Het is .comquote:Op zondag 1 september 2013 13:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Niet extreem maar voor dat moet je toch wel 2-3 per week in de sportschool zitten. En aangezien dit forum niet dutchbodybuilding.nl is, denk ik niet dat hij er zo uit ziet
Ja er zijn altijd uitzonderingen , jonge jongequote:Op zondag 1 september 2013 13:48 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het is .com
Daarnaast denk ik dat hier best wel mensen zitten die 2-3 keer per week krachttraining doen.
Waarom willen jullie steeds foto's? Gay much.quote:Op zondag 1 september 2013 13:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja er zijn altijd uitzonderingen , jonge jongeHoe vaak moet ik dat herhalen. En als hij er zo uit zou zien had ik allang pics gehad en was deze discussie klaar.
ik hoef geen fotos van zijn lul, maar kan van zijn torso tochquote:Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waarom willen jullie steeds foto's? Gay much.
Maar hij is beroemd, knap en heeft geld.quote:Op zondag 1 september 2013 13:55 schreef CornflakesXL het volgende:
Stel je niet aan Tom cruise is toch ook maar 1,70
Tom Cruisequote:Op zondag 1 september 2013 13:55 schreef CornflakesXL het volgende:
Stel je niet aan Tom cruise is toch ook maar 1,70
hij is niet knapquote:Op zondag 1 september 2013 13:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar hij is beroemd, knap en heeft geld.
Maak daar maar 19-jarig van. Ookal hb ik ook geen probleem met 15%.quote:Op zondag 1 september 2013 13:45 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Alleen 15 jarige tienersletjes vallen daar op
Och och, Lodon durft niet voor haar mening uit te komen en krabbelt snel terug.quote:Op zondag 1 september 2013 13:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet knap, maar vele andere vrouwen vinden van wel.
quote:Op zondag 1 september 2013 13:58 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Och och, Lodon durft niet voor haar mening uit te komen en krabbelt snel terug.
Hehe. Cliché tienermeisjessmaak.quote:Op zondag 1 september 2013 13:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kijk zelf maar in mijn fobo waar ik op val.
ik zie er beter uitquote:Op zondag 1 september 2013 13:57 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Maak daar maar 19-jarig van. Ookal hb ik ook geen probleem met 15%.
Nee, ik ben wel iets gespierder.quote:
Ah, dus die andere is je vriendje? How cute.quote:Op zondag 1 september 2013 14:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel iets gespierder.
k vind Tom wel wat hebbenquote:Op zondag 1 september 2013 13:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet knap, maar vele andere vrouwen vinden van wel.
Ja, ga je nu de jaloerse homo uithangen?quote:Op zondag 1 september 2013 14:02 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ah, dus die andere is je vriendje? How cute.
Nee, niet m'n type. Ik gun het jequote:Op zondag 1 september 2013 14:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, ga je nu de jaloerse homo uithangen?
Bedanktquote:Op zondag 1 september 2013 14:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Nee, niet m'n type. Ik gun het je
Waarschijnlijk door zijn uitstralingquote:
Toen ik jou zag leek je daar opquote:Op zondag 1 september 2013 14:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel iets gespierder.
So be it.quote:Op zondag 1 september 2013 14:01 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Hehe. Cliché tienermeisjessmaak.
Tom. Ik vind geld niet aantrekkelijkquote:Op zondag 1 september 2013 14:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Tom of Tom's bankrekening?
Wat ben jij een chagrijn.quote:Op zondag 1 september 2013 14:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Tom of Tom's bankrekening?
jaquote:Op zondag 1 september 2013 14:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door zijn uitstraling
[..]
Toen ik jou zag leek je daar op
[..]
So be it.
Ja, wel ongeveer hetzelfde, maar ik post liever geen pics van mezelf. Krijg je van die vieze mannetjes zoals Abraham die op je gaan zitten fappenquote:
quote:Op zondag 1 september 2013 12:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]een barbie poppenhuis een villa kunnen noemen
je kleren uit moeten zoeken bij de Bart Smit
Maar voor mij maak je een uitzondering toch.quote:Op zondag 1 september 2013 14:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, wel ongeveer hetzelfde, maar ik post liever geen pics van mezelf. Krijg je van die vieze mannetjes zoals Abraham die op je gaan zitten fappen
Dat zeggen veel Gold Diggers...quote:Op zondag 1 september 2013 14:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Tom. Ik vind geld niet aantrekkelijk
Al dat spul gaat rond in de KLB-WAquote:Op zondag 1 september 2013 14:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar voor mij maak je een uitzondering toch.
Ik geil niet op jonge jochies met 6 packs.quote:Op zondag 1 september 2013 14:05 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, wel ongeveer hetzelfde, maar ik post liever geen pics van mezelf. Krijg je van die vieze mannetjes zoals Abraham die op je gaan zitten fappen
Als dat een grapje was: je hebt echt geen humor.quote:Op zondag 1 september 2013 14:10 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jij bent degen die niet tegen een grapje kan.
Daar heb ik niks aan.quote:Op zondag 1 september 2013 14:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Al dat spul gaat rond in de KLB-WA
De Chinezen hebben ook een succesvol basketbal team op de OS... Overal wonen wel lange mensen.. Maar als ik zelf rondkijk zijn de lange slungels toch meestal een Jaap, Lodewijk of Jeroenquote:Op zondag 1 september 2013 13:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Het valt mij juist vaak op hoeveel lange allochtonen ik zie.Binnen mijn familie is ook iedere man bovengemiddeld qua lengte.
quote:Op zondag 1 september 2013 14:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als dat een grapje was: je hebt echt geen humor.
hij heeft gelijk, ik ben 1,87 en ik vind mezelf met 90 kg al te dik, ik moet iets van 85 kg, dan is het goedquote:Op zondag 1 september 2013 13:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Roep nou niet weer te hard dingen waar je geen visualisatie bij hebt, misschien vergis je je weer zoals het 20% vetpercentage bij vrouwen.
Dat wil niet zeggen dat iedereen met die statistieken te dik is. Het ligt aan je lichaamsbouw. Als je een beetje spiermassa hebt ben je dan echt niet te dik.quote:Op zondag 1 september 2013 14:15 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
hij heeft gelijk, ik ben 1,87 en ik vind mezelf met 90 kg al te dik, ik moet iets van 85 kg, dan is het goed
(zit nu op 89)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |