waarvoor dankquote:Op maandag 9 september 2013 04:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
#177 nipt gewonnen: zzz - Judith_1973 385 - 378
#48 was spannend tot ik een dubbele TW weggaf, die ook direct gegrepen werd: Elzass - ziggyziggyziggy 488 - 437
Daar gaan mijn bonuspunten.quote:Op maandag 9 september 2013 21:42 schreef crv het volgende:
Wat betreft Jos, vindt ik vreemd. Hij is toch normaal gesproken een regelmatige speler. Ik will hem het voordeel van de twijfel geven en hem laten uitleggen wat de reden voor de tijdsoverschrijdingen is.
hoezoquote:
Geen idee wat de reden was, maar ik heb hem inmiddels gesproken, hij vroeg of ik het spel over wilde doen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:42 schreef crv het volgende:
Wat betreft Jos, vindt ik vreemd. Hij is toch normaal gesproken een regelmatige speler. Ik will hem het voordeel van de twijfel geven en hem laten uitleggen wat de reden voor de tijdsoverschrijdingen is.
Vanwege je voordeel van de twijfel als spelleiderquote:
Mja, meneer heeft welgeteld 1 woord gelegd de afgelopen 6 dagen bij mij.quote:He is aan jouw om te beslissen wat je ermee doet, ik geef alleen mijn mening. ik zou zo nooit willen winnen
Dit heb ik gezegd als speler en niet als spelleider.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:49 schreef ursel het volgende:
Vanwege je voordeel van de twijfel als spelleider
De situatie is simpel. Degene die resigned (om wat voor reden dan ook heeft "officieel" verloren.quote:[..]
Mja, meneer heeft welgeteld 1 woord gelegd de afgelopen 6 dagen bij mij.
quote:Op maandag 9 september 2013 08:47 schreef Oognip het volgende:
Ik beschouw #67 tegen Jos melden als afgelopen. Hij heeft inmiddels 86 uur niet gereageerd en het spel is nog niet geresigned dus dat klopt niet. De score is: JosDaBosS - Socks_: 250 - 162
quote:Op maandag 9 september 2013 11:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat was dan een makkelijk potje. Stond net 20 - 20 hier
quote:Op maandag 9 september 2013 18:57 schreef Dactylus het volgende:
Oke, in dat geval:
#62 Jos 137 - 81 Paulo, na resigning van Jos.
Remlof, hoe zet je die screenshots neer?
Wat is de reden dat je die potten met Jos nog niet hebt verwerkt? De juiste stand heb ik gisteren al doorgegeven.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:03 schreef crv het volgende:
[..]
Dit heb ik gezegd als speler en niet als spelleider.
[..]
De situatie is simpel. Degene die resigned (om wat voor reden dan ook heeft "officieel" verloren.
Het is aan jou of je de pot wilt overspelen of niet.
Overigens heb ik deze potten nog niet verwerkt. voor zover nog niet doorgegeven wel even de juiste eindstand plaatsen zodat we daar nog wat mee kunnen
Haal dan een stukje van de foto af?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:02 schreef Schunckelstar het volgende:
Nu weet ie wel mijn letters, maar pech gehad:P
Te veel moeitequote:Op dinsdag 10 september 2013 13:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haal dan een stukje van de foto af?
Netjes hoor!
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogste woordscore?
Ik heb ze verwerkt naar aanleiding van de posts van de tegenspelers van jos:quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:52 schreef crv het volgende:
Even voor het gemak de jos-potten verzameld
In overleg met Jos ga ik dat wel doen. Als die pot gestart is word het wel neergezet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:37 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]![]()
![]()
Stand bijgewerkt: September
[..]
Ik heb ze verwerkt naar aanleiding van de posts van de tegenspelers van jos:
#62 0-81
#67 0-162
#72 0-20
Mochten de tegenspelers alsnog willen spelen dan kunnen we de uitslagen alsnog aanpassen.
O, okee...quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:52 schreef Dactylus het volgende:
Ryan, hij gaf me in de chatroom van ons potje aan het erg druk te hebben momenteel. Hij kan volgende week wel weer spelen begreep ik.
hup djeepquote:
enkel deze pot hoor omdat PHK slechts 1 verliespot pas heeft (tegen mij)quote:Op woensdag 11 september 2013 00:41 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Fijn dat je nu eens voor mij bent
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:18 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#119 gewonnenursels - ootw 389 - 487
Verdrongen ... Zullen we maar overspelen ? 😄😜quote:Op woensdag 11 september 2013 18:22 schreef Schunckelstar het volgende:
godver, mijn beste resultaat ooit en dan wis ik per ongeluk het potje![]()
weet jij de stand nog evert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |