Wat boeiend allemaal man. Al een usb-lader aangeschaft bij die Prepper gast?quote:Op zondag 1 september 2013 12:16 schreef Ludd het volgende:
[..]
2006 ook. Maar het wordt ABSOLUUT warmer vergeleken met de afgelopen eeuw. Ik ben de afgelopen uren de weetstatistieken van de afgelopen 100 jaar in een overzicht aan het verwerken. Hier komt een duidelijk beeld uit naar voren. Niet alleen is er een schokkende toename van de gemiddelde maximumtemperatuur, ook is er een enorme toename van het aan dagen dat het warmer dan 25 graden is, met name in juli vergeleken met vroeger.
Ja, je duimen heeft niet geholpen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:54 schreef pepper_961 het volgende:
Sorry ts maar die hogere temperaturen lijken toch echt te gaan komen he?
Vandaag vond ik nog wel mooi weer eigenlijk. De klacht gaat over temperaturen boven de 25 graden. Als het zo is als vandaag hoor je me niet klagen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:46 schreef Kiid het volgende:
Vandaag naar het strand geweest. Ben helemaal verbrand en zo rood als een kreeft, TS. Haha, gr gr ik
quote:Op zondag 1 september 2013 10:22 schreef MichaelScott het volgende:
De winter wordt in ieder geval lekker kout.
Het schijnt verder op te gaan lopen. 29°, lokaal zelfs 30°! Nou heb ik eelt op m'n duimen voor nop.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:47 schreef Ludd het volgende:
[..]
Vandaag vond ik nog wel mooi weer eigenlijk. De klacht gaat over temperaturen boven de 25 graden. Als het zo is als vandaag hoor je me niet klagen.
Ja, het is hier ruim 31 graden geworden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:40 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Het schijnt verder op te gaan lopen. 29°, lokaal zelfs 30°! Nou heb ik eelt op m'n duimen voor nop.
Pech gehad hahaquote:Op donderdag 5 september 2013 18:39 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, het is hier ruim 31 graden geworden.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:03 schreef pepper_961 het volgende:
Ik heb het vandaag redelijk uitgehouden. Ben vooral binnen gebleven onder de ventilator. Maar uiteindelijk moest ik toch ook naar buiten. Om kwart voor 5 onderweg richting werk. Jezus, echt niet normaal, heel mn rug nat! En toen had ik nog niet gewerkt! Op mn werk was het haast niet uit te houden. Stel je voor, je loopt in de sauna en je mag redelijk zware fysieke arbeid verrichten. Zo was het op mn werk. Morgenavond mag ik weer! Yeah!
kutuser ditquote:Op vrijdag 6 september 2013 00:03 schreef pepper_961 het volgende:
Ik heb het vandaag redelijk uitgehouden. Ben vooral binnen gebleven onder de ventilator. Maar uiteindelijk moest ik toch ook naar buiten. Om kwart voor 5 onderweg richting werk. Jezus, echt niet normaal, heel mn rug nat! En toen had ik nog niet gewerkt! Op mn werk was het haast niet uit te houden. Stel je voor, je loopt in de sauna en je mag redelijk zware fysieke arbeid verrichten. Zo was het op mn werk. Morgenavond mag ik weer! Yeah!
Ik hoop het, maar ik dacht eind augustus ook al dat we er van af zouden zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:05 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 2 dagen volhouden, beste zolderkamervrienden. We zijn er bijna.
Achja verlangen naar 18-22 graden en frisse buienquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:22 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik dacht eind augustus ook al dat we er van af zouden zijn.
In 2013 zijn alle 7 dagen geweest waarop het >30 graden was.![]()
Afgelopen jaren waren dat maar 2 dagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |