Zwemmen in zee doe ik niet aan.quote:
Zwemmen is een groot woord maar afkoelen in de zee. Drijven op mijn vet. In de golven springen.quote:Op zondag 1 september 2013 04:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Zwemmen in zee doe ik niet aan.
Zwemmen überhaupt niet.
Oh. Ik kan nu hele lieve dingen gaan zeggen maar die weet je zelf ook wel. Ik bedoelde meer dat ik geen zin had om dat soort dingen hier te gaan vertellen. bedoelde het niet lullig, maakte er een beetje een grapje van. Ik verbaas me er soms over dat niet iedereen weet dat we exen zijn.quote:
jaja we snapten hetquote:Op zondag 1 september 2013 04:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh. Ik kan nu hele lieve dingen gaan zeggen maar die weet je zelf ook wel. Ik bedoelde meer dat ik geen zin had om dat soort dingen hier te gaan vertellen. bedoelde het niet lullig, maakte er een beetje een grapje van. Ik verbaas me er soms over dat niet iedereen weet dat we exen zijn.
Gewoon op een terras neerploffen dus.quote:Op zondag 1 september 2013 04:54 schreef liesje1979 het volgende:
Het wordt volgende week 27 graden ofzo?
<- Ik doe mijn best jullie te begrijpen.quote:Op zondag 1 september 2013 04:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
jaja we snapten het
de NWS SC is niet zo serieus
Viel ook totaal niet op ofzo.quote:Op zondag 1 september 2013 04:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er soms over dat niet iedereen weet dat we exen zijn.
Ik doe soms een poging op zulke dagen maar ik heb het een beetje opgegeven.quote:Op zondag 1 september 2013 04:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Gewoon op een terras neerploffen dus.
Niet moeilijk. Zitten, hangen en bier drinken.quote:Op zondag 1 september 2013 04:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik doe soms een poging op zulke dagen maar ik heb het een beetje opgegeven.
gewoon naar Den Haag komen volgende keerquote:Op zondag 1 september 2013 04:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik doe soms een poging op zulke dagen maar ik heb het een beetje opgegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |