![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de kwajongensstreken van voorgenoemde, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, een kalende zuurpruim genaamd Mschol, Flodders kerken-en-treinen fetish , waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten van dit stukje tekst.
Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een stoere boy, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftHet boek over Bestemmingsplan.SPOILER
Curlbrah
dun dun dun
TC pls
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 20:57 schreef d4v1d het volgende:Wacht, MS office proffesional plus is in de winkel 900+ euro?

Mijn ma heeft hem zojuist legaal voor 12,50 aangeschaft

(Via slim.nl enzo)
alsof iemand het voor die prijs koopt
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Sosa? Sosua? Sosa?
quote:
Bedrijven wel

.. (Voor 180.. Ik vergiste me)
Voor thuisgebruik is er gewoon office standard
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2013 21:00:37 ]
Nja Chief Keef ref. natuurlijk maar had dan Sosua van gemaakt
tuut-chips
Koning redstone
quote:
quote:
Fucking laat nerd
tuut-chips
Koning redstone
vogelkooi
De Patricius
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 20:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:Oh lel, mijn vader en zusje waren even bij opa en oma op visite. Zusje laat weten dat ze een MBO fotografie-studie doet, geeft mijn opa haar zijn Eos 600 en 350D met drie lenzen en flits en al die fotonerdshit.

Doe mij eens een laptop, opa?
MBO fotografie

Zonde van het geld, ga dan een echte studie doen en fotografie erbij doen, als je dan zo goed bent kun je eerst partime gaan werken en als je dan echt goed bent dan kan je een eigen bedrijf beginnen met kvk.
En een klanten bestand opbouwen, wat op dit moment haast onmogelijk is.
Ik maak alles kapot door opdrachten te doen voor 20 euro

. Maar je hoeft niks te kunnen om een beetje te kunnen fotograferen gewoon een talent hebben en een dikke portemonee en een vlotte babbel om je middelmatige plaatjes te verkopen alsof het een rubens is. Niet gefrustreerd deze keer, maar als mensen denken nog geld hiermee te kunnen maken dan ben je 100 jaar te laat geboren.
Fear is the grease of society.
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 21:03 schreef vogelkooi het volgende:[..]
MBO fotografie

Zonde van het geld, ga dan een echte studie doen en fotografie erbij doen, als je dan zo goed bent kun je eerst partime gaan werken en als je dan echt goed bent dan kan je een eigen bedrijf beginnen met kvk.
En een klanten bestand opbouwen, wat op dit moment haast onmogelijk is.
Ik maak alles kapot door opdrachten te doen voor 20 euro

. Maar je hoeft niks te kunnen om een beetje te kunnen fotograferen gewoon een talent hebben en een dikke portemonee en een vlotte babbel om je middelmatige plaatjes te verkopen alsof het een rubens is. Niet gefrustreerd deze keer, maar als mensen denken nog geld hiermee te kunnen maken dan ben je 100 jaar te laat geboren.
Dit.
Sowieso, een talent kan je niet leren.. Je hebt het of je hebt het niet

, je kan het of je kan het niet.
Nee ik zeg het wel totaal verkeerd. Het is in de eerste instantie gewoon een journalistiekopleiding waarbij fotografie als deel gegeven wordt.
'T is niet heel veel beter, maar je bent er tenminste geen 1-trick pony meer mee.
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 21:08 schreef vogelkooi het volgende:Iedereen kan fotograferen maar als je zo goed wilt worden zoals ik dan moet je talenten hebben. De een heeft zijn talent waar hij op zit, een andere in zijn keel en ik in mijn ogen en oren.
eckt kekke foto's maken is niet makkelijk
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Timwonnacott
Te kritisch
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 21:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:Nee ik zeg het wel totaal verkeerd. Het is in de eerste instantie gewoon een journalistiekopleiding waarbij fotografie als deel gegeven wordt.
'T is niet heel veel beter, maar je bent er tenminste geen 1-trick pony meer mee.
Heb je toch ook niet zoveel aan op mbo niveau? wo journalistiek is vrij populair afaik.
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Zoals heel veel mbo opleidingen wss gewoon een opstapje naar een HBO opleiding.
Timwonnacott
Te kritisch
vogelkooi
De Patricius
quote:
Aldie wat ging jij ook alweer doen?
Fear is the grease of society.