_130735237
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 10:18 schreef Gulara het volgende:

[..]

Dan moet je gewoon naar boven lopen toch? Nee serieus, wat houdt je tegen?
Edit: oh, legitieme reden.
Ik hou je ondertussen wel op de hoogte van mijn pogingen dan, kun je passief hardlopen. :*
pi_130736302
Duim voor me dat ik vanmiddag even mag slapen?
48 uur wakker is nogal wat :')
Beide kindjes ziek dus veel huilen, snot en spugen. Was de ene in slaap werd de ander wakker.
En de oudste was hyper ondanks dr snotneus want papa was na 9 dagen weer terug O+
Ik ben echt zo brak.

Hardlopen wil ik ook en doe ik zodra ik die buikpijn kwijt ben!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 2 september 2013 @ 11:11:39 #225
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130736308
Flink wat bij te lezen hier!

Danic, Belle en XM allereerst veel sterkte met jullie psychische klachten / PPD. Ik had niet bij jullie alledrie het idee dat het zo erg speelde. Dat jullie maar snel wat meer kleur in jullie leven kunnen zien :*

Die verhalen van de placenta die niet nakomt vind ik toch best heftig. Dan ben je net 'klaar' en dan moet je nóg iets ondergaan voordat je met je nieuwe gezinnetje mag gaan genieten. Kan me eigenlijk niet zoveel meer herinneren van de placenta die nog moest komen. Alleen dat de arts zei dat ik nog een spuitje kreeg om die placenta te laten komen en dat ik dacht: boeie, de pijn is eindelijk voorbij en Silvijn ligt op mijn buik. Heb er niks meer van gemerkt en niet eens meer op gelet :+

Bij een volgende bevalling zou ik erg opzien tegen een weeënstorm. Dat vond ik het ergst van alles en bijna de hele bevalling bestond daaruit :') Maar aangezien ik ongeschonden uit de strijd ben gekomen zou ik toch echt veel liever natuurlijk bevallen dan een keizersnede, dat zou ik achteraf toch wel heftiger hebben gevonden, vooral de nasleep. Ik mocht trouwens gewoon zelf in mijn eentje douchen (liter bloedverlies, waarvan een flink deel ook door/na het strippen. Toen ik nog een beetje lacherig deed naar de gynaecoloog die zei dat ik maar alvast 2 kraamverbanden tegelijk moest pakken). Dat wilde ik ook echt, even gewoon alleen, rust, mijn haren wassen en zonder bloed terug naar mijn bed en mijn kindje. Toen ik moest plassen ging de verpleegkundige er wel bij staan, ik weet eigenlijk niet waarom ze dat dan wel belangrijk vond.

Jammer, de foto van Olf gemist! Mijn DM staat open voor je buikfoto met hoofd O-)

Sparkling ik lees in een latere reactie dat E gevallen is, wat schrikken :o

Oh nu dacht ik dat ik bij was, zijn er nog 2 pagina's!

LB "de moeder van alle muffintops" _O- _O- :'(

Hillz, hoi! Ja dat kost toch best wel wat meer tijd dan je denkt he :+ wanneer het wat rustiger is kom je maar gezellig mee kletsen en anders zo af en toe een update met foto'tje O-)

LB wij deden Silvijn in de buggy toen we vonden dat hij best wel stabiel zat en hij het liggen in een wagen écht niet meer leuk vond. Volgens mij was dat met 6 maanden.

XM, succes met je eerste werkdag!

Loj wat een nacht... Veel plezier met je kameraden Koffie en Cola vandaag. Wel slopend! :O

Arme Saar met haar nachtmerries ;( heb me ook wel eens afgevraagd wat zo'n nachtmerrie nou in zou houden. Ik denk iets van een naar gevoel, alleen zijn, vreemde omgeving of zoiets.

Met het spugen kan ik je niet helpen Gulara, maar wel shit dat dat zo vaak gebeurt. Benieuwd wat de huisarts zegt!

Mango, 6 km vind ik echt een oO< ^O^ waard.

Zo, bam. Dat was ie.
pi_130736647
Netjes hoor Spees :7

Tal, hopelijk eeeven bijtanken straks. Heb ik gister ook gedaan, half uurtje gelegen. Maar toen werd ik wakker en wou ik nog meer slapen. En ik moest daarna nog hardlopen. :')

Ik hoop dat ik bij een evt volgende ook natuurlijk kan bevallen. De ks op zich viel me niet tegen, het herstel toch wel (al ging dat uiteindelijk toch ook snel). Maar gewoon, bewust bezig zijn met weeën en persen. Idioot als ik dit zo opschrijf. 8)7
Ik las in mijn bevallingsverslag dat ik wel weeën heb gehad. Maar dat heb ik op dat moment keihard genegeerd. :P
Dus geen idee meer hoe het voelde eigenlijk.
pi_130736674
Spees, ook al zo'n megapost _O_

Mango, 6 km? :o Respect!

Arme Saar, nachtmerries zijn niet leuk. Dat ze daarna bij jullie in bed ging slapen is dan wel weer heel gezellig.

Loj, niet fijn zulke nachten.

Tally, dat klinkt behoorlijk waardeloos :{ Ik hoop dat je nog wat slaap kan pakken.

Gulara, ik herken het niet zo maar het lijkt me wel rot! E. spuugt alleen als we de melk niet indikken, anders is het niet meer dan een mondje terug.

XM, veel succes vandaag! Helemaal niet leuk om weer te moeten werken. Hopelijk vindt je het in ieder geval fijn om even eruit te zijn :*

Hoi Hillz! Het is echt druk he? Ik had me er ook behoorlijk op verkeken. Geniet maar lekker!
E.
pi_130736950
Ik weet ook niet meer hoe weeen voelen :@
pi_130737050
Gulara, hier ook vaak vlak na de voeding een mondje/golf terug en soms ook na een poos nog! Het verschilt per dag of zelfs voeding of en hoe erg/veel er weer terug komt, maar ik heb ook wel eens het idee dat er niet veel meer kan zijn in gebleven :') Maar ze groeit goed, dus ze krijgt genoeg binnen! Ze heeft er zelf ook nauwelijks last van, heel soms merk ik dat ze een soort van misselijk is en dan is dat meteen over na het spuugje. Anyway, ik heb geen idee wanneer het minder zal worden. Ik had hier trouwens wel het idee dat het al minder aan het worden was?! Maar het verschilt dus sowieso erg per dag ongeveer.
pi_130737463
Het spugen werd bij Sofie minder toen ze vaker rechterop was. Toen ze kon zitten etc.

Luuk lijkt ook te kunnen zitten. Als hij bij me zit op de grond, zo tussen mijn benen kan hij het best even volhouden. Nu dus oefenen. Ik wil fietsen met 'm
*poef* nu is het weg
pi_130737637
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:11 schreef Spees_Eend het volgende:

Kan me eigenlijk niet zoveel meer herinneren van de placenta die nog moest komen. Alleen dat de arts zei dat ik nog een spuitje kreeg om die placenta te laten komen en dat ik dacht: boeie, de pijn is eindelijk voorbij en Silvijn ligt op mijn buik. Heb er niks meer van gemerkt en niet eens meer op gelet :+
Maar zo was het voor mij ook. Ik was allang blij dat ik niet meer hoefde te persen, kon mij 't wat schelen dat iemand z'n arm er nog even in wilde steken!
pi_130737911
bram vd dag

pi_130737926
Zo dan die weeen herinner ik me nog wel een beetje hoor.. stomme beenweeen... kon niet op mijn poten blijven staan :+
pi_130738107
Wat een prachtige ogen Tico O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_130738639
Het is echt een mooi knulleke... Vind ik :D
pi_130738697
Pff vanalles getypt weer weg :( nou ja ik liep toch al achter.

Danic, xm en bellelena, ik vind het heel sterk dat jullie hulp gezocht hebben en stoer dat jullie dat durven vertellen. Ik denk dat jullie daarmee anderen tot steun zijn. Ik hoop dat jullie alledrie snel weer het vertrouwen en de kracht vinden om alles weer positief te zien.

Moeilijke nachten Loj hoop dat de ka je kan helpen :*

Nachtmerrie voor Saar arm schaap.

Tico is ook mooi knulleke, maar echt die ogen inderdaad heb je het stoeltje erbij uitgezocht ofzo. :D

XM 200 gekolfd! *O* en succes voor de rest van vandaag :)
pi_130746938
Het is zeker een mooi mannetje! daar gaan heel wat meisjes voor in de rij staan straks ;)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_130747291
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 10:13 schreef Mangostine het volgende:
_O-
pi_130747459
Gulara Riley geeft niet veel terug. Soms een beetje

Net als Mango. Kudo's voor de moeders met zware nachten :*

Skoap leuke foto's

quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 10:18 schreef Gulara het volgende:

[..]

_O-

Mango knap dat je 6km gerend hebt

I love Bram O+
  maandag 2 september 2013 @ 18:13:07 #240
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130748300
Omen is Riley weer beter? Of heb ik die update gemist?
  maandag 2 september 2013 @ 19:24:52 #241
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130750994
Wat een stilte hier :+

Ik wilde Silvijn eens kennis laten maken met yoghurt. Maar ik weet niet zo goed hoe ik dat zou gaan doen en wat ik dan weg zou laten. Een bakje toevoegen aan wat hij al eet vind ik geen oplossing want hij eet al genoeg. Zo ziet zijn schema er nu uit:

7:00 fles 200/6
10:00 1-2 stuks fruit
13:00 2 sneeën bruin of volkorenbrood incl korst met boter en jam/stroop/smeerkaas en een fles 160/4
17:00 200 gram groente met wat krieltjes en af en toe een beetje vlees of vis
19:00 papfles 220/6 met 6-7 eetlepels volkorenpap. Best dik is die.

En tussendoor wel eens een stukje soepstengel of een broodkorst

Wat zouden jullie doen?
pi_130751141
Krijgt hij geen toetje na het avondeten? Dat is een mooi moment voor yoghurt, vind ik. :)
  maandag 2 september 2013 @ 19:30:08 #243
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130751258
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:27 schreef L-E het volgende:
Krijgt hij geen toetje na het avondeten? Dat is een mooi moment voor yoghurt, vind ik. :)
Die optie had ik ook overwogen, maar twijfelde omdat er 2 uur later een papfles achteraan komt, of dat een beetje heavy wordt. Maar kan het natuurlijk altijd eens proberen. Ik denk bij nader inzien eigenlijk dat onze prullenbak toch wel opeet wat we hem aanbieden. :+

En dan de papfles wat kleiner trouwens? Want ik wil dus eigenlijk niet iets extra's toevoegen omdat hij al best veel bunkert op een dag.
pi_130751882
Ja, die zou ik dan wat kleiner maken ja. Is het echt zo een prullenbak ja? :D

Mobiel heb ik van alles gelezen, maar ik kom niet toe aan reageren. Bevind me momenteel in de innerlijke strijd: de tijd nemen om te herstellen van alles (jullie kennen mijn verhaal inmiddels wel :') ) of toch maar solliciteren op die o zo leuke functie.. aaarrrgggh. Als ik vanavond weer een huilbui heb, dan wordt het vermoedelijk een nee. :')

XM, hoe was werken? :)
pi_130752040
M krijgt sinds 9 maanden 2 voedingen van 120/4 en een papfles 180/6. Dan kan een extra yoghurtje best.

Dat afbouwen van de papfles is nog best een ding vind ik. Ik ga eens in het dreumestopic informeren hoe ze dat gedaan hebben.

LE, zou het niet ook een positieve boost kunnen geven om toch te solliciteren?
  maandag 2 september 2013 @ 19:49:31 #246
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130752281
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:44 schreef Mangostine het volgende:
M krijgt sinds 9 maanden 2 voedingen van 120/4 en een papfles 180/6. Dan kan een extra yoghurtje best.

Dat afbouwen van de papfles is nog best een ding vind ik. Ik ga eens in het dreumestopic informeren hoe ze dat gedaan hebben.

Dat dacht ik ook, zeker als je het echt zo'n gave baan vindt!

Ja die yoghurt zou er misschien ook wel bij kunnen. Ik vind het een beetje lastig omdat ze bij het cb ook wel onder de indruk waren van zijn eethoeveelheid. Hij beweegt wel de godganse dag dus hij zal t nodig hebben, dat vonden ze dan ook wel weer.
Ja ik weet dat het cb controversieel kan adviseren, maar ik heb wel vertrouwen in onze vpk en arts en ik denk wel dat ze een aardig beeld hebben van wat andere kindjes van zijn leeftijd eten.
pi_130752304
Bij mij werkte dat ooit wel zo, ik zag er zó tegenop maar ik werd aangenomen en als heldin onthaald, ik had dat zo nodig!
Maar bij mij was er niks lichamelijks aan de hand, geen ongelooflijke bevalling achter de rug enzo..
pi_130752534
Ja, werken is voor mij altijd wel iets geweest waar ik zelf ook veel uithaal. In die zin kan ik me voorstellen hoe goed het voor me zou (kunnen) zijn. Maar ik ben zo bang dat mijn geheugenproblematiek me op gaat breken :@ hoewel dat de laatste maand echt al veel beter is dan het was. Nou goed, ik heb net met mijn man overlegd en ik ga solliciteren. Als ik compleet in de paniekmodus schiet van alleen solliciteren, kunnen we gaan constateren dat het mogelijk nog wat te vroeg is. Zo niet, zou dit wel eens heel fijn kunnen uitpakken :)

Thanks!
  maandag 2 september 2013 @ 19:55:45 #249
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130752555
Succes! *O*
pi_130752772
Spees ik zou de yoghurt sowieso na het avondeten doen, omdat dat straks ook zijn toetje zal blijven. Dat is het meest logische moment. Ik zou dan de papfles wat minder/lichter maken, want die gaat er straks toch vanaf.

F.leur heeft sinds deze week helemaal geen flessen meer zelfs! Ze eet nu:
Ontbijt: pap van koemelk
tussendoor:1 stuk fruit
Lunch: 1,5 boterham met kaas/vlees/stroop/smeerkaas/philadelphia/etc met een slokje koemelk
tussendoor: zoals een babykoekje/soepstengel/cracotte/rijstewafel
avondeten: groente, aardappels, reepje vlees/vegetarisch/vis
yoghurt

Ze eet sinds de flessen eraf zijn wel meer brood en zeker meer avondeten. Ik merk niets aan haar slaapritme. Ik let er wel op dat ik haar meer en vaker water aanbiedt, zodat ze zeker genoeg vocht binnenkrijgt.

Ze eet dus eigenlijk met de pot mee. Ik kook zonder kruiden en zout. Suikers probeer ik te beperken. En ik probeer wel de gezonde varianten te kiezen, zonder te moeilijk te gaan doen. Zo voelt het voor ons goed en F.leur doet het er goed op.
pi_130752877
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:44 schreef Mangostine het volgende:

Hoezo is de papfles best een ding?
pi_130752911
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:01 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Hoezo is de papfles best een ding?
De papfles niet, het afbouwen ervan. Zie dreumestopic!
pi_130752952
quote:
17s.gif Op maandag 2 september 2013 11:34 schreef Kyara het volgende:
Ik weet ook niet meer hoe weeen voelen :@
Nee? Oh dat vergeet ik dus nooit meer! :X
Ik zie ook echt best wel op tegen en volgende bevalling. Zwanger zijn vond ik heerlijk, maar bevallen vond ik traumatiserend. Godzijdank voor de ruggeprik, anders zou ik het bij 1 kind laten denk ik :@
pi_130756325
XM hoe ging het vandaag?

LE wat goed dat je gaat solliciteren!
  maandag 2 september 2013 @ 20:59:46 #255
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130756344
Fuuuu dit is ff wennen hoor... vanavond is mijn koor weer begonnen met de repetities, en ik doe dit project niet mee :{

Ik zag t nog niet zitten om oppas te regelen omdat ik E nog in slaap voed. Wil eerst zelf eens gaan proberen om haar wakker weg te leggen, zodat daarna iemand anders dat ook eens kan gaan doen.
  maandag 2 september 2013 @ 21:00:02 #256
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130756368
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 20:59 schreef Skoap het volgende:
XM hoe ging het vandaag?

LE wat goed dat je gaat solliciteren!
En ook eens met schaap :Y
pi_130756490
Mango: ik zat me ook al af te vragen hoe we straks het beste die papfles konden gaan afbouwen. Maar het schema van Kwisted is wel handig! Gewoon iets meer brood en na het avond eten een toetje!
  maandag 2 september 2013 @ 21:05:04 #258
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130756688
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:59 schreef Kwisted het volgende:
Spees ik zou de yoghurt sowieso na het avondeten doen, omdat dat straks ook zijn toetje zal blijven. Dat is het meest logische moment. Ik zou dan de papfles wat minder/lichter maken, want die gaat er straks toch vanaf.

F.leur heeft sinds deze week helemaal geen flessen meer zelfs! Ze eet nu:
Ontbijt: pap van koemelk
tussendoor:1 stuk fruit
Lunch: 1,5 boterham met kaas/vlees/stroop/smeerkaas/philadelphia/etc met een slokje koemelk
tussendoor: zoals een babykoekje/soepstengel/cracotte/rijstewafel
avondeten: groente, aardappels, reepje vlees/vegetarisch/vis
yoghurt

Ze eet sinds de flessen eraf zijn wel meer brood en zeker meer avondeten. Ik merk niets aan haar slaapritme. Ik let er wel op dat ik haar meer en vaker water aanbiedt, zodat ze zeker genoeg vocht binnenkrijgt.

Ze eet dus eigenlijk met de pot mee. Ik kook zonder kruiden en zout. Suikers probeer ik te beperken. En ik probeer wel de gezonde varianten te kiezen, zonder te moeilijk te gaan doen. Zo voelt het voor ons goed en F.leur doet het er goed op.
Kwis, krijgt F zo genoeg zuivel binnen? Ze 'moet' vanaf 12 maanden ong. 300 cc zuivel binnen krijgen, dit kan dus ook yoghurt ofzo zijn.

Verder is het fijn en leuk he, als ze met de pot meeeten!
  maandag 2 september 2013 @ 21:06:17 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130756761
Niet goed. Ik kan er hier in het openbaar niet teveel over zeggen. Maar het was niet fijn. Geen warm onthaal. Laten we het daar maar op houden.
pi_130756819
XM.. dat klinkt echt heel naar.. ;(

:*
pi_130756878
Och XM dat klinkt heel erg rottig :*
pi_130756896
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 21:05 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Kwis, krijgt F zo genoeg zuivel binnen? Ze 'moet' vanaf 12 maanden ong. 300 cc zuivel binnen krijgen, dit kan dus ook yoghurt ofzo zijn.

Verder is het fijn en leuk he, als ze met de pot meeeten!
:Y
Ja het is wel erg handig zo! En geen gedoe meer met nutrilon.
En ze kan nu uit een rietje drinken, dus ik heb van die pakjes houdbare melk gekocht om eventueel mee te nemen. Super handig ^O^
pi_130756912
ohh XM dat klinkt echt zwaar klote!! :*
  maandag 2 september 2013 @ 21:08:45 #264
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130756914
Oh gets XM, dat kon er nog wel even bij :*
pi_130757108
Gats, dat is mooi kut XM :*
E.
  maandag 2 september 2013 @ 21:15:57 #266
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130757341
Oh wat naar XM :*

D heeft nog steeds tandjesleed. Zo sneu. En niet kunnen slapen erdoor. Dus net maar een pcm van 60 gegeven, en na lang zielig huilen en veel troosten op bed en een uur op beneden op de arm gehad en nu gelukkig niet meer huilend op bed.
pi_130757375
Oh XM, wat naar.... :*

Danic & Spark, hebben jullie contact gehad met een arts vandaag?
  maandag 2 september 2013 @ 21:16:53 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130757395
Cherry on the pie idd. En dan moet ik Noor ook nog naar de crèche brengen morgen. Bah.
pi_130757561
Spees. Riley is weer helemaal opgeknapt gelukkig. :*

Ik lees graag stukjes over bijvoeding. En ik heb ook een vraag. Nu moet het op een moment een fles gaan vervangen. Maar hoe? Met dat halve potje of kleine stukje fruit en twee kleine hapjes groente durf ik dat echt nog niet. Moet ik gewoon blijven oefenen met bijvoeden totdat ze meer ga eten of bijvoorbeeld de middagfles (rond 16.00) laten vervallen, zodat ze echt trek heeft in groente?

L-E succes met solliciteren

LB dubbele gevoelens :* Wanneer is het volgende project?

XM dat klinkt echt heel rot :*

Mandy :*
pi_130757719
Omen, waarom 'moet' je een fles vervangen?
pi_130757944
Omen, volgens mij hebben we bij M toen de flessen opgehoogd. Maar flessen van 210/7 worden nu afgeraden geloof ik.
  maandag 2 september 2013 @ 21:26:20 #272
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130757949
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:19 schreef Omentielvo het volgende:
Spees. Riley is weer helemaal opgeknapt gelukkig. :*

Ik lees graag stukjes over bijvoeding. En ik heb ook een vraag. Nu moet het op een moment een fles gaan vervangen. Maar hoe? Met dat halve potje of kleine stukje fruit en twee kleine hapjes groente durf ik dat echt nog niet. Moet ik gewoon blijven oefenen met bijvoeden totdat ze meer ga eten of bijvoorbeeld de middagfles (rond 16.00) laten vervallen, zodat ze echt trek heeft in groente?

L-E succes met solliciteren

LB dubbele gevoelens :* Wanneer is het volgende project?

XM dat klinkt echt heel rot :*

Mandy :*
Hoe oud is je mini Omen?

Als je mini net als D ongeveer 4 maanden is.
Bij D ging dat redelijk vlot, ik heb gewoon meer tijd tussen de flessen gelaten. Hij heeft de tweede dag nog een halve fles extra gekregen, en dag 4 ook nog weer een extra omdat hij dat nodig leek te hebben,
D eet de ene dag ook meer groente of fruit dan de andere, het is ook een tussendoortje en geen flesvervanging.
Ik zag er ook enorm tegenop om die fles te minderen, maar het viel heel goed mee.
pi_130758002
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:19 schreef Omentielvo het volgende:

Ze gaat sowieso vanzelf meer groente en fruit eten. Je kunt ook evenveel flessen houden en de flessen iets kleiner maken. Hoeveel krijgt ze er nu nog? Of hoe ziet je dagritme eruit?
pi_130758022
Riley is 7 maanden en 6 dagen.

Nee, Riley is ouder. Die is 7 maanden 1 week en 3 dagen
  maandag 2 september 2013 @ 21:27:48 #275
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130758036
En D rolde gisteren zowaar van buik naar rug, weliswaar per ongeluk. Maar toch :D
pi_130758177
Dat verminderen van voeding deed M ook zelf rond 7 maanden. Die kreeg op een gegeven moment overdag nog 2 flessen (ontbijt en lunch), daar liet ie steeds meer van staan en uiteindelijk zijn we dat in een tuitbeker gaan aanbieden.
pi_130758216
Riley is 7 maanden. Haar ritme is als volgt (tijden kunnen 15-45 minuten afwijken) ik voed op haar en mijn verzoek

7.00 fles 180/6
11.00 fles 180/6
14.00 fruit
16.00 fles 180/6
18.00 groente
20.00 fles 180/6 (soms met pap)
pi_130758243
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:08 schreef Kwisted het volgende:

[..]

En ze kan nu uit een rietje drinken, dus ik heb van die pakjes houdbare melk gekocht om eventueel mee te nemen. Super handig ^O^
dat kan Luc ook! Nu een paar weken! Vind het echt handig.
pi_130758272
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:27 schreef -mandy- het volgende:
En D rolde gisteren zowaar van buik naar rug, weliswaar per ongeluk. Maar toch :D
*O*
pi_130758280
XM wat stom ;(
pi_130758362
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:08 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Dit is echt een geniaal idee voor op vakantie/ in het vliegtuig ^O^
pi_130758583
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 21:31 schreef Omentielvo het volgende:
Riley is 7 maanden. Haar ritme is als volgt (tijden kunnen 15-45 minuten afwijken) ik voed op haar en mijn verzoek

7.00 fles 180/6
11.00 fles 180/6
14.00 fruit
16.00 fles 180/6
18.00 groente
20.00 fles 180/6 (soms met pap)
krijgt ze al ooit wat brood? Anders zou ik de fles sochtends pap van maken, dan teert ze daar wat langer op. Sochtends als tussendoor het fruit ipv de 11.00u fles. lunch een stukje brood met een tijdje later de fles, smiddags evt de andere helft van het potje fruit of een tussendoortje als je dat al geeft (cracottje ofzoiets) en dan de groente en de fles savonds gewoon. Ik zou wel maar 1x met pap doen, dus niet sochtends en savonds.
pi_130758642
Bah XM, wat een klotesituatie. En je had er al zo'n moeite mee...
Was de werksituatie voor je verlof wel gezellig?

Voedingsprobleempjes kan ik (nog) even niet over meepraten. Moet over twee weken weer naar het CB, en ik verwacht dat ze daar over bijvoeding gaan beginnen (4 maanden afspraak), maar denk dat ik nog wel wat langer wil wachten. Het gaat momenteel nog helemaal prima op bv, dus wil dat zo lang mogelijk vol blijven houden.

L-E, succes met solliciteren!
Kyara, had jij niet ook onlangs ergens een gesprek? Hoe is dat afgelopen? (of heb ik ergens overheen gelezen?)
pi_130758758
XM, dat klinkt behoorlijk rot. Vervelend dat alles zich zo opstapelde -O-

Flessen afbouwen is hier ongemerkt gegaan. Mam zei dat ze vandaag maar 2 flessen heeft gehad overdag. Dat plus een sochtends en savonds en een late om 11 uur maakt 5! :o Blijkt maar weer hoe "goed" ik bij houdt hoeveel ze drinkt :') :@

En *O* want vandaag 4 maanden oud al! Meeennnn, het gaat echt snel!!
Sarcasme. Herken het.
  maandag 2 september 2013 @ 21:43:06 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130758926
Ik wil er hier verder voor the whole world to see niet zoveel over loslaten..
pi_130759039
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 19:55 schreef L-E het volgende:
Ja, werken is voor mij altijd wel iets geweest waar ik zelf ook veel uithaal. In die zin kan ik me voorstellen hoe goed het voor me zou (kunnen) zijn. Maar ik ben zo bang dat mijn geheugenproblematiek me op gaat breken :@ hoewel dat de laatste maand echt al veel beter is dan het was. Nou goed, ik heb net met mijn man overlegd en ik ga solliciteren. Als ik compleet in de paniekmodus schiet van alleen solliciteren, kunnen we gaan constateren dat het mogelijk nog wat te vroeg is. Zo niet, zou dit wel eens heel fijn kunnen uitpakken :)

Thanks!
Spannuuuhhhnnddd!!! Heel veel succes! En zie het gewoon als eerste stap. Als je wel wordt uitgenodigd, kun je dan weer beslissen of je met die stap door gaat *O*
Sarcasme. Herken het.
  maandag 2 september 2013 @ 21:45:08 #287
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130759043
Klote XM... hoop dat t bijtrekt! En vandaag was Duvel thuis? Nu maar lekker slapen dan, en morgen nogmaals succes :*
pi_130759079
Shandaly ik snap dat jij dan nog niet gaat beginnen met bijvoeding. En gelukkig beginnen niet alle CB's daarover. Zelfs bij mijn lichtgewicht niet. Ze groeide gewoon keurig op haar eigen lijntje. Dus dan is dat niet nodig

Spirit *O*

Kwisted bedankt voor de tips. Ga ik proberen dit weekend :*
pi_130759221
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 21:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit was mijn buik na ongeveer een week 12 dagen (na de ks). Was echt nog een bolletje :D Vond ik echt een beetje een tegenvaller :') :+

SPOILER
Ik haal 'm straks weer weg overigens.
Daarover gesproken, 5 dagen na ks mocht ik naar huis. Zat in een stoel in m'n kamer te wachten tot man me kwam halen met een rolstoel. Komt er een man binnen voor de hygienebox "Zoooo die wordt nu snel geboren zeker!!" ... :')
Sarcasme. Herken het.
  maandag 2 september 2013 @ 21:49:05 #290
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130759274
LE go for it! Solliciteren kan altijd :Y

Rollende D! *O*

En wat klinken jullie baby's allemaal al groot zo :o minder flessen, hapjes... 8)7 Ik wil mijn baby nog klein houden :') O+

Mijn cb gaf aan dat ik zou mogen beginnen met hapjes, maar ze keek me al zo schuin aan dat ze best wist dat ik dat nog niet ging doen :D Zij weet heel goed hoe ik in de wedstrijd sta volgens mij (een beetje geitenwollensokken, maar wel geïnformeerd), en ze vindt dat allemaal prima :)
pi_130759334
Ik 'mag' morgenochtend weer naar de tandarts... yeuy... -O- Op zich wel geinig.. half jaar geleden lag ik daar met een bolle buik, maar nu is mijn tandarts zwanger ;) Maar tja.. tandarts.. kan 'r toch niet veel vertellen over zwanger en baby's enzo aangezien ze in mijn mond aan het wroeten zal zijn...

Zwemmen vanochtend was wel weer tof. Femke heeft zich prima gedragen tijdens Lars' lesje, en daarna ook nog zelf lekker gedobberd. Ik was alleen de zwemluiertjes vergeten mee te nemen, en voor haar durfde ik het toch nog niet aan zonder. En de zwemluierautomaat daar vroeg maar liefst ¤ 2,50 voor 1 luiertje, en dat vond ik wel erg veel voor 10-15 minuutjes dobberen. Ik heb haar dus maar een gewone luier aangelaten ;) Wordt echt gigantisch, maar goed, 't is niet dat ze er last van heeft met lopen ofzo ;) Bij thuiskomst meteen het hele pak zwemluiers in de tas gemikt, dit overkomt me volgende week niet nog eens!

Femke had aan aandacht geen gebrek trouwens:

Lars en z'n vriendinnetjes hielden haar goed in de gaten O+

Spirit! _O-
pi_130760406
LB, zo ging het bijvoedengesprek hier ook. Wel fijn als ze dat zo inschatten :)

Huuuuhhhh ik heb gesolliciteerd! En ik heb nog geen paniekbui gehad! *O*
pi_130760501
Spannend L-E!
  maandag 2 september 2013 @ 22:10:26 #294
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130760565
LE *O*

En gooooo Lars! :D Die heeft het goed voor elkaar zo te zien!

Ohja en ik moet binnenkort ook weer naar de tandarts. Ben de eerste week van mijn verlof er nog geweest, toen was zij net terug van haar verlof :D hé-le-maal enthousiast van mijn dikke buik, haha. Het is nog nooit zo gezellig geweest bij de tandarts, dus dat zal nu ook wel leuk worden :s)
pi_130760665
Die foto :D O+

Zo'n baby maakt hosselen makkelijker! :7
  maandag 2 september 2013 @ 22:36:12 #296
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130762016
W00t, ik heb zojuist weer eens zitten haken *O* 2 wantjes voor E gemaakt O+

Zachtroze, en nu ga ik er nog appeltjes op borduren, als grapje icm haar naam :D Mutsje erbij, en dan is mijn kind klaar voor de winter O+ Handgemaakt sjaaltje heeft ze al, van Soempie gekregen O+
pi_130762667
Ik heb nog niet bijgelezen en misschien ben ik spuit 11.
Maar Spees, ze komen erbij staan omdat tijdens het plassen je bloeddruk behoorlijk kan zakken en je daardoor flauw kan vallen. Dan willen ze graag adequaat reageren.

Ik wist dit ook niet totdat het ne zrlf overkwam na de bevalling van eva.
Vriend schrok zich dood, want ipv in elkaar te zakken sloeg ik als een plank achterover en begon te trillen. Hij dacht dat ik een of andere epileptische aanval kreeg.
Ik kwam bij met de opmerking "je hoeft me niet zo in mijn gezicht te slaan hoor }:| " :D
pi_130762871
L-E! *O*

En XM _O_

Shandaly wat een superfoto!

LB wantjes O+

Verder wel bijgelezen maar ben nog niet echt toe aan de hapjes enzo, wel interessant om te lezen maar niet om over mee te posten nog.
pi_130763098
Danic, heb jij je ha nog gesproken?
pi_130763537
Js ik lees het net kyara. Ik heb woensdag om 11.20 een afspraak.

XM wat ontzettend klote allemaal. Het lijkt wel of echt àlles tegenzit zeg! :*

Spees waarom heb jij afwijkende maten in een fles (160/4 ipv 150/5 bijvoorbeeld)? Puur nieuwsgierigheid hoor.

Gulara. Ik heb Rosalie gisteren 3x schone kleren aangetrokken. Zegt dat genoeg?

Mijn guppie was gisteren niet lekker. Ze was er gewoon niet bij. Keek lodderig en steeds maar een klein uurtje wakker en dan weer slapen. Vandaag heeft ze twee keer een poepluier geproduceerd uit zichzelf dus dikke jeej *O* en daarna knapte ze gelijk op.
Kostte wel wat persen en gepiep, maar geen gehuil oid gelukkig. Was ook "verse" poep. Dus mooi mosterdgeel ipv donkergroen.

L-E spannend *O*
pi_130763668
En dan ook maar gelijk een nieuwe!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')