abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132355133
Ik moet denk ik op zoek gaan naar een nieuwe foundation omdat ik merk dat ik nu droge velletjes krijg.
Ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat mijn foundation als derde ingrediënt alcohol bevat, maar het zou ook nog door het weer kunnen komen.

Iemand tips?
pi_132355483
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

veel kleurtjes in naked?
Muah, het bevat geen regenboogkleuren als dat is wat je zoekt, maar wel de wat rustige aardtinten. Maar, echt een aanrader!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2013 13:12:07 ]
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:22:03 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132355768
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:57 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Ik moet denk ik op zoek gaan naar een nieuwe foundation omdat ik merk dat ik nu droge velletjes krijg.
Ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat mijn foundation als derde ingrediënt alcohol bevat, maar het zou ook nog door het weer kunnen komen.

Iemand tips?
yep, de herfst heeft zijn intrede gedaan.

Andere dagcreme gebruiken eronder en/of een ietsjes vettere/voedendere foundation proberen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:23:52 #54
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_132355812
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:57 schreef DolLy_2O13 het volgende:

Iemand tips?
Hoe lang gebruik je de foundation al :)?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_132355902
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:22 schreef Molo het volgende:

[..]

yep, de herfst heeft zijn intrede gedaan.

Andere dagcreme gebruiken eronder en/of een ietsjes vettere/voedendere foundation proberen
Dagcrème gebruik ik niet. Dat maakt mijn gezicht alleen vettig en dan krijg ik puistjes.
Dus ik denk dat ik op zoek ga naar een foundation zonder alcohol.

Iemand ervaring met de Rimmel Match Perfection foundation?
pi_132355922
quote:
17s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:23 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hoe lang gebruik je de foundation al :)?
Ik gebruik deze foundation al 2 jaar.
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:27:52 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_132355927
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:11 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Muah, het bevat geen regenboogkleuren als dat is wat je zoekt, maar wel de wat rustige aardtinten. Maar, echt een aanrader!
ik heb ze beide, tnx, maar om naked nou aan te raden aan iemand die een palette met veel kleuren zoekt is wel een beetje gek. Urban decay heeft daarvoor veel betere palettes ;)
disclaimer
pi_132355961
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:27 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Dagcrème gebruik ik niet. Dat maakt mijn gezicht alleen vettig en dan krijg ik puistjes.

Dan gebruik je de verkeerde dagcreme :+
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:29:59 #59
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_132355987
quote:

[..]

Ik gebruik deze foundation al 2 jaar.
Hmm, dan zou ik zeggen dat je huid gewoon wat meer voeding nodig heeft.. tenminste, dat is sowieso makkelijker uit proberen dan weer een nieuwe foundation zoeken :).

quote:

[..]

Jup, ik hou van die Rimmel! En tipje, als je je kleur gevonden hebt, bestel 'm dan op feelunique.com. Gratis verzending en het scheelt iets van 4 euro.
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:30:33 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132356004
quote:

[..]

voor mij is dat echt dé tip tegen velletjes. Anders trekt je foundation veel te snel in op drogere stukjes waardoor je velletjes krijgt.
Dagcreme gebruik je maar een klein beetje he, zodra je een vette bek ervan krijgt gebruik je wayyyyy too much.
De foundations van Bourjois hebben wat meer siliconen erin en geen alcohol, geven ook minder velletjes omdat het wat meer glad maakt en laagje op je huid legt.
pi_132356059
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:30 schreef Molo het volgende:

[..]

voor mij is dat echt dé tip tegen velletjes. Anders trekt je foundation veel te snel in op drogere stukjes waardoor je velletjes krijgt.
Dagcreme gebruik je maar een klein beetje he, zodra je een vette bek ervan krijgt gebruik je wayyyyy too much.
De foundations van Bourjois hebben wat meer siliconen erin en geen alcohol, geven ook minder velletjes omdat het wat meer glad maakt en laagje op je huid legt.
Niet per se way too much, maar als jij een vette huid hebt een een dagcreme voor de gevoelige/droge huid hebt :')
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:33:09 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132356072
quote:
17s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Niet per se way too much, maar als jij een vette huid hebt een een dagcreme voor de gevoelige/droge huid hebt :')
ja dat kan ook idd. Anyways, alle dagcreme afzweren omdat je van 1 of 2 een vette bek krijgt lijkt me nogal onlogisch
pi_132356076
quote:
17s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Dan gebruik je de verkeerde dagcreme :+
Zou best kunnen.
Maar na talloze miskopen heb ik het maar opgegeven.

Het is alleen een probleem voor mij in de winter, omdat mijn huid dan iets droger wordt.
In de zomer gebruik ik alleen een foundation zonder dagcrème of iets en dat gaat dan prima.
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:33:48 #64
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_132356087
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:33 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Zou best kunnen.

Het is alleen een probleem voor mij in de winter, omdat mijn huid dan iets droger wordt.
In de zomer gebruik ik alleen een foundation zonder dagcrème of iets en dat gaat dan prima.
Volgens mij heb je je vraag zelf al beantwoord :). Dusseh, succes met een nieuwe foundation zoeken dan :+.
  zondag 20 oktober 2013 @ 13:33:57 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132356090
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:33 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Zou best kunnen.

daar heb je je antwoord op je foundation vraag. Fijn dat je tot inzicht bent gekomen.

Graag gedaan
pi_132356129
quote:
17s.gif Op zondag 20 oktober 2013 13:29 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hmm, dan zou ik zeggen dat je huid gewoon wat meer voeding nodig heeft.. tenminste, dat is sowieso makkelijker uit proberen dan weer een nieuwe foundation zoeken :).

[..]

Jup, ik hou van die Rimmel! En tipje, als je je kleur gevonden hebt, bestel 'm dan op feelunique.com. Gratis verzending en het scheelt iets van 4 euro.
Ja, dat klopt ook. Want in de zomer heb ik nergens last van.
Het komt door het koude weer en de verwarming binnen en daar wordt mijn huid gewoon niet vrolijk van.

Thnx, dan ga ik die van Rimmel eens proberen. :)
  maandag 21 oktober 2013 @ 08:15:40 #67
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_132384443
Als je echt last hebt van een droge huid 's winters, dan is de nachtcrème van Oil of Olaz een goedkope maar goede optie.

En 1-2 x per week scrubben. Ben persoonlijk fan van de Clinique scrub. Is qua aanschaf prijzig (28 euro), maar je doet er lang mee.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:53:16 #68
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132452258
Hee, sorry dat ik even kom binnenvallen O-) :@.

Heeft iemand misschien ervaring met Estee Lauder double wear stay-in-place foundation? Momenteel gebruik ik MAC Studio Sculpt maar ook wel eens GOSH (liefst beide mengen :D) omdat ik toch niet helemaal tevreden ben met de dekking van MAC. Dus ik zoek naar iets anders, :+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_132455443
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 21:53 schreef ChipsZak. het volgende:

Heeft iemand misschien ervaring met Estee Lauder double wear stay-in-place foundation? Momenteel gebruik ik MAC Studio Sculpt maar ook wel eens GOSH (liefst beide mengen :D) omdat ik toch niet helemaal tevreden ben met de dekking van MAC. Dus ik zoek naar iets anders, :+.
Geen ervaring met Estee Lauder, maar als je tips van foundation wilt misschien ff laten weten wat voor huidtype je hebt dat is wat handiger :Y
pi_132455633
quote:

Ja hiero!! Ik gebruik 'm en ben er zeer tevreden mee :)
Noot noot.
pi_132465964
bijna naar de VS dus dan ga ik wel even een naked palette halen en back2mac doen :) heb het al een keer gevraagd maar zijn er verder nog makeup/beauty aanraders die je hier in nederland niet kan krijgen?
pi_132466031
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:21 schreef electronique het volgende:
bijna naar de VS dus dan ga ik wel even een naked palette halen en back2mac doen :) heb het al een keer gevraagd maar zijn er verder nog makeup/beauty aanraders die je hier in nederland niet kan krijgen?
NARS, en nog make-up die voorheen in de Sephora te koop was?
pi_132466354
oh ja, wilde een nars blush halen inderdaad! en een foundation, maar weet nog niet welk merk foundation
pi_132468355
quote:

Hee, ik gebruik de Loreal True match foundation SPF 17, hij is op zich wel duur, maar goed is hij ook, ik ben namelijk een Indiase en ik moet echt de perfecte kleur hebben en dus niet dat ik er zoals in het verleden wel es is gebeurd, extreem bleek uit zag, of juist veel te donkere kleur en dat leek ook nergens op.. maar deze foundation is gewoon goed, makkelijk op te brengen en dat ik heb ook al eens anders ervaren en hij is er voor alle huiddtypes
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 oktober 2013 @ 11:52:24 #75
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132468418
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Geen ervaring met Estee Lauder, maar als je tips van foundation wilt misschien ff laten weten wat voor huidtype je hebt dat is wat handiger :Y
Ik denk dat ik eerst even de winkel inga om eens de Estee Lauder te bekijken, want an sich zie ik veel goede verhalen en ook qua foto's lijkt hij op het merendeel wel behoorlijk dekkend. :Y
Eens even zien welke kleuren ze hebben en of dat gaat passen, want ik ben behoorlijk blank/bleek :+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')