SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
Inderdaad alleen dankzij Sierd weet ik waar ik moet eten in Spanje als ik daar weer eens komquote:
Sierd moet oprotten.quote:Op zondag 1 september 2013 12:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Inderdaad alleen dankzij Sierd weet ik waar ik moet eten in Spanje als ik daar weer eens kom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
want jij onthou datquote:Op zondag 1 september 2013 12:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Inderdaad alleen dankzij Sierd weet ik waar ik moet eten in Spanje als ik daar weer eens kom
quote:Op zondag 1 september 2013 12:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sierd moet oprotten.Haten op SierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weet je niet waar je heen moet in Spanje
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Toefjes+nog-een-user-met-stapels-geld.gifquote:Op zondag 1 september 2013 12:11 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij is second love opgericht door een collectief van echtscheidingsadvocaten. Zou me niks verbazen.
En toch gaan de ouderen alsnog daten. We zijn gewoon hardleers.quote:Op zondag 1 september 2013 12:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik zie een generatiekloof
De jonkies praten schande over second love en de oudere praten over hoeren als de oplossing.
Ja ik wist nu ook dat Ramos de waterpolo vrouwen van Spanje feliciteerde na een herhaling van hun gewonnen finale alsof ze die finale net hadden gespeeldquote:
En als je vrouw je niet meer pijpt?quote:Op zondag 1 september 2013 12:12 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb niks tegen hoeren, alleen vind ik het vrij apart als je 'gewoon' getrouwd bent...
Of jullie geloven gewoon nog in de goedheid van vrouwenquote:Op zondag 1 september 2013 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En toch gaan de ouderen alsnog daten. We zijn gewoon hardleers.
dan is de kans groot dat ze het via second love al bij een ander doetquote:Op zondag 1 september 2013 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En als je vrouw je niet meer pijpt?
Dan dump je die voordat je naar de hoeren gaat.quote:Op zondag 1 september 2013 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
100% gelijk heb je dan om vreemd te gaan.quote:Op zondag 1 september 2013 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf doenquote:Op zondag 1 september 2013 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:
90% van mannen gaat zeker wel is een keer vreemd met een partnerquote:Op zondag 1 september 2013 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En als dat inhoudt dat je per kind 150 euro alimentatie moet betalen, en de rest van je inkomen aan partner alimentatie, totdat je aan het minimum inkomen zit?quote:Op zondag 1 september 2013 12:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan dump je die voordat je naar de hoeren gaat.
Dan had je voordat je ging trouwen moeten bedenken dat je onder huwelijkse voorwaarden had moeten trouwen en dat je dat er in had moeten zetten. Dat in plaats van gemeenschap van goederen.quote:Op zondag 1 september 2013 12:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En als dat inhoudt dat je per kind 150 euro alimentatie moet betalen, en de rest van je inkomen aan partner alimentatie, totdat je aan het minimum inkomen zit?
Je wilt blijven betalen voor seks ?quote:Op zondag 1 september 2013 12:16 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb helemaal geen zin meer om te daten
Een vriendin is duurder dan een paar keer naar de hoeren gaan hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 12:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je wilt blijven betalen voor seks ?
Vakantieveilingenquote:Op zondag 1 september 2013 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een vriendin is duurder dan een paar keer naar de hoeren gaan hoor.
Niet als je liegt over je loonquote:Op zondag 1 september 2013 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Altijd lief dat je mij apart noemquote:Op zondag 1 september 2013 12:18 schreef Lindgren. het volgende:
Goedemorgen gentlemen en Djeetje.
Mijn hoofd.![]()
Daarom neemt Toefjes er eentje met een goede baan.quote:Op zondag 1 september 2013 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ziet er niet uit neequote:Op zondag 1 september 2013 12:18 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn hoofd.![]()
quote:
Dan nog kom je niet onder kinderalimentatie uit trouwens.quote:Op zondag 1 september 2013 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan had je voordat je ging trouwen moeten bedenken dat je onder huwelijkse voorwaarden had moeten trouwen en dat je dat er in had moeten zetten. Dat in plaats van gemeenschap van goederen.
Als je dat niet hebt gedaan, dan geef ik je toch nog gelijk om naar de hoeren te gaan.
Is niet zo. Ik heb een keer bij een vriendinnetje per wip 50 euro in een pot gedaan. Dat loopt opquote:Op zondag 1 september 2013 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hebben we onze dronken zoonquote:Op zondag 1 september 2013 12:18 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn hoofd.![]()
Wie twijfelt er over dan ?quote:Op zondag 1 september 2013 12:19 schreef TBakkert het volgende:
Waarom zijn er nog mensen die twijfelen aan de kwaliteiten van Ander Herrera? Lijkt me precies de speler die United nodig heeft, want hij kan ook nog op de flanken en die zijn ook niet bepaald goed bezet in de huidige selectie.
UH, WIE?quote:Op zondag 1 september 2013 12:19 schreef TBakkert het volgende:
Waarom zijn er nog mensen die twijfelen aan de kwaliteiten van Ander Herrera? Lijkt me precies de speler die United nodig heeft, want hij kan ook nog op de flanken en die zijn ook niet bepaald goed bezet in de huidige selectie.
Stuur een briefquote:Op zondag 1 september 2013 12:19 schreef TBakkert het volgende:
Voor meer dan 30 miljoenquote:Op zondag 1 september 2013 12:19 schreef TBakkert het volgende:
quote:
De helft van die debielen op Voetbalzone.quote:
Wat verwacht je ?quote:Op zondag 1 september 2013 12:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
De helft van die debielen op Voetbalzone.
De hele markt is naar de klote, daar neemt Moyes nu eindelijk genoegen mee. Wenger leeft nog in een wereldje van 5 jaar terug.quote:
Eigenlijk was dit al een tautologie inderdaad...quote:
WAAROM MOETEN MENSEN ALTIJD METEEN EEN ANDERE COACH ER BIJ BETREKKEN DIE ER NIKS MEE TE MAKEN HEEFT ?quote:Op zondag 1 september 2013 12:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De hele markt is naar de klote, daar neemt Moyes nu eindelijk genoegen mee. Wenger leeft nog in een wereldje van 5 jaar terug.
Wat heeft Wenger er mee te maken? Niveautje TedKasteel ditquote:Op zondag 1 september 2013 12:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De hele markt is naar de klote, daar neemt Moyes nu eindelijk genoegen mee. Wenger leeft nog in een wereldje van 5 jaar terug.
Goed, ik schrijf die brief al...quote:Op zondag 1 september 2013 12:23 schreef BDIL het volgende:
Er is echt iets mis met jeugd van tegenwoordig
Kun je Eriksen halen voor 13 miljoen, ga je 30 miljoen bieden op Ander Herreraquote:Op zondag 1 september 2013 12:19 schreef TBakkert het volgende:
Wenger op zich heeft er niet per se iets mee te maken, maar jij als Arsenal-fan maakt het elk jaar weer mee dat iedereen volgens hem 'te duur' is. Maar tegenwoordig is alles gewoon duurder en dat moet hij vroeg of laat ook beseffen.quote:Op zondag 1 september 2013 12:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat heeft Wenger er mee te maken? Niveautje TedKasteel dit
Andere nationaliteit en speelt in een grotere competitie daarom meteen 30 miljoenquote:Op zondag 1 september 2013 12:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kun je Eriksen halen voor 13 miljoen, ga je 30 miljoen bieden op Ander Herrera
Eriksen is slecht op de flanken en heeft zich bewezen in de Eredivisie.quote:Op zondag 1 september 2013 12:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kun je Eriksen halen voor 13 miljoen, ga je 30 miljoen bieden op Ander Herrera
Eriksen heeft zich bewezen in de CL en speelt nooit op de flanken dus dat weet je nietquote:Op zondag 1 september 2013 12:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Eriksen is slecht op de flanken en heeft zich bewezen in de Eredivisie.
Herrera heeft maar 76 pace dat is toch veel te sloom voor een flankspeler jij mafklapperquote:Op zondag 1 september 2013 12:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Eriksen is slecht op de flanken en heeft zich bewezen in de Eredivisie.
35 miljoen voor die Spanjaard is gewoon te veel net zoals 25 miljoen voor Cabaye veel te veel is.quote:Op zondag 1 september 2013 12:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wenger op zich heeft er niet per se iets mee te maken, maar jij als Arsenal-fan maakt het elk jaar weer mee dat iedereen volgens hem 'te duur' is. Maar tegenwoordig is alles gewoon duurder en dat moet hij vroeg of laat ook beseffen.
waar is teddie eigenlijkquote:Op zondag 1 september 2013 12:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat heeft Wenger er mee te maken? Niveautje TedKasteel dit
Hij speelde laatst nog linksbuiten. Ik weet alleen niet meer precies tegen wie... kan tegen AZ zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 12:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Eriksen heeft zich bewezen in de CL en speelt nooit op de flanken dus dat weet je niet
quote:Op zondag 1 september 2013 12:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daarom neemt Toefjes er eentje met een goede baan.
[..]
ziet er niet uit nee
noemquote:
quote:
Weet je nog in de ochtendquote:
Nee..quote:Op zondag 1 september 2013 12:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij speelde laatst nog linksbuiten. Ik weet alleen niet meer precies tegen wie... kan tegen AZ zijn.
quote:Op zondag 1 september 2013 12:27 schreef Thorb het volgende:
Met Herrera was dit niet gebeurd... dan stond het nu 1-3.
Jawel, na die rode kaart van Van Rhijn volgens mij, want toen werd Fischer eraf gehaald voor Ligeon en toen ging Ajax met 2 controleurs spelen en nog wel 3 spitsen.quote:
Zelfde secondequote:Op zondag 1 september 2013 12:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Weet je nog in de ochtenddat we na 2 en half uur geen posts ineens in zelfde minuut posten
't Is je soulmate BDIL.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 12:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jawel, na die rode kaart van Van Rhijn volgens mij, want toen werd Fischer eraf gehaald voor Ligeon en toen ging Ajax met 2 controleurs spelen en nog wel 3 spitsen.
Gewoon wat dingen aanpassen met die programma's. Heb je zo de beste spelersquote:Op zondag 1 september 2013 12:29 schreef Djeetje het volgende:
Met FM doen jullie ook altijd al die individuele trainingen instellen, apart praten met je spelers en hoe vind je nou echt goeie talenten ?
Ben je nu verdrietig omdat jouw bro-to-be een ander heeft?quote:
Genie scout maar dat is bijna valsspelenquote:Op zondag 1 september 2013 12:29 schreef Djeetje het volgende:
Met FM doen jullie ook altijd al die individuele trainingen instellen, apart praten met je spelers en hoe vind je nou echt goeie talenten ?
Komen elke dag andere berichten, ga ik geen uitspraak over doen o-grote-GekkeG-.quote:Op zondag 1 september 2013 12:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gaat United die afrobelg ook nog halen o-grote-Utd-watcher-bakkert?
Met Eriksen wel op de flank, want hij kwam de hele tijd vanaf links toen.quote:
Talenten via goeie scouts, zelf beetje teams doorzoeken en de markt. Praten met spelers = goed voor moraal = spelers krijgen beter moraal = spelen beter.quote:Op zondag 1 september 2013 12:29 schreef Djeetje het volgende:
Ja.quote:Op zondag 1 september 2013 12:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben je nu verdrietig omdat jouw bro-to-be een ander heeft?
Je bevindt je nu op een gevaarlijk gebied hequote:Op zondag 1 september 2013 12:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon wat dingen aanpassen met die programma's. Heb je zo de beste spelers
en natuurlijk. Als je verliest, niet opslaan. Gewoon overnieuw spelen
Waar staat die ?quote:Op zondag 1 september 2013 12:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Genie scout maar dat is bijna valsspelen
Ik wil het ook wel weten nuquote:
waarom?quote:Op zondag 1 september 2013 12:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je bevindt je nu op een gevaarlijk gebied he
[..]
Waar staat die ?
Je bevindtquote:Op zondag 1 september 2013 12:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je bevindt je nu op een gevaarlijk gebied he
[..]
Waar staat die ?
Ja iemand zei als ik overal een T achter zet maak ik minder fouten.quote:
zeit moet het dan zijnquote:Op zondag 1 september 2013 12:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja iemand zei als ik overal een T achter zet maak ik minder fouten.
Jat iemandt zeit alst ikt overalt eent t achtertt zett maakt ikt mindert foutent.quote:Op zondag 1 september 2013 12:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja iemand zei als ik overal een T achter zet maak ik minder fouten.
Pepe speelt meesterlijk en aanval gaat prima, alleen hoop ik Bale ipv Di Mariaquote:
Spel ziet er goed uit ja... vind Di Maria wel aardig spelen vandaag. Verkoop hem aan Arsenalquote:Op zondag 1 september 2013 12:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pepe speelt meesterlijk en aanval gaat prima, alleen hoop ik Bale ipv Di Maria
Als ik het kon doenquote:Op zondag 1 september 2013 12:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Spel ziet er goed uit ja... vind Di Maria wel aardig spelen vandaag. Verkoop hem aan Arsenal
Maar je zag hem al loeren voor de goalquote:
Ik weet niet wat ik van United moet denken, voor het begint heb ik wel watquote:Op zondag 1 september 2013 12:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nog bets op L'pool - Man U en de NLD?
Chill toch? T is maar een offline spelletje, je benadeelt er niemand meequote:Op zondag 1 september 2013 12:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Genie scout maar dat is bijna valsspelen
Is dat niet een keeper?quote:Op zondag 1 september 2013 12:50 schreef Thorb het volgende:
Viviano naar Arsenal, ken hem niet echt (alleen de naam).
Het is gewoon via genie scout die database een speler zoeken en dan in FM hem kopen ?quote:Op zondag 1 september 2013 12:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Chill toch? T is maar een offline spelletje, je benadeelt er niemand mee
Je kan ook gewoon alle stats laten zien. Heb je een optie voor als je je database start. Sommige mensen gebruiken het zodat je met een filter leuke spelers kan vinden. Ik vind het leuker om zo te beginnen dat veel stats niet zichtbaar zijn. Pas als je goede scouts hebt of dat gebied gescout hebt.quote:Op zondag 1 september 2013 12:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het is gewoon via genie scout die database een speler zoeken en dan in FM hem kopen ?
Ik heb vooral geen zin in het uitpluizen welk talent goed zou kunnen zijn, terwijl de pareltjes naar Ajax gaan.quote:Op zondag 1 september 2013 12:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon alle stats laten zien. Heb je een optie voor als je je database start. Sommige mensen gebruiken het zodat je met een filter leuke spelers kan vinden. Ik vind het leuker om zo te beginnen dat veel stats niet zichtbaar zijn. Pas als je goede scouts hebt of dat gebied gescout hebt.
Ik ga ook maar beginnen met Ajax.quote:Op zondag 1 september 2013 12:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb vooral geen zin in het uitpluizen welk talent goed zou kunnen zijn, terwijl de pareltjes naar Ajax gaan.
Ja klopt.quote:
Ben je nu al voor Ajax ?quote:
Ik ben nooit voor Ajax, kijk dat shirt ookquote:
Na gister zou ik bekering naar Ajax wel aanradenquote:Op zondag 1 september 2013 12:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben nooit voor Ajax, kijk dat shirt ook
Lijken wel een stelletje homo's.
Dat is wel normaal gedrag voor dat soort supporters die als het iets minder met hun eigen club gaat meteen naar de huidige kampioen gaan. Dat noemen wij successupporters daarom is de sfeer in de ArenA ook altijd zo geniaal.quote:Op zondag 1 september 2013 13:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Na gister zou ik bekering naar Ajax wel aanraden
quote:Op zondag 1 september 2013 13:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is wel normaal gedrag voor dat soort supporters die als het iets minder met hun eigen club gaat meteen naar de huidige kampioen gaan. Dat noemen wij successupporters daarom is de sfeer in de ArenA ook altijd zo geniaal.
Hoezoquote:Op zondag 1 september 2013 13:04 schreef BDIL het volgende:
[..]zo mag ik het horen
Bij Djeetje had het wel gewerkt
Ik zie het al voor mequote:Op zondag 1 september 2013 13:04 schreef Fuszy het volgende:
Als patje voor Ajax wordt dan knuppel ik hem neer met een zeehond
quote:Op zondag 1 september 2013 13:04 schreef Fuszy het volgende:
Terecht ook.quote:Op zondag 1 september 2013 13:04 schreef Fuszy het volgende:
ajacied in hart en nieren.quote:Op zondag 1 september 2013 13:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben jij nou een jood of een grunninger of iets anders?
groningen verdient het bijna nog ookquote:
quote:Op zondag 1 september 2013 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is er? Doet ze gemeen omdat je de hele tijd gniffelend achter fok zit?
Net?quote:Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Nee, maar soms zijn het net psychos.
quote:Nu volgen achtereenvolgens een interlandweekend, Utrecht uit, Groningen uit en op 28 september Heracles thuis. Met de prestatie van zaterdag in het achterhoofd vrees ik dat alleen volgend weekend niet wordt verloren
Sommigen zijn psychosquote:Op zondag 1 september 2013 13:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Nee, maar soms zijn het net psychos.
Ik heb over manquote:Op zondag 1 september 2013 13:20 schreef Toefjes het volgende:
Heb bij Groningen - Ajax de under 2.5 gepakt en bij PEC de over 2.5. So far, so good
Dr Phil heeft gesprokenquote:
hedelquote:Op zondag 1 september 2013 13:22 schreef Patje1987 het volgende:
Ik erger me zo erg aan die kut kale v Halst.
Als je hedel hebt zou ik ook zo zijnquote:Op zondag 1 september 2013 13:22 schreef Patje1987 het volgende:
Ik erger me zo erg aan die kut kale v Halst.
Ik heb gegokt op dramatische verdediging aan beide kanten en die klutsballenquote:Op zondag 1 september 2013 13:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb gegokt op het gebrek aan scorend vermogen van Groningen, plus Eriksen naar de Spurs
Wat een aankoop zou dat zijnquote:Op zondag 1 september 2013 13:23 schreef Dudeweiser het volgende:
BERRY FUCKING POWEL OP PROEF BIJ HERACLES![]()
![]()
![]()
Zitten wel leuke nummers bij (aantal luister ik al) maar ook wel kut muziek zegquote:Op zondag 1 september 2013 13:24 schreef Dudeweiser het volgende:
http://fifanow.com/site/f(...)undtracks-exclusive/
quote:
ola of elia zijn de enige die ik eigenlijk zou kunnen bedenken.quote:Op zondag 1 september 2013 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien haalt Ajax Elia wel of ze halen Babel terug.
Elia dus.quote:Op zondag 1 september 2013 13:28 schreef rolls-reus het volgende:
Een nederlandse flankspeler die in het buitenland speelt..
Robben
Ola john
Elia
...
Wie?
quote:Op zondag 1 september 2013 13:28 schreef rolls-reus het volgende:
Robben
Ola john
Elia
...
Wie?
John Newman - Love Me Again. Niet echt een liedje voor een voetbalspelletje.quote:Op zondag 1 september 2013 13:28 schreef Maver24 het volgende:
http://fifanow.com/site/fifa-14/all-official-fifa-14-leagues/
deze stonden al in de twitter van Matt maar goed, hier alsnog de complete lijst. Hoop echt dat Shaktar ook in UT zit
Afellay, boaouzan, paard, babelquote:Op zondag 1 september 2013 13:28 schreef rolls-reus het volgende:
Robben
Ola john
Elia
...
Wie?
quote:Op zondag 1 september 2013 13:28 schreef rolls-reus het volgende:
Robben
Ola john
Elia
...
Wie?
gezien de barca mind bij ajax zou het zomaar afellay kunnen zijnquote:Op zondag 1 september 2013 13:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Afellay, boaouzan, paard, babel
zou gigantisch dom zijn maar okequote:Op zondag 1 september 2013 13:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gezien de barca mind bij ajax zou het zomaar afellay kunnen zijn
Alsof hij naar Ajax wil...quote:Op zondag 1 september 2013 13:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zou gigantisch dom zijn maar oke
zou elia nog de leukste optie vinden, beetje snelheid er in. inplaats van dat eindeloze naar binnen trekken en pingelenquote:
Als je het alleen daarvoor doet kun je die liedjes beter downloaden, hihiquote:Op zondag 1 september 2013 13:28 schreef Fuszy het volgende:
alleen al voor de soundtracks moet je fifa dit jaar kopen
Ook homo dus.quote:Op zondag 1 september 2013 13:36 schreef wonton het volgende:
Schone lijkt een beetje op Wolverine
[ afbeelding ]
Net alsof de rest goed isquote:Op zondag 1 september 2013 13:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je het alleen daarvoor doet kun je die liedjes beter downloaden, hihi
blessaquote:Op zondag 1 september 2013 13:37 schreef DePresident. het volgende:
Is Blind gepasseerd of geblesseerd? Omdat Boilesen speelt.
quote:Op zondag 1 september 2013 13:36 schreef wonton het volgende:
Schone lijkt een beetje op Wolverine
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Young bloods everywhere....
Ja.quote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Assaidi is toch verhuurd aan stoke ofzo?
Dan is het Kuytquote:Op zondag 1 september 2013 13:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Assaidi is toch verhuurd aan stoke ofzo?
Loyaal blijven en je club steunen. Dit bedoelt Patje nouquote:Op zondag 1 september 2013 13:45 schreef FCsuarez het volgende:
ik denk dat ik hem straks maar uit zetdit is echt niet om aan te zien.
alsof je een jupiler league wedstrijd zit te kijken
en Patje heeft gelijk.quote:Op zondag 1 september 2013 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Loyaal blijven en je club steunen. Dit bedoelt Patje nou
Laten we het hopen.quote:
Dit soort nepsupporters iddquote:Op zondag 1 september 2013 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
soms moet je gewoon rage-quiten, dat weet jij ook toefjes.quote:Op zondag 1 september 2013 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:
kom maar nr ajaxquote:Op zondag 1 september 2013 13:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Geen Rooney en Kagawa bij United.
de Mosselquote:Op zondag 1 september 2013 13:51 schreef Zhano het volgende:
Haha die van Mosselveld3 pingels weggeven in 2 wedstrijden.
in 21 jaar (WTF??) maar 1 keer gedaan. Stonden ze met 0-3 achter, en het was zó vreselijk slecht, toen heb ik er voor gekozen om 1 trein eerder naar Rotterdam te pakken, ben toen de 60e minuut weg gegaan. Verder altijd de gifbeker helemaal leeggedronken. En zo hoort het. Achteraf is zo'n gevulde gifbeker niet eens zo vies.quote:Op zondag 1 september 2013 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
soms moet je gewoon rage-quiten, dat weet jij ook toefjes.
Ik heb toch liever bier dan gif...quote:Op zondag 1 september 2013 13:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
in 21 jaar (WTF??) maar 1 keer gedaan. Stonden ze met 0-3 achter, en het was zó vreselijk slecht, toen heb ik er voor gekozen om 1 trein eerder naar Rotterdam te pakken, ben toen de 60e minuut weg gegaan. Verder altijd de gifbeker helemaal leeggedronken. En zo hoort het. Achteraf is zo'n gevulde gifbeker niet eens zo vies.
Serera volgens Leoquote:Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wie is het beste bij Ajax?
inb4 Serero
Bojan en Denswilquote:Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wie is het beste bij Ajax?
inb4 Serero
als ajax gewoon slecht zou zijn zou ik het nog minder erg vinden, maar dat groningen is ook gewoon nog niet om aan te gluren. kijken m ook echt wel uit, maar heb het idee dat ik me tijd beter kan bestedenquote:Op zondag 1 september 2013 13:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
in 21 jaar (WTF??) maar 1 keer gedaan. Stonden ze met 0-3 achter, en het was zó vreselijk slecht, toen heb ik er voor gekozen om 1 trein eerder naar Rotterdam te pakken, ben toen de 60e minuut weg gegaan. Verder altijd de gifbeker helemaal leeggedronken. En zo hoort het. Achteraf is zo'n gevulde gifbeker niet eens zo vies.
Als je in het dal geweest bent, waardeer je het zicht op de top des te meerquote:Op zondag 1 september 2013 13:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb toch liever bier dan gif...
Maar als je dan in zo'n kutperiode eens een keer een goede wedstrijd speelt, dan maakt dat iedereen alleen maar blijer dan wanneer het altijd goed gaat.
Wat een uitspraakquote:Op zondag 1 september 2013 13:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je in het dal geweest bent, waardeer je het zicht op de top des te meer
Amen. Al kan ik me best voorstellen dat sommige mensen wat eerder weggaan bij een wedstrijd. Sommigen komen van ver en als je dan de drukte wat kan omzeilen op zo'n dag dan is dat wel prima. Zeker als je een zaadpot hebt gezien. TV uitzetten snap ik niet heel goed, maar de drempel is veel lager. Toen we met 10-0 onderuit gingen heb ik ook de hele wedstrijd uitgekeken. Meer vol ongeloof, maar heb hem wel helemaal gezien.quote:Op zondag 1 september 2013 13:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je in het dal geweest bent, waardeer je het zicht op de top des te meer
wie gaat het dan wordenquote:Op zondag 1 september 2013 14:03 schreef Toefjes het volgende:
Als het zo door gaat gaan we een hele rare kampioen krijgen. Mickey Mouse competitie
Ik wist hetquote:Op zondag 1 september 2013 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Serero/Serera speelt toch best goed
Serero is dramaquote:Op zondag 1 september 2013 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat hij niet goed speelt dan?
Ik dacht dat je eigenlijk reageerde op mijn: Sereroquote:Op zondag 1 september 2013 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat hij niet goed speelt dan?
quote:
twitter:Catenaccio twitterde op zondag 01-09-2013 om 14:04:24Bojan: meeste dribbels (5), kansen gecreëerd (2) & overtredingen uitgelokt (4) van alle spelers op het veld. 89% passzuiverheid. #groaja reageer retweet
BURN!quote:Op zondag 1 september 2013 14:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]twitter:Catenaccio twitterde op zondag 01-09-2013 om 14:04:24Bojan: meeste dribbels (5), kansen gecreëerd (2) & overtredingen uitgelokt (4) van alle spelers op het veld. 89% passzuiverheid. #groaja reageer retweet
#zuiverescoringskansverklootdoornietafleggen 1quote:Op zondag 1 september 2013 14:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]twitter:Catenaccio twitterde op zondag 01-09-2013 om 14:04:24Bojan: meeste dribbels (5), kansen gecreëerd (2) & overtredingen uitgelokt (4) van alle spelers op het veld. 89% passzuiverheid. #groaja reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |