quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
In de bios?quote:
Met je date? Of heb je nog niets gepland?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bioscoopbroek aan en gaan zeker?![]()
ik ga binnekort een 2e date plannen, waar ze heel enthousiast over isquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met je date? Of heb je nog niets gepland?
Ik heb je een wap gestuurdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of er morgen nog iets boeiends in de bios draait?
Eigen schuldquote:
Kan wel... alleen pas naar de run/walkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dit is een verkapte vraag of ze zin heeft om naar de bios te gaan
Lola toch.....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verkapte vraag dus voor: hoi neuken??
Neequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof naar de bios gaan meteen neuken betekent?
Wat trekken vrouwen dan aan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bioscoopbroek aan en gaan zeker?![]()
Oja, tot hoe laat is dat?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb je een wap gestuurd
[..]
Eigen schuld
[..]
Kan wel... alleen pas naar de run/walk
quote:
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eigen schuld
[..]
NeeDat betekent indirect zullen we fijn 4 films achter elkaar gaan kijken
[..]
Wat trekken vrouwen dan aan?
Zo weinig mogelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Eigen schuld
[..]
[..]
Lola toch.....I'm in shock
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga binnekort een 2e date plannen, waar ze heel enthousiast over is
Ook zo'n broekquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Eigen schuld
[..]
[..]
Lola toch.....I'm in shock
[..]
[..]
Go Aldoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wie weet wordt dit wel echt iets![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Sorry schatjequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ben een half uur aan het scrollen op mobiel
Ik ook nog... kan me tenminste niet herinneren dat ik verplicht ijs moest etenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:12 schreef Macrador het volgende:
[..]
Yep dit is pas de 2de keer dat ik er last van heb.
Vinnie is in leer geweest bij Faxie, wist je dat niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vinnie hosselt Engel gewoon eventjes?
You know that!quote:
Nee... tenzij bios en wijn maar dan moet ik wel op de fiets zijn of een taxi hebbenquote:of tot 3 uur wijn drinken![]()
Nog nooit geprobeerdquote:gewoon een rokje zonder ondergoed
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nee, ik weet het echt nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
You know that!![]()
![]()
[..]
Nee... tenzij bios en wijn maar dan moet ik wel op de fiets zijn of een taxi hebben
[..]
Nog nooit geprobeerd
Er wordt wel meteen met stilstaand achterwiel geremd, dus de schade zal wel meevallen denk ik..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die spijkerbroek kevlar beschermingsdelen heeft
Als ik van Faxie moet leren dan ben ik de komende tien jaar nog single.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vinnie is in leer geweest bij Faxie, wist je dat niet?
Ik had het ook niet over naakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is geen naaktbios he en ik ga niet naar zo'n P0nro hok
quote:
Vinnie heeft een auto tegenwoordigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
You know that!![]()
![]()
[..]
Nee... tenzij bios en wijn maar dan moet ik wel op de fiets zijn of een taxi hebben
[..]
Nog nooit geprobeerd
Wil je bij mij in de leer? Dan ben je de rest van je leven singlequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik van Faxie moet leren dan ben ik de komende tien jaar nog single.
Oh dat kon ik niet goed zien. Desalniettemin lijkt het me niet prettigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er wordt wel meteen met stilstaand achterwiel geremd, dus de schade zal wel meevallen denk ik..
Mij ook niet neequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat kon ik niet goed zien. Desalniettemin lijkt het me niet prettig
Dit klinkt ook heeeel niet dubbelzinnig of zo... en nee ik niet ongeacht het vraagstukquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
hebben jullie ook zo'n zin in mosselfeesten?![]()
Kan 'm pas vrijdag ophalenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Vinnie heeft een auto tegenwoordig
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
hebben jullie ook zo'n zin in mosselfeesten?![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dit klinkt ook heeeel niet dubbelzinnig of zo... en nee ik niet ongeacht het vraagstuk
Ik ben al een jaar onderwegquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
Wil je bij mij in de leer?Dan ben je eerst 2 jaar single omdat je dat wilt en ga je daarna weer op het datingspad
auw zeg ikquote:
Neequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dus Aldo wat is de tipquote:
goed bezig, nog 1 jaar en dan word je mijn padawanquote:
Dat weet ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
auw zeg ik
[..]
Nee
Vin en ik zijn P-U houders.... jij een P-U G
Jij hosselt jongere chicks met kids. Das ook niet zo wat voor de meesten..quote:
na 1 jaar zat ik nog echt niet te denken aan daten hoorquote:
Douchegel?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
Weten jullie nog een leuk geschikt orgineel verjaardagscadeau voor een vrouw?
Je kent ons te goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
Sybianquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
Bedrijf. Was behoorlijk druk, maar wel om.de hoek.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh das lame.. Particulier of autobedrijf?
1 kind maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat weet ik
Het is dat ik vannacht en morgenavond moet werken..
[..]
Jij hosselt jongere chicks met kids. Das ook niet zo wat voor de meesten..
Dat kan ook nog jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
ah, of een gentleman die je gewoon weer naar huis brengt![]()
Tsjaquote:schande
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goed bezig, nog 1 jaar en dan word je mijn padawan
Seks speeltjequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
Maar dat moet ik eerst een relatie krijgen, en voordat zou ik eerst moeten daten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
na 1 jaar zat ik nog echt niet te denken aan daten hoor![]()
dat is pas door mijn date er weer ingeslopen![]()
Ik vind het een geschikt cadeauquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze heeft expres nog geschikt erin gezet..
Ik denk ff schunnigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over naakt.
Wat denk je weer slecht over me
Ah ja, das ook weer zo..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bedrijf. Was behoorlijk druk, maar wel om.de hoek.
Heb toch een motor dus haast had het ook niet.
Doe maar metquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk ff schunnig
mooie lingerie dan? Met of zonder kant?
TBquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je bij mij in de leer? Dan ben je de rest van je leven single
Maar 2de date dus...... ik zeg dat biedt perspectief...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
Wil je bij mij in de leer?Dan ben je eerst 2 jaar single omdat je dat wilt en ga je daarna weer op het datingspad
met...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk ff schunnig
mooie lingerie dan? Met of zonder kant?
JK, Volgende keer aanschuivenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat weet ik
Het is dat ik vannacht en morgenavond moet werken..
Ja?quote:
Wat voor vrouw is het?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
Eerst maar eens zien of dit succesvol wordtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
daarom zeg ik, kom over een jaar maar in de leer
Mjah, als ik weer normalere diensten heb als het weer drukker wordt heb ik weer vaker in het weekend vrijquote:
Ja, dat weet ik ook niet. De man van mijn dromen heb ik nog niet langs zien huppelenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou niet weten met wie anders
Huppelen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet. De man van mijn dromen heb ik nog niet langs zien huppelen
Ik heb nu alleen wel nog meer redenen om het examen van vrijdag aan de kant te gooien :pquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ook nog... kan me tenminste niet herinneren dat ik verplicht ijs moest eten
ik ben geen manquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet. De man van mijn dromen heb ik nog niet langs zien huppelen
Iets voor een sport die ze doet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een mooie vrouw, moeder, sportief
Daaromquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, als ik weer normalere diensten heb als het weer drukker wordt heb ik weer vaker in het weekend vrij
zal ik mee gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm...
Ik zet het op het shoplijstje
Maar je huppelt wel?quote:
Huppelen trouwens ook niet en nee, als ie nu een stoere auto heeft, gaat het beter hequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppelen?
Hij hoeft niet op een wit paard te zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |