quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
In de bios?quote:
Met je date? Of heb je nog niets gepland?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bioscoopbroek aan en gaan zeker?![]()
ik ga binnekort een 2e date plannen, waar ze heel enthousiast over isquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met je date? Of heb je nog niets gepland?
Ik heb je een wap gestuurdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of er morgen nog iets boeiends in de bios draait?
Eigen schuldquote:
Kan wel... alleen pas naar de run/walkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dit is een verkapte vraag of ze zin heeft om naar de bios te gaan
Lola toch.....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verkapte vraag dus voor: hoi neuken??
Neequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof naar de bios gaan meteen neuken betekent?
Wat trekken vrouwen dan aan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bioscoopbroek aan en gaan zeker?![]()
Oja, tot hoe laat is dat?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb je een wap gestuurd
[..]
Eigen schuld
[..]
Kan wel... alleen pas naar de run/walk
quote:
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eigen schuld
[..]
NeeDat betekent indirect zullen we fijn 4 films achter elkaar gaan kijken
[..]
Wat trekken vrouwen dan aan?
Zo weinig mogelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Eigen schuld
[..]
[..]
Lola toch.....I'm in shock
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga binnekort een 2e date plannen, waar ze heel enthousiast over is
Ook zo'n broekquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Eigen schuld
[..]
[..]
Lola toch.....I'm in shock
[..]
[..]
Go Aldoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie weet wordt dit wel echt iets![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Sorry schatjequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ben een half uur aan het scrollen op mobiel
Ik ook nog... kan me tenminste niet herinneren dat ik verplicht ijs moest etenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:12 schreef Macrador het volgende:
[..]
Yep dit is pas de 2de keer dat ik er last van heb.
Vinnie is in leer geweest bij Faxie, wist je dat niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vinnie hosselt Engel gewoon eventjes?
You know that!quote:
Nee... tenzij bios en wijn maar dan moet ik wel op de fiets zijn of een taxi hebbenquote:of tot 3 uur wijn drinken![]()
Nog nooit geprobeerdquote:gewoon een rokje zonder ondergoed
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nee, ik weet het echt nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
You know that!![]()
![]()
[..]
Nee... tenzij bios en wijn maar dan moet ik wel op de fiets zijn of een taxi hebben
[..]
Nog nooit geprobeerd
Er wordt wel meteen met stilstaand achterwiel geremd, dus de schade zal wel meevallen denk ik..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die spijkerbroek kevlar beschermingsdelen heeft
Als ik van Faxie moet leren dan ben ik de komende tien jaar nog single.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vinnie is in leer geweest bij Faxie, wist je dat niet?
Ik had het ook niet over naakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is geen naaktbios he en ik ga niet naar zo'n P0nro hok
quote:
Vinnie heeft een auto tegenwoordigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
You know that!![]()
![]()
[..]
Nee... tenzij bios en wijn maar dan moet ik wel op de fiets zijn of een taxi hebben
[..]
Nog nooit geprobeerd
Wil je bij mij in de leer? Dan ben je de rest van je leven singlequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik van Faxie moet leren dan ben ik de komende tien jaar nog single.
Oh dat kon ik niet goed zien. Desalniettemin lijkt het me niet prettigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er wordt wel meteen met stilstaand achterwiel geremd, dus de schade zal wel meevallen denk ik..
Mij ook niet neequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat kon ik niet goed zien. Desalniettemin lijkt het me niet prettig
Dit klinkt ook heeeel niet dubbelzinnig of zo... en nee ik niet ongeacht het vraagstukquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
hebben jullie ook zo'n zin in mosselfeesten?![]()
Kan 'm pas vrijdag ophalenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Vinnie heeft een auto tegenwoordig
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
hebben jullie ook zo'n zin in mosselfeesten?![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dit klinkt ook heeeel niet dubbelzinnig of zo... en nee ik niet ongeacht het vraagstuk
Ik ben al een jaar onderwegquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
Wil je bij mij in de leer?Dan ben je eerst 2 jaar single omdat je dat wilt en ga je daarna weer op het datingspad
auw zeg ikquote:
Neequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dus Aldo wat is de tipquote:
goed bezig, nog 1 jaar en dan word je mijn padawanquote:
Dat weet ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
auw zeg ik
[..]
Nee
Vin en ik zijn P-U houders.... jij een P-U G
Jij hosselt jongere chicks met kids. Das ook niet zo wat voor de meesten..quote:
na 1 jaar zat ik nog echt niet te denken aan daten hoorquote:
Douchegel?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
Weten jullie nog een leuk geschikt orgineel verjaardagscadeau voor een vrouw?
Je kent ons te goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
Sybianquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
Bedrijf. Was behoorlijk druk, maar wel om.de hoek.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh das lame.. Particulier of autobedrijf?
1 kind maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat weet ik
Het is dat ik vannacht en morgenavond moet werken..
[..]
Jij hosselt jongere chicks met kids. Das ook niet zo wat voor de meesten..
Dat kan ook nog jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
ah, of een gentleman die je gewoon weer naar huis brengt![]()
Tsjaquote:schande
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goed bezig, nog 1 jaar en dan word je mijn padawan
Seks speeltjequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
Maar dat moet ik eerst een relatie krijgen, en voordat zou ik eerst moeten daten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
na 1 jaar zat ik nog echt niet te denken aan daten hoor![]()
dat is pas door mijn date er weer ingeslopen![]()
Ik vind het een geschikt cadeauquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze heeft expres nog geschikt erin gezet..
Ik denk ff schunnigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over naakt.
Wat denk je weer slecht over me
Ah ja, das ook weer zo..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bedrijf. Was behoorlijk druk, maar wel om.de hoek.
Heb toch een motor dus haast had het ook niet.
Doe maar metquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk ff schunnig
mooie lingerie dan? Met of zonder kant?
TBquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je bij mij in de leer? Dan ben je de rest van je leven single
Maar 2de date dus...... ik zeg dat biedt perspectief...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
Wil je bij mij in de leer?Dan ben je eerst 2 jaar single omdat je dat wilt en ga je daarna weer op het datingspad
met...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk ff schunnig
mooie lingerie dan? Met of zonder kant?
JK, Volgende keer aanschuivenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat weet ik
Het is dat ik vannacht en morgenavond moet werken..
Ja?quote:
Wat voor vrouw is het?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
Eerst maar eens zien of dit succesvol wordtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daarom zeg ik, kom over een jaar maar in de leer
Mjah, als ik weer normalere diensten heb als het weer drukker wordt heb ik weer vaker in het weekend vrijquote:
Ja, dat weet ik ook niet. De man van mijn dromen heb ik nog niet langs zien huppelenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou niet weten met wie anders
Huppelen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet. De man van mijn dromen heb ik nog niet langs zien huppelen
Ik heb nu alleen wel nog meer redenen om het examen van vrijdag aan de kant te gooien :pquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ook nog... kan me tenminste niet herinneren dat ik verplicht ijs moest eten
ik ben geen manquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet. De man van mijn dromen heb ik nog niet langs zien huppelen
Iets voor een sport die ze doet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een mooie vrouw, moeder, sportief
Daaromquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, als ik weer normalere diensten heb als het weer drukker wordt heb ik weer vaker in het weekend vrij
zal ik mee gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm...
Ik zet het op het shoplijstje
Maar je huppelt wel?quote:
Huppelen trouwens ook niet en nee, als ie nu een stoere auto heeft, gaat het beter hequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppelen?
Hij hoeft niet op een wit paard te zitten?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Huppelen trouwens ook niet en nee, als ie nu een stoere auto heeft, gaat het beter he
Voordeel van een nadeelquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:37 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen wel nog meer redenen om het examen van vrijdag aan de kant te gooien :p
Nu ben ik ziek plus dat het er niet echt meer inzat.
Heb ik weer met mijn degelijke gezinsautoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Huppelen trouwens ook niet en nee, als ie nu een stoere auto heeft, gaat het beter he
ik ook niet zoveelquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met vrouwen
Werk ze! JK werk ze!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, we gaan eens een nachtje werken
Tot morgenochtend ergens..
Jij bent al aan de vrouwquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik weer met mijn degelijke gezinsauto
ik vind shoppen een beetje deprimerend (voor mezelf) maar voor ander wel leuker.quote:
Vorige week in de primark geweest, wat een hel is dat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind shoppen een beetje deprimerend (voor mezelf) maar voor ander wel leuker.
oh he morgen ga je die gooische run doen toch? Of istie al geweest
Dat is sowieso hel pur sang ja.. nondeju.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vorige week in de primark geweest, wat een hel is dat.
Dat herken ik welquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind shoppen een beetje deprimerend (voor mezelf) maar voor ander wel leuker.
Ja ... die is morgenquote:oh he morgen ga je die gooische run doen toch? Of istie al geweest
Ik vind dat best een leuke autoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
Over stoere auto's gesproken. Bij die dealer waar ik mijn auto heb gekocht stond een Chevrolet Corvette
Zal wel spuit 11 zijn, traag internet![]()
[ afbeelding ]
Voor mannen ja... voor mij was het tofquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vorige week in de primark geweest, wat een hel is dat.
Wat verkoopt Primark?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor mannen ja... voor mij was het tof
Ja voor haar ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voor mannen ja... voor mij was het tof
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind dat best een leuke autoMijn buurman had ooit eens zo'n sportauto maar dan net iets anders en dat was tof
dat maakt toch niet uit, doseren, uitlopen en vooral fun hebben toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat herken ik wel
[..]
Ja ... die is morgenen nee nog niet geen idee wat voor tijd ik ga lopen overigens
Dan heb ik daar niets te zoekenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
KLEDING, schoenen, tassen, smuk nog meer smuk en nog meer smuk![]()
Klopt en klopt.....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Beetje duur alleen. Zowel in aanschaf als in het rijden
Ja dat dacht ik welquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt en klopt.....
maar mijn droomman is best rijk
Mooi ik hou niet van bloedheet dat gebeurd door het lopen welquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat maakt toch niet uit, doseren, uitlopen en vooral fun hebben toch?
Het weer is wel perfect, niet bloedheet....
Kloptquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb ik daar niets te zoeken
Een dame mag best iets te wensen hebbenquote:
9 ton op de bank is voldoende?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een dame mag best iets te wensen hebben![]()
Hmm hij hoeft ook geen work aholic super miljonair te zijn...
je gaat het vast goed doen meisjequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mooi ik hou niet van bloedheet dat gebeurd door het lopen wel
Doseren kan ik nog steeds niet zo goed, maar gaat primadesnoods zoek ik weer een stel lopers op waarmee ik gelijk op kan lopen. Dat werkte de vorige x best goed
Als ie een leuk huis heeft, mag dat ook best minder zijn en vooral als ie nog meer dingen checkt op de whislistquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je gaat het vast goed doen meisje
Ach jaquote:
Huisquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ie een leuk huis heeft, mag dat ook best minder zijn en vooral als ie nog meer dingen checkt op de whislist![]()
hihihi
30 cm is niet nodig...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huis
Sportauto
30 cm
6 pack
Nog meer wensen?
Jouw ideale vrouw?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
Waaraan moet die ideale vrouw voldoen?
Die bestaat nietquote:
Art de vroegevogeluquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Te vroeg op het werk zijn, ik verhef het nog eens tot kunst![]()
Jouw vrouw?quote:
Oh dan valt het nog wel mee met je eisen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
30 cm is niet nodig...
en een 6 pack is ook geen wens... over het algemeen hebben mijn vriendjes een lekker zacht buikje
True, dat hebben mannen ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een dame mag best iets te wensen hebben![]()
Hmm hij hoeft ook geen work aholic super miljonair te zijn...
Beter dan te laatquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Te vroeg op het werk zijn, ik verhef het nog eens tot kunst![]()
Dat is zeker niet onmogelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ie een leuk huis heeft, mag dat ook best minder zijn en vooral als ie nog meer dingen checkt op de whislist![]()
hihihi
Dat vind ik nu ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan valt het nog wel mee met je eisen.
Zou je een relatie met een vrouw kunnen hebben?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pffff moeilijk man
Ik ben wel wat kieskeuriger. Maar uitstraling is wel belangrijk.
Geen idee. En verder ook niet relevant aangezien ik gewoon een vriend heb.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je een relatie met een vrouw kunnen hebben?
Ik denk toch dat je eisen dan anders zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee. En verder ook niet relevant aangezien ik gewoon een vriend heb.
Nee dat denk ik ookquote:
Tough lifequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook
Ik heb er 1 op het oog, maar die valt volgens mij op jonger i.p.v. ouder
En een heeft mij, volgens mij, op het oog, maar ik voel me helaas niet echt door hem aangetrokken
Nou weet ik niet, ik zou niet zomaar met een willekeurige vrouw het bed willen delen.... ook al is ze nog zo lekker...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je eisen dan anders zijnals het alleen voor seks of een relatie
Mwah, ik vermaak me momenteel ook prima in mijn eentje... Ik heb deze week een slechte week qua eten (alles jumjumjum) maar volgende week ben ik weer helemaal op en top en ga ik weer braaf en lekker gezond etenquote:
Dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mwah, ik vermaak me momenteel ook prima in mijn eentje... Ik heb deze week een slechte week qua eten (alles jumjumjum) maar volgende week ben ik weer helemaal op en top en ga ik weer braaf en lekker gezond eten
Ik heb een zooitje fruit gekocht op de markt en deels ingevrorenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mwah, ik vermaak me momenteel ook prima in mijn eentje... Ik heb deze week een slechte week qua eten (alles jumjumjum) maar volgende week ben ik weer helemaal op en top en ga ik weer braaf en lekker gezond eten
Ja dat is wel lekker inderdaadquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
MangoDat moet ik echt weer een keer halen
Das zoooo lekker in een frisse salade met walnoten en avocado en spekjesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
MangoDat moet ik echt weer een keer halen
Bah bah, notenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das zoooo lekker in een frisse salade met walnoten en avocado en spekjes
Kloptquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste![]()
Hehe, moet toch kunnen.
Ik heb alleen nog aardbeien in de vriezer...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een zooitje fruit gekocht op de markt en deels ingevroren
Voor 6,50 had ik 3 mango's 2 bakken aardbeien en een grote tros bananen
Weegschalen zijn leugenachtige dingen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt
hihihi... de weegschaal zegt iets anders
Mag ik een paar kilo van jou dan? Ik heb ook een wasbordje maar dan zonder spierenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt
hihihi... de weegschaal zegt iets anders
Nou nee... deze kan ik zelf nog verstellen... dus ik ijk t ding van te voren en ga er dan een paar keer op en af springenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weegschalen zijn leugenachtige dingen.
Hoeveel kilo wil je?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik een paar kilo van jou dan? Ik heb ook een wasbordje maar dan zonder spieren
Google is your friendquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog aardbeien in de vriezer...
Mango's eet ik bijna nooit >>> geen idee hoe ik dat schoon moet maken
moeilijke eterquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bah bah, noten![]()
Gewoon aansnijden en op eten
Oja... ik kan het googlen ... naja eerst maar eens mango's halen ... die haal ik nu gewoon nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Google is your friend
Ik doe ook maar wat. Ik heb aardbeien, blauwe bessen, frambozen en bramen
5 kg is wel genoegquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoeveel kilo wil je?
Ruim 10 heb ik zeker nog wel....:P
Andere 5 kg doneren aan het goeie doelquote:
Latersquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:44 schreef -Engel- het volgende:
Beste medefokkers
Ik ben er van tussen
quote:
Je hebt ook pittige gerechten met mangoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me echt totaal niet lekker icm fruit
Ik kan mij echt niet voorstellen dat dat lekker isquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt ook pittige gerechten met mango![]()
Saaaiquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LatersEn succes morgen
[..]Hoe was de verjaardag?
Dat herken ik maar al te goed, helaasquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Saaaiecht zo'n kringverjaardag
Jou avond?
Gezelligheid moet je zelf maken hequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Saaaiecht zo'n kringverjaardag
Jou avond?
Das fijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat herken ik maar al te goed, helaas
Mja, die kut kast in elkaar gebeund. Nu lekker niks meer doen
Nou er was 1 brabander en daar heb ik even heel hard mee gelachen. De rest was 40+ en burgelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gezelligheid moet je zelf maken he
Nee, niet ik, maar m'n zusje. Moet nog behangen worden, maar dat weiger ik te doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Das fijn
Want je ging verhuizen van kamer las ik pas?
Niks doen is leuk
Waarom niet?quote:
Nooit meer verjaardagenquote:
Dat is wel klote dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nou er was 1 brabander en daar heb ik even heel hard mee gelachen. De rest was 40+ en burgelijk
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel klote dan.
Van die saaie gesprekken over de hypotheek en de lease auto
Vergeet de koters niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel klote dan.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel klote dan.
'Nou wat mijn kind Toch allemaal kan. .....'quote:
Dat zijn goede onderwerpen ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:00 schreef zeefje het volgende:
[..]idd.
De brabander had het over carnaval en damesIk was ineens geïnteresseerd
Nooit carnaval meegemaakt zelf. Maar ik ken en paar dames uit Brabant ohlalalaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zijn goede onderwerpen ja.
Carnaval
Vrouwen
Vrouwen tijdens carnaval
Bijvoorbeeld jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
'Nou wat mijn kind Toch allemaal kan. .....'
Dat is geen Corvette, das een Stingrayquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
Over stoere auto's gesproken. Bij die dealer waar ik mijn auto heb gekocht stond een Chevrolet Corvette
Zal wel spuit 11 zijn, traag internet![]()
[ afbeelding ]
Nooit carnaval meegemaakt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nooit carnaval meegemaakt zelf. Maar ik ken en paar dames uit Brabant ohlalala
Mijn moeder zegt vaakquote:
Succesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nooit carnaval meegemaakt?
Moet je echt gaan doen dan dit jaar
Ik pas ik hoef geen kernafvalquote:
Chevrolet Corvette Stingrayquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is geen Corvette, das een Stingray
Denk niet dat ik dat ga Doe hier bij mijn werk verwachten ze gewoon dat je altijd werkt en alleen vakantie opneemt in Zomerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nooit carnaval meegemaakt?
Moet je echt gaan doen dan dit jaar
Wat is dat voor raar werk danquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat ga Doe hier bij mijn werk verwachten ze gewoon dat je altijd werkt en alleen vakantie opneemt in Zomer
Het is 5 dagen zo'n beetje, je kunt toch wel 1 dag vrij krijgen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat ga Doe hier bij mijn werk verwachten ze gewoon dat je altijd werkt en alleen vakantie opneemt in Zomer
Boeiend. Dat bespreek je maar tijdens de koffiepauze, niet op een verjaardag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt vaak
'Nou (naam kind) doet het zo goed, ze heeft werk en school en haalt goede cijfers'
Please mom shut up
Werk=ook stage. Ik krijg van school ook niet vrij.quote:
Op die manierquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
Werk=ook stage. Ik krijg van school ook niet vrij.
Je moet een x aantal uur stage lopen voor school. Daar ga je ruim overheen als je die hele periode elke dag bentquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
Werk=ook stage. Ik krijg van school ook niet vrij.
Vreemdgaan heb je zelf in de handquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
Is gewoon bier tieten en vreemdgaan
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
Is gewoon bier tieten en vreemdgaan
Dit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vreemdgaan heb je zelf in de hand
Geen idee, meestal vind ik die nieuwe niet zo mooiquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De nieuwe concept is ook gaaf![]()
Ma-di-woe stage do-vrij school en weekend vaak werkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet een x aantal uur stage lopen voor school. Daar ga je ruim overheen als je die hele periode elke dag bent
Je vind bier en tieten niet leuk?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:12 schreef zeefje het volgende:
Maar ik denk dat ik geen carnavaltyp ben
Doe maar tietenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je vind bier en tieten niet leuk?
Reken maar uit. 3*8? * aantal weken = ???quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ma-di-woe stage do-vrij school en weekend vaak werken.
Join the club.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:12 schreef zeefje het volgende:
Maar ik denk dat ik geen carnavaltyp ben
Maar bier is ook een standaard artikel dat je niet te ver weg wil hebben liggen.quote:
Het beste is om beide binnen handbereik te hebbenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar bier is ook een standaard artikel dat je niet te ver weg wil hebben liggen.
Oh ja dat isquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar bier is ook een standaard artikel dat je niet te ver weg wil hebben liggen.
Helaas is er een duidelijk verschil ik beide producten qua beschikbaarheid.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het beste is om beide binnen handbereik te hebben
Helaas wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Helaas is er een duidelijk verschil ik beide producten qua beschikbaarheid.
Ik kan mezelf met mijn tieten niet uren vermaken, maar met die van een ander welquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas wel.
Al kun je met tieten natuurlijk een hele tijd jezelf vermaken.
Met bier niet dan, Judas!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas wel.
Al kun je met tieten natuurlijk een hele tijd jezelf vermaken.
Wat zeg je me nou?!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik kan mezelf met mijn tieten niet uren vermaken, maar met die van een ander welvanmiddag nog
Iemand anders met jouw tieten ook vast wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik kan mezelf met mijn tieten niet uren vermaken, maar met die van een ander welvanmiddag nog
Tieten nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bier is danig goed verkrijgbaar dat dat een non-issue is.
Ik weet nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iemand anders met jouw tieten ook vast wel.
Inderdaad, en wat gaan we daar aan doen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Correcte constatering. Dit ondersteunt mijn eerdere posts.
We kunnen tieten onvrijwillig bij meisjes boven de 27 afsnijden en naast het bier leggen in de supermarkt voor een schappelijke prijs. Maar ik denk dat het businessmodel niet echt houdbaar is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, en wat gaan we daar aan doen?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We kunnen tieten onvrijwillig bij meisjes boven de 27 afsnijden en naast het bier leggen in de supermarkt voor een schappelijke prijs. Maar ik denk dat het businessmodel niet echt houdbaar is.
En dan ook een borsten bezorg service?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We kunnen tieten onvrijwillig bij meisjes boven de 27 afsnijden en naast het bier leggen in de supermarkt voor een schappelijke prijs. Maar ik denk dat het businessmodel niet echt houdbaar is.
U had 1 doos borsten besteld maat 75C dat is dan ¤50quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan ook een borsten bezorg service?
Wel, uiteraard hoort er bier bij, anders is het een gaar concept natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan ook een borsten bezorg service?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij van de paarden was!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met een zweepje is ook leuk spelen ja
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met een zweepje is ook leuk spelen ja
Ik heb ze liever met de eigenares aan de borsten vastquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben tegen geweld tegen dierenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij van de paarden was!
Ik ben moe en dan klopt mijn grammatica nietquote:
Dat kan, maar dat komt met een meerprijs.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ze liever met de eigenares aan de borsten vast
Ik heb borsten aangeraaktquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:33 schreef Fascination het volgende:
Maar vertel daar eens meer over, zeefje.
Is wel handiger, kan ze ook het bier dragen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat komt met een meerprijs.
En toen? Ik zit hier op het puntje van m'n stoel, hoorquote:
índerdaadquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is wel handiger, kan ze ook het bier dragen.
Nou vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ben moe en dan klopt mijn grammatica niet
bierteef.nl, bestaat het al?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is wel handiger, kan ze ook het bier dragen.
Geen idee, maar klinkt als zo'n foute Don en Ad sitequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
bierteef.nl, bestaat het al?
Neejoh. Ik hou de rest voor mezelfquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
En toen? Ik zit hier op het puntje van m'n stoel, hoor
Geen ideetje om die op te zettenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee, maar klinkt als zo'n foute Don en Ad site
En jij wil daar vast wel bij helpenquote:
Neehoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij wil daar vast wel bij helpen
Dan maar niet roken!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heb ik weer, werkt de aanstekerding van deze bus weer niet
Dat ga ik pas volgende week kunnen doen. Ik ben er hopelijk woensdagquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Voordeel van een nadeel
btw hoe ging het koken?
Ze hebben je niet gehouden vandaag?quote:
Ben eruit geschopt toen ik een orang oetan onder mijn jas probeerde mee te nemenquote:Op zondag 1 september 2013 01:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze hebben je niet gehouden vandaag?
ik wilde een vingeraapje. Maar die hadden ze heel goed opgesloten dus die kon ik niet pikken.quote:Op zondag 1 september 2013 01:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben eruit geschopt toen ik een orang oetan onder mijn jas probeerde mee te nemen
Flauw, je mag ook niks daar.quote:Op zondag 1 september 2013 01:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben eruit geschopt toen ik een orang oetan onder mijn jas probeerde mee te nemen
Dat kan je zelf toch ook?quote:Op zondag 1 september 2013 01:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wilde een vingeraapje. Maar die hadden ze heel goed opgesloten dus die kon ik niet pikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |