Kan niet met huidige vriendin, maar het heeft sowieso niet echt mijn voorkeur.quote:
Squirtenquote:Op zondag 1 september 2013 10:04 schreef Faazz het volgende:
[..]
Kan niet met huidige vriendin, maar het heeft sowieso niet echt mijn voorkeur.
Wat was achteraf gezien eigenlijk toch stiekem wel geil?!
Elkaar opgeilen.quote:Op zondag 1 september 2013 10:09 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Squirten
Wat moet je altijd steevast doen voordat je seks gaat hebben?
Drie weken.quote:Op zondag 1 september 2013 10:26 schreef Faazz het volgende:
Een slanke negerin of Japanse lijkt me wel een keer iets, maar ik ben het nog nooit tegen gekomen.
Kortste tijd tussen leren kennen en seks?
Intelligent, veel humor, lang, donker haar, een beetje getraind.quote:Op zondag 1 september 2013 10:35 schreef Angel-Joy het volgende:
8 jaar. 16-24
Wat is jouw type vrouw/man?
Nooit.quote:Op zondag 1 september 2013 10:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Nederlandse
SM gerelateerde dingen gedaan?
Soms, niet favoriet.quote:
Nee.quote:Op zondag 1 september 2013 11:25 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Vluggertjes altijd fijn.![]()
Wel eens een scheet gelaten tijden seks?
absoluut niet!quote:Op zondag 1 september 2013 11:31 schreef Bolters het volgende:
[..]
Nee.
Vieze woorden gebruiken tijdens de seks (sletje, grote pik, etc etc)?
Absoluut.quote:Op zondag 1 september 2013 11:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Gast.... Dan maar een lekker lijkje!
Tepels likken is lekker?
Nee, nooit werk gehad.quote:Op zondag 1 september 2013 12:16 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Jup
Wel eens seks op de werkplek gehad?
15 in 13 jaar tijd..quote:Op zondag 1 september 2013 12:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, nooit werk gehad.
Hoeveel sekspartners heb je gehad en in hoeveel jaar? (Dus als je 25 bent en ontmaagd bent op je 20e is dat dus 5 jaar, die strekking.)
Lol, weer een voedselvraag. Ehhhhm, dat bier drinken tijdens de seks niet altijd goed gaatquote:Op zondag 1 september 2013 13:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
15 in 13 jaar tijd..
Wat zijn je ervaringen met seks en voedsel?
Nee. Wel gezien bij een trio maar dat telt niet.quote:Op zondag 1 september 2013 13:04 schreef Angel-Joy het volgende:
Gelukkig niet
Ooit iemand anders betrapt toen ze bezig waren?
Fleshlightquote:Op zondag 1 september 2013 13:04 schreef Godshand het volgende:
Angel-Joy was mij voor
Welk seksspeeltje wil je nog uitproberen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |