SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
Inderdaad alleen dankzij Sierd weet ik waar ik moet eten in Spanje als ik daar weer eens komquote:
Sierd moet oprotten.quote:Op zondag 1 september 2013 12:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Inderdaad alleen dankzij Sierd weet ik waar ik moet eten in Spanje als ik daar weer eens kom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
want jij onthou datquote:Op zondag 1 september 2013 12:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Inderdaad alleen dankzij Sierd weet ik waar ik moet eten in Spanje als ik daar weer eens kom
quote:Op zondag 1 september 2013 12:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sierd moet oprotten.Haten op SierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weet je niet waar je heen moet in Spanje
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Toefjes+nog-een-user-met-stapels-geld.gifquote:Op zondag 1 september 2013 12:11 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij is second love opgericht door een collectief van echtscheidingsadvocaten. Zou me niks verbazen.
En toch gaan de ouderen alsnog daten. We zijn gewoon hardleers.quote:Op zondag 1 september 2013 12:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik zie een generatiekloof
De jonkies praten schande over second love en de oudere praten over hoeren als de oplossing.
Ja ik wist nu ook dat Ramos de waterpolo vrouwen van Spanje feliciteerde na een herhaling van hun gewonnen finale alsof ze die finale net hadden gespeeldquote:
En als je vrouw je niet meer pijpt?quote:Op zondag 1 september 2013 12:12 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb niks tegen hoeren, alleen vind ik het vrij apart als je 'gewoon' getrouwd bent...
Of jullie geloven gewoon nog in de goedheid van vrouwenquote:Op zondag 1 september 2013 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En toch gaan de ouderen alsnog daten. We zijn gewoon hardleers.
dan is de kans groot dat ze het via second love al bij een ander doetquote:Op zondag 1 september 2013 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En als je vrouw je niet meer pijpt?
Dan dump je die voordat je naar de hoeren gaat.quote:Op zondag 1 september 2013 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
100% gelijk heb je dan om vreemd te gaan.quote:Op zondag 1 september 2013 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf doenquote:Op zondag 1 september 2013 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:
90% van mannen gaat zeker wel is een keer vreemd met een partnerquote:Op zondag 1 september 2013 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En als dat inhoudt dat je per kind 150 euro alimentatie moet betalen, en de rest van je inkomen aan partner alimentatie, totdat je aan het minimum inkomen zit?quote:Op zondag 1 september 2013 12:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan dump je die voordat je naar de hoeren gaat.
Dan had je voordat je ging trouwen moeten bedenken dat je onder huwelijkse voorwaarden had moeten trouwen en dat je dat er in had moeten zetten. Dat in plaats van gemeenschap van goederen.quote:Op zondag 1 september 2013 12:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En als dat inhoudt dat je per kind 150 euro alimentatie moet betalen, en de rest van je inkomen aan partner alimentatie, totdat je aan het minimum inkomen zit?
Je wilt blijven betalen voor seks ?quote:Op zondag 1 september 2013 12:16 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb helemaal geen zin meer om te daten
Een vriendin is duurder dan een paar keer naar de hoeren gaan hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 12:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je wilt blijven betalen voor seks ?
Vakantieveilingenquote:Op zondag 1 september 2013 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Een vriendin is duurder dan een paar keer naar de hoeren gaan hoor.
Niet als je liegt over je loonquote:Op zondag 1 september 2013 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Altijd lief dat je mij apart noemquote:Op zondag 1 september 2013 12:18 schreef Lindgren. het volgende:
Goedemorgen gentlemen en Djeetje.
Mijn hoofd.![]()
Daarom neemt Toefjes er eentje met een goede baan.quote:Op zondag 1 september 2013 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ziet er niet uit neequote:Op zondag 1 september 2013 12:18 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn hoofd.![]()
quote:
Dan nog kom je niet onder kinderalimentatie uit trouwens.quote:Op zondag 1 september 2013 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan had je voordat je ging trouwen moeten bedenken dat je onder huwelijkse voorwaarden had moeten trouwen en dat je dat er in had moeten zetten. Dat in plaats van gemeenschap van goederen.
Als je dat niet hebt gedaan, dan geef ik je toch nog gelijk om naar de hoeren te gaan.
Is niet zo. Ik heb een keer bij een vriendinnetje per wip 50 euro in een pot gedaan. Dat loopt opquote:Op zondag 1 september 2013 12:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hebben we onze dronken zoonquote:Op zondag 1 september 2013 12:18 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn hoofd.![]()
Wie twijfelt er over dan ?quote:Op zondag 1 september 2013 12:19 schreef TBakkert het volgende:
Waarom zijn er nog mensen die twijfelen aan de kwaliteiten van Ander Herrera? Lijkt me precies de speler die United nodig heeft, want hij kan ook nog op de flanken en die zijn ook niet bepaald goed bezet in de huidige selectie.
UH, WIE?quote:Op zondag 1 september 2013 12:19 schreef TBakkert het volgende:
Waarom zijn er nog mensen die twijfelen aan de kwaliteiten van Ander Herrera? Lijkt me precies de speler die United nodig heeft, want hij kan ook nog op de flanken en die zijn ook niet bepaald goed bezet in de huidige selectie.
Stuur een briefquote:Op zondag 1 september 2013 12:19 schreef TBakkert het volgende:
Voor meer dan 30 miljoenquote:Op zondag 1 september 2013 12:19 schreef TBakkert het volgende:
quote:
De helft van die debielen op Voetbalzone.quote:
Wat verwacht je ?quote:Op zondag 1 september 2013 12:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
De helft van die debielen op Voetbalzone.
De hele markt is naar de klote, daar neemt Moyes nu eindelijk genoegen mee. Wenger leeft nog in een wereldje van 5 jaar terug.quote:
Eigenlijk was dit al een tautologie inderdaad...quote:
WAAROM MOETEN MENSEN ALTIJD METEEN EEN ANDERE COACH ER BIJ BETREKKEN DIE ER NIKS MEE TE MAKEN HEEFT ?quote:Op zondag 1 september 2013 12:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De hele markt is naar de klote, daar neemt Moyes nu eindelijk genoegen mee. Wenger leeft nog in een wereldje van 5 jaar terug.
Wat heeft Wenger er mee te maken? Niveautje TedKasteel ditquote:Op zondag 1 september 2013 12:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De hele markt is naar de klote, daar neemt Moyes nu eindelijk genoegen mee. Wenger leeft nog in een wereldje van 5 jaar terug.
Goed, ik schrijf die brief al...quote:Op zondag 1 september 2013 12:23 schreef BDIL het volgende:
Er is echt iets mis met jeugd van tegenwoordig
Kun je Eriksen halen voor 13 miljoen, ga je 30 miljoen bieden op Ander Herreraquote:Op zondag 1 september 2013 12:19 schreef TBakkert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |