WEES BLIJquote:Op zondag 1 september 2013 09:54 schreef Ludd het volgende:
Ik was er van uit gegaan dat we, voor wat betreft dit jaar, verlost waren van die hoge temperaturen die dit land deze zomer geteisterd hebben.
Nu zie ik net het weer bericht voor volgende week en blijkt dat de temperaturen weer richting de 30 graden gaan.Het is inmiddels september, zijn we nou nog niet van die ellende af?
Klacht: temperaturen van boven de 25 graden.
Welnee een echte vrouw/man schaamt zich nergens voor. Schamen is voor pubers.quote:Op zondag 1 september 2013 11:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is nou typisch zoiets wat ik toch maar via internet zou bestellen denk ik
Liever dan >25 graden ja! Waar het omgaat is dat het gewoon weer onbehoorlijk warm is. Het wordt steeds warmer in Nederland.quote:Op zondag 1 september 2013 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wil je dan verdomme dat het buiten -10 is
Dikke vrieskou is ook wel eens lekker voor een tijdje.quote:Op zondag 1 september 2013 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wil je dan verdomme dat het buiten -10 is
Dat inderdaad. Ik wil minimaal tot eind november zonnig weer en een graad of 23. Gewoon ter compensatie van dat koude en grijze voorjaar.quote:Op zondag 1 september 2013 10:25 schreef daNpy het volgende:
Vergeten dat het t/m juni alleen maar kutweer en koud is geweest?
Het wordt steeds warmer??quote:Op zondag 1 september 2013 11:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Liever dan >25 graden ja! Waar het omgaat is dat het gewoon weer onbehoorlijk warm is. Het wordt steeds warmer in Nederland.
Global warming?
2006 ook. Maar het wordt ABSOLUUT warmer vergeleken met de afgelopen eeuw. Ik ben de afgelopen uren de weetstatistieken van de afgelopen 100 jaar in een overzicht aan het verwerken. Hier komt een duidelijk beeld uit naar voren. Niet alleen is er een schokkende toename van de gemiddelde maximumtemperatuur, ook is er een enorme toename van het aan dagen dat het warmer dan 25 graden is, met name in juli vergeleken met vroeger.quote:Op zondag 1 september 2013 12:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het wordt steeds warmer??We hebben het koudste voorjaar gehad sinds 40 jaar of zo. Sommige maanden waren sinds 1901 niet zo koud geweest. Dat noem ik geen global warming. En dit was gewoon een lekkere zomer.
De zomer van 2003, die was pas heet.
Schokkend zeg!!!!!quote:Op zondag 1 september 2013 12:16 schreef Ludd het volgende:
[..]
2006 ook. Maar het wordt ABSOLUUT warmer vergeleken met de afgelopen eeuw. Ik ben de afgelopen uren de weetstatistieken van de afgelopen 100 jaar in een overzicht aan het verwerken. Hier komt een duidelijk beeld uit naar voren. Niet alleen is er een schokkende toename van de gemiddelde maximumtemperatuur, ook is er een enorme toename van het aan dagen dat het warmer dan 25 graden is, met name in juli vergeleken met vroeger.
Ik vind het verontrustend. Er komen simpelweg steeds meer warme dagen.quote:Op zondag 1 september 2013 12:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Schokkend zeg!!!!!
De temperaturen op de aarde flucteren al miljoenen jaren
Dat zal je mij nooít horen zeggen. Ik houd echt van de winter.quote:
OP beter lezen. Klacht is niet over actuele temperatuur maar over de vooruitzichten voor volgende week. Weer vandaag is perfect.quote:Op zondag 1 september 2013 12:56 schreef BesottedOrb het volgende:
Ik weet niet waar jij leeft maar hier is het geen 25 graden
honten*quote:
Ja en daarna breekt de ijstijd weer aan. De aarde is ouder dan de meeste mensen en wij leven niet lang genoeg om een cyclus mee te maken...quote:Op zondag 1 september 2013 12:44 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik vind het verontrustend. Er komen simpelweg steeds meer warme dagen.
Correctie: Ouder dan alle mensenquote:Op zondag 1 september 2013 13:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja en daarna breekt de ijstijd weer aan. De aarde is ouder dan de meeste mensen en wij leven niet lang genoeg om een cyclus mee te maken...
Pun intendedquote:Op zondag 1 september 2013 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Correctie: Ouder dan alle mensen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |