15-0 afslachting in Barcelona als ze dit niveau vasthouden. Wat een rampzalige vertoning.quote:Op zondag 1 september 2013 14:30 schreef golfer het volgende:
Dit wordt een heel lastig seizoen voor ons. (Ajax).
Ja. Je moet minder zout gebruikenquote:Op zondag 1 september 2013 14:33 schreef AnneX het volgende:
Nu kijk ik naar Jamie op 24 ! alles wat wij al wel weten over slecht/ goed eten, wordt nog eens
duidelijk weergegeven.
Inmiddels weer thuis.quote:Op zondag 1 september 2013 14:33 schreef AnneX het volgende:
Oh leuk![]()
Borisz is in de buurt en bij de Veldkeuken http://www.veldkeuken.nl/index.php
Best wel ja..quote:Op zondag 1 september 2013 14:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat asociaal om onuitgenodigd naar een bruiloft te komen.![]()
Even heel wat anders: iemand enig idee hoe het gaat met Lie en met Freecell?
Beiden al een tijdje niet meer gezien hier. Toch?
Bijzonder irritant inderdaad, je blijft van snelheid wisselen zo, kan me niet voorstellen dat het daar veiliger en vlotter van wordt.quote:Op zondag 1 september 2013 15:41 schreef borisz het volgende:
Overigens het meest vreselijke tijdens het rijden waren de wisselende snelheden als de vluchtstrook een rijstrook is. Dan is het 80, 100, 120, weer 80 daarna 93. Om gek van te worden.
Oh ja, dat is waar, ik zie haar nog wel eens Facebooken. Ik zal haar wel even een berichtje sturen daar.quote:Op zondag 1 september 2013 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Best wel ja..
En volgens mij gaat het goed met Lie. Moet zeggen dat ik haar nauwelijks spreek, maar zie haar op facebook nog wel voorbij komen.
Het broodje proeft prima, dankjewel!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:12 schreef AnneX het volgende:
Voor hoe lang ? SsE...
Dan zou ik het gezien de inhoud in de koelkast bewaren en bijtijds - half uur - eruit halen.
Óf in de oven verwarmen vanuit de koeling: 200 graden / 10 minuten .![]()
Laat je even weten of het smaakte?
Ik kan me er iets bij voorstellen als het de partner is. Je wilt een goede vriendin/collega wel graag op je bruiloft hebben, maar de partner stiekem liever niet. Maar die nodig je dan wel gewoon uit natuurlijk, want je wilt ook geen onmin creëren door te zeggen dat de partner vooral thuis moet blijvenquote:
Het was de moeder van mijn getuige (mijn zoon) en haar toenmalige man oftewel mijn ex-vrouw die ongevraagd op ons huwelijk verscheen..quote:Op zondag 1 september 2013 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen als het de partner is. Je wilt een goede vriendin/collega wel graag op je bruiloft hebben, maar de partner stiekem liever niet. Maar die nodig je dan wel gewoon uit natuurlijk, want je wilt ook geen onmin creëren door te zeggen dat de partner vooral thuis moet blijvenEn als je 5 tantes uitnodigt en de 6e niet, dan kan dat domweg ook niet. Sociale situaties: jeej
![]()
Dus ik begrijp wel hoe je het voor elkaar krijgt mensen op je feest/bruiloft te krijgen die je helemaal niet mag. Als het om totaal niet uitgenodigde mensen gaat dan snap ik daar niets van, want dat vind ik hondsbrutaal.
Beroemdste interview van hem was met Nixon.quote:En Ross noemt net David Frost, hoe beroemd die man is. Het zegt mij niets
Huh? Google Maps gaf een enorme afstand aan. Ik ga zo eens even opnieuw kijken...quote:Op zondag 1 september 2013 16:42 schreef AnneX het volgende:
Hoe ver is dat dan ? en dan ga je een nachtje daar overnachten?!
Of hier een week en daar een week?
Zit je nog op school dan?
Edit: 170 km door/ langs de prachtige kust en achterland.
So what?
Dat is " onze " afstand vliegveld - Bakkhos ook.
Dat dus vonden wij ook.quote:Op zondag 1 september 2013 16:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Golfer, kan me voorstellen dat jullie even dachten: WTF?
Het was vast aardig en belangstellend bedoeld, maar het is toch een beetje vreemd.
Ja, ik zie het ook!quote:Op zondag 1 september 2013 16:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh? Google Maps gaf een enorme afstand aan. Ik ga zo eens even opnieuw kijken...
239 km, 3 uur 24 min.quote:Op zondag 1 september 2013 16:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh? Google Maps gaf een enorme afstand aan. Ik ga zo eens even opnieuw kijken...
Échtquote:Op zondag 1 september 2013 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh en AnneX, ik ben een beetje jaloers dat je niet bent uitegnodigd voor die bruiloften.
Ik vind het vreselijk om naartoe te gaan.
Ik vind eigenlijk alleen feestjes leuk die totaal ongedwongen zijn. Daarmee valt 90% van de bruiloften en 70% verjaardagen afquote:Op zondag 1 september 2013 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het vreselijk om naartoe te gaan.echt totaal niet mijn cup of tea.
Wij zijn met zijn 4en getrouwd, wij twee en twee getuigen.quote:Op zondag 1 september 2013 17:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij dachten mensen een plezier te doen door geen bruiloft te geven en ons trouwen met een zo gering mogelijk aantal mensen te doen (alleen mensen die voor de grap heel graag een keer getuige wilde zijn. Be our guest), maar dan krijg je achteraf toch van verre tantes te horen dat ze het maar vreemd vinden.
Mensen <-——————–—---------------------------–––———> Ik
Geen match.![]()
ik word op bruiloften altijd zo onrustig omdat ik medelijden heb met het bruidspaar. Dat opzitten en handjes geven en al die poespas en knellende schoenen en dronken ooms. Ik vraag me dan altijd af hoeveel mensen in het gezelschap hier nou écht oprecht willen zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 17:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen feestjes leuk die totaal ongedwongen zijn. Daarmee valt 90% van de bruiloften en 70% verjaardagen af
Vreselijk inderdaad, mocht ik ooit per ongeluk trouwen dan gaan we het in ieder geval niet zo doen. We hebben wel ooit een feest gegeven omdat we niet gaan trouwen. Maar dat was een tuinfeest zonder enige plichtplegingen.quote:Op zondag 1 september 2013 17:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ik word op bruiloften altijd zo onrustig omdat ik medelijden heb met het bruidspaar. Dat opzitten en handjes geven en al die poespas en knellende schoenen en dronken ooms. Ik vraag me dan altijd af hoeveel mensen in het gezelschap hier nou écht oprecht willen zijn.
Een goeie manier....en kaarten achteraf.quote:Op zondag 1 september 2013 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wij zijn met zijn 4en getrouwd, wij twee en twee getuigen.
Daarna zijn we gaan eten.
Wij met een stuk of acht. Om 09.00 trouwen (quicky, 10 minuten) en daarna uitbrakken op een klein rondvaartbootje (ik ben getrouwd terwijl ik de worst kater ever had) en daarna lekker gelunched ergens. Vervolgens over tot de orde van de dag.quote:Op zondag 1 september 2013 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wij zijn met zijn 4en getrouwd, wij twee en twee getuigen.
Daarna zijn we gaan eten.
Zijn bij het Schulten Hues gaan eten, in Zutphen. Daarna in het Museum Hotel het huwelijk geconsumeerdquote:Op zondag 1 september 2013 17:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een goeie manier....en kaarten achteraf.
Heb je zelf gekookt?![]()
Of zijn er restaurants eigenlijk waar je graag komt en de boel " vertrouwt"?
Wat een typische foto voor de site.quote:Op zondag 1 september 2013 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zijn bij het Schulten Hues gaan eten, in Zutphen. Daarna in het Museum Hotel het huwelijk geconsumeerd
Waarom laat je hem niet naar dvd zetten?quote:Op zondag 1 september 2013 17:44 schreef AnneX het volgende:
Mijn vader heeft een film gemaakt - pre video tijdperk, hé- en er geluid ondergezet.
Veel werk aangehad en wij hebben hem nog niet éen keer bekeken.
Em wel zijn filmapparatuur ge-orven![]()
Er is een keer geweest, dat ik het ding in de fik wilde zetten.
Lang geleden, hoor! Ook weer overleefd.
gefeliciteerd! Wat gaat het snel, ik weet nog dat Bluezz je gevraagd had!quote:Op zondag 1 september 2013 17:51 schreef golfer het volgende:
Wij deden het (allebei voor de tweede keer) ook niet echt groots. Wat directe familie en kennissen erbij, daarna gezamenlijk wat happen en drankjes in een Grand Café en vervolgens lekker alleen met z'n tweetjes uit eten.
Overigens morgen precies 8 jaar geleden.
Haha geniaal die ga ik onthoudenquote:Op zondag 1 september 2013 17:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Op bruiloften zaten tantes en oudtantes en oma's altijd naar mij: "Is dat geen mooi bruidje" en " jij bent binnenkort aan de beurt, wacht maar af"
Ik ben toen begonnen op begrafenissen naar hun toe: " jij bent binnenkort aan de beurt, wacht maar af" te zeggen, sinds enige tijd wordt ik niet meer uitgenodigd voor familiebijeenkomsten..
quote:Op zondag 1 september 2013 17:44 schreef AnneX het volgende:
Mijn vader heeft een film gemaakt - pre video tijdperk, hé- en er geluid ondergezet.
Veel werk aangehad en wij hebben hem nog niet éen keer bekeken.
Em wel zijn filmapparatuur ge-orven![]()
Er is een keer geweest, dat ik het ding in de fik wilde zetten.
Lang geleden, hoor! Ook weer overleefd.
Wat een leeftijdsverschilquote:Op zondag 1 september 2013 17:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]gelukkig heb je dat niet gedaan!
Volgens mij best leuk om zoiets een keer te bekijken. Meer vanwege het tijdsbeeld misschien, dan om bij weg te mijmeren.
Ik ben trouwens twee keer getrouwd. Eerste keer was ik 3,5 jaar, op de schoot van mijn trouwende zus.![]()
Jazeker! Iig woensdag, dat ga ik vastleggen in de overeenkomst die de gemeente nodig heeft. Ik wil wel meer, maar dat moet ik opbouwen. Afgelopen vrijdag ben ik ook weer geweest. Gewoon, omdat het kon.quote:Op zondag 1 september 2013 18:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een leeftijdsverschil![]()
Dus ik kan je oudere zusje zijn?! Dat klinkt niet slecht.
Ha die Krakke. Ga je weer schoffelen deze week?
Wat voor bieb is dat? De openbare?quote:Op zondag 1 september 2013 18:12 schreef AnneX het volgende:
Van de week om half negen ontbijten met de bieb medewerkers / vrijwilligers en het MT.
Dan zijn we er ook gelijk voor wat bijscholing en presentaties.
Ons team wilde eigenlijk helemaal niet gaan.![]()
Maar ja, het klonk wel heel serieus allemaal.
Mijn oudste zus is van '57. Trouwde wel jong hoor! Baby op komst. Is nog altijd met dezelfde man en heeft zes kleinkinderen.quote:Op zondag 1 september 2013 18:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat een leeftijdsverschil![]()
Dus ik kan je oudere zusje zijn?! Dat klinkt niet slecht.
Ha die Krakke. Ga je weer schoffelen deze week?
Wij hadden een ceremoniemeester en er werd niet geklaagd.quote:Op zondag 1 september 2013 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Van een boel bruiloften waar ik geweest ben zijn de tortelduifjes ook alweer gescheidenEn het valt me op hoe familie altijd weet te klagen (bier is te lauw, er wordt niet snel genoeg geschonken, de muziek deed het niet goed etc etc etc) terwijl je weet dat het bruidspaar zich arm betaald aan het feest. Gênant.
Lekker, bramen, krak!Bramentaart
Ik ben 6 jaar jonger dan je oudste zus. Ik vind het een gek idee dat ik nu ook oma zou kunnen zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mijn oudste zus is van '57. Trouwde wel jong hoor! Baby op komst. Is nog altijd met dezelfde man en heeft zes kleinkinderen.
het zou me niet verbazen als mijn zus weldra overgrootoma wordt.quote:Op zondag 1 september 2013 18:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben 6 jaar jonger dan je oudste zus. Ik vind het een gek idee dat ik nu ook oma zou kunnen zijn.
Nou ja.... Op zich niet. Voor haar.quote:Op zondag 1 september 2013 18:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
het zou me niet verbazen als mijn zus weldra overgrootoma wordt.![]()
Gek idee hè?
Ik weet niet of het zo werkt.quote:Op zondag 1 september 2013 18:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
het zou me niet verbazen als mijn zus weldra overgrootoma wordt.![]()
Gek idee hè?
Het is nogal een wat voortschrijdende tak, wat voortplanting betreft.
Van de weeromstuit hebben ik, mijn broer en andere zus (en onze partners) nooit kinderen gewild. Mijn oudste zus heeft al die voortplantingsdrang meegekregen, denk ik.![]()
Ach toen mijn tante hoorde dat g en ik getrouwd waren (achteraf, we hadden echt een heel klein kluppie) vond ze het ook niet leuk en maar vreemd dat ze niet uitgenodigd was.quote:Op zondag 1 september 2013 17:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij dachten mensen een plezier te doen door geen bruiloft te geven en ons trouwen met een zo gering mogelijk aantal mensen te doen (alleen mensen die voor de grap heel graag een keer getuige wilde zijn. Be our guest), maar dan krijg je achteraf toch van verre tantes te horen dat ze het maar vreemd vinden.
Mensen <-——————–—---------------------------–––———> Ik
Geen match.![]()
Leuk Bluezz!quote:Op zondag 1 september 2013 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Wat een pittoresk dorpje dat Graft de Rijp. Lang geleden dat ik in een kerk zat
Wel een leuk koortje van mijn vriendin, leuk om andere koren te luisteren. Kerk zat tjokvol, voller dan op zondagmorgen... en ik zat op een graf
Vroegah mocht dat, begraven in de kerk.quote:Op zondag 1 september 2013 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Wat een pittoresk dorpje dat Graft de Rijp. Lang geleden dat ik in een kerk zat
Wel een leuk koortje van mijn vriendin, leuk om andere koren te luisteren. Kerk zat tjokvol, voller dan op zondagmorgen... en ik zat op een graf
Een kennis van me woont ook op een eiland in een meer. Ook met een pontje.quote:Op zondag 1 september 2013 18:59 schreef Bluezz het volgende:
Ja en ik moest nog overvaren ook met een piepklein pontje bij Akersloot (volgens de tomtom) g vind het maar apart
Oh ja! Leuk!quote:Op zondag 1 september 2013 19:03 schreef Bluezz het volgende:
Klonk goed, ze waren zelf niet helemaal tevreden maar dat maakt niet uit. Het plezier van zingen kan je zien en daar gaat het om.
Nou ja zegquote:Op zondag 1 september 2013 19:00 schreef krakkemieke het volgende:
Vroegah mocht dat, begraven in de kerk.
Een voorouder van mij had een grafsteen laten leggen in de kerk. Dankzij Napoleon mocht hij er niet meer liggen.
Wrom wilden jullie niet gaan?quote:Op zondag 1 september 2013 18:12 schreef AnneX het volgende:
Van de week om half negen ontbijten met de bieb medewerkers / vrijwilligers en het MT.
Dan zijn we er ook gelijk voor wat bijscholing en presentaties.
Ons team wilde eigenlijk helemaal niet gaan.![]()
Maar ja, het klonk wel heel serieus allemaal.
Da's niet zo gek hoor. De uitdrukking "rijke stinkerds" kwam van rijke mensen die in de kerk begraven werden. Het stonk nogal als die graven instortten.....quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 18:59 schreef Bluezz het volgende:
Ja en ik moest nog overvaren ook met een piepklein pontje bij Akersloot (volgens de tomtom) g vind het maar apart
quote:Op zondag 1 september 2013 19:07 schreef krakkemieke het volgende:
Da's niet zo gek hoor. De uitdrukking "rijke stinkerds" kwam van rijke mensen die in de kerk begraven werden. Het stonk nogal als die graven instortten.....
fixedquote:Op zondag 1 september 2013 19:26 schreef borisz het volgende:
Nog een verlaat verjaardagscadeautje gekregen. Jura 10![]()
Ach, wij denken dat wij niet van die bieb-mutsen zijnquote:
Dat zou zomaar kunnen, al denk ik dat ze om een andere reden wierook gebruikten.quote:Op zondag 1 september 2013 19:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]en ik las ergens dat daarom wierook zo populair was in kerken, anders was de stank niet te doen
Graft-de Rijp, midden in de droogmakerijenquote:Op zondag 1 september 2013 19:29 schreef AnneX het volgende:
Wat leukeen pittoresk pontje in de Randstad.
Nog nooit van het dorp gehoord! Op een eiland?
Als ik er werkte, zou ik graag willen weten hoe ik schreeuwende kinderen kan aanspreken, die overlast geven.quote:Op zondag 1 september 2013 19:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach, wij denken dat wij niet van die bieb-mutsen zijn![]()
Gewoon...tent open en de kinderen ( en ouders) netjes behandelen.
Wat leukeen pittoresk pontje in de Randstad.
Nog nooit van het dorp gehoord! Op een eiland?
Ik weet alleen dat ze per 2015 bij de gemeente Alkmaar horen en dat er in maart daar geen verkiezingen zijnquote:Op zondag 1 september 2013 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Graft-de Rijp, midden in de droogmakerijenhistorische (zee)grond
![]()
En hoort dat nog echt bij de Randstad?? Zit er voor mijn gevoel net boven, je bent dan Zaanstad wel gepasseerd namelijk.
Had daar vroeger een vriendje wonen ooit toen ik in 2VWO zat
Ohja? zullen ze blij mee zijnquote:Op zondag 1 september 2013 19:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze per 2015 bij de gemeente Alkmaar horen en dat er in maart daar geen verkiezingen zijn
Ocherm.... Je kan er niet gekozen worden.quote:Op zondag 1 september 2013 19:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze per 2015 bij de gemeente Alkmaar horen en dat er in maart daar geen verkiezingen zijn
Je hebt gelijk...net gegoocheld.quote:Op zondag 1 september 2013 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Graft-de Rijp, midden in de droogmakerijenhistorische (zee)grond
![]()
En hoort dat nog echt bij de Randstad?? Zit er voor mijn gevoel net boven, je bent dan Zaanstad wel gepasseerd namelijk.
Had daar vroeger een vriendje wonen ooit toen ik in 2VWO zat
Ach, ik overdrijf een beetje. Ik ben gewoon boos dat de bieb niet meer te betalen is. En ik heb ooit voor bibliothecaresse geleerd, niet afgemaakt.quote:Op zondag 1 september 2013 19:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...net gegoocheld.
En er is éen druktemaker, alleen vind ik haar een leuk eigenwijs bijdehand
slimme meid.
Verder komen er hooguit 20 kinderen in 2 uur tijd.
Heeft de gemeente waar jij woont, geen regeling voor mensen met eenquote:Op zondag 1 september 2013 19:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ach, ik overdrijf een beetje. Ik ben gewoon boos dat de bieb niet meer te betalen is. En ik heb ooit voor bibliothecaresse geleerd, niet afgemaakt.
Jawel, ik ben wel lid van de bieb.quote:Op zondag 1 september 2013 19:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heeft de gemeente waar jij woont, geen regeling voor mensen met een
uitkering, dan?
Dat is toch té gek...je lunt een boek kopen niet veroorloven én de bieb ook niet !?
Zo lekker is-ie niet hoorquote:
een Jura is lekker zacht. en brand niet meteen alles weg.quote:Op zondag 1 september 2013 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo lekker is-ie niet hoor![]()
Beetje vlak eigenlijk
Jullie hebben mijn smaak verpest met al die rokerige, turf-achtige Islay's
Ik heb het niet over wat reuring. Ik heb het over irritant gillen en rondrennen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:12 schreef golfer het volgende:
Het hoeft van mij helemaal niet zo muisstil te zijn in een openbare bibliotheek. Juist leuk als er ook wat kinderen komen en wat reuring geven.
Het is iets anders dan een universiteitsbibliotheek waar druk gestudeerd word.
Dan moet je er naartoe gaan op het moment dat de kinderen op school zitten.quote:Op zondag 1 september 2013 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb het niet over wat reuring. Ik heb het over irritant gillen en rondrennen.
Voor mij hoeft het ook niet muisstil te zijn.
wat geroezemoes van kinderen vind ik ook niet erg. het wordt vervelend als er geschreeuwd wordt.quote:Op zondag 1 september 2013 20:12 schreef golfer het volgende:
Het hoeft van mij helemaal niet zo muisstil te zijn in een openbare bibliotheek. Juist leuk als er ook wat kinderen komen en wat reuring geven.
Het is iets anders dan een universiteitsbibliotheek waar druk gestudeerd word.
Waarom moet ik me aanpassen aan on- opgevoede kinderen of aan die ouders?quote:Op zondag 1 september 2013 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je er naartoe gaan op het moment dat de kinderen op school zitten.
De gast ken ik niet, dus ben benieuwd.quote:
Ik vind het wel lekker, al is de superstition beter/interessanterquote:Op zondag 1 september 2013 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo lekker is-ie niet hoor![]()
Beetje vlak eigenlijk
Jullie hebben mijn smaak verpest met al die rokerige, turf-achtige Islay's
Omdat jij er last van hebt. Ik heb geen last van kinderen die plezier hebben in een bieb.quote:Op zondag 1 september 2013 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom moet ik me aanpassen aan on- opgevoede kinderen of aan die ouders?
Omdat jij er last van schijnt te hebben. Niet aanpassen, maar ontwijken.quote:Op zondag 1 september 2013 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom moet ik me aanpassen aan on- opgevoede kinderen of aan die ouders?
Veel succesquote:Op maandag 2 september 2013 06:59 schreef Isabeau het volgende:
GoedemorgenEerste dag nieuwe baan
Zin in!
Veel plezier en werkzequote:Op maandag 2 september 2013 06:59 schreef Isabeau het volgende:
GoedemorgenEerste dag nieuwe baan
Zin in!
Oh, dat is dus wat ik ruik.quote:
het is al gelukt, denk ik. Pfff, uur mee bezig geweest.quote:Op maandag 2 september 2013 14:45 schreef MaximusTG het volgende:
met al die tegeltjesWindows Phone bedoel je?
Meestal is het een kwestie van gewoon nog een ontvanger kiezen bij de geadresseerden-balk.
http://www.windowsphone.c(...)c0-99e7-98579a2be30a
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 2 september 2013 17:43 schreef borisz het volgende:
Nou Bloes. Je mag weer solliciteren.
Inclusief fiscaal onderzoek bij de BelastingdienstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt de BD er niet zo goed van af !
Tournée langs allerlei adressen: broeken zijn korter gemaakt met blinde zoom,
paspoort opgehaalden vier witte potchrysanten omdat het al weer 1 september is.
@ isa: Fijn, dat je nieuwe baan goed bevalt al!
Waar ben je mee bezig, de hele dag?
En gaan golfer en Bloes nog iets speciaals doen: dansen? eten? bioscoop?
En 40 sms- jes @ Arty? Holy moly.![]()
Nee, wij doen er niets aan. Ook nooit gedaan.quote:Op maandag 2 september 2013 18:02 schreef AnneX het volgende:
En gaan golfer en Bloes nog iets speciaals doen: dansen? eten? bioscoop?
quote:Op maandag 2 september 2013 17:43 schreef borisz het volgende:
Nou Bloes. Je mag weer solliciteren.
UteregSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja, maar mijnes is dan in het roze, kan dat?quote:Op maandag 2 september 2013 15:08 schreef MaximusTG het volgende:
Ziet het er zo uit?
[ afbeelding ]
Het is over het algemeen wat makkelijker om te googlen op problemen op je telefoon als je het besturingssysteem in de zoekquery gebruikt.
Dus in dit geval: "windows phone 8 send mass/bulk sms".
Tuurlijk kan dat, waarschijnlijk kan je zelf de kleur op jouw telefoon aanpassen.quote:Op maandag 2 september 2013 18:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ja, maar mijnes is dan in het roze, kan dat?
Yeahquote:Op maandag 2 september 2013 17:42 schreef Isabeau het volgende:
Mijn nieuwe baan is zó leukDit wil ik tot mijn 65 ...eh 69ste wel doen!
De tegeltjes zijn roze. Niet de telefoon.quote:Op maandag 2 september 2013 18:36 schreef Bluezz het volgende:
Nee, roze telefoons kunnen niet bellen en niet sms-en
Eh, nee. Dat kan ik niet zelf. Maar bedankt voor het vertrouwen.quote:Op maandag 2 september 2013 18:37 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, waarschijnlijk kan je zelf de kleur op jouw telefoon aanpassen.
Wél. Als die tegeltjes roze zijn is je telefoon bijna ontploftquote:Op maandag 2 september 2013 18:37 schreef Duderinnetje het volgende:
De tegeltjes zijn roze. Niet de telefoon.Jij snapt er ook niks van he?
http://www.windowsphone.c(...)with-windows-phone-8quote:Op maandag 2 september 2013 18:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eh, nee. Dat kan ik niet zelf. Maar bedankt voor het vertrouwen.![]()
quote:Op maandag 2 september 2013 18:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wél. Als die tegeltjes roze zijn is je telefoon bijna ontploft
ik durf het bijna niet te zeggen, maar van dat kleine stukje tekst krijg ik al hyperventilatie.quote:Op maandag 2 september 2013 18:44 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
http://www.windowsphone.c(...)with-windows-phone-8
Kies een kleur. Kies een themakleur. Deze wordt overal in uw telefoon weergegeven, onder andere in Start, in uw lijst met apps, in berichten... U kunt de achtergrond ook wit of zwart maken. Als u een thema wilt kiezen, tikt u in de lijst met apps op Instellingen Pictogram Instellingen > Thema en tikt u op Accentkleur of Achtergrond.
quote:Op maandag 2 september 2013 18:53 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
*Telefoon in de bosjes heeft gegooid.
Ik krijg het idee dat je dit niet serieus meent hoor, maar vooruit:quote:Op maandag 2 september 2013 18:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te zeggen, maar van dat kleine stukje tekst krijg ik al hyperventilatie.
Ik heb wel een man die dit allemaal snapt en mij daardoor ontslaat van de noodzaak mijn hoofke te breken over 'thema's'. Het erge is: als ik niet hóef te weten hoe dat allemaal werkt, wil ik dat ook liever niet.
Jij lijkt me wel handig hierin zeg. Tien vrouwen aan elke vinger, schat ik.![]()
Ik ben niet erg geëmancipeerd, dat moge duidelijk zijn.
Koffie drinken, persoonlijke lichamelijke zorg (diverse verpleegtechnische handelingen), kletsen & koffie drinken, wandelen, huishouden, lunch, leukste hond ter wereld gewassen (yay!quote:Op maandag 2 september 2013 18:02 schreef AnneX het volgende:
@ isa: Fijn, dat je nieuwe baan goed bevalt al!
Waar ben je mee bezig, de hele dag?
Zwaar afzien dus.quote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Koffie drinken, persoonlijke lichamelijke zorg (diverse verpleegtechnische handelingen), kletsen & koffie drinken, wandelen, huishouden, lunch, leukste hond ter wereld gewassen (yay!), kletsen + was opvouwen, 'nep'rapportage geschreven voor collega voor morgen (heel hilarisch, we hebben erg gelachen). En daar krijg ik voor betaald
Nou!quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Koffie drinken, persoonlijke lichamelijke zorg (diverse verpleegtechnische handelingen), kletsen & koffie drinken, wandelen, huishouden, lunch, leukste hond ter wereld gewassen (yay!), kletsen + was opvouwen, 'nep'rapportage geschreven voor collega voor morgen (heel hilarisch, we hebben erg gelachen). En daar krijg ik voor betaald
quote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
daar draai je je hand toch niet voor om.quote:Op maandag 2 september 2013 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
487 kilo aan IKEA-spul afgeleverd vanavond
Heb de sjouwers toch maar een glaasje cola aangeboden
Klinkt op de verpleegtechnische handelingen na geweldig. Stuk leuker dan mijn dag vandaag iigquote:Op maandag 2 september 2013 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vast welquote:Op maandag 2 september 2013 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben bijna jaloers op mezelfHet is namelijk echt leuk. Ik hoop dat het zo blijft
Tuurlijk bied je dan wat aan! Geen fooitje?quote:Op maandag 2 september 2013 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Yeah en fotootjes schieten veur ons hequote:Op maandag 2 september 2013 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan me nog een hilarisch parfum post herinneren, was dat over Ivoire?quote:Op maandag 2 september 2013 21:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tuurlijk bied je dan wat aan! Geen fooitje?
En zak je nou niet door de vloer met al dat spul.
Handig hé, een schroevendraaiert![]()
Heb je mijn verhaal over Ivoire nog gelezen afgelopen zondagmorgen?
quote:Op maandag 2 september 2013 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
'Hee Piet! Ken je me nog? Raapsteeltjes! We zaten bij elkaar in de klas.'
hi.la.rischquote:Op maandag 2 september 2013 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kan me nog een hilarisch parfum post herinneren, was dat over Ivoire?
Chanel No. 5 is 'acquired taste'. Net als Picasso, Ray Man en Mulisch. maw het is meer de hype dan substantie, maar stiekem toch ook niet
??quote:Op maandag 2 september 2013 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
'Hee Piet! Ken je me nog? Raapsteeltjes! We zaten bij elkaar in de klas.'
prut was het. Voortaan meer mensen als Thierry Baudet.quote:Op maandag 2 september 2013 20:08 schreef borisz het volgende:
Eens kijken of Rutte iets te vertellen heeft in de H.J. Schoo-lezing.
quote:Op maandag 2 september 2013 23:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
prut was het. Voortaan meer mensen als Thierry Baudet.
FFTquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:24 schreef FutureFairytale het volgende:
vanaf Berlijn, heb ff wifi nu. Super appartement met geweldige ligging, alles op loopafstand. Lekkere broodjes en curryworsten, veel geschiedenis, veel lopen en nu kaarten en tennis kijken.
Morgen naar Kurfurstendamm en KaDeWe, moderne gedeelte![]()
Hier alles ok?
Heee jij, lekker genieten!quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:24 schreef FutureFairytale het volgende:
vanaf Berlijn, heb ff wifi nu. Super appartement met geweldige ligging, alles op loopafstand. Lekkere broodjes en curryworsten, veel geschiedenis, veel lopen en nu kaarten en tennis kijken.
Morgen naar Kurfurstendamm en KaDeWe, moderne gedeelte![]()
Ontwenningsverschijnselen, want Masterchef Australia is afgelopen.quote:
Zo kut heb ff wifi, kijk ff facebook en zie Emma..kutzooi.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ontwenningsverschijnselen, want Masterchef Australia is afgelopen.
Tean International, wel elk jaar competitie gespeeld en afgelopen 2 jaar dit toernooi gezien want woon er praktisch voor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:30 schreef borisz het volgende:
[..]
FFT. Belin altijd
![]()
Is dat tennistoernooi(Challenger bij de heren/ITF-25k bij de dames) in Alphen deze week ook waar jij altijd een balletje slaat?
ik wist dat t een meisje zou worden want S1 meisje, S2 jongen, S3 meisje, S4 jongen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:40 schreef Bluezz het volgende:
Ja en het eindigde weer met een toetje
We grapten al omdat er acht Nederlandse heren meedoen en twaalf Nederlandse dames. Het Nederlandse tennisbedevaartsoordquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tean International, wel elk jaar competitie gespeeld en afgelopen 2 jaar dit toernooi gezien want woon er praktisch voor.
Ja joh, slaat nergens opquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:43 schreef borisz het volgende:
[..]
We grapten al omdat er acht Nederlandse heren meedoen en twaalf Nederlandse dames. Het Nederlandse tennisbedevaartsoord.
Ook Arantxa Rus is er dit jaar bij.
Hopelijk Kan Indy de Vroome winnen. Het enige echte talent met potentie bij de dames.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja joh, slaat nergens opAlhoewel zag 2 jaar geleden en zag Igor Sijsling de finale winnen. Ik dacht 'wie is dat
' en nu deed ie mee met US Open haha
Oh echt werkt het zoquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:43 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wist dat t een meisje zou worden want S1 meisje, S2 jongen, S3 meisje, S4 jongen.
Maar EmmaLiliana was alleen al 10x beter.
Kijk t donderdag wel.
En ja ik geniet goed. Jammer alleen van de wind en miezer. Als wij woensdagavond teruggaan wordt t prachtig..
en dat is oók werkquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Ziet er heel lekker uit, Anne
Ik heb bramen geplukt
[ link | afbeelding ]
Met dit weer is de bezorg(st)er het badpak vast even zelf aan het uitproberen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:25 schreef AnneX het volgende:
De bezorger kan mijn huis nIet vinden !?![]()
Volgens de mail zou anderhalf uur geleden om 14:18 mijn nieuwe badpak
worden bezorgd.
Dat is een lekkere verrassingquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:28 schreef AnneX het volgende:
Mn.AnneX wist van niks vanmorgen, komt de trap af , snuift en vraagt
verbaasd of ik brood heb gebakken.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:54 schreef AnneX het volgende:
Jaaa![]()
Alleen heb ik een heel pakje Backin dr. Oetker gebruikt. en 10 min. langer dan vlg recept in de oven.
Simpel eigenlijk.
[ afbeelding ]
http://www.poisoncentre.be/article.php?id_article=351quote:Lijsterbes
De bessen van Lijsterbes zijn weinig giftig.Na de inname van minder dan 10 bessen van deze plant volstaat het om het kind wat water te laten drinken. Na inname van grotere hoeveelheden neemt u toch best contact met uw huisarts of met het antigifcentrum. Ook na de inname van andere plantendelen (bladeren, stengels, wortels) is het beter contact op te nemen met het antigifcentrum.
Indien een kind toch symptomen krijgt na de inname van bessen die als weinig giftig vermeld staan, contacteer dan uw arts of het antigifcentrum. Misschien is er een probleem met de identificatie, of gaat het om een ander gezondheidsprobleem.
Dat gaat over rauwe bessen. Als je ze kookt of droogt, verdwijnt het giftige blauwzuur.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.poisoncentre.be/article.php?id_article=351
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, zowel vlier als lijsterbes zijn eetbaar. Rauwe vlier kan trouwens ook giftig zijn.
Rauwe bessen niet zo erg trouwens. Niet zoals lijsterbessen.quote:
Kersen? Ook andere steenvruchten?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik at vanmiddag een rauwe hazelnoot van de boom en kreeg direct dikke lippenGeloof niet dat ik er tegen kan
(valt onder hetzelfde allergiecomplex als mijn reeds bestaande allergie voor appels, latex en kersen)
Ik kan nog wel tegen mangoquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:55 schreef krakkemieke het volgende:
Kersen? Ook andere steenvruchten?
Ik ben er aardig overheen gegroeid. Maar eerder kon ik tegen mango, nu niet meer.
Ja, ik ben allergisch voor rauwe amandelen met vel. Dan krijg ik een enorme kramp in mijn slokdarm. Met geroosterde heb ik geen probleem.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan nog wel tegen mangoKersen vind ik heel erg jammer
En hazelnoten voel ik normaal een klein beetje in mijn keel, maar deze rauwe was dus direct raak.
Dat schijnt te liggen aan de schillen. Heb je dat al eens geprobeerd of het scheelt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik krijg verschrikkelijk het zuur en smerig smakende boeren van paprikaschillen en rauwe paprika
Oh, bah!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Opgezwollen huid rond mijn ogen tot een niveau dat ik amper kan kijken(dat was van een hele bak kersen)
YW, ik weet hoe akelig het is....quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:15 schreef Isabeau het volgende:
Dat ga ik dan eens proberen, bedankt voor de tip, krak!
om die reden eet ik al jaren geen kersen meer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Opgezwollen huid rond mijn ogen tot een niveau dat ik amper kan kijken(dat was van een hele bak kersen)
Minuutje de kook erover.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef z80 het volgende:
[..]
om die reden eet ik al jaren geen kersen meer.
het is me het ongemak niet waard.
Ja, als ik al paprika eet is hij geschildquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat schijnt te liggen aan de schillen. Heb je dat al eens geprobeerd of het scheelt?
Een minuutje koken vind ik niet veel moeite als ik dan kersen of andere steenvruchten kan eten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:17 schreef z80 het volgende:
[..]
om die reden eet ik al jaren geen kersen meer.
het is me het ongemak niet waard.
Excuse mij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:25 schreef AnneX het volgende:
De bezorger kan mijn huis nIet vinden !?![]()
Volgens de mail zou anderhalf uur geleden om 14:18 mijn nieuwe badpak
worden bezorgd.
Jaja, wrijf het nog maar eens in, LOL!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Excuse mij.![]()
De doos paste in de brievenbus.
Straks eens passen of ik hem hou.
Rauwe ( rode) paprika vind ik zó lekkû![]()
Is een heerlijke snoep paprika.
Met Kersen, amandelen etc. Ben ik gezegend zonder allergie etc.
Vanmiddag nog een mango verorberd.
Beslising weet ik haturlijm wel hee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:09 schreef AnneX het volgende:
Beslising gaat met dubbel S![]()
Tatoeages met oe...![]()
Toepasselijk. De motor kwam hier ook voorbij.
Barbie niet, zover ik weet.
En tattoo's
Er is plek![]()
Hou van Matts receptenquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:23 schreef Bluezz het volgende:
Dat Tshirt PLeuk toch
AX : Bij masterchef maakte Matt een wel heul makkelijk brood : Maar ja, buiten Aus mag je dat weer niet bekijken
Zoiets was het :
http://www.steamykitchen.com/168-no-knead-bread-revisited.html
wel van gehoord, leuk!quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:10 schreef golfer het volgende:
En Oud Sluis.![]()
Wij gaan in het kader van de Iens-restaurantdagen na onze vakantie naar 2 sterrenrestaurant Chapeau hier letterlijk om de hoek op loopafstand.
Vreetzakje.quote:Op woensdag 4 september 2013 00:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Hou van Matts recepten![]()
Schoenen gekocht op de Kurfurstendamm![]()
Viel om van de honger vnv en at zowat n kilo vleesXXL Curryworst van 30 cm, stuk varkensschouder, eendenpoot en n hap schnitzel. Mit pommes und sauerkraut. Zoveel honger na zolang lopen/shoppen
![]()
Morgenavond terugEerst nog n rondvaart (wil vader)
Jouw snaveltje. Ik mag nog even opblijven.quote:
Je houdt dus wel van worst hequote:Op woensdag 4 september 2013 00:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hou van Matts recepten![]()
Schoenen gekocht op de Kurfurstendamm![]()
Viel om van de honger vnv en at zowat n kilo vleesXXL Curryworst van 30 cm, stuk varkensschouder, eendenpoot en n hap schnitzel. Mit pommes und sauerkraut. Zoveel honger na zolang lopen/shoppen
![]()
Morgenavond terugEerst nog n rondvaart (wil vader)
quote:
Heb je wel eens foto's laten zien van je perfect mooie brood?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:08 schreef golfer het volgende:
Tweewekelijks maisbrood staat weer voor de laatste keer te rijzen. Straks afbakken in de oven.
Ja hoor, regelmatig al gepubliceerd.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Heb je wel eens foto's laten zien van je perfect mooie brood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:43 schreef golfer het volgende:
Ja hoor, regelmatig al gepubliceerd.En het is ook nog eens heel erg lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, daar kan geen fabrieksbrood tegenop concurreren.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:44 schreef Isabeau het volgende:
En het is ook nog eens heel erg lekker
Ik zal wel weer er op achteruit gaan. Sterkste schouders etc etcquote:Op woensdag 4 september 2013 16:39 schreef borisz het volgende:
In de categorie uitgelekte prinsjesdagplannen.
- Eigen bijdrage wordt niet inkomensafhankelijk
- Algemene Heffingskorting gaat eraan voor de hoogste inkomens
Ik denk heel nederland met jouquote:Op woensdag 4 september 2013 17:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik zal wel weer er op achteruit gaan. Sterkste schouders etc etc
Je kunt natuurlijk gewoon een minder goed betaalde baan nemen en kijken hoe het dan isquote:Op woensdag 4 september 2013 17:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik zal wel weer er op achteruit gaan. Sterkste schouders etc etc
Werkloos thuis zitten, hele dag op het strand hangen niks doen en een uitkering trekken met 100 toeslagen. hmmmmquote:Op woensdag 4 september 2013 18:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk gewoon een minder goed betaalde baan nemen en kijken hoe het dan is![]()
Nah wat let je!! Blijkbaar een geweldige manier van bestaanquote:Op woensdag 4 september 2013 18:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Werkloos thuis zitten, hele dag op het strand hangen niks doen en een uitkering trekken met 100 toeslagen. hmmmm
Ik ben nog even het student, maar wellicht komt het er op neer dat ik straks(begin 2014) meer zorgtoeslag ga krijgen, dan ik betaal aan premiequote:Op woensdag 4 september 2013 18:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Werkloos thuis zitten, hele dag op het strand hangen niks doen en een uitkering trekken met 100 toeslagen. hmmmm
Jottem, je gaat een carrièreswitch doen. Zal je vast veel meer geld en voldoening opleveren dan nu.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:03 schreef Den_Haag het volgende:
quote:Op woensdag 4 september 2013 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Jottem, je gaat een carrièreswitch doen. Zal je vast veel meer geld en voldoening opleveren dan nu.
Wanneer ga je beginnen?
Spanbandje meenemen om de klep vast te zetten?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
Hmm, toeslagen
Ik heb op Marktplaats afgesproken met iemand om twee eetkamerstoelen daar te gaan halen. Via Greenwheels de Peugeot 207 stationwagon besteld. Werd ik net opgebeld: iemand vóór me heeft hem zojuist in de prak gereden
En dat ik de 107 koekblik wel kan nemen voor vanavond als alternatiefzal mij benieuwen of dat gaat passen.
Misschien met een andere uitkering dan bijstand of Wajong dan......quote:Op woensdag 4 september 2013 18:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Was gelukt! 1 stoel op de voorbank, 1 stoel op de achterbank en roetsj ging het koekblikje.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Spanbandje meenemen om de klep vast te zetten?
en wat verstaan ze onder hogere inkomens? dat bedrag dat ze bij de nos lieten zien voor de eigen bijdragen? 31000 ¤ als ik het goed zag.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:39 schreef borisz het volgende:
In de categorie uitgelekte prinsjesdagplannen.
- Eigen bijdrage wordt niet inkomensafhankelijk
- Algemene Heffingskorting gaat eraan voor de hoogste inkomens
55.991 euro brutoquote:Op woensdag 4 september 2013 20:52 schreef z80 het volgende:
[..]
en wat verstaan ze onder hogere inkomens? dat bedrag dat ze bij de nos lieten zien voor de eigen bijdragen? 31000 ¤ als ik het goed zag.
Redelijk lage grens voor de term "hoge inkomens".quote:Op woensdag 4 september 2013 20:54 schreef borisz het volgende:
[..]
55.991 euro bruto
http://nos.nl/artikel/547(...)ge-inkomens-weg.html
Expres gedaan om DH te pakkenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Redelijk lage grens voor de term "hoge inkomens".
Uiteraard, daar is het beleid op gerichtquote:Op woensdag 4 september 2013 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Expres gedaan om DH te pakken
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Expres gedaan om DH te pakken
Uitsluitend.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:00 schreef TAV74 het volgende:
Uiteraard, daar is het beleid op gericht
10 minuten uitzoekwerk, 300 EUR winstquote:Op woensdag 4 september 2013 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff het is mij te veel gedoe dat gewissel steeds..
Ik ga maar eens naar bed, moet om 2.30 al weer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 4 september 2013 18:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |