'Hoe lang ben jij als vrouw zijnde gelikt door je partner'quote:Op zondag 1 september 2013 00:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Goed voor mijn buikspieren
SEX / Doorvraagtopic
Leven is hard(!)quote:Op zondag 1 september 2013 00:34 schreef chroestjov het volgende:
Had je maar niet lelijk moeten zijn.
ik zit al op 1/3...quote:Op zondag 1 september 2013 00:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het leven maakt iedereen kapot.
En vermoordt ze daarnaquote:Op zondag 1 september 2013 00:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het leven maakt iedereen kapot.
Hoe weet je dat?quote:
En het komt er mee weg.quote:
De TS wil geen seks hoor.quote:
Er zijn genoeg lelijke mensen die een relatie hebben hoor.quote:Op zondag 1 september 2013 00:34 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben Meloewa niet.quote:Op zondag 1 september 2013 00:34 schreef chroestjov het volgende:
ziet er altijd een beetje zielig uitquote:Op zondag 1 september 2013 00:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Er zijn genoeg lelijke mensen die een relatie hebben hoor.
Alleen met andere lelijkerds, dat telt niet.quote:Op zondag 1 september 2013 00:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Er zijn genoeg lelijke mensen die een relatie hebben hoor.
Goede constatering.quote:
Weet ik.quote:Op zondag 1 september 2013 01:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Alleen met andere lelijkerds, dat telt niet.
[..]
Goede constatering.
Dan vraag je iemand of ze je vriendin wil zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:00 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik zou graag een vriendin willen. Ik wil gewoon heel graag iemand die van me houdt, iemand die ik een beetje kan knuffelen en met wie ik lief kan praten maar ik heb er geen
Waarom?quote:Op zondag 1 september 2013 01:18 schreef Adames het volgende:
[..]
ziet er altijd een beetje zielig uit
kan een misplaatst superioriteitsgevoel zijn, maar als je echt kanjerlelijke mensen samen ziet, denk je toch altijd: wat leuk dat ze elkaar toch zo hebben leren kennen, maar ziet het er toch wat treurig uitquote:
Ik krijg ook altijd medelijden.quote:Op zondag 1 september 2013 01:33 schreef Adames het volgende:
[..]
kan een misplaatst superioriteitsgevoel zijn, maar als je echt kanjerlelijke mensen samen ziet, denk je toch altijd: wat leuk dat ze elkaar toch zo hebben leren kennen, maar ziet het er toch wat treurig uit
Je broek?quote:Op zondag 1 september 2013 02:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik heb het al maanden uit en ik heb het als traumatisch ervaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |