quote:Op zondag 1 september 2013 16:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb niet eens een strandoutfit. Ik heb niet eens een zwembroek. Ik heb niet eens korte broek.
Ja leuk voor je, doe maar, nu weg hier.quote:Op zondag 1 september 2013 16:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is het hip een meet te organiseren?
In dat geval regel ik een KLB-Limburg meet.
Ik zit dan lekker op de hei!quote:
Ik bedoelde eigenlijk dat er een beetje veel meets zijn atm.quote:Op zondag 1 september 2013 16:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja leuk voor je, doe maar, nu weg hier.
Ik.quote:
Wifebeater man! Moet je wel een beetje armspieren hebben.quote:Op zondag 1 september 2013 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ga maar eens shoppen voor een tanktop (kan wel hebben nu denk ik) en korte broek heb ook schoenen met lage hals nodig dan!
Ja, maar de andere meets organiseren ze altijd wanneer ik precies niet kanquote:Op zondag 1 september 2013 16:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat er een beetje veel meets zijn atm.
Ik was aan het wachten op een antwoord als ''niemand''. Dan had ik kunnen zeggen ''mooi, want ik kom ook niet''.quote:
gentlemen en zoquote:Op zondag 1 september 2013 16:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
Dima komt swso, je mag mijn broek wel lenen
We kennen elkaar al van vorige meets en het autistengehalte valt best mee in dezen, dus nee.quote:Op zondag 1 september 2013 16:26 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Maar even serieus; jullie mensen kennen elkaar allemaal niet, de meerderheid is autistisch, en dan komen jullie gewoon bij elkaar. En dan..?
Kan me zo voorstellen dat het tamelijke awkward zou kunnen zijn...
Ja zulke dingen posten is allang niet meer origineel.quote:Op zondag 1 september 2013 16:26 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Maar even serieus; jullie mensen kennen elkaar allemaal niet, de meerderheid is autistisch, en dan komen jullie gewoon bij elkaar. En dan..?
Kan me zo voorstellen dat het tamelijke awkward zou kunnen zijn...
Aight.quote:Op zondag 1 september 2013 16:27 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
We kennen elkaar al van vorige meets en het autistengehalte valt best mee in dezen, dus nee.
Ik vroeg het me gewoon af. Wat's met jijquote:Op zondag 1 september 2013 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja zulke dingen posten is allang niet meer origineel.
Niemand is autistisch hier.
Als je het awkward vindt dan kom je niet. Klaar nu.
Aankomende zaterdag wordt er een graadje of 25 verwacht. Maar mocht het onverhoopt gaan regenen, dan hebben we pech. Tevens: pics.quote:Op zondag 1 september 2013 16:29 schreef Roces18 het volgende:
kan niet komen met mijn goddelijke lijf. Dan lopen de vrouwtjes mij aan te gapen en de jongens durven hun shirt niet uit te doen. Tevens is het veel te koud op het strand nu.
gr
Dan kan ik namelijk vanuit mijn werk ook langskomenquote:Op zondag 1 september 2013 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom wel?
Volgens knmi() wordt het 27 graden.
pics van wat?quote:Op zondag 1 september 2013 16:31 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag wordt er een graadje of 25 verwacht. Maar mocht het onverhoopt gaan regenen, dan hebben we pech. Tevens: pics.
quote:Op zondag 1 september 2013 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ga maar eens shoppen voor een tanktop (kan wel hebben nu denk ik) en korte broek heb ook schoenen met lage hals nodig dan!
Voor ons is Scheveningen handigerquote:Op zondag 1 september 2013 16:32 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dan kan ik namelijk vanuit mijn werk ook langskomen
Dan wordt het te laat en ik heb in de avond ook nog een feestquote:Op zondag 1 september 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Voor ons is Scheveningen handiger
Maar je kan anders gewoon wat later komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |