Ah op de macht dus, gaan we dan spurt aantrekken voor Oksel en jij vrije rol ofwa?quote:Op zondag 1 september 2013 18:34 schreef Patroon het volgende:
Nog ff over die glooiing, het loopt daar amper omhoog, maar is een rondje van 2km, dus dat valsplatte richting de finish ga je wel voelen op een gegeven moment. + daarbij wat wind van het ijsselmeer en de koers is compleet.
Waarschijnlijk rijdt Arjen Bos met nog een klepper weg en die zie je niet weerquote:Op zondag 1 september 2013 18:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ah op de macht dus, gaan we dan spurt aantrekken voor Oksel en jij vrije rol ofwa?
http://www.qooqle.nl/?q=KNWUquote:Op zondag 1 september 2013 18:36 schreef Oksel het volgende:
Hoe heet dat ook al weer? Niet de NTFU maar de..
Yep, maar als je ziet hoeveel vrijwilligers er in omdraaien, wat voor dikke bekers ze hebben en goed prijzengeld...daardoor kunnen er wel 20 wedstrijden per jaar worden georganiseerd zonder KNWU.quote:
Kwenie. 15 september is de Ardenne Blue. Maar kan zijn dat die al vol zit.quote:Op zondag 1 september 2013 18:40 schreef Patroon het volgende:
Eindelijk gaan we het tegen elkaar opnemen in een koers![]()
Wombcat?
Die heb ik twee jaar geleden oid gereden. Zo'n rondje ligt mij dus voor geen meterquote:Op zondag 1 september 2013 18:35 schreef Patroon het volgende:
https://maps.google.com/m(...)p=12,159.15,,0,21.96
Mijn voorkeur gaat ook uit naar omlopen van zo'n 10km...maar ja, deze staat nog op programmaquote:Op zondag 1 september 2013 18:50 schreef Yankee het volgende:
[..]
Die heb ik twee jaar geleden oid gereden. Zo'n rondje ligt mij dus voor geen meterBlauwhuis is wel een mooi omloopje
Zoek maar een cyclo uit, koersen is niks voor mij.quote:Op zondag 1 september 2013 18:40 schreef Patroon het volgende:
Eindelijk gaan we het tegen elkaar opnemen in een koers![]()
Wombcat?
Tommeke?
Eentwee?
...?
In de Charly Gaul waren volgens mij ook wat valpartijen bij de finish. Ik zag iig wat bloedend renners en eentje zat in een rolstoel, met EHBO erbij. Iets later kwam een ziekenwagen (die eerst 50 meter na e finish parkeerde).quote:Op zondag 1 september 2013 19:20 schreef eentwee het volgende:
Het terugkerende beeld van egootjes en valpartijen bevestigt dat trouwens alleen maar.
die valpartijen komt niet alleen door ego's, maar voornamelijk doordat iedereen zo dicht op elkaar zit.quote:Op zondag 1 september 2013 19:20 schreef eentwee het volgende:
Het terugkerende beeld van egootjes en valpartijen bevestigt dat trouwens alleen maar.
In de toertocht van afgelopen zaterdag waren er ook van die haantjes die dachten na de regen keihard in een bocht bergaf te kunnen rijden...quote:Op zondag 1 september 2013 19:20 schreef eentwee het volgende:
Waarom doe je niet mee?quote:Op zondag 1 september 2013 20:28 schreef KolonelBroodje het volgende:
122 km van mijn huis naar die koers. is 250 km heen en terug ongeveer, dat is te doen. Ik ga jullie aanmoedigen, oké?
Als je meedoet breng ik je wel heen met de auto. Als je wint of top 3 dan neem ik je mee terug, anders voor straf naar huis fietsen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:28 schreef KolonelBroodje het volgende:
122 km van mijn huis naar die koers. is 250 km heen en terug ongeveer, dat is te doen. Ik ga jullie aanmoedigen, oké?
Kun je meedoen zonder ook maar ergens lid van te zijn daar? Anders ga ik het overwegen. En MCH we kunnen anders misschien wel samen daarheen fietsen? Dan neem ik even lampjes mee voor op de fiets.quote:
Geen idee, weet Patroon vast welquote:Op zondag 1 september 2013 20:49 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Kun je meedoen zonder ook maar ergens lid van te zijn daar? Anders ga ik het overwegen. En MCH we kunnen anders misschien wel samen daarheen fietsen? Dan neem ik even lampjes mee voor op de fiets.
Het lijkt me wel een keer leuk om te gaan fietsen maar niet 250 kilometer plus een wedstrijd. Dan sterf ik ergens op de terugweg.quote:Op zondag 1 september 2013 20:49 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Kun je meedoen zonder ook maar ergens lid van te zijn daar? Anders ga ik het overwegen. En MCH we kunnen anders misschien wel samen daarheen fietsen? Dan neem ik even lampjes mee voor op de fiets.
En in welke categorie zou ik dan meedoen? Want als ik nu bij een club zou zitten dan zou ik 2e jaars junior zijn.
En MCH bedankt voor het aanbieden maar stel dat ik die koers zou gaan rijden dan willen mn ouders me ook wel heen brengen
quote:Op zondag 1 september 2013 18:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Yep, maar als je ziet hoeveel vrijwilligers er in omdraaien, wat voor dikke bekers ze hebben en goed prijzengeld...daardoor kunnen er wel 20 wedstrijden per jaar worden georganiseerd zonder KNWU.
Bij de KNWU wedstrijden betaal je ook 6 euro voor KNWU en 6 euro voor organisatie.
Er is ook jury (met jurywagen) aanwezig, foto finish, speaker etc.
Nee want in een cyclo zijn meer koekebakkers %quote:Op zondag 1 september 2013 19:47 schreef eentwee het volgende:
Dat is dom maar heeft niks te maken met wat ik bedoelTijdens die koersjes is de kans veel groter dat je valt buiten je schuld om. En ook veel groter door eigen schuld.
En je krijgt provisie, neem ik aan, omdat je iedereen probeert te charteren?quote:Op zondag 1 september 2013 21:08 schreef Patroon het volgende:
[..]
Deelname is 10 euro voor niet leden, zie ik nu.
Ja, vandaag ook weer gezien.quote:Op zondag 1 september 2013 21:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee want in een cyclo zijn meer koekebakkers %
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |