SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 17:27 schreef mrstylo het volgende:
Rose is echt abnormaal snel.
[ afbeelding ]
Je ben te laat.quote:
Vóór 100 miljoen. Dat is iets anders.quote:Op zondag 1 september 2013 18:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alleen is er bij Tottenham ook iemand van 100 miljoen weggegaan.
quote:
Dat bedrag wordt wel steeds naar beneden bijgesteld, ben benieuwd of het er nog van komt.quote:Op zondag 1 september 2013 18:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan? Ik zou er eerder met jaloezie naar kijken als Arsenal supporter. (Al is die Paulinho net als Oscar bij Chelsea wel een zoveelste overschat Braziliaantje)quote:Op zondag 1 september 2013 18:58 schreef alors het volgende:
[..]Ja gekkie, daar had ik hem ook vandaan, vond het wel een mooie om nog eens te posten.
Ik vind het ook treurig, maar wel grappig dat ze nog steeds niet winnen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan? Ik zou er eerder met jaloezie naar kijken als Arsenal supporter. (Al is die Paulinho net als Oscar bij Chelsea wel een zoveelste overschat Braziliaantje)
is dat al officieel dan?quote:Op zondag 1 september 2013 18:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee je vindt het mooi dat Arsenal van hun concurrent wint.quote:Op zondag 1 september 2013 19:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het ook treurig, maar wel grappig dat ze nog steeds niet winnen.
Ozil komtquote:Op maandag 2 september 2013 07:41 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
Ik zou ook heel blij zijn als Arsenal supporter, duurste seizoenskaarten van Europa, maar toch altijd een matig team zien voetballen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |