Blaas ze op met je fietspomp!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:45 schreef Kwi-Ukte-Uktena het volgende:
Sla ze met je fietspomp!
Oh wacht...
Pomp ze met je fiets!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Blaas ze op met je fietspomp!
Oh wacht...
Die stond in heerenveen bij het uwv.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom zet je je fietspomp dan ook voor de deur neer? Of is die pomp het enige waardevolle dat er bij jouw thuis te halen valt?
Je woont bij het uwv? Vage kerel ben je geworden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Die stond in heerenveen bij het uwv.
mn moeders fiets ook trouwens en daar hadden ze bij in de tas gekeken.
Nooit eerder gebeurd, heb eentje zo lang gehad dat ie sleet, toen nieuwe gekocht en nu is ie door een marroostblokger gepikt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je moet ook niets op je fiets laten zitten, lampjes jatten ze er al vanaf.
Nee wormjim, ik woon niet bij het uwv, maar het was dicht bij het station en mn moeder wilde niet lopen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je woont bij het uwv? Vage kerel ben je geworden.
Ok, ik denk dat ik het begrijp. Je woont bij je moeder thuis, zij gaat regelmatig naar het uwv. Daarom staat daar de fietspomp, want je gaat van het station met de fiets naar de aquazoo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee wormjim, ik woon niet bij het uwv, maar het was dicht bij het station en mn moeder wilde niet lopen.
Nee ik woon bij mn eigen thuis, doe niet zo lutser of ben jij soms een zigeuner en zag je mijn fietsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ok, ik denk dat ik het begrijp. Je woont bij je moeder thuis, zij gaat regelmatig naar het uwv. Daarom staat daar de fietspomp, want je gaat van het station met de fiets naar de aquazoo.
Dan woon jij nog in een relatief eerlijk deel van Nederland. In de meeste gebieden doe je geen dag meer met een pomp als je die op je fiets laat zitten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nooit eerder gebeurd, heb eentje zo lang gehad dat ie sleet, toen nieuwe gekocht en nu is ie door een marroostblokger gepikt.
Ja hallo, wat heeft je fiets er mee te maken? Je ging je moeder met de fiets ophalen bij het station, terwijl je fietspomp bij het uwv stond.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ik woon bij mn eigen thuis, doe niet zo lutser of ben jij soms een zigeuner en zag je mijn fiets
Alsof het normaal is.. Klootjes volk..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan woon jij nog in een relatief eerlijk deel van Nederland. In de meeste gebieden doe je geen dag meer met een pomp als je die op je fiets laat zitten.
Het is ook niet normaal maar ik kijk er niet van op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:42 schreef bibaboerderij het volgende:
[..]
Alsof het normaal is.. Klootjes volk..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |