Dan weet je niet wat choken betekent.quote:
Het is zijn zesde al bij de senioren. Totaal zijn achtste als ik me niet vergis. Hij is dacht ik ook twee wereldkampioen junioren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Vijfde WK-titel.
Vanaf 2007 in de top3. OS2008 werd het brons en Tokio2010 zilver. Verder goud.
Ik vergat nog de titel in de open klasse in 2008quote:Op zondag 1 september 2013 08:21 schreef StefanW het volgende:
[..]
Het is zijn zesde al bij de senioren. Totaal zijn achtste als ik me niet vergis. Hij is dacht ik ook twee wereldkampioen junioren.
Landenwedstrijd. De dames komen in actie.quote:Op zondag 1 september 2013 10:10 schreef FredWielergek het volgende:
Wordt er vandaag ook gejudood? Met Nederlanders?
Ja de landenwedstrijd is vandaag. Bij de vrouwen doet Nederland mee. Er worden steeds 5 wedstrijden gejudood in verschillende klasses waarvan je er 3 moet winnen. De dames moeten in de eerste ronde tegen Algerije. In de tweede ronde wordt het of Cuba of Mongolië.quote:Op zondag 1 september 2013 10:10 schreef FredWielergek het volgende:
Wordt er vandaag ook gejudood? Met Nederlanders?
In dit geval verloor ie van iemand die één hele goede aanval inzette. Is niet echt choken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:39 schreef superniger het volgende:
Henk Grol is wel de ultieme chocker
Inderdaad. Choken zou zijn wanneer een waza-ari voorstond en alsnog verloor of zo. Grol stond gister geen moment op voorsprong. Er was niet echt een moment waarop ie de zege voor het grijpen had.quote:Op zondag 1 september 2013 00:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan weet je niet wat choken betekent.
Dat is ook het zure telkens... hij lijkt in elk toernooi wel tegen zo'n actie aan te lopen... maar da's misschien ook wel een stukje kwaliteit... als het je toch telkens gebeurt ben je misschien ook niet de allerbestequote:Op zondag 1 september 2013 10:40 schreef Leatherface het volgende:
[..]
In dit geval verloor ie van iemand die één hele goede aanval inzette. Is niet echt choken.
Oh, vandaar dat ze er maar met 3 stonden bij het afgroeten.. (schakel net in)quote:Op zondag 1 september 2013 14:25 schreef Crocmaz het volgende:
Nederland op 1-0 en nu ook op 2-0 en de Algerijnen zijn er meteen klaar mee. Die sturen de derde (en vierde?) vrouw niet eens de mat op.
ippon in de laatste minuut?quote:Op zondag 1 september 2013 15:40 schreef Max23 het volgende:
Brazilaanse mannen verliezen in de eerste ronde gelijk van Duitsland
hebben ze toevallig net uitgelegd bij Frankrijk-Oekraïne.quote:Op zondag 1 september 2013 16:39 schreef FredWielergek het volgende:
3 - 0 voor Nederland tegen Cuba. dus naar halve finale. begrijp niet waarom ze nog vierde envijfde wedstrijd nog moeten spelen
Ja eens. Beetje in dromenland.quote:Op zondag 1 september 2013 16:50 schreef Tieske89 het volgende:
Borisz zou niet op de feiten vooruit lopen. Straks de halve finale tegen Japan.
Met name de lichtgewichten & Lemmen zijn een probleem daarin.
Ente vs Hashimoto
Franssen vs Yamamoto
Ik heb er een hard hoofd in dat 1 van die 2 wedstrijden gewonnen gaat worden...
Het is altijd leuk om appels met peren te vergelijken.quote:Op zondag 1 september 2013 17:00 schreef Tieske89 het volgende:
Haha zal vast een hele boeiende discussie zijn geweest...Bijzonder weinig prestaties dit jaar vooralsnog van Nederlandse sporters..
Henk Grol in de categorie slechtste verliezers?
Dat valt mee, bijvoorbeeld Gaisah, Schippers, Kromowidjojo of de roeiersquote:Op zondag 1 september 2013 17:00 schreef Tieske89 het volgende:
Haha zal vast een hele boeiende discussie zijn geweest...Bijzonder weinig prestaties dit jaar vooralsnog van Nederlandse sporters..
Eens, hoewel...Kromowidjojo was het de laatste 2 jaar al en haar prestaties (zeker vorig jaar) waren toen bijzonderder.quote:Op zondag 1 september 2013 17:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat valt mee, bijvoorbeeld Gaisah, Schippers, Kromowidjojo of de roeiers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |