Teruggaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:39 schreef Dearest het volgende:
Heeft die doos van de M.A.C me de verkeerde kleur poeder verkochtIk heb een NW20, ik vond het al een beetje vreemd aangezien ik normaal altijd NW15 heb en dat neigt vaak al een beetje naar de donkere kant maar ik dacht ach zij zal het wel weten
Nu lijkt het net of ik een zwevend hoofd heb, potverdikkie. Ik heb hem al wel een paar keer gebruikt, ik zou zeker geen nieuwe meer terug kunnen krijgen?
Terug gaan iddquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:39 schreef Dearest het volgende:
Heeft die doos van de M.A.C me de verkeerde kleur poeder verkochtIk heb een NW20, ik vond het al een beetje vreemd aangezien ik normaal altijd NW15 heb en dat neigt vaak al een beetje naar de donkere kant maar ik dacht ach zij zal het wel weten
Nu lijkt het net of ik een zwevend hoofd heb, potverdikkie. Ik heb hem al wel een paar keer gebruikt, ik zou zeker geen nieuwe meer terug kunnen krijgen?
Wel een beetje het probleem dat ik niet echt in de buurt woon zeg maarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Teruggaanik heb dat een keer met een foundation gehad, toen had ik Bijenkorf een klacht gestuurd en kon ik m om gaan ruilen
Omdat ik nu een beter dekkende moet hebbenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 06:56 schreef Lolaatje het volgende:
Waarom wil je een andere foundation, wat bevalt er niet aan deze?
Die van je plaatje is overigens uit het assortiment en vervangen door Catrice All Matt Plus.
Ik ken de oude versie niet, maar las veel lovende dingen over de nieuwe en heb hem gisteren gekocht. Zelf ben ik ook vrij licht en deze is niet te donker of gelig is en voelt ook plezierig aan.
Gosh heeft ook een heel lichte foundation, X-Ceptional Wear in de kleur porcelain. Helaas kon mijn huid daar niet tegen.
De photo finish foundation van Catrice.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet een nieuwe foundation hebben maar welke? Ik had 2x achter elkaar deze:
[ afbeelding ]
Maar wil nu toch wel weer een keer een ander. Probleem is wel dat ik een redelijke lichte moet omdat die anders al snel te donker is en hij moet goed dekken. Welke is op dit moment een beetje goed en budget? Foundation van Essence hoef ik niet haha
Eerst wist ik via het beautybloggen wel wat ik moest nemenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:06 schreef Grace_Marks het volgende:
Ik vroeg me af hoe jullie je foundation uitzoeken. Enige tips?
Ik lees vaak reviews voordat ik iets probeer. Gezien ik nogal een lichte huid heb, kan ik vrij gericht zoeken naar ervaringen met foundations voor een lichte huid. Maar ik heb wel diverse miskopen gedaan, soms toch te donker, maar veelal dat mijn huid er niet goed op reageerde.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:06 schreef Grace_Marks het volgende:
Ik had hier ook altijd problemen mee. Kon net niet de kleur of de juiste kwaliteit vinden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:06 schreef Grace_Marks het volgende:
+ Ik test het vaak op mijn hand met een tester en dan kijk ik buiten hoe ik het vind enz en dan besluit ik later of ik terug ga om hem te halen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerst wist ik via het beautybloggen wel wat ik moest nemenMaar zit al anderhalf jaar niet meer in dat wereldje dus ben niet meer op de hoogte.
Naked palette!quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:25 schreef Satijn het volgende:
Ik ben opzoek naar een goede oogschaduw pallet met veel kleurtjes en goede pigmentatie. Iemand een tip?
Door het lezen van blogs voornamelijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:06 schreef Grace_Marks het volgende:
Muah, het bevat geen regenboogkleuren als dat is wat je zoekt, maar wel de wat rustige aardtinten. Maar, echt een aanrader!quote:
yep, de herfst heeft zijn intrede gedaan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:57 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Ik moet denk ik op zoek gaan naar een nieuwe foundation omdat ik merk dat ik nu droge velletjes krijg.
Ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat mijn foundation als derde ingrediënt alcohol bevat, maar het zou ook nog door het weer kunnen komen.
Iemand tips?
Hoe lang gebruik je de foundation alquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:57 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Ik moet denk ik op zoek gaan naar een nieuwe foundation omdat ik merk dat ik nu droge velletjes krijg.
Ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat mijn foundation als derde ingrediënt alcohol bevat, maar het zou ook nog door het weer kunnen komen.
Iemand tips?
Dagcrème gebruik ik niet. Dat maakt mijn gezicht alleen vettig en dan krijg ik puistjes.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:22 schreef Molo het volgende:
[..]
yep, de herfst heeft zijn intrede gedaan.
Andere dagcreme gebruiken eronder en/of een ietsjes vettere/voedendere foundation proberen
Ik gebruik deze foundation al 2 jaar.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe lang gebruik je de foundation al?
ik heb ze beide, tnx, maar om naked nou aan te raden aan iemand die een palette met veel kleuren zoekt is wel een beetje gek. Urban decay heeft daarvoor veel betere palettesquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Muah, het bevat geen regenboogkleuren als dat is wat je zoekt, maar wel de wat rustige aardtinten. Maar, echt een aanrader!
Dan gebruik je de verkeerde dagcremequote:Op zondag 20 oktober 2013 13:27 schreef DolLy_2O13 het volgende:
[..]
Dagcrème gebruik ik niet. Dat maakt mijn gezicht alleen vettig en dan krijg ik puistjes.
Dus ik denk dat ik op zoek ga naar een foundation zonder alcohol.
Iemand ervaring met de Rimmel Match Perfection foundation?
Hmm, dan zou ik zeggen dat je huid gewoon wat meer voeding nodig heeft.. tenminste, dat is sowieso makkelijker uit proberen dan weer een nieuwe foundation zoekenquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:27 schreef DolLy_2O13 het volgende:
[..]
Ik gebruik deze foundation al 2 jaar.
Jup, ik hou van die Rimmel! En tipje, als je je kleur gevonden hebt, bestel 'm dan op feelunique.com. Gratis verzending en het scheelt iets van 4 euro.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:27 schreef DolLy_2O13 het volgende:
[..]
Dagcrème gebruik ik niet. Dat maakt mijn gezicht alleen vettig en dan krijg ik puistjes.
voor mij is dat echt dé tip tegen velletjes. Anders trekt je foundation veel te snel in op drogere stukjes waardoor je velletjes krijgt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:27 schreef DolLy_2O13 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |