abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_130809776
Wat een reactie's hier af en toe zeg. Ik vraag me altijd af waarom je..
quote:
domme teven
..in je newsfeed zou laten. Doe je toch iets verkeerd lijkt mij, is het dus ook lekker je eigen schuld.

Verder wel vermakelijk topic stiekem. Helaas (?) niks toe te voegen.
  woensdag 4 september 2013 @ 13:31:18 #202
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_130810734
Die reacties er ook onder :|W
Ik heb geen zin om het allemaal te quoten , man o man :')
Ik ben inmiddels overleden
pi_130810778
quote:
9s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:31 schreef Enchanter het volgende:
Die reacties er ook onder :|W
Ik heb geen zin om het allemaal te quoten , man o man :')
Maak je een screenshot.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_130810915
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:50 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Nou en? niemand is het daarmee oneens man :')

Ik vind ook dat morgen de zon weer moet opkomen. Mening?
Het gaat erom dat iemand mag stemmen op wie die wil. Dat hij nou vmbo of gymnasium heeft gedaan doet er niet toe. Wanneer er mensen zoals jij aankomen die roepen "hij zou het beter moeten weten met gymnasium" dan geeft dat in ieder geval al aan dat hij het beter weet dan jij.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_130811028
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:38 schreef HSG het volgende:

[..]

Het gaat erom dat iemand mag stemmen op wie die wil. Dat hij nou vmbo of gymnasium heeft gedaan doet er niet toe.
Spreek ik chinees ofzo? :')

quote:
Wanneer er mensen zoals jij aankomen die roepen "hij zou het beter moeten weten met gymnasium" dan geeft dat in ieder geval al aan dat hij het beter weet dan jij.
wut? :')
Hier kan ik geen chocola van maken
  woensdag 4 september 2013 @ 13:43:21 #206
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_130811050
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:32 schreef HSG het volgende:

[..]

Maak je een screenshot.
Moet ik al die namen gaan 'wegpainten' , helaas geen tijd voor ;(
Ik ben inmiddels overleden
pi_130811061
quote:
9s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:43 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Moet ik al die namen gaan 'wegpainten' , helaas geen tijd voor ;(
Ben je altijd nog sneller klaar mee dan de boel quoten.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_130811255
oh KUT m'n moeder zit nu ook op FB.
Tap tap tap
pi_130811516
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:50 schreef CherryLips het volgende:
oh KUT m'n moeder zit nu ook op FB.
heet ze karin? :@
pi_130811521
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:38 schreef HSG het volgende:

[..]

Het gaat erom dat iemand mag stemmen op wie die wil. Dat hij nou vmbo of gymnasium heeft gedaan doet er niet toe. Wanneer er mensen zoals jij aankomen die roepen "hij zou het beter moeten weten met gymnasium" dan geeft dat in ieder geval al aan dat hij het beter weet dan jij.
Ah ik denk trouwens dat ik je snap, maar je maakt een vergissing. Het feit dat ik vind dat ik het beter weet betekent niet dat ik iemand anders mijn wil opleg. Ik was niet van plan om die jongen met de zweep te geven omdat hij stemt op een partij waar ik het niet mee eens ben. Sorry voor het misverstand. Duidelijk nu?
pi_130811535
quote:
6s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

heet ze karin? :@
Nee, maar ik voorspel pareltjes ;(
Maar ja, aan de andere kant, zonder opleiding kun je als 35-plusser jezelf blijkbaar meteen van kant maken.
Tap tap tap
  woensdag 4 september 2013 @ 14:18:42 #212
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130812017
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, maar ik voorspel pareltjes ;(
Maar ja, aan de andere kant, zonder opleiding kun je als 35-plusser jezelf blijkbaar meteen van kant maken.
En waag het vooral niet om trots te zijn als je een diploma haalt op een lager niveau dan PhD.
Ok stelletje hokboeren
pi_130812045
quote:
8s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:18 schreef padlarf het volgende:

[..]

En waag het vooral niet om trots te zijn als je een diploma haalt op een lager niveau dan PhD.
Familie wordt wel een beetje uitgedund zo ;(
Tap tap tap
pi_130813972
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:59 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ah ik denk trouwens dat ik je snap, maar je maakt een vergissing. Het feit dat ik vind dat ik het beter weet betekent niet dat ik iemand anders mijn wil opleg. Ik was niet van plan om die jongen met de zweep te geven omdat hij stemt op een partij waar ik het niet mee eens ben. Sorry voor het misverstand. Duidelijk nu?
Niet helemaal. Dat jij zegt "het feit dat ik vind dat ik beter weet" is jouw mening maar dat zegt niet dat jij het daadwerkelijk beter weet. Iemand die op de PVV stemt kan met punten aankomen waarbij wij denken "ja daar heb je een punt" of "daar heb je gelijk in". Niet te spreken over zijn mening maar dat is ieder voor zich. Maar dat telt ook voor iemand die b.v. op de PvdA, VVD of D66 stemt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_130814050
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:21 schreef HSG het volgende:

[..]

Niet helemaal. Dat jij zegt "het feit dat ik vind dat ik beter weet" is jouw mening maar dat zegt niet dat jij het daadwerkelijk beter weet. Iemand die op de PVV stemt kan met punten aankomen waarbij wij denken "ja daar heb je een punt" of "daar heb je gelijk in". Niet te spreken over zijn mening maar dat is ieder voor zich. Maar dat telt ook voor iemand die b.v. op de PvdA, VVD of D66 stemt.
Mijn god, wat mankeer jij? Ik zeg toch nergens dat ik iemand mijn wil op wil leggen. Sterker nog, ik zeg expliciet dat ik dat niet wil. Doe niet fucking bijdehand.
pi_130814093
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:23 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Mijn god, wat mankeer jij? Ik zeg toch nergens dat ik iemand mijn wil op wil leggen. Sterker nog, ik zeg expliciet dat ik dat niet wil. Doe niet fucking bijdehand.
Dat zeg ik ook niet.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_130814139
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:24 schreef HSG het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet.
Dat zeg je wel. Je zegt: Het gaat erom dat iemand mag stemmen op wie die wil. Daarmee suggereer je dat ik het daar niet mee eens ben. Kom je uit een ei?
pi_130814159
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:26 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Dat zeg je wel. Je zegt: Het gaat erom dat iemand mag stemmen op wie die wil. Daarmee suggereer je dat ik het daar niet mee eens ben. Kom je uit een ei?
Jij begrijpt het verkeerd. Je moet er even anders tegenaan kijken.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_130814405
quote:
9s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:31 schreef Enchanter het volgende:
Die reacties er ook onder :|W
Ik heb geen zin om het allemaal te quoten , man o man :')
Nou vooruit dan, het zijn teveel reacties voor een screenshot helaas:

quote:
John ******** Tja wijfie, zo leer je je vrienden kennen he! Welkom in de echte wereld..... xxx
6 uur geleden · Bewerkt · 1

Jannie ******** Karin, ik heb gezegd wil je helpen, alleen ik weet niet hoe, jij waarschijnlijk ook niet, Dus kan niet meer doen dan een gedichtje, foto etc sturen!
6 uur geleden · 1

Maroesjka ******** ze zeggen niet voor niks dat je in tijden van nood pas je échte vrienden leert kennen.....heb het zelf helaas ook ervaren xx
6 uur geleden via mobiel · 1

Karin ******* Denk dat ik al heel lang de echte wereld ken..met ouders die beiden alcoholist waren en me zus die zelfmoord pleegde en zelf verkracht ben op myn 15e door motorbende..en dat was nog maar het begin van myn fyne leven!! En had juist v jou reactie verwacht!
6 uur geleden

Natasha ******* Ik weet het mop...uiteindelijk kom je er vaak alleen voor te staan...de enige personen in mijn leven is mijn vriend en mijn zus...
6 uur geleden via mobiel · 2

Karin ******* Slaat ook zeker niet op jannie en maroeska!
6 uur geleden · 1

Karin ****** En natasha..
6 uur geleden · 1

Karina ******* ik denk dat de meesten wel willen helpen maar niet weten hoe,ik kan je alleen maar zeggen dat ik het heel erg voor je vind...,helaas kan ik je met de financien ook niet helpen ,kan zelf net rondkomen.
6 uur geleden · 1

Natasha ******* Het is gewoon klote meis...je weet dat je me altijd kunt aanspreken...helaas sta ik zelf ook diep in het rood...
6 uur geleden via mobiel · 1

John ******* Het enige wat ik ervan kan zeggen nogmaals Karin, zo leer je je vrienden kennen ik ben er ook een hele hoop verloren des tijds en ik heb er eentje voor terug gekregen voor het leven.....Mijn mannetje! En oja, mijn ouders en 1 zus van me en haar man mijn school vriend van toen was ik bijna vergeten en sommige hier op FB die me regelmatig aan spreken! De rest van mijn zussen en een broer die liggen van mij part diep onder de grond of zijn verbrand ...alleen willen we niet hopen op lucht en of grond vervuiling!
6 uur geleden · Bewerkt

Karina ******** mijn wereldje is ook maar klein ,heb mijn zus en mijn moeder,en verder reken ik op niemand ,dat voorkomt veel teleurstellingen..
6 uur geleden

Simone ******** Goedemorgen karin. Ik zag je verhaal wel . Maar weet niet wat ik moet zeggen. . Maar in me koppie ben je wel. Omdat mensen niet reageren . Wil niet zeggen dat ze niet aan je denken. . Sterkte karin.
6 uur geleden via mobiel

Petro ******* Helaas leer je zo de mensen kennen. Elke keer word je weer hard op de feiten gedrukt hoe egoïstisch de mens is . Zoals Karina ( mijn zusje) zegt hebben we alleen elkaar die we vertrouwen. Ik wou dat ik je kon helpen maar we hebben het ook niet zo breed. Hopelijk komt er heel gauw een oplossing voor je ellende.
5 uur geleden

Andre ***** Hoi Karin, ik leef met jouw mee en zou je heel graag willen helpen maar op dit moment kan ik het niet. Omdat mijn gezondheid het nu niet toe laat , en financieel sta ik op dit moment er ook niet goed voor!!
5 uur geleden via mobiel

Doortje ******** ik wens je heel veel sterkte we hebben het ook niet breed we denken aan jullie
4 uur geleden

Diana ******* Heey lieve Karin,sterkte,we komen gauw langs,groetjes van Diana en kroost.
4 uur geleden

Ineke ******* Inderdaad zo leer je de mensen kennen heb zelf iets minder gereageerd maar doet het wel. maar afgelopen vrijdag heb ik een tia gehad en ben zelf niet zo lekker speel wel spelletjes maar om echt te reageren ergens op komt er niet van momenteel
4 uur geleden

Melina ******** Er zijn ook mensen die niet altijd op FB zijn of misschien zelf ook in de dikke shit zitten , of dat er famillie leden ernstig ziek zijn en dus met hun eigen sorres bezig zijn ,ik heb geleerd niet zo hard te oordelen. En eerlijk gezegd voor mij zelf is het me even ontgaan dat het minder met je gaat, maar wens je veel sterkte.
2 uur geleden

Jelley ******** Ik heb het zelf de laatste tijd een beetje druk om langdurig te reageren op berichten. Gisteren is mijn vriend weer aan zijn been geopereeerd en moet ik weer voor hem de dingelen regelen. Hopelijk gaat het met jou nu ook beter.
2 uur geleden
Verkracht door een motorbende, vreselijk!
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 4 september 2013 @ 15:38:01 #220
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_130814524
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:35 schreef DroogDok het volgende:

Verkracht door een motorbende, vreselijk!
IS het erg als ik daar een beetje om moest lachen? :')
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 4 september 2013 @ 15:40:50 #221
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_130814622
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:50 schreef CherryLips het volgende:
oh KUT m'n moeder zit nu ook op FB.
Pics van haar dochter
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 4 september 2013 @ 15:44:48 #222
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_130814757
Die Karin is toch wel het voorbeeld wat bij Hyves had moeten blijven.
pi_130816376
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:35 schreef DroogDok het volgende:
Karina ******* ik denk dat de meesten wel willen helpen maar niet weten hoe,ik kan je alleen maar zeggen dat ik het heel erg voor je vind...,helaas kan ik je met de financien ook niet helpen ,kan zelf net rondkomen.
6 uur geleden · 1
Vooral deze. :') Zegt dan gewoon niks i.p.v. dingen te zeggen waar ze helemaal niks mee kan.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_130817735
Ik snap niet zo goed waarom je dat soort dingen op FB wil gooien eigenlijk :@
Ik vind het raar dat je dit soort dingen op deze manier wil delen met de hele wereld en dan ook nog op zo'n manier dat de helft van de mensen zich kennelijk schuldig gaat voelen...
compact en kleverig.
  woensdag 4 september 2013 @ 17:21:30 #225
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_130817803
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je dat soort dingen op FB wil gooien eigenlijk :@
Ik vind het raar dat je dit soort dingen op deze manier wil delen met de hele wereld en dan ook nog op zo'n manier dat de helft van de mensen zich kennelijk schuldig gaat voelen...
Chronisch gebrek aan aandacht vrees ik
Ik ben inmiddels overleden
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')