Meestal niet nee, maar ach, wie is ts om daar over te oordelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Leuk voor een paar wilde nachten maar op de lange termijn heb je er niks aan
Hij heeft het nátuurlijk gevraagd...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoe weet je eigenlijk dat ze een seksuele relatie hadden?
dat weet ik niet, neem aan dat het een stel was, maar dat hoeft niet zo te zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoe weet je eigenlijk dat ze een seksuele relatie hadden?
Waarom beweer je dan in OP dat ze een relatie hebbenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:29 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
dat weet ik niet, neem aan dat het een stel was, maar dat hoeft niet zo te zijn
0 procent zeker of 100 procentquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:30 schreef arjan1212 het volgende:
Dus jij zorgt ervoor dat je voordat je iets zegt dat 100% zeker weet.
Dit soort verhalen zijn altijd te mooi om waar te zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:37 schreef PalmRoyale het volgende:
Mijn vriendin is 43(ik ben 37 dus bij ons is het verschil niet zo groot).
Toen ik 22 heb ik trouwens een paar maanden iets gehad met een vrouw van 31. Zij was seksuologe en mijn god, wat heb ik veel van haar geleerd
Waarom overkomt mij zoiets nou nooit?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:37 schreef PalmRoyale het volgende:
Toen ik 22 heb ik trouwens een paar maanden iets gehad met een vrouw van 31. Zij was seksuologe en mijn god, wat heb ik veel van haar geleerd
Je bent een kneus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:42 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Waarom overkomt mij zoiets nou nooit?
Wat voor een autist je bent? Dat hadden we je hier ook wel kunnen vertellenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:37 schreef PalmRoyale het volgende:
Ow ja, vergeet ik ook steeds.quote:
Je bent echt geil enzo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:46 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Ow ja, vergeet ik ook steeds.
Gelukkig maar dat er ervaringsdeskundigen zoals jou rondzwerven hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |