Hij heeft m gewoon onleesbaar gemaakt.quote:Op zondag 1 september 2013 01:54 schreef Topiek het volgende:
Is deze auto wel van jou? Het kenteken lijkt gephotoshopt.
Waarom dan? Als je de auto koopt dan zie je het kenteken toch ook? Of haalt TS het kenteken van de auto af tijdens het kopen? Ik zou dit niet vertrouwen hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 01:58 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Hij heeft m gewoon onleesbaar gemaakt.
quote:Op zondag 1 september 2013 01:59 schreef Topiek het volgende:
[..]
Waarom dan? Als je de auto koopt dan zie je het kenteken toch ook? Of haalt TS het kenteken van de auto af tijdens het kopen? Ik zou dit niet vertrouwen hoor.
Zet jij ff je persoons gegevens hier neer danquote:Op zondag 1 september 2013 01:59 schreef Topiek het volgende:
[..]
Waarom dan? Als je de auto koopt dan zie je het kenteken toch ook? Of haalt TS het kenteken van de auto af tijdens het kopen? Ik zou dit niet vertrouwen hoor.
Ja, want iedereen rijd op straat met z'n persoonsgegevens voor en achter op z'n autoquote:Op zondag 1 september 2013 02:21 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Zet jij ff je persoons gegevens hier neer dan
quote:Op zondag 1 september 2013 01:59 schreef Topiek het volgende:
[..]
Oké, was het een automaat geweest dan had ik zeker wel interesse gehadquote:Op zondag 1 september 2013 11:14 schreef YoshiBignose het volgende:
Ah vergeten erbij te zetten, handgeschakelde 4-bak. Gaat verbazingwekkend hard
Zeker. Bazenbakquote:
Schade geeft TS zelf al aan, bouwjaar ook, nieuwwaarde is weinig relevant.quote:Op zondag 1 september 2013 12:26 schreef Snoepje5 het volgende:
Duidelijk iets te verbergen.. Met kenteken kun je allerlei zaken controleren als schade, bouwjaar, nieuwwaarde.. Waarom mag een potentiële koper dat niet weten voordat deze gaat kijken?
Ook geen foto's interieur.. Vaag gedoe.
Maar start ie wel? Met een lege accu doet dat ding toch helemaal niks?quote:
Ah zo, hoe laad je hem nu op dan? Kun je zo'n ding er makkelijk uit halen om thuis aan het stopcontact te hangen ofzo? En wat zou het kosten om het te repareren?quote:Op zondag 1 september 2013 19:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Klopt, dus moet je de accu op een andere manier opladen
Lage kilometerstand geen idee. De auto is wel uit Duitsland geïmporteerd, dus de kans dat die 137.000 klopt is vrij klein.quote:Op zondag 1 september 2013 21:16 schreef Drommelsch85 het volgende:
Dik hoor!
Vanwaar de lage kilometerstand? Wat is het verbruik gemiddeld? Onderhoudshistorie?
Serieuze interesse overigens.
Tja ff aan de acculader idd. Het probleem is dat ik geen idee heb wat het is. Een jaar terug ofzo was de dynamo al vervangen toen hij niet meer oplaadde maar na een tijdje was het weer mis. Ook de spanningsregelaar is vervangen. Tja, wat blijft er over? Je zou het even goed uit moeten meten ofzo en dan de oorzaak achterhalen.quote:Op zondag 1 september 2013 23:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah zo, hoe laad je hem nu op dan? Kun je zo'n ding er makkelijk uit halen om thuis aan het stopcontact te hangen ofzo? En wat zou het kosten om het te repareren?
De accu zelf? Bekabeling?quote:Op maandag 2 september 2013 08:29 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Lage kilometerstand geen idee. De auto is wel uit Duitsland geïmporteerd, dus de kans dat die 137.000 klopt is vrij klein.
Verbruik zo'n 1 op 8. Stadsverkeer is gewoon killing
Ik heb wat facturen erbij van onderhoud. Kleppen zijn gesteld een aantal maanden geleden, daardoor loopt de motor veel beter.
[..]
Tja ff aan de acculader idd. Het probleem is dat ik geen idee heb wat het is. Een jaar terug ofzo was de dynamo al vervangen toen hij niet meer oplaadde maar na een tijdje was het weer mis. Ook de spanningsregelaar is vervangen. Tja, wat blijft er over? Je zou het even goed uit moeten meten ofzo en dan de oorzaak achterhalen.
Ja heb ook een E21 gehad. Dat is heel anders. Lekker hoeken in dat dingquote:Op maandag 2 september 2013 10:49 schreef Nick1983 het volgende:
Heb zelf een tijd een 3-serie gereden uit 1977 en dat was echt een hele fijne auto. Deze ziet er ook heel erg netjes uit. De 4 versnellingen zijn zat en qua toeren kom je prima uit
De accu zelf is het niet, heb er meerdere getest. Bekabeling kan... ik ben niet zo technisch verder...quote:
Koop hem en los het opquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |