quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:41 schreef THEFXR het volgende:
timetable UFC 164
00.30 uur facebooks
02.00 uur prelims
04.00 uur main card
Meest wagelijke 3 sec. MMA omroep ooit. Bonnar forceert zijn verbazing veels teveel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"HE JUST RAN OFF THE WALL AND KICKED HIM IN THE FACE LIKE A NINJA!!!"
quote:Ben Henderson vs Anthony Pettis
Pettis is the man, maar Guida heeft de blue print gemaakt om Showtime te verslaan. Al is hij sinds dat gevecht wel weer veel stappen vooruit gegaan. Henderson heeft de tools om Pettis te verslaan, zij het misschien niet in spectacular fashion.
Josh Barnett vs Frank Mir
Ik haat Mir en vind Barnett best tof, maar er zijn eigenlijk veel te veel vraagtekens om een fatsoenlijke pick te kunnen maken. Ik ga voor Mir
Clay Guida vs Chad Mendes
Ik heb Guida nog nooit KO zien gaan.. en na zijn walgelijke optredens in zijn laatste paar fight vind ik dit hoog tijd worden. Laat Money Mendes hier nou uitermate geschikt voor zijn![]()
Ben Rothwell vs Brandon Vera
Being fat aint gonna cut it tegen Big Ben! Vera is de weg kwijt, mark my words!
Erik Koch vs Dustin Poirier
Poirier is een van mijn favo fighters en daarnaast een awesome talent. Als hij een klein beetje slimmer gaat vechten in de toekomst kan hij echt de top halen. Koch is ook altijd exciting, maar in mijn ogen toch echt de mindere van de 2.
Ja, zo kan ik ook 3 keer TUP champ worden..quote:
do tell?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Ich bin dabei vanavond
Nodig versnaperingen al binnen, zin an
ff snel 90 minuten powernappenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:41 schreef THEFXR het volgende:
timetable UFC 164
00.30 uur facebooks
02.00 uur prelims
04.00 uur main card
Leverworst, kaas, toastjes, bier, wiet en sigarettenquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Leverworst, kaas, toastjes, bier, wiet en sigaretten
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:57 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
ff snel 90 minuten powernappen
dat gaat niet goedkomenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:57 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
ff snel 90 minuten powernappen
hoe kom je daar nu bij?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
Shit.. dacht dat het al om 23.00 begon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |