Wattan?quote:
Vies, vettig, zompig. Heb iig nog nooit een lekkere loempia gegeten bij een kraam.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wattan?
Of moet ik doordenken bij het woord 'kraam'?
Een gevalletje aandacht tekort.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:53 schreef LelijKnap het volgende:
Misschien moeten jullie eens beginnen met nadenken i.p.v. als een stel loopse teefjes achter automobielen aan te rennen.
Een loempia is toch per definitie vettig?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vies, vettig, zompig. Heb iig nog nooit een lekkere loempia gegeten bij een kraam.
Doordenken bij kraam?
Wat een enge UI heb jij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:53 schreef LelijKnap het volgende:
Misschien moeten jullie eens beginnen met nadenken i.p.v. als een stel loopse teefjes achter automobielen aan te rennen.
Dat is inderdaad veelal het geval bij dat volk dat in mooie auto's wil rijden.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:02 schreef xminator het volgende:
Paupert is ook nog eens jaloers. Heb van de week een gloednieuwe mercedes aangeschaft. Gewoon omdat het kan.
En op welke bevindingen trek jij deze boude conclusie?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]![]()
Duidelijk dat jij niet te midden van (extreme) welvaart bent opgegroeid.
Ook altijd beter om niet in (extreme) welvaart (sowieso kkterm) geboren te worden en daarna in luxe te leven dan wel in welvaart geboren te worden maar daarna maar een marginaal bestaan te hebbenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:06 schreef xminator het volgende:
Nu kan ik het wel betalen en loop ik ermee te shinen
Omdat een Mercedes in de wat rijkere kringen vooral als goedkope en patserige troep wordt aanschouwd. Auto's van dit merk worden in die kringen veelal aangeduid als 'taxi'quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:06 schreef Dven het volgende:
En op welke bevindingen trek jij deze boude conclusie?
quote:
Waar haal jij je loempia's dan? En hoe moeten ze zijn?quote:Heb iig nog nooit een lekkere loempia gegeten bij een kraam.
Bevalling.quote:Doordenken bij kraam?
De wat rijkere kringenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Omdat een Mercedes in de wat rijkere kringen veelal een goedkope en patserige troep wordt aanschouwd. Auto's van dit merk worden in die kringen veelal aangeduid als 'taxi'![]()
En terecht.
En daarnaast was de kans groter geweest dat hij had geleerd dat het bezitten van overbodige materie niet gelukkig en succesvol maakt.
Beweer ik dat danquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Omdat een Mercedes in de wat rijkere kringen vooral als goedkope en patserige troep wordt aanschouwd. Auto's van dit merk worden in die kringen veelal aangeduid als 'taxi'![]()
En terecht.
En daarnaast was de kans groter geweest dat hij had geleerd dat het bezitten van overbodige materie niet gelukkig en succesvol maakt.
Zoals ik reeds heb gezegd een gevalletje aandachts tekortquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:11 schreef Dven het volgende:
[..]
De wat rijkere kringenGelukkig pak je dan een gedeelte van de bevolking waar nog geen % bij hoort.
Sowieso doe je eigenlijk alleen maar weinig zeggende opmerkingen, puur om wat reacties los te peuteren.
Overbodig is een mening overigens.
De rijkste kringen had ik ook wel kunnen zeggen inderdaadquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:11 schreef Dven het volgende:
De wat rijkere kringen Gelukkig pak je dan een gedeelte van de bevolking waar nog geen % bij hoort.
Sowieso doe je eigenlijk alleen maar weinig zeggende opmerkingen, puur om wat reacties los te peuteren.
Overbodig is een mening overigens.
Hoe kom je daar bij ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:11 schreef Fogel het volgende:
LelijKnap faalt met veel dingen in het leven
bedankt voor deze wijsheidquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De rijkste kringen had ik ook wel kunnen zeggen inderdaad. Ik wil maar zeggen, degene aan de top zien gewoon wat meer.
NO SHITquote:Jouw mening, is overigens ook een mening.
Hey, jij hebt echt een enge UI man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De rijkste kringen had ik ook wel kunnen zeggen inderdaad. Ik wil maar zeggen, degene aan de top zien gewoon wat meer.
Jouw mening, is overigens ook een mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |