SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was gisteren, nu positief naar de toekomst kijken.
Wie regelt nu de roti daar ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:39 schreef hafcfan het volgende:
Hoop dat Lerin het red. Zou hem missen.Was ook een hele aardige kerel.
Tuurlijk redt hij hetquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:39 schreef hafcfan het volgende:
Hoop dat Lerin het red. Zou hem missen.Was ook een hele aardige kerel.
Sky meldt dat de huur rond is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:41 schreef _NZT_ het volgende:
Wat is nu precies die geruchten rond Tom Carroll?
Huren van Tottenham Hotspurquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sky meldt dat de huur rond is.
Ok, bij Wikipedia staat al zelfs dat hij bij Ajax speeltquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sky meldt dat de huur rond is.
Ja ik vind dat ook best treurig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Huren van Tottenham Hotspur![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Huren van Tottenham Hotspur![]()
![]()
Dit...beetje andermans talentjes oplaten groeien om ze vervolgens weer weg zien te gaanquote:
Dat moet je niet doen als je Ajax bent.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:44 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dit...beetje andermans talentjes oplaten groeien om ze vervolgens weer weg zien te gaan
Volgens die wiki is het juist een creatieve speler ofzo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:45 schreef Pedroso het volgende:
Engelsen voegen vaak alleen wat toe in Nederlands als ze fysiek sterk zijn en er inkleunen.
Heb niet de indruk dat deze Caroll daar de speler naar is.
Op Rooney na kunnen ze er geen reet vanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens die wiki is het juist een creatieve speler ofzo.
Volgens mij zo'n all-rounder die over een jaartje of 5 pas echt goed is (als ie dat word)quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:45 schreef Pedroso het volgende:
Engelsen voegen vaak alleen wat toe in Nederlands als ze fysiek sterk zijn en er inkleunen.
Heb niet de indruk dat deze Caroll daar de speler naar is.
En als hij echt zo goed zou zijn, had de Spurs Eriksen niet gehaald.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op Rooney na kunnen ze er geen reet van
Je vergeet Lampard Gerrard en JTquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op Rooney na kunnen ze er geen reet van
Dat ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als hij echt zo goed zou zijn, had de Spurs Eriksen niet gehaald.
Hij is wel goed als ik de verhalen mag geloven, maar geen Eriksen. Anders koop je geen 21 jarige creatieve speler om je eigen creatieve speler weer te verhurenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is het wel een waanzinnig talent. Maar dat lijkt me sterk.
quote:
quote:Tottenham want Carroll to gain more experience, but they have been stunned by his progress in the past few months and are convinced he is first team material.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)fered-Ajax-loan.html
Misschien zien ze Duarte als VM ofzo en Andersen als linksbuiten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:48 schreef Gruisman het volgende:
Wat is het nut van die Carroll.. je hebt nu al De Jong, Duarte,Schone,Andersen en Serero
neequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien zien ze Duarte als VM ofzo en Andersen als linksbuiten.
Ik vind het meer een mes in de rug voor zowel Serero als Andersen. Tottenham lacht zich doodquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien zien ze Duarte als VM ofzo en Andersen als linksbuiten.
Ik zie dan ook liever Serero en Andersen spelen. Maarja paniek hè.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:52 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik vind het meer een mes in de rug voor zowel Serero als Andersen. Tottenham lacht zich doodals die zo goed was hadden ze Eriksen wel niet gehaald hebben toch. Ze zijn zelfs even oud dacht ik.
Tottenham lacht zich sowieso dood... fans van verschillende clubs (Arsenal, Tottenham en Liverpool) hadden het al weer over 'het koopje Eriksen'quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:52 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik vind het meer een mes in de rug voor zowel Serero als Andersen. Tottenham lacht zich doodals die zo goed was hadden ze Eriksen wel niet gehaald hebben toch. Ze zijn zelfs even oud dacht ik.
Carroll word wel hoog gewaardeerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:52 schreef Gruisman het volgende:
[..]
http://www.spurs-web.com/(...)lub-for-tom-carroll/quote:Tom Carroll is, without doubt, Tottenham’s most highly rated young player. He has developed significantly since graduating to Spurs’ first team squad in 2010, and his huge potential has excited the Tottenham community. Carroll is a ball-playing, creative central midfield player, in the same mould as Andrés Iniesta and Luka Modrić and many believe that he will be a star at White Hart Lane in the future. He has impeccable vision, fantastic passing ability and range and is surprisingly brave in the tackle for a player with a build as slight as his. He has performed admirably whenever asked to appear for Spurs from the bench, and his performance away from home against Basel last season in particular was superb and the can be looked upon with a great deal of optimism. I genuinely believe that if he is managed properly, Tom can become an extremely good midfielder, and one who is capable of being a key player for Tottenham for years to come.
http://bleacherreport.com(...)-potential-greatnessquote:On paper, Paulinho forms a complete midfield three with teammates Sandro and Mousa Dembélé, but it dashes the hopes of Carroll.
Last season, you just had to marvel at Carroll's technical aptitude when he was given a run by Villas-Boas in the Europa League.
Starting alongside the more experienced Tom Huddlestone against Maribor, a team that would finish at the bottom of the group, Carroll registered 21 more passes than Huddlestone.
Who made the most passes match? Carroll, with 87.
Carroll was calm in possession during the 0-0 draw against Lazio, whereas their more established players were erratic with the ball.
En wij deden het nog altijd zo goed bij Engelse teamsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Tottenham lacht zich sowieso dood... fans van verschillende clubs (Arsenal, Tottenham en Liverpool) hadden het al weer over 'het koopje Eriksen'
Duarte is geen VM en Andersen geen linksbuiten. Als Andersen al een flankspeler is, dan is hij rechts.quote:
Schöne was ook geen VM bij NEC, maar de Boer liet hem daar toch vaak spelen. Dus dat zegt me niet zoveel. En Andersen speelt vaker op links dan op rechts hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Duarte is geen VM en Andersen geen linksbuiten. Als Andersen al een flankspeler is, dan is hij rechts.
Niet eens zo heel relevant. Het gaat mij meer om onze eigen spelers. Als ze hem aan Ajax verhuren zal die wel verplicht een aantal wedstrijden moeten spelen, als hij heel erg gewaardeerd wordt zal dat wel een hoog aantal wedstrijden zijn. Andersen en/of Serero zullen dan dus niet spelen. Eind van het seizoen: Carroll leuk aantal potjes gespeeld en gaat weg bij Ajax.. wij hebben er dan niks meer aan. En Serero en Andersen zijn weer een jaartje ouder en hebben dan nog steeds nauwelijks gespeeld. Topquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Carroll word wel hoog gewaardeerd
[..]
http://www.spurs-web.com/(...)lub-for-tom-carroll/
[..]
http://bleacherreport.com(...)-potential-greatness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |