Ik was er ook van overtuigd dat de placenta er uit kwam, en toen was het een of ander huge bloedstolsel (woog iets van 600 gram en werd ook echt opgevangen en in een zak/doek gewikkeld ofzo?quote:Op zondag 1 september 2013 21:14 schreef Kyara het volgende:
Ik weet nog wel dat het ineens spoed was. Ik voelde eerst wat glibberigs eruit komen dus ik vroeg of dat de placenta was. Vk werd witjes en spoedde zich de verloskamer uit om een gyn te halen. En daarna halsoverkop naar de ok. Uit de papieren blijkt dat het evenveel spoed was als de ks maar dit voelde wat meer spoed. Ik was heel blij dat ik vooraf een boek had gelezen waarin dit ook naar voren kwam dus ik wist wat me overkwam. Ik was na 28 uur behoorlijk naar de klote dus was blij dat ik even kon slapen. En hechten onder narcose!
Ja Spark, zo werkt dat echt. Bij mij met maar een paar vingers (placenta was wel los, maar werd toch niet geboren, 'trekken' hielp niet), snel gedaan op verloskamer ivm fluxus, zonder verdoving. Is de eerste weken als horrorverhaal in m'n hoofd blijven spoken.quote:Op zondag 1 september 2013 21:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Gaan ze met hun hand naar binnen om de placenta te verwijderen?logisch eigenlijk met zo'n naam maar het idee
Afhankelijk van Hb een transfusie denk ik; bij mij was dat nog enigszins ok (5 ofzo), nachtje blijven en thuis maar aan de floradix.quote:Op zondag 1 september 2013 21:19 schreef LadyBlack het volgende:
Huuuuu wat een verhalen!
Kom ik aan met mn 300ccMaar vanaf hoeveel bloedverlies krijg je een transfusie dan? >1,5 liter vind ik echt veel
Ja, dat kan ik me voorstellen in jouw situatie.quote:Op zondag 1 september 2013 21:21 schreef Suikertante het volgende:
KyaraIk zie vooral op tegen de persfase. En eventueel weer het persen na de bevalling, maar dat zou ik nu wel iets minder fanatiek doen denk ik
Volgens mij gaat het om je hemoglobinewaarden LB, als die niet teveel kelderen kijken ze of je het zelf redt. Bij mij waren ze nog gewoon op peil, de bloedzakken hingen wel klaar maar het was dus niet nodig.
Ik kreeg 4 zakken bloed.quote:Op zondag 1 september 2013 21:19 schreef LadyBlack het volgende:
Huuuuu wat een verhalen!
Kom ik aan met mn 300ccMaar vanaf hoeveel bloedverlies krijg je een transfusie dan? >1,5 liter vind ik echt veel
Ik had dus 1,8 liter en toen hadden ze het over een transfusie maar uiteindelijk niet gedaan omdat ik zo jong en fit wasquote:Op zondag 1 september 2013 21:19 schreef LadyBlack het volgende:
Huuuuu wat een verhalen!
bevallen wat is dat???quote:Op zondag 1 september 2013 21:26 schreef Suikertante het volgende:
Je hoéft niet mee te lezen FerrariEn je bent ook al eens bevallen dus je weet waar je aan bent begonnen
Maar ik hoop natuuriljk dat het je gewoon bespaard blijft. Jij verdient een soepele bevalling zou ik zo zeggen!
Douchen: ze bleef bij mij gewoon bij de deur staan en zo nu en dan vroeg ik of ze iets aan wilde geven ofzo, handig juist! Ik ken ook weinig schaamte eigenlijk. Oh wat was dat douchen heerlijk! En omdat het douchen lukte mocht ik naar huis
Mij is het herstel echt meegevallen. toen ik uit bed mocht hobbelde ik meteen zelf naar de douche. plassen gaat idd prima. Niezen/hoesten/spugen ed is zeer pijnlijkquote:Op zondag 1 september 2013 21:26 schreef Olf het volgende:
Wat grappig dat hier zoveel mensen redelijk 'enthousiast' zijn over een keizersnee! Dat leek mij altijd echt vreselijk. Viel het herstel dan ook mee? Wel fijn dat je daarna geen hechtingen down under hebt en normaal kan plassen en de rest. Nouja, ik houd me vast aan het idee dat een tweede bevalling vaak wat gemakkelijker is dan een eerste.
Ik weet niet of het herstel meeviel. Heb geen vergelijkingsmateriaal. Ik liep in ieder geval heel snel weer de trap op en af enzo. Maar ik hou er niet zo van om afhankelijk te zijn van anderen, en heb een redelijk hoge pijngrens, zeker in de buikregionen, dus denk dat dat wel scheelt.quote:Op zondag 1 september 2013 21:26 schreef Olf het volgende:
Wat grappig dat hier zoveel mensen redelijk 'enthousiast' zijn over een keizersnee! Dat leek mij altijd echt vreselijk. Viel het herstel dan ook mee? Wel fijn dat je daarna geen hechtingen down under hebt en normaal kan plassen en de rest. Nouja, ik houd me vast aan het idee dat een tweede bevalling vaak wat gemakkelijker is dan een eerste.
Mij lijkt een keizersnede dan weer vreselijk. Zo'n buikwondquote:Op zondag 1 september 2013 21:26 schreef Olf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haal 'm straks weer weg overigens.
[ Bericht 5% gewijzigd door Cocotrimonium op 01-09-2013 22:52:41 ]
Jammer idd van die subtotaal en mpv dan! Fijn he, dat je daarna weer alles kan. Ik heb ook een feestbevalling gehad en ik kijk er zo goed op terug. Ik heb gewoon niet echt heel erg pijn gehadquote:Op zondag 1 september 2013 21:31 schreef Suikertante het volgende:
Wij hadden dezelfde bevalling geloof ik Soesa, alleen had ik een subtotaal en een mpv. Maar toen ik thuis kwam kon ik gelukkig ook meteen weer allesZitten bleek ook prima te gaan
Toch heb ik het idee dat ik een feestbevalling heb gehad. Ik ben als de dood dat de volgende heel anders zal zijn!
klinkt als mijn bevalling! Ik had alleen een weeën storm maar dat was ook maar 45 minuten dus ach! Achteraf valt dat dan altijd weer meequote:Op zondag 1 september 2013 21:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Mij lijkt een keizersnede dan weer vreselijk. Zo'n buikwond
maar ik heb dan ook echt een easy peasy bevalling gehad, helemaal als ik dit zo lees. 12 uurtjes, half uurtje persen, binnen 7 min de placenta (zelfs zonder prik), geen hechtingen, 100 cc bloedverlies en na 2 uurtjes weer naar huis om vervolgens gewoon op de bank te gaan zitten (tot enorme verbazing van de kraam
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Olf op 01-09-2013 22:47:05 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Romantischquote:Op zondag 1 september 2013 21:37 schreef Suikertante het volgende:
Ohjawel, mijn vriend zei net dat mijn tepels weer normaal waren
quote:Op zondag 1 september 2013 21:40 schreef Olf het volgende:
Hieronder mijn 37 weken buik. Precies een maand voor dochter geboren werd. Hij werd dus nog veel huger maar daar zijn alleen onkuise foto's van.
wat heb jij een leuk hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohja, mn borstomvang. Wat een giller is dat. Ik had zo'n degelijke 75-omtrek maar daar mag ik er nu 10 bij optellen. Ik vind het gewoon nogal genant.quote:Op zondag 1 september 2013 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik pas het merendeel van m'n kleding nog steeds niet. Ben echt breder geworden in de heupen en ook borstomvang is groter. Had 38/40 benedenmaat en bovenkant 38/M. En nu onder 42/44 en boven 40/L. Echt sucky.
90C hier nu. Kwam van 75B. Dus niet eens flinke bombobella's ook nog eensquote:Op zondag 1 september 2013 21:42 schreef Olf het volgende:
[..]
Ohja, mn borstomvang. Wat een giller is dat. Ik had zo'n degelijke 75-omtrek maar daar mag ik er nu 10 bij optellen. Ik vind het gewoon nogal genant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
quote:Op zondag 1 september 2013 21:44 schreef Suikertante het volgende:
Oh Olf, missschien moeten we toch maar eens afspreken in de Torteltuin![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
Dit!quote:Op zondag 1 september 2013 21:48 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat een kleintje FR. Ik heb je verhaal toen niet gevolgd maar die foto raakt me echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef Kyara het volgende:
leuke foto Olf!
Komt er nog een daily Olf?
Ga zo ff kolven en dan giet ik er wel een glaasje wijn in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tussen 2 en 3wk na ks
quote:Op zondag 1 september 2013 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, kolven. En dan ga ik me ook maar eens moed indrinken voor morgen denk ik.
XM, het kan in ieder geval nooit slechter aflopen dan mijn eerste werkdag! En ik heb dat ook overleefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over je spoiler: good busy! Ik vind het een heel goede stap hoor![]()
![]()
oh ik dacht dat dat wel zou werken. Mijn moeder heeft ook geen instagram maar kan de linkjes wel gewoon openenquote:Op zondag 1 september 2013 21:58 schreef ferrari_rood het volgende:
skoap ik heb geen instagram dus kan je foto's niet zien
Wij zeiden voor Saar altijd: stel het kinderen krijgen lukt niet, dan is het ook goedquote:Op zondag 1 september 2013 22:00 schreef .Sparkling. het volgende:
Olf, ik vind van niet. Ik heb mijn leven nooit als incompleet gezien, hij is nu alleen completer.
En ik denk dat voor sommige mensen hun leven juist compleet is als ze alle vrijheid hebben.
Bedoel je op F of is Riley ook verliefd op S? Want dan ga ik het aan F vertellen.quote:Op zondag 1 september 2013 22:08 schreef Omentielvo het volgende:
Olf en Suiker. Jullie lijken me een superleuk stel. Dus vooral daten. En laat jullie baby's ook daten.(Goed Riley wordt dan een beetje jaloers, want verliefd of. S. Maar zij is toch al uitgehuwelijkt aan prince G.
Je had gelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:47 schreef Cocotrimonium het volgende:He, wat vervelend dat je meisje niet zo lekker is. Misschien gewoon een off-day, gaat het morgen vast weer een stuk beter
Luxeprobleempjesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het soms lastig om in te schatten hoe oud jullie kindjes zijn omdat ik dan niet meer weet tijdens welke zwangerschap ik met jullie in z&g heb gepost...
Ik sluit me aan bij mijn voorgangsters. Mensen zonder kinderen weten niet wat ze missen. Ik weet dat inmiddels wel en zou nooit meer anders willen. Ik vind mijn kinderen nu echt een verrijking van mijn leven en het geeft er wel meer betekenis aan.quote:Op zondag 1 september 2013 21:57 schreef Olf het volgende:
De daily weekly bij dezen:
denk jij dat mensen zonder kinderen echt iets 'onmisbaars' missen? Is hun leven incompleet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |