Ik respecteer vrouwen. Ik zou dat nooit doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:49 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder dat ik de ware hier waarschijnlijk niet zal vinden. Zijn toch allemaal mannen hier die "vrouwen" topics aanmaken? Of vergis ik me?
Awhh gefeliciteerd, tantequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag mijn net geboren nichtje en ben verliefd
Niet? Misschien dat ik dan toch nog een leuke jongen op FOK! ontmoet... ooit...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik respecteer vrouwen. Ik zou dat nooit doen.
Ik vind jou wel bij F1978 passen, gewoon op de manier hoe jullie beide posten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:52 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Niet? Misschien dat ik dan toch nog een leuke jongen op FOK! ontmoet... ooit...
Sommige misschien. Dit hoeft uiteraard niet te betekenen dat iedereen hier zo is. Ik in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:52 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Niet? Misschien dat ik dan toch nog een leuke jongen op FOK! ontmoet... ooit...
Als ik wist wie dat wasquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind jou wel bij F1978 passen, gewoon op de manier hoe jullie beide posten.
Blijft ook maar doorgaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind jou wel bij F1978 passen, gewoon op de manier hoe jullie beide posten.
Lijkt het wel opquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:55 schreef BestIEverHad het volgende:
Heeft TS nou een date geregeld of niet?
Zie: KLB / ik wil een vriendinquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:56 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Wie? Moeten we een feestje organiseren?
Oja, ik zie je linkje... ik ken hem wel, maar hij is te oudquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Heeft het vooral over sex. Obsessie enzo.
Als hij jonger was, had hij dan een kans gehad bij jou?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:57 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Oja, ik zie je linkje... ik ken hem wel, maar hij is te oud
Wat vind jij precies 'te oud'?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:57 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Oja, ik zie je linkje... ik ken hem wel, maar hij is te oud
Weet ik veel?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als hij jonger was, had hij dan een kans gehad bij jou?
Ik vind 'm heel eerlijk te zijn wel vermakelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, voor het eerst irriteer ik me aan een user terwijl ik diegene niet ken.
Ach, lopen genoeg jonge goden hier rond.quote:
Goed voor mijn buikspierenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind 'm heel eerlijk te zijn wel vermakelijk.
Kan die tenenkrommende reacties altijd wel waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |