SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen 40-45 als verwachtte uitslagquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zou de 100 ook op het scorebord komen?
Hoe gaat het met VVV in de onderste regionen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik had je eerder verwacht Stijn.
Ik wilde Schenk nemen, maar klikte per ongeluk een andere verdediger van GAE aan. Door de transactie en de 10% eraf was ik vervolgens door mijn geld heen waardoor Schenk niet meer mogelijk was.quote:
Uiteraard, al heb ik gekozen voor Marnix Kolder. Alleen is er het probleem dat hij geen assist gegeven heeft of een goal heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde Schenk nemen, maar klikte per ongeluk een andere verdediger van GAE aan. Door de transactie en de 10% eraf was ik vervolgens door mijn geld heen waardoor Schenk niet meer mogelijk was.
Ik hoop dat je met mij meeleeft.
xdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
19:13, net als vorig jaar tegen Twente, oh nee toch niet
Gedeeld 2e met 3 punten achterstand op Dordrecht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met VVV in de onderste regionen?
Goed/slecht/kut voetbaL? Terug in de Eredivisie volgend seizoen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gedeeld 2e met 3 punten achterstand op Dordrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |