Voor dat laatste heb je onder andere mij als tegenstander eh :p Gefeliciteerd in elk geval..quote:Op zondag 8 september 2013 00:19 schreef Oognip het volgende:
Ik wil al een half uur slapen maar het was té spannend
#10: djeep_64 - Socks_: 454 - 467.
Ik heb gewoon gewonnen van de nummer 1 van vorige maandik win niet veel, maar dit dan weer wel
En verdiend!quote:Op zondag 8 september 2013 00:19 schreef Oognip het volgende:
Ik wil al een half uur slapen maar het was té spannend
#10: djeep_64 - Socks_: 454 - 467.
Ik heb gewoon gewonnen van de nummer 1 van vorige maandik win niet veel, maar dit dan weer wel
Oh ja!quote:Op zondag 8 september 2013 19:28 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Voor dat laatste heb je onder andere mij als tegenstander eh :p Gefeliciteerd in elk geval..
0 - 162 dus.quote:Op maandag 9 september 2013 08:47 schreef Oognip het volgende:
Ik beschouw #67 tegen Jos melden als afgelopen. Hij heeft inmiddels 86 uur niet gereageerd en het spel is nog niet geresigned dus dat klopt niet. De score is: JosDaBosS - Socks_: 250 - 162
Hier ondertussen ook al op meer dan 3 dagen tegen Josquote:Op maandag 9 september 2013 08:47 schreef Oognip het volgende:
Ik beschouw #67 tegen Jos melden als afgelopen. Hij heeft inmiddels 86 uur niet gereageerd en het spel is nog niet geresigned dus dat klopt niet. De score is: JosDaBosS - Socks_: 250 - 162
Daar klopt niks van. Inmiddels zit ik op 90 uurquote:Op maandag 9 september 2013 11:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Hier ondertussen ook al op meer dan 3 dagen tegen Jos
Dat was dan een makkelijk potje. Stond net 20 - 20 hierquote:Op maandag 9 september 2013 11:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar klopt niks van. Inmiddels zit ik op 90 uurIn de spelregels van het topic staat dat bij tijdsoverschrijding diskwalificatie volgt dus het lijkt me duidelijk dat we gewonnen hebben.
Mocht ook wel een makkelijk potje toch? Je hebt net zo'n zwaar potje tegen mij achter de rugquote:Op maandag 9 september 2013 11:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat was dan een makkelijk potje. Stond net 20 - 20 hier
Ja, idd. Jij was heul niet lief niet in dat potjequote:Op maandag 9 september 2013 11:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mocht ook wel een makkelijk potje toch? Je hebt net zo'n zwaar potje tegen mij achter de rug
Doen we nog een potje?quote:Op maandag 9 september 2013 11:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, idd. Jij was heul niet lief niet in dat potje
Ahhh.. Niet meer. JosDaBoss` resigned.quote:Op maandag 9 september 2013 12:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Top, heb er toch eentje op onhold staan.
Na hoeveel uur?quote:Op maandag 9 september 2013 17:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Ahhh.. Niet meer. JosDaBoss` resigned.
Dat is gek, tenzij ie zelf heeft geresigned. Anders zou het kunnen dat ze de timeout hebben verhoogd van 72 naar 96 uur.quote:Op maandag 9 september 2013 17:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Stond op 3 dagen sinds vanochtend. Denk zo rond de 80 hier ofzo.
Die stand doorgeven. Zou niet eerlijk zijn om het potje dan opnieuw te spelenquote:Op maandag 9 september 2013 18:19 schreef Dactylus het volgende:
Als je tegenstander resignd, die stand dan doorgeven of potje overspelen?
Maar degene die resigned heeft dan natuurlijk wel automatisch verloren, al stond ie voorquote:Op maandag 9 september 2013 18:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die stand doorgeven. Zou niet eerlijk zijn om het potje dan opnieuw te spelen
Op een iPad of iPhone een screenshot maken door homeknop en aan/uitknop tegelijk in te drukken en dat screenshot upload ik dan met FTP Picture Upload naar m'n eigen webserver.quote:Op maandag 9 september 2013 18:57 schreef Dactylus het volgende:
Remlof, hoe zet je die screenshots neer?
iPad/iPhone... beiden nog niet in bezit. Helaasch...quote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Op een iPad of iPhone een screenshot maken door homeknop en aan/uitknop tegelijk in te drukken en dat screenshot upload ik dan met FTP Picture Upload naar m'n eigen webserver.
Ik zie hier ook wel eens screenshots van Android, dus daarmee kan het ook. Ik weet alleen niet hoe.quote:Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef Dactylus het volgende:
[..]
iPad/iPhone... beiden nog niet in bezit. Helaasch...
Uiteraard.quote:Op maandag 9 september 2013 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar degene die resigned heeft dan natuurlijk wel automatisch verloren, al stond ie voor
Die heb ik meteen in mijn galerij opgeslagen.quote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Op een iPad of iPhone een screenshot maken door homeknop en aan/uitknop tegelijk in te drukken en dat screenshot upload ik dan met FTP Picture Upload naar m'n eigen webserver.
zelfde manierquote:Op maandag 9 september 2013 19:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie hier ook wel eens screenshots van Android, dus daarmee kan het ook. Ik weet alleen niet hoe.
Anyone?
Behalve als je een oude Androidversie hebt, dan is het home ingedrukt houden terwijl je back even indrukt.quote:
daar benne we toch voorquote:Op zaterdag 7 september 2013 00:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dank je dat je het gefixt hebt, vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |